Rekomenduojami pranešimai

Nu man tai čia panašiau į atskirą MGS žaidimą, o ne į tą patį Ground Zeroes. Visų pirmą tai aišku tas pats pavadinimas su užsleptomis raidėmis sako Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Aišku keista, kad ne arabiškas, o romėniškas skaičius. O gal tai išvis ne skaičius, o raidė - jei kas žiūrėjot Youtubėj yra ilgesnė šito treilerio versija, kurio pabaigoj pačioj pabaigoj girdisi "V has to come". Galbūt tai dar ne MGS 5.

 

Ir dar tokį komentarą vienam tinklapy perskaičiau su labai įdomia mintim apie tą frazę ant Ground Zeroes plakato - "From "FOX" (fox engine), two phantoms (two games) were born." Labai logiškai skamba pažiūrėjus The Phantom Pain treilerį. Žmonės iškart pradėjo sieti Phantom Pain su Ground Zeroes, bet galbūt viskas yra atvirkščiai - ta frazė tebuvo nuoroda į The Phantom Pain?

 

Taip kad manau dar per anksti drake345 į Ground Zeroes temą šitą visą informaciją papostino, kadangi čia viskas taip supainiota, jog neaišku net ar aišku ar vis dėlto neaišku. Kažkaip man atrodo viskas specialiai buvo padaryta taip, kad mes pasimestume tarp Ground Zeroes ir MGS 5, nesuprasdami, kuris tai žaidimas. O galiausiai paaiškės, kad vienas, nei kitas, tiesiog Metal Gera Solid V[???????]: The Phantom Pain.

 

Bet kad ir kaip ten bebūtų, Kojima yra genijus

Redagavo GYNGA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na jo The Phantom Pain tai tikria supainiojo, ir neaišku kaip čia yra iš tiesų, tereikia laukti na spelioti galima, gandų prisiklausyti tiap pat, bet niekas nežinom kas ten slypi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

play-asia.com kazkodel nauja MGS zaidima pavadino Metal Gear Solid V: The Phantom Pain . idomiai cia. ar tai tiesiog kitas naujo MGS pavadinimas ir tas paslaptingas treileris rodytas tiesiog yra dalis naujo MGS, na eilinis smegenu plovimas is Kojimos. kaip zinom is praeities jis gerai tai moka :megusta:

 

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kelios istraukos is Kojimos interviu. jis kalba apie nauja MGS 5 , taip sekanti MGS po sito , jis bus ant naujo Fox Engine , ir galbut bus kazkas panasaus i Deus Ex HR laisve ir bendravimu su kitais NPC. Kojimai tai patiko ,tai tikriausia jis tai paims ir perkels viska i nauja lvl. :megusta: oi ne su MGS dar tikrai nebaigta :spiderp:

 

Kojima Productions boss Hideo Kojima has confirmed development on Metal Gear Solid 5 to the twentieth issue (June / July) of the French IG Magazine.

 

“There will be a Metal Gear Solid 5 with the new FOX Engine,” confirmed Kojima (via Google Translate), “but what we’ve shown was not gameplay, or anything like that. It was only a demo that we had developed internally and released because the lighting and interactions with the environment had fooled everyone.”

 

Kojima continued: “About Metal Gear Solid 5, I can tell you two things. There will be much question of infiltration, espionage, and convincing people to give you “a favor” like in the last Metal Gear Solid. I liked the idea of ​​social interactions in Deus Ex: Human Revolution, but we will see. And if I say more, the female ninja public relations officer, who is behind the door, I will be carved up into pieces. So it’s better that we meet again when the time comes to talk about Metal Gear Solid 5.”

 

Kojima also touched upon Metal Gear Rising, reiterating that it is not a Solid Snake title, but rather an offshoot that does something new.

 

“Metal Gear Rising: Revengeance never claimed to be a Metal Gear Solid. This is not a game about our beloved Solid Snake. It is a spinoff that tries something different. We have not yet finished with Solid Snake, despite the fact that I wanted to let him die at the end of Guns of the Patriots.”

ir paslaptys apie Phantom Pain treileri :working:

Finally, have you seen the new Phantom Pain trailer?

 

[Laughs] Yes, yes I have. I really liked it.

 

So did we. Would you like to say something about it?

 

It was very visually appealing. The lighting was very good.

 

The trailer also looks familiar, especially the character, his mullet…we have seen him somewhere before…

 

[Kojima’s translator pitches in] Snake?

 

Yes!

 

Kojima: Oh! [laughs] It might have been an inspiration…

 

Sure…inspiration! Anyways, thanks a lot for your time. Any words for your fans in the Middle East?

 

Well, we are working on Ground Zeroes which will take a little more time. But there is Revengeance releasing next month, so why not play that while you wait for the new Metal Gear Solid.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir kas gi per velnias tas Phantom Pain. nezinia dar, bet tikrai tiesiogei susijes su MGS

 

Nuotrauka

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=fBo_EJ00G9A&feature=player_embedded#t=0s

 

Morzes kodas is video issifruotas i:

“GENERATING IMAGE HOLD SCENARIO LOADING HOLD ACTIVATE PHANTOM PAIN DOT MEME HOLD ERROR ERROR ERROR ERROR ”

dar video yra toks pranesimas:

PROJECT OMEGA

AI MATRIX: SECTOR07-A942

VR PROGRAM: PHANTOM_PAIN.MME

CONTRACTOR: MOBY DICK STUDIOS

SUBJECT: REDACTED

 

PURPOSE-

TREATMENT OF NEUROLOGICAL DAMAGE SUSTAINED IN COMBAT SITUATIONS

TREATMENT OF COMBAT RELATED PSYCHOLOGICAL STRESS

ENHANCEMENT OF COMBAT ABILITIES FOLLOWING IMPAIRMENT

IMPLEMENTATION OF ..::.|>..::.:

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

pusiau fake pusiau neaisku koks video:

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=4iPSJlzbb60

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel sita informacija neiskyriama i Phantom Pain? Nes kaip zinom 2 zaidimai yra kuriami?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kai paskelbs kazka tada ir isskirsim. o kas jei cia tik sio zaidimo koks epizodas tiesiog ..jei tai nebutu Kojima ,tada gal ir negalvociau taip..bet zinant Kojima..gali laukt visko ko tik nori . ir kodel nauja MGS turetu kurt kazkokie Moby Dickai ? :melvin:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai taip išeina TPP - tik VR simuliacija? Phantom Pain - skausmas, kurio nėra (virtualus skausmas)?

 

O tos užslėptos raidės TPP fonte - Metal Gear Solid V[R]?

 

Makes sense

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos