Rekomenduojami pranešimai

siaip kaip zaidusiam siemet Red Dead Redemption pirma dali, tai valdymas ten neidealus irgi, bet kur kas geresnis nei sitas slamstas. 

 

shit talking, tu paskaityk neogaf, n4g ir dar kitu, nemaciau nei vieno zmogaus ( gal netycia praleidau) kuris nekeiktu zaidimo valdymo ar gameplay, ka jau sneket apie nuoboduma.

misijos irgi apgailetino scriptinimo, dauguma zaidimu nuo to irgi pajudejo, bet tik ne RDR2, tu misijose esi tik realiai robotas ir nieko daugiau, net nusipersti laisvai i sona negali nes is karto misija FAIL. viskas suscriptinta iki maziausio judejimo. jokios laisves, jokio zaismo ar entuziazmo. koks dar gali buti shit talking, kai cia yra realus zaidimo dizainas kuriuos paminejom.

 

o bet taciau, zaidimas man patinka, ir tikrai geras, bet kritiskai ziurint, tai zaidimas turi daugybe skyliu ir dauguma ju seno kirpimo.

Horizon manes irgi nekabino emociskai bet buvo bent jau smagus. plius as esu is tu zmoniu, kuriems gameplay gali 'make it or brake it' zaidima, ypac tokio ilgio.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Puiku kai reiskiat nuomones ivairias, batista matyt fanas rdr, nes vienintelis is cia pasisakiusiu nemato daugiau blogu dalyku kaip kiti. Saunu, zmogus fanas , as irgi koki naruto ant Ps4 girciau nes esu  fanas jo :D tik pasakykit, ar Rdr2 galima mazint difficulty ir taip svelnint npc nervuotuma kai uzkliudai juos? Nes per jautriai ten jie :/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip pinigus geriausia uždirbinėti? Sumedžiotų žvėrių kaip supratau general store parduoti negali. O kas liečia dėl bounty, galima jį panaikinti nieko nemokėjus, paaukoji visus savo pinigus į campa, tada į kalėjimą nuvarai ir prisiduodi, atsėdi ir bounty jau nėra, bet butinai reikia pinigų netūrėti, kad nieko iš taves paimti negalėtų.

cia pirklauso kurioj zaidimo vietoj esi. jei medzioji  tai medziok perfect zverius kad gautum perfect kaili , tada tempi pas Trapper. vienas atsiranda zaidimo pradzioj nedaug perejus tai jau galima pas ji tempt ir paduot jam. pas ji tempi ir legendinius zveris. 

daugiausia uzsikaltum is traukiniu grobimo ir karietu. aisku tada jau nebusi geras bicas. situ niekad nedariau ir vistiek veliau pinigu per daug buna. 

po to viska ir visus lootini . nekreipi demesio kad ten biski pakrenta reputacija. lootini ir tiek. pradzioj nebuna daug pinigu o veliau ju jau per daug. nera kur det ir ant ko leist. 

kaip cia kas sake as savo misiju nefailinau kazkaip ne karto. nzn misija turi uzduoti eini tai darai. nebent kai nusauna tavo draugeli misijoj kazkodel jis mirsta tada jo restartini nuo checkpointo.

problema sito zaidimo ko nebuvo 1 dali kad ten tu buvai vienas pats sau ir darei viskas kaip tau geriau. cia tu esi tik tas kuris vykdo isakymus pasake einam ten einam, jojam ta plest jojam. nieko pats nesirenki beveik. tas tai man nepatiko nuo pats pradziu, bet gali nuo viso to kazkiek pabegt nes mapas tai nemazas yra kur nujot. 

nuomone apie zaidima is tikro labai priklauso kiek jo esi perejas kiek losei valandu kiek laiko tam skyrei. yra vietu kur zaidimas tikrai patinka palosus dar toliau ir nustembi netgi. grazu ir idomu buna, bet palosus dar daugiau kazkaip pasikeicia nuomone vel. 

gaila AC neturi tokiu naktiniu scenu ir tokio apsvietimo

 

Dr0MncJXcAAHgnW.jpg

nauja skrybele is vieno legendinio zverio atrodo kaip zvirbliu baidykles buna  :yao:

DrvYrOpWwAAjBoD.jpg

po sito zaidimo pradedi visai kitaip ziuret i AC zaidimus. Odisejoj primeti tu gali lakstyt per miesta ir zmones tiesiog stumdyt i salis. ir nieko nebus ...  :chan:   jie tik pakomentuos kad atsargiau bet nenores taves uztai nuzudyt  :troll:  per ilgai ten Rockstarai matyt buvo uzsidare su situ zaidimu. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu ir man niežti nagai pasisakyt. :D Esu pats jau šitam game'e gerokai virš 100 valandų tikrai. 6 chaptery jau. Labai gerai scalman pabrėžė, kad žaidimo pabaiga konkrečiai pasidarė depresinė kažkokia, aš nuo 5 chapterio nebesuprantu kas vyksta. Nu 5 dar dar, bet 6 tai wtf :D atrodo kaip du skirtingi žaidimai kas buvo iki 5 ir nuo 5 chapterio. Jau aš nesu kažkoks hardcore geimeris, kad visus žaidimus žaisčiau ir kad ieškočiau kažkokių kabliukų, trūkumų, ko trūksta žaidimui ir t.t. Dažniausiai tiesiog žaidžiu ir mėgaujuosi, o perku irgi tik tuos, kurie tikrai verti savo kainos. Tai jeigu jau aš pastebėjau, kiek nesamonių žaidime yra, tai vadinas tikrai jis toli gražu nuo 10/10 žaidimo. Man tas rdr taip nebesilošia, jog faktiškai dabar žaidžiu, kad tik užbaigti jau. Dabar išvis savaite jau nejudinau iš vietos. Man žaidimas realiai pasibaigė su lyg 4 chapterio užbaigimu. Ko mažiausiai bijojau iš rockstarų, kad atsitiks, tas ir atsitiko. Story visiškai neužkabino, kažkokia neįdomi absoliučiai, jokio įtraukimo, kažkoks pavaldinys esi, pasako nubėk nušauk ir bėgi šaut ir t.t. Vien tas faktas, kad VISUS, absol visus 6 chapterius viskas klostosi taip pat, gaujai kažkas nepasiseka, tada reikia bėgti su savo ta gauja nuo vienos vietos į kitą, gaut kuo daugiau bapkių ( nors jau jų kaip prišikta yra ) ir t.t Ką jau kalbėt apie visus tuos Dutch dialogus apie bapkes, stovyklos "prižiūrėjimo" reikalus (kur realiai išvis po pusės žaidimo aš apie ją pamiršau jau, kad tipo "reikia" rūpintis ir t.t). Vpš žaidimas jaučiasi belekaip suscriptintas ir kalbu ne apie misijas vien, jokios laisvės nėra, net žmonių mieste su pečiu ramiai einant negali užkliudyt, tai ką dar mes galim kalbėt, o norėtųsi būt galbūt kažkoks badass, pvz pasigaut už kampo kokį prisprogėlį ir galvą sudaužyt niekam nematant ir pasakyt I'm the fucking boss :D ar už kampo kam nors prigrasint ir t.t Bet neįmanoma, nes visi viską pamato iškart kaip kokie vanagai, tada automatiškai gaunasi suscriptinimas, tave verčia tiesiog taip nesielgt. Nu žodžiu.. Šiaip esu belekaip nusivylęs game'u, nesitikėjau to iš rockstarų, tikriausiai, kad jie per daug susitūpėjo su juo per tuos visus kūrimo metus, nes pridirbo tikrai daug nesamonių. Ooo taip užsihypines buvau, kad dar niekad nebuvo tokio hypo :D Realiai įdomiausia vieta buvo pati pradžia, kai atsikeli prie Valentine miestelio, tada pasijuto taip fresh viskas, lyg pabėgai nuo problemų, atsikėlei prie miestelio, kur gyvuoja visi, užsiimineja savais reikalais ir t.t Na ir atrodo pradėsi naują gyvenimą, bet paskui vis tas pats, tas pats ir tas pats per visus chapterius. O galėjo visai kitaip tą story per 6 chapterius sudėliot... Mano manymu, jau jeigu žaidimą darai ilgą, 60h story, tai jau automatiškai turi rišt visus reikalus su visokiais scriptinimais, pačia story daryt dinamiškesnę ir t.t Nu žodžiu esmė, kad žaidimas belekiek minusų turi, kas neturėtų būt tokiem kaip rockstaram. Labai apgaulingai atrodo žaidimas, isijungęs ir palošęs pirmas 5h tiesiog viskas awesome atrodo, bet tik pražaidęs normaliai supranti, kad nelabai kažką čia..

Redagavo srs789

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visi R statymai yra ant MP deja..., o MP as nelosiu. As tikejausi irgi gero story, gameplay elementu. Bet daug kas apie ka jie pasakojo trailerije tiesiog nera, arba jie padaryti del varneles ir veikia pavirsutiniskai. Man vienam pasaulis atrodo tuscias?, joji joji, sedi arba vienas lempinis zmogelis kuris nieko tau idomaus nepasakys ir po keliu sekundziu issitrauks ginkla, arba 5 banditai, kuriuos turesi nulest. Norisi kad jis butu idomus, itraukiantis, bet deja, as BF5 Trial perejau su didesniu entuziazmu nei losiu sita. Kaip ir minejo auksciau, losiu kad pereit.. Pastebekit, apie zaidima rase keleta dienu intensyviai, dabar? - tyla. Atsimenat kaip buvo su God Of War?, omg kiekviena diena pora sav. Parsidave zurnalistai kaip IGN, Gamespot trukumu nepamate tokiu kokius matom mes.., teisingai, jie uzdirba pinigus, taciau klaidina zmones..

Redagavo SoulReaver

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zmoniu metacritic viska pasako. PS4 7,7 xbox is vis vos 7. dauguma pervestu komentaru yra daugiau maziau review su cons and pros ar nuomones. duodant perspektyviai palyginimui, God of War yra 9.2.

zaidimo stiprybes : pats pasaulis sukurtas graziai, niuri atmosfera graziai perteikta, soundtrackas labai stiprus, fizikos +- labai stiprios.

bet apart to, zaidimas nieko daugiau ir nepasiulo, gameplay nykus, valdymas levas, saudymas levas, ar yra zaidime kazkoks issukis? 0, apskritas 0. misijos copy paste, 80% misiju tokios pacios, plius tas scriptinimas kur esi vos ne stebetojas irgi nepadeda. story pokolkas iki 4 chapterio galo irgi nekazka, tikiuosi veliau pageres? Morganas irgi nekazka veikejas. palygint kaip Kratos dialogai parasyti ir temperamentas perteiktas, pats veikejas sukurtas, tai kitas lygis, John Marston is Redemption buvo kur kas idomesnis, israiskingesnis ir geriau sukurtas ispletotas kaip veikejas, buvo uz ji idomu zaisti.
is zaidimo atimtas smagumo faktorius, ir prideta visur niekam nereikalingu 'chores'. bendram kontekste reiktu nepamirsti, kas tai per produktas yra zaidimas ir ka jis turetu duoti pirmoje eileje.

Soulreaver, ne tau vienam zaidimo pasaulis tuscias jauciasi.
kad zaidimas sukurtas del mp ir taip aisku. per 3 savaites negavom nei vieno update, nors zaidimas turi dideliu problemu su HDR, turi belenkokia problema su PS4 Pro kur blur fiesta ant Pro, ka jau sneket apie antram act'e neatsirandanciu misiju, nes jos uzsibuginusios ir tu gali praleisti nemazai misiju is to chapterio. ir siaip, nemazai fizikos klaidu. Honor trofeju irgi gali gauti irgi lengvai, epiloge perzaisdamas viena misija, nes yra uzsiglitchine.

Redagavo gedunex

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

labai geras apibudinimas del wanted nesamoningo levelio ir NPC kurie viska visur mato ir visur buna. 

ginklu labai mazai palyginus kiek pvz gauni ju Odisejoj , ir ginklu upgreidinimas labai pavirsutinis plius viska pasigerini pradzioj zaidimo. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

realiai, tai ginklu upgradinimas is vis neegzistuojantis. o is tu promotional video galejai susidaryti ispudi kitoki, nes kitoki ispudi R ir rode su visom tom kalbom. ka jau sneket apie ginklu ivairove, praktiskai nuline. esi laukiniuose vakaruose, gaujoje, bet ginklu vienetai, wtf? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jau kai galvojau kad story baigsis su chapteriais. ... ir staiga pamaciau Epiloga 1 .  visas zaidimas turejo va taip prasidet. butent taip. dar story liko kokie 24% tai dar palosim. ir pagaliau viskas bus i tema. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip savo ginklą išmesti, kad galėčiau, kai ką nors nušaunu, pasiimti kitą?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turi leisti ta ginkla paimti, pirmoje eileje. o mesti nieko nereik, tiesiog spaudi L1 berods ir paims ginkla automatiskai jeigu ji gali paimti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip kai nori paimt kita prie ginklo budamas spaudi L1 ir tada pasikeiti. Bet gerai kad kai busi ant arklio vel turesi abu ginklus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos