Rekomenduojami pranešimai

Skaičiau čia tik kažkiek, prieš pradedant žaist jau žinojau kaip kas vyksta daugmaž. Oho 100h jau nemažai, kelintas chapteris?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

NPC gyvenimas zaidime. Sukurta sakyciau neblogai. As jau senai apie tai galvojau. Ko dar truksta iki pilnos mano minties, kad butu sukurta kazkas tokio, kad zaidime charakteris galetu pasielgti spontaniskai. Sakykime simtas variantu. Nuo sio dalyko zaidimai butu dar tikroviskesni.

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Npc nieko nieko visai. Bet miskuose ju nera daug o kurie turi dialogus ir prasymus i tave labai nustebau kai jie pradejo respawnint tose paciose savo vietose. Pvz viena merga kuriai arklys nugaiso ir kuri prase ja namo parvezt jau 3 kartus veziau. Tai cia kazkaip sufailino kazka ten devai. Iki siol to nesutikau tai matyty ir kiti priesiskai nusiteike npc arsiranda ten pat ir vel juos saudai.

Galvojau to nebus jau sitam zaidime. Tiesiog npc kurie neturi dialogu tu neatskirsi ar jie ten tie patys ar ne. Bet va su protingaisiais kita sneka. Gali atskirt.

Ginklu mazokai, upgreidu jiem mazokai. Story misijos kartais prajuokina zioplumu ir pagalvoji kaip jie tokia nesamone sugalvojo. Na yra yra tokiu. O kartais tiesiog norisi issaudyt jau tuos tavo draugelius nu nes pradeda uzknisti tikrai ju nesamones.

Npc turi ir blogu pusiu arba ne jie bet kazkokios taisykles jiem parasytos. Pvz tu begi miesteli ir neduog jau dieve uzkliudysi koki npc einanti. Arba ilgiau pastovek prie kokio npc irgi kartais nesamone isijungia. Ok kad i tave taip sureguotu tik vienas npc bet iskart visas miestelis tampa raudoni del to kad tu ji peciu uzkliudei..na cmon. Npc per daug tokie dramatiski jautrus kazkokie ir nervuoti. Drama queen krc tokie. Ar joji su arkliu nu norejau apsisukt ir netycia palieciau su arkliu koki npc. Ka tu karas iskarto. Juokdariai nu .

bet vaizdu yra labai graziu , su apsietimu tai labai gerai padirbeta , ypac naktim su menuliu , ar su ruku ir pan 

DroNw4VXQAAuWMv.jpg

bet npc tai smagiau elgiasi AC npc ir ju ten daugiau aisku nu nepalyginsi miestu dydziu. neverkia del kiekvieno palietimo ar netokio zvilgsnio kaip kad cia. su laiku pradedi ju vengti is tikro. ir pamatai kad jie labai ten paprasti visai. 

odiniai rubai jega dar kai suslampa ir po to kuri laika buna dregni labai grazu

DrpDGyMWoAAWTJX.jpg

kalnuose irgi labai grazu ir gan baisus siauri takeliai

DrpX4lAWoAAnM4D.jpg

ir kas nutiko kai sitam takeli susitikau 3 NPC jojancius  ? jie aisku negalejo pro mane prajot. po kiek laiko susinervavo ir pradejo i mane aisku saudyt...  :chan:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na, matyt nera tobulai sukurti visi. Arba bus patchai kurie viska pataisys. Bet bent jau kazkas stengiasi pastumeti zaidima i nauja lygi. Zaidimuose maziau noresis eiti ten ir kalbeti su tais jau pagal paruosta scenariju. Noresis ir didesnio tikrumo is aplinkos. Ziuresim kaip toliau bus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daugiau pastebejimu palosus jau ilgai

realiai kai jau daug daug praeini ir tuos NPC perpranti nes jau n simtaji karta matai juos ir ale kalbi tai viskas atrodo siek tiek kitaip. nzn bet vien del to kad ant NPC as galiu spaust L2 ir tada rinktis arba pasisveikint su juo arba pavaryt ant jo , nedaro man didelio idomumo. taip pirmus kartus tai yra idomu. pamegini vienas kitas, o kazkas naujo. bet kai tai nustoja kazka reikst ir realiai tu jiem vistiek tik sakysi vien fraze, ir ja pasakes dar ir reputacija pasigerinsi galbut tai nu nzn. nuzudei kazka toli toli miske minusas reputacijai, atejai i miesta pakalbejai su kazkuo pasakei labas , pliusas reputacijai ... rly ?  :trl:  

arba banka apiplesei puse miesto issaudei per misija, nujojei toli , viskas nesiveja... pasiziuri bounty ant taves tik kokia 150. nuvarei i artimiausia pasta susimokejai tuos varganus 150 nes ilgiau paloses tai piniguose maudaisi jau. nu ir nebera bounty vel nujoji i ta misteli kur plesei banka . visi tavim dziaugiasi. all good. tai kur cia ju tie gyvi NPC ir idomus miestai ... tai buvo gera ideja gal . ne daugiau. pastovek tam paciam AC Origins miesto kampe ir paziurek kiek NPC per trumpa laika praeis kiek vezimu pravaziuos kiek arkliu prajos ... vieni valgys is leksciu kazka kiti kazka nes dar treti ten dirbs zeme. ir niekas nezliumbia kad tu juos su petim uzkliudei. kaubojai atsirado , verksniu krastas ten o ne kauboju.  :yao:  :yao:

dar jei NPC butu protingi nu kazkiek tai jie matytu o tu banditas tu blogas, tu kietas , tau ant nugaros kokie ginklai nepaimsi. bijotu taves ir nelystu. o cia bet koks nususelis puls su tavim boksuotis arba saudytis tik kazkas jiem nepatiks. sakau losi losi ir viskas pasimato. va NPC kurie turi realias tau misijas ir dar kurios is kokiu 3-4 daliu tai tie idomus. jie yra ten kur turi buti ir jie su kitais NPC nieko bendro neturi. 

bet siti NPC kur su misijom irgi prie zliumbiku sistemos prijungti. neduos tau misijos jeigu tu ten kazkam i nosi trenkei kol nepasaidarysi vel geru zmogum.  :troll:

tavo stovykla jau kad reklamavo kaip bus idomu... as ten net negryztu jau nakvot po kiek laiko paloses. nu nera nei naudos nei tikslo tau is ju isvis. tik est jiem nesk ir nesk o jie ten gers kampuose tik ir nieko neveiks. patys mesos aisku neparsines. 

velgi sugedus stovyklos ekonomika ar kaip ten ja pavadint. 

o siaip viso to gali daug maz vengti ir nebus blogai. man tai negadina zaidimo kaip ir nes visi zaidimai turi nesamoniu tokiu. tai suprantama . medziokle islieka tikrai gera. jeigu palygint AC ar FC medziokles nera sunkios o pvz kokio Kingdom Come ten jau hardcoras medziokle tai cia tokia per viduri. gan paprasta bet reikia ir galvot. 

Dar pavyzdys protingu NPC.. ijoju i miesteli su arkliu tokiu didesniu greiciu reik stabdyt kazkur ilekiu ar i dezes ar i tvoros kampa islauzia ten lentu pora. nusoku nuo arklio. visi pradeda panikuot ir slapstytis. va cia tai tikras badass atvyko i miesta  :yao:  ir aisku atsiranda raudonu tasku kas reiskia tapo priesiski ir reikia nest mieles. bet as nieko nepadariau blogo tikrai. tiesiog arklio valdymas toks kad jo greit nesustabdysi 

kai kurios misku ir atviru plotu vietos labai tuscios nu tiesiog labai gaali joti joti joti ir nieko tu nesutiksi. o ka sutiksi prie lauzu kazkur tai jau po to juos ten sutiksi ir kiekviena karta jie ten bus tiesiog prisegti.  velgi labai matosi tai. nes kai prajosi ta pacia vieta pirmyn atgal po 20 ir daugiau kartu ir sutiksi kiekviena karta tuos pacius tai tiesiog nustoji kreipt demesi i tuos NPC

 

legendiniai gyvunai . kodel jie tokie lengvi ? pedsakai , pora suviu ir kailis jau tavo.  o va sumedziot perfect kailius bus sunkiau. 

aplamai saudymasis jeigu turi kur coverintis tai easy peasy. galima ir visa miesteli isssaudyt ir 2 miestelius jokio skirtumo. jeigu turi coveri tu kaip ir nemirtingas.

po tokiu musiu po to kai pasneka ten kazkas per intarpa kad pagrasina ten kaip susidoros tai na juokas ima nes ka tik isklojai tu ten visus 


bet zaidimas vistiek geras ir galbut netgi losiu antra karta is karto perejas pirma. dar ziuresim. dar nenusibodo pats gameplay. smagu kad atsiranda vis NPC mape su misijom . traukiniu paats neplesiau karietu ar banku irgi ne, tai bus galima pvz palost kaip blogiukas po to. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zinot kodel Youtube yra gut?, nes gauni informacija greitai, aiskiai ir issamiai. Kilometriniu tekstu niekas neskaito jau senai... I tema, buvau tokiam hype train.., o gavosi nu.. zaidimas geras nu ok. Bet ne taip kaip buvo su god of war, losiau non stop, story pastoviai trauke tave. Cia, pamatai 5 zmoniu campa, sudauzai juos ir supranti kad dabar reikes p***** kad viska isieskot ir ziuret ka gali paimt ir ka ne, nes valdyma lootinimo sugalvojo realiai invalidam zmones, maximaliai atimti tavo gyvenimo ir tave uz***. 35% pereito zaidimo ir dar nezinau ka losiu, prisidirbo savo gimtam kaime reikalu, pabego ir dabar jiem matai reik saibu kad vel kazkur pajudet naujam gyvenimui galetu, ir tai 35% wtf?, jokio story judejimo per 35%, atnesk nusauk, apvok.

Redagavo SoulReaver

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

daug metu gaminu, bet sitas kaip ir zelda, labiausiai pervertinti zaidimai. nors RDR 2 kazka pasiulo, ne taip kaip mediocre zelda.

 

as irgi, manau kad zaidimas geras, bet visiskai neitraukia, nesugeba prikaustyti. misijos pagrinde : ateini prie ikonos, parodo filmuka, tada seki paskui ta veikeja, tada parodo filmuka kaip niekas nepavyksta, tada visus issaudai ir pabegi. 80% misiju yra copy paste. sukure zaidimo pasauli grazu, bet kas is to, nera jame realiai ka daryt apart collectables ieskojimo, visi zaidimai bega nuo collectables, cia isleida RDR2 ir niekas nieko nesako. dar maziau daugiau viskas butu atleidziama, bet su tokiu gameplay, tai eina jie ... nemaciau nei vieno zaidejo kuris pasakytu kad gameplay yra geras. tai kaip gali 10/10 zaidimas gauti? tuo labiau kad zaidimas 100h ar net daugiau..

ginklu pasirinkimas irgi lyg indie lygio zaidimo, kaip gali tokio dydzio zaidimas turet is vis minimalisti ginklu pasirinkima?

 

o del tu pinigu, tai patikek, daugiau kaip puse zaidimo tas Dutch ir tekalbes apie tai kaip gauti pinigu. plesia plesia ir vis niekam nieko neuztenka. jau net pabodo, darau 4 act'a i pabaiga, bet jau uzkniso, tik pamatai ji ir zinai ta eilute apie pinigus tikrai bus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As jau 6 acte. Manau kad pabaiga tuoj. Story oradejo nepatikt jau senokai. Ir kodel devai tokia drama cia turejo padaryt is zaidimo. Plius patys paspoilino pabaiga gerokai per anksti. Pabaigoj zaidimas toks depresinis tampa nzn. Veiksmai nelogiski, Dutch pjauna gryba konkretu. Ir pamiesau kad reikia dalintis pinigais su stovykla atrodo tos opcijos ir siaip nebeliko. Cia vel patys devai supjove is pradziu oi kaip tai svarbu o veliau ai dzin jau viskas.

Ir zinau jau kad pabaiga nepatiks nes devai nesamone padare. O visai idomu buvo zaist iki tol. Isvis tas Dutch ir jo mastymas cia toks grybiskas kuo toliau i zaidima tuo labiau jis pradeda uzknisti.

Pradejau Odiseja lost net vietoj sito iskarto atgaiva tokia. Be depresuhu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man Battlefield 5 Campaign labiau itraukia negu RDR2, kaip jum tai ? :D, true story!, db losiu ji, ne rdr2.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žaidžiu act 4, žaidimas labai kabina, veiklos įvairovė, istorijos tension and all that. Jeigu žmogus žaidžia tiesiog, kad kuo greičiau prabėgt viską ir numest žaidimą, žaidimas nepatiks. Kam patinka complexity, istorijos build'inimas, skirtingių veikėjo interakcijos ir panašiai, manau žaidimas tikrai patiks. Rockstarai dar manęs nebuvo nuvylę, nenuvylė ir šitas, netgi atvirkščiai - toliau stebina. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu bet nesakyk Dutchas tai lievas kai reta. as su juo kai ateina misija tai jau zinau kad kazka failins ir visada taip buna  :genius:


o charai kas patiko tai bicas is RDR1 . va su juo tai misijos pasaka. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žaidžiu act 4, žaidimas labai kabina, veiklos įvairovė, istorijos tension and all that. Jeigu žmogus žaidžia tiesiog, kad kuo greičiau prabėgt viską ir numest žaidimą, žaidimas nepatiks. Kam patinka complexity, istorijos build'inimas, skirtingių veikėjo interakcijos ir panašiai, manau žaidimas tikrai patiks. Rockstarai dar manęs nebuvo nuvylę, nenuvylė ir šitas, netgi atvirkščiai - toliau stebina. 

nonsensas. as megstu tokius zaidimus. bet cia turi buti aklas o gal bukas nematydamas daugybes sudo su situ zaidimu. zaidimas tiesiog yra nuobodus, visas gameplay yra nuobodybiu nuobodybe, ka jau sneket apie valdyma kuris yra tiesiog tragiskas. excitement'o prasme irgi vargiai zaidimas kazka suteikia. vienetai buvo tokiu vietu.

 

Soulreaver gerai pasake, paemus God of War i rankas, tu jo nenorejai paleisti is ranku. kovos, pasaulis, istorija, muzika, pasaulio ir istorijos itraukimas, vis nauji issukiai, priesai ir pasauliai lauke taves vis griztant. ka jau sneket apie revoliucini one shot cameros darba.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negalima irgi lygint greito veiksmo zaidimo ir sito leto tokio. Man kaip nevisai god of war fanui labiau AC ar horizon stiliaus tai cia dar leciau bet man gameplay patinka. Tik story nevisai. Ir deja miskuose NPC tie patys atsiranda vel ir vel ten pat ir si tom paciom dialogo eilutem. Jie buvo skirti juos sutikti tik viena karta. Bet kam tada juos reikejo vel statyt i tas pacias vietas. Atrodo pigiai tiesiog.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip pinigus geriausia uždirbinėti? Sumedžiotų žvėrių kaip supratau general store parduoti negali. O kas liečia dėl bounty, galima jį panaikinti nieko nemokėjus, paaukoji visus savo pinigus į campa, tada į kalėjimą nuvarai ir prisiduodi, atsėdi ir bounty jau nėra, bet butinai reikia pinigų netūrėti, kad nieko iš taves paimti negalėtų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nonsensas. as megstu tokius zaidimus. bet cia turi buti aklas o gal bukas nematydamas daugybes sudo su situ zaidimu. zaidimas tiesiog yra nuobodus, visas gameplay yra nuobodybiu nuobodybe, ka jau sneket apie valdyma kuris yra tiesiog tragiskas. excitement'o prasme irgi vargiai zaidimas kazka suteikia. vienetai buvo tokiu vietu.

 

Soulreaver gerai pasake, paemus God of War i rankas, tu jo nenorejai paleisti is ranku. kovos, pasaulis, istorija, muzika, pasaulio ir istorijos itraukimas, vis nauji issukiai, priesai ir pasauliai lauke taves vis griztant. ka jau sneket apie revoliucini one shot cameros darba.

O taip, bet kas kam patinka šitas žaidimas yra bukas, great point man. Su valdymu problemų neturiu, RDR netrukdė, čia pridėjo šiek tiek papildomai dalykų, bet tikrai neturiu nusiskundimų, o realiai žaidimą tik pradėjau.

 

Kalbant apie stiprias puses RDR2, seriuosly net nesugebi paminėt soundtracko, kuris yra tiesiog fantastic. Pasaulis - tokio gyvo video game world dar neteko matyt, interactini su visais, o ne tiktai kažką žudai (although you can try). Dialogų tiek daug, kiekvieną kartą grįžęs į stovykla sužinai kažką naujo apie dabar vykstančius dalykus ar history, Iš pačio story, klausimas ko Jūs realiai norit? Gal jūsų vaizduotė labai plati? Žaidėt pirmą RDR? Matėt kas atsitinka Dutch, man kol kas kuo puikiausiai viskas prie to veda. Visually apskritai patylėsiu ant kiek žaidimas gražus, o žaidžiu ant varganų 720p.

 

Suprantu, ne visiem taip pat patiks, man pvz Horizon Zero Dawn super nekabino, bet tai nekeičia fakto, kad žaidimas labai geras. O ką realiai čia girdžiu tai tik shit talking.

 

Anyways, aš dar matau save praleidžiantį prie šito žaidimo daug valandų, žaidimus perku tik tuos, prie kurių galiu praleist daug laiko, o ne perku dešimtis žaidimų ir nežinau ką visgi žaist, this will not be any different. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos