Rekomenduojami pranešimai

Kadangi kojima uzsimine apie episodic zaidimu kurima.. ground zeroes gali but tik pora episodu pries tikraji MGS V kadangi GZ yra prequal

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beje, čia dar į TPP temą. Kažkaip bent jau man keistai atrodė, kad Joakim yra anagrama, o Mogren tiesiog žodis ogre su dviem nereikalingom raidėm.

 

Iš NeoGaf detektyvų:

Definition of MONGER

 

Monger is defined as to promote in a deceptive way. (verb)

 

An example of monger is to falsely advertise a product.

 

To disseminate, promote, etc., often in a way that is regarded as deceptive or self-serving

 

EDIT:

Hmm, pasirodo "Project Omega" video medžiaga paimta iš

video. Fake confirmed? Tuomet gerai kažkas padirbėjo, gražiai sumontuota ir dar ta muzika, morzės abėcėlė... Redagavo GYNGA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vel paziurejus ta pristatoma ground zeroes treileri kazkaip nenustoji stebetis koks nerealus tao bus produktas.netgi po to next genisku visu matytu treileriu ,sitas tokia nuotaika gera uzplusta paziurejus.kieciai nebuna.naujas kojimos fox engine atrodo yra tai ko butent reikia naujam sneikui.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

scalmanai skaitei neogaf'e kad tas koajima ar koks ten tas isgalvotas "prodiuseris" kur GGTV dave interviu gali but istikruju CG? :whistling: Realiai pats labai menkai to tikiu, nes per anksti dar tokiem dalykam turbut.. bet jei tai tiesa tai.. :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taigi tiesa atskleista

 

Hideo Kojima just debuted a new video during his speech at the Game Developers Conference today. As promised, the video revealed the mystery behind The Phantom Pain.

 

The Phantom Pain and Ground Zeroes together make up Metal Gear Solid V, Kojima revealed. All footage shown in the trailer was displayed in real-time. Kojima seems to be hinting that there are two games here, but we’ll update this post as soon as more specific information is provided.

The Phantom Pain + Ground Zeroes = Metal Gear Solid V ... :npoker:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

Nuotrauka

 

Vis gi teisingai buvo iššifruotas paveikslėlis nuo pat pradžių. Nesąmonė, rodė live demo ir nulūžo gamespoto streamas :stare: Kolkas patvirtintos platformos: ps3 ir x360

Redagavo drake345

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

per cia rodo man be trukdziu:

http://www.allgamesbeta.com/2013/03/the-core-of-metal-gear-solid-ground.html

 

del phantom pain ..vis del to kojima sako kad cia du zaidimai bus . kai rodo per video vadina ground zero ir phantom pain. taigi ne vienas nera fake. na idomu ... :working:

 

naujas treileris ..cia jau sekancio MGS zaidimo ..nu tikriausia :working:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=G8qugKFaVLE#t=0s

 

Kojima ... :rage: photo realism master

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Damn, po tokiu trailer'iu hype'as dar labiau pakyla. Tiesiog, nuostabus trailer'is... Pokolkas, labiausiai laukiamas zaidimas. Tikiuosi neuzsites development'as ir greit iseis.

Kas del FOX Engine, tai nesveikai viskas atrodo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka


Kūrėjas: just another Kojima game
Leidėjas: Konami
Žaidimo variklis: FOX engine
Žanras: stealth action
Režimai:
Išleidimo data:
Reitingas:
Metacritic įvertinimas:
Platformos:
Puslapis: http://www.konami.jp/mgs5/en/

http-~~-//www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=G8qugKFaVLE#t=317s
..psycho mantis gryzta .. :halone:

Nuotrauka

Metal Gears Solid 5: The Phantom Pain is an open world game. The title was flashed across the screen. Kojima said that Metal Gear Ground Zeroes mixed with The Phantom Pain is Metal Gear Solid 5.

Snake wakes up from a 9 year coma. He has lost a lot of his abilities – and a great evil has escaped.

I hear Kiefer Sutherlands voice.

Snake is weak and must crawl through the hospital to escape. The guy in front of him is crouched and you can see his bare ass sticking out of the hospital gown a bit. Everyone laughed.

They are trying to reach the elevator – and once there a lady rises up from the floor into the ceiling. An explosion occurs.

Both men are lying on the floor when a man in a trench coat and possibly horns comes out of the fire menacingly before disappearing. Surely, Metal Gear fans know who these people are. I don’t.

The two head for the emergency stairs. Snake is still suffering from muscle atrophy so he is still crawling, laboriously. He can now finally stand, and that part of the demo was finished.

After that ordeal, snake can now walk around in the open world, freely.

All gamplay was shown running on PC.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai TPP ir GZ atskiri žaidimai ar vienas? Per konfą pasakė, kad GZ ir TPP yra Metal Gear Solid V, tai bent jau aš supratau, kad bus vienas ir tas pats žaidimas. Ar bus du tiesiog du epizodai?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Kūrėjas: just another Kojima game

 

Ne į temą

iskur info traukei ? :)
Redagavo deiviz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai TPP ir GZ atskiri žaidimai ar vienas? Per konfą pasakė, kad GZ ir TPP yra Metal Gear Solid V, tai bent jau aš supratau, kad bus vienas ir tas pats žaidimas. Ar bus du tiesiog du epizodai?

 

du atskiri zaidimai ..na gali vadint ground zeroes ir phantom pain abu kaip MGS 5: ... jie abu yra dvi dalys MGS 5 , du epizodai ..nes tiesiogei ir susije vienas su kitu kaip matom is treilerio.

 

demo gameplay ..sneikas po 9 metu komos busenos..prabunda..lets take the stairs :okay::lol2:

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=v4mtz_vrkII

pagaliau radau HD kokybe ,nes tikrai idomu paziuret kaip visas engine veikia..

toks engine man labiau patinka..jis dinaminis ,ne suscriptina zaidimo zaisti tik vienu budu ,vienu keliu, vienam nustatytam paros laike..ir tai turetu naudot visi nauji zaidimai..

 

ismasciau kad ..anas treileris rodo kad sneikas su tuo draugeliu abu patenka i ligonine ...ir dabar sitas gameplay demo rodo jau po 9 metu nuo tos vietos kuria rodo to pristatomo treilerio pradzioj..ir ten tada iseina kad bus ground zeroes pabaiga..

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad patvitintu savo engine galia ..jie tiesiog parode ta pati pristatoma zaidimo treileri , bet dienos metu..na tai dar nera teke matyt ..kad kurejai galetu treileryje keisti paros laika .. :spit:

video imesim kai atsiras geros kokybes.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek supratau, tai pagal chronologiją eitų MGS Peace Walker --> MGS Ground Zeroes --> MGS 5: The Phantom Pain.

 

Be abejo džiugu, kad vienu metu kuriami šie du žaidimai, kurie pasakoja apie

Militaires Sans Frontieres evoliuciją į Outer Heaven.

Belieka tikėtis, kad Kojima spėja skirti pakankamai dėmesio abiem žaidimams. Be abejo, labai tikiuosi, kad už muziką šioms dalims bus atsakingas Harry Gregson-Williams bei kuo didesnis ankstesnėse MGS žaidimų serijos dalyse dalyvavusių žmonių kiekis.

 

Ne į temą

Beje, labai intriguoja, kaip atrodys PES 2014, kuris irgi suksis ant FOX varikliuko.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos