Rekomenduojami pranešimai

Na del tu kompaktu :) Kaip matom zaidimas suksis grynai in-engine ir ne kitaip :D Tai kaip ir svers zaidimas maziau, nei koks FF XIII ;) nes nebus CGI cutsceenu, bet jau nenoriu net pagalvot kiek svers visos tos texturos ir visa kita irunda :) nemanau, kad x'ui uzteks 1 cd :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip ir kaip bande Kojima , vistiek jam nepavyko pabegti nuo MG sagos :) , bet tuo geriau mums. Ground Zeroes - tikrai kazkas ispudingo , nereali grafika, open world'as ( ko MG sagoje nebuvo) , pagr. veikejas Big Boss :thumbup: . Plius paskelbtas , kad jau kuriamas Metal Gear filmas ( Hugh Jackman'ai , prasau pasirasyk :) ) . Kas dar suintrigavo, kad Kojima domina The Boss (the Joy) veikeja ir jis noretu sukurti pilnaverti zaidima butent su ja :D . Tikra svente MG fanams :P

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip perskaiciau sitas visas naujienas ir pamaciau video ziauriai apsidziaugiau cia tai apie ka visi tyliai svajojo, zaidimas tai epic bus, net neverta abejot !

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

..kept you waiting huh..yes u did .. B)

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

to vaiko mo-cap tai buvo tikrai holivudinis..labai mazai parode ir vaiko veide pasimate daug emociju iskart

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

pagaliau bus realizuota vizualiai tai ka tik mintyse isivaizdavom losdami dar pirmus MGS. daugiau tamsos ir daugiau lempu.

 

Nuotrauka

 

:notworthy:

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

slapi pavirsiai.. :)

Nuotrauka

 

nice mapas

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

vienas is galimu keliu i baze

Nuotrauka

 

detalumas..

Nuotrauka

 

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas žiauriai super čia yra, tik tokį dalykėlį pastebėjau (nors gal ir daugiau kas pastebėjo manau). Tas vaikas, kur narve. Tai rankos, kojos visos murzinos, o veidas kaip ką tik iš dušo. :D Taip gan keistai atrodo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas žiauriai super čia yra, tik tokį dalykėlį pastebėjau (nors gal ir daugiau kas pastebėjo manau). Tas vaikas, kur narve. Tai rankos, kojos visos murzinos, o veidas kaip ką tik iš dušo. :D Taip gan keistai atrodo.

 

na tik ziopliai purvinom rankom dar ir veida trina, tai cia viskas kaip ir realiai.del koju taigi lyja, rankos matyt sliauze gal kur arba ji tempe per purva ..o veidas kodel turi but purvinas ? :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blem kaip gražiai atrodo.. Lyg filmas iš paveikslėlių ir trailer'io...

bet ar taip atrodys ant mūsų konsolių bei asmeninių kompiuterių..?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na visi MGS atrode taip kaip buvo pristatomi treileriuose ,jei negeriau tik. tai Kojima cia nebutu jau males shh tikrai. parode kas bus , juk cia ankstyvas buildas dar. tai but gali tik geriau mano manymu.ir na visa tai yra engine coras. ir zinant kad su PS3 bent jau Kojima dirba visa jos gyvavimo laika tai neverta abejot.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na tik ziopliai purvinom rankom dar ir veida trina, tai cia viskas kaip ir realiai.del koju taigi lyja, rankos matyt sliauze gal kur arba ji tempe per purva ..o veidas kodel turi but purvinas ? :D

 

Jei jis čia kažkoks kalinys, guli ant kažkokio purvo, tai vis tiek. :D Būtų kaip išsipurvint. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia Chico . Paz draugelis is MGS PW. anam zaidime 1974 jis buvo 12 metu .

Nuotrauka

tai galima mazdaug tik speti kiek jam metu sitoj dali.ir dar kaip raso kad Chico buvo isiklipines PAZ. taigi bus idomu tikrai :D

Chico had a crush on Paz, once mentioning to Big Boss that he had a hard time speaking with her and that he froze up every time he tried

.

be to kai ateina kareivis ir jam numeta ta playeri ir pasako kad ji mirus, tikriausia turi omeni kad mirus Paz.

dar bus PAZ is MGS PW irgi. ir sneikas juos abu turi paimt. ir ji dar kazkur isivelus dabar yra.

Nuotrauka

 

na pakapscius daugiau po MGS PW galima spet kad sio zaidimo veiksmas gal netgi vyks tais paciais metais kaip ir PW arba keli metai i prieki. cia dar kai kas iskasta

 

- Chico needs rescuing and hasn't aged, Paz was just found in the ocean recently, so the time is probably a week or two after Peacewalker

- This is somewhat reinforced by the choice of song in the trailer, the original version of "Here's to you," by Ennio Morricone, Joan Baez in 1971, so its still 1974

- An updated version of the song appeared in MGS4's credits

- The setting of the trailer is a black site for the CIA in Cuba, but they said there were other locations to travel via helicopter

- "XOF" is Cipher, Zero's offshoot organization of FOX which will become The Patriots.

- The disfigured man shown in the trailer is likely Vladimir Zadornov. He used a prosthetic hand in Peacewalker so why not prosthetics for his face as well?

Nuotrauka

At any rate, they have the same tailor.

 

- Zadornov was revealed to be a KGB/CIA double agent in Peacewalker, alongside Paz, who also revealed her connections to Cipher, so him being Cipher makes sense.

- The fellow talking to Snake is probably Kaz Miller, since only he and Campbell have ever told a Snake "Age hasn't slowed you down one bit."

- The Japanese voice actor I do recall portraying Kaz Miller in the Peacewalker JP demo is also found here, so yeah, its Kaz.

- Snake says "Home in time for dinner" as well, his flippant response to Zero in MGS3

- Ongoing Time Paradox - the disfigured man "rewards" Chico with a Walkman. Walkmans were no in production til 1979, earbuds a bit later.

..kai Sneikas sutiko Paz..ir jai 24 .tai its ok. :D o rimtai tai jis ir barzda tokia pat turi ir raistis.

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=uSKEYr3BpVM&feature=channel&list=UL

..PA---AAAA--Z .. jau tas sneikas. neveltui jis cia varys dabar ieskot tos PAZ .. :D

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi nelošęs praeitų dalių, tad dabar turiu gera proga išbandyti ant X'o HD kolekcija :D

Nes neloši iškart MGS Ground Zero

Redagavo Džekeris

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jau matem juos is treilerio grubiai paimtus. dabar tas pats tik padoria kokybe . dar karta akis paganyt .. :dribble:

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

dat face .. :megusta:

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

dat rain .. :sweet:

Nuotrauka

 

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

naujas MGS tures daugeli atviru pasauliu..kad ir ka tai reikstu ,skamba jau gerai :megusta:

jokiu loadingu. tik skridimo sraigtasparniu metu.

daug atviru GTA stiliaus pasauliu ir jie sujungti sraigtasparniu. na su juo persikelsi is vieno i kita.

:megusta:

tai ka matem demuskej ten vienas is mazuju open worldu.kiti bus didesni.

zaidime slenka laikas is dienos i nakti keiciasi real time.

tai bus naujo engine isbandymas ka jis gali,veliau si engine naudos kitiem zaidimam, ir aisku naujam MGS kuris bus dar geresnis.. :spiderp:

:rage:

 

 

Metal Gear Solid: Ground Zeroes has many open worlds

 

Kojima Pro shares new details at Tokyo Game Show.

 

During a special stage event at the Tokyo Game Show today, Kojima Productions shared new details on Metal Gear Solid: Ground Zeroes.

 

Here’s the breakdown:

Loading is always done in the background, so it’s basically an open world where loading screens do not exist.

The exception to this is when you travel by helicopter—there a loading screen will be inserted.

There will be many Grand Theft Auto-style open worlds, and these are connected by helicopter.

The video that has been released is of the prologue stage, so it’s a small open world. There are bigger ones.

The game has a concept of time, so it varies from morning to afternoon, and then to night in real time. [This could mean "game time," I'm not sure.]

Before using the FOX Engine on other titles going forward, they want to create the standard with open worlds.

 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

taigi kaip ir buvo galima tiketis. bent jau as tikejaus kad naujas MGS bus labiau panasus i MGS PW ant PSP,nei i praeitus MGS . taigi bus bazes statyba, ginklu reserchas ir pan... jau visko to masta zinant Kojima ir zinant koks mastas buvo MGS PW zaidime, tai jau sitam galime tik isivaizduot ko ten jis prigalvos jau... :spiderp:

Metal Gear Solid: Ground Zeroes

 

- Peace Walker’s base-building and development is returning in Ground Zeroes

- Accessible from smart phones and other devices, most likely

- Access the base in-between the open world sections

- Reach the base by helicopter

- Can explore the base on foot as it develops around you

- Full day/night cycle reconfirmed

- Ties into the stealth-base gameplay

 

Kojima:

 

“The concept of developing weapons at your base is a very cool idea, and something that could be popular. It’s something we’ve been thinking of. Furthermore, nowadays there are various ways to access the game world – you’re not just playing in your living room on your games console,” Kojima continued. “You may also access through your cell phone and other devices and still access that same game. I think in that respect that motherbase system lends itself very well to that system, and that’s something we’re planning on for Ground Zeroes.”

dar prie to pacio Kojima ir kelis zodzius apie naujo Silent Hill ideja pasake. sake jis bijotu kurt SH , nors is kitos puses ta baim galbut ir butu gerai. jei tik jam pasiulytu. jis ir savo nauja engine duotu tam. :megusta:

 

Silent Hill

 

- The president of Konami called Kojima and asked him if he’d like to make the next Silent Hill

- Kojima says he’s “kind of a scardey-cat when it comes to horror movies, so I’m not confident I can do it”

- “At the same time, there’s a certain type of horror that only people who are scared of can create, so maybe it’s something I can do.”

- Kojima believes Silent Hill has a certain atmosphere and this has to continue

- “…I’d love to help it continue, and if I can help by supervising or lending the technology of the Fox Engine, then I’d love to participate in that respect.”

 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos