scalman

OUYA

Rekomenduojami pranešimai

Tu bent supranti, kad pats rasai nezinodamas visko? Is kur istraukei apie ps2 emuletorius?

 

O tai tipo neuzteks ten to galingumo ps2 geimu emuliacijai? Mano senas kompas paleidzia, tai negi tas nepaleis? Ar tipo sunkiau is programines puses? Jeigu sukure emuletoriu ant PC nesuprantu kodel negali padaryti ant androido.

 

paskaityk gal pats ka parasei.taip android zaidimai skirti smartam ir tabletam ,abu touchvaldymo kam butent ir skirti visi android zaidimai.

o kad konsole gaus palaikyma is kureju ar negaus cia jau kita kalba.bet kaip android konsole aplamai tai prasmes nera tame.pasimk tableta na uz 200$ bet tai turesi viska ta pati tik jau pilnai tableta turesi.

 

O linux'o zaidimai skirti PC?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu pats kalbi apie kitus, teigdamas kad jie sneka nezinodami, o pats tai pat nusisnekejei :D:) tabletas, tau ne pc :)

Redagavo Sleepyfan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tu pats kalbi apie kitus, teigdamas kad jie sneka nezinodami, o pats tai pat nusisnekejei :D:) tabletas, tau ne pc :)

 

O pc ne ps3. Sios dalies visiskai uztektu, bet gal dasus kai parasysiu daugiau.

 

Va kaip atrodo zaidimai su Tegra 3 tabletu

, bet cia tabletas. Dabar kas butu buve jeigu lygiai tokius pat zaidimus butu kure konsoleje? Butu geriau, daug, vien del valdymo. Kai kurejas turi mintyse tablet'a ir jam kuria zaidimus, ta pacia ideja realizuos visiskai kitaip ant konsoles. Shadowgun'as atrodo graziai, bet jis toks letas ir ne velnio nepanasus i normalia saudykle, o jeigu tapaty butu kure ant ouya tai butu galeja sukurti normalu, gera, greita fps. Ir taip su visais zaidimais. As nesuprantu isvis prie ko jus tuos tabletus cia kisat, o kad ir kisat, kodel jie yra blogai? Jie neturi nieko bendro su Ouya, tik operacine sistema. Sakot prijungsi tableta prie tv ir pasijungsi pultely bus tas pats. Net nepanasu bus. Zaisi ta shadowgun'a bet jis ir toliau bus skirtas tabletam, toucham, gameplay'us del touch screeno yra iskraipytas nuo standartines saudykles. Zaisi kita saudykle kuri skirta OUYA ir matysi didziuly skirtuma. Tiesiog isivaizduok save kurejo vietoje, nori sukurti kazkoky platformery ant smart'o, susiduri su sunkumais del valdymo todel gerokai koreguoji gameplay kad su touch'u butu smagu zaist. O dabar kuri platformery ant konsoles, ir stai, jokiu apribojimu. Tad dar karta klausiu, kokio velnio jus kisat cia tuos tablet'us?

 

Radau idomu komentara:

 

@indramushti ur obviously an idiot. not only is quadrant the bigest waste of tine when in comes to benchmarks. it clearly shows that the tegra 3 is faster is for graphicsand cpu moron. where the hell do u get ur info? use snartbench, gl benchmark, and and3dbench. the tegra 3 is capable of 60 miltriangles per second wile the s3 is capable of 14million truangles.

@indramushti u just dont see that performance becuase mobile games dont use traingles wile consle games do. mobile ganes depend on pixel fill rates (gs3 600m pixels per second vs tegra 3 420m pixels per second) eitch has a little to do with the bandwidth bottle neck. so considering this will be a consle u will see 5 tines the perfornance that u would have seen on the s3 so the tegra 3 was a great choice.

Redagavo nestas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jau tu gal nedeliok geriau cia tech demuskiu ar kitu pristatymu video geriau :D

kai parodys jie kazka realaus pirma ,tada ir kalbesim.uzsiimi tusciom spelionem.per daug kazkaip neto issigalvojimus renki ir priimi tai uz gryna piniga. :)

bet koks tegra 3 paremtas tabletas ar smartas gales but sita konsole is esmes,nes cia nieko nera kito ko nebutu tabeltuose, ps3 ar xbox 360 negali but daugiau niekas. tuom yra isskirtinumas. jaudaug metu buvo ir bus. o cia ji laisvai nulauziama. tai kas pirks zaidimus ant jos ar visi zais uz dyka. koks tolkas leidejam kazka leisti kai niekas nemokes ne cento uz ju zaidima. :)

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jau tu gal nedeliok geriau cia tech demuskiu ar kitu pristatymu video geriau :D

kai parodys jie kazka realaus pirma ,tada ir kalbesim.uzsiimi tusciom spelionem.per daug kazkaip neto issigalvojimus renki ir priimi tai uz gryna piniga. :)

bet koks tegra 3 paremtas tabletas ar smartas gales but sita konsole is esmes,nes cia nieko nera kito ko nebutu tabeltuose, ps3 ar xbox 360 negali but daugiau niekas. tuom yra isskirtinumas. jaudaug metu buvo ir bus. o cia ji laisvai nulauziama. tai kas pirks zaidimus ant jos ar visi zais uz dyka. koks tolkas leidejam kazka leisti kai niekas nemokes ne cento uz ju zaidima. :)

 

PC zaidimai nupirataujami 100procentu, labai paprastai, bet zaidimu rinka tik pleciasi o pelnas auga. Tad tolkas leidejam yra. Ir kaip sakiau jau yra puse tukstancio zmoniu/firmu nusipirkusiu ankstyva DevKita leisianty pradeti kurti dar pries oficialu isleidima. Yra kelios rimtos firzmos parodziusios susidomejima.

 

Pagal tavo logika kompas, kurio spec. tokie kaip ps3 ir irasyti linuxai yra tas pats kas ps3?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

 

Pagal tavo logika kompas, kurio spec. tokie kaip ps3 ir irasyti linuxai yra tas pats kas ps3?

 

ka tik sakiau kad niekas negali but ps3 nei x360.

 

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ouya yra ne tabletas, o tesiog ta pati chipa turintis irenginis, bei softas, bet neturi touch funkciju, tik ant joysticko ten kazkaip, kazkiek bus galima touchint, bet jie taikosi i "consoliu" rinka, tai ju bendri brozai tera tarp ouya ir tabletu softas, bei tegra3 chipas. Ir pabaigai kad tau nekiltu toliau nuoro kalbet apie ps2 emuletorius beabejo paleist emuletoriu ant tokio chipo jau ir galima, bet ar zaidimas suksis bent jau 30fps? Tai ne greit dar pamatysim :D

Redagavo Sleepyfan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai, del ps2 emuletoriaus klydau :D Na o visa kita mazdaug teisinga. Tiesiog rasiusiem kad nemato sio daikto ateities arba kvailai aiskinantiems kad toks daiktas nereikalingas nes tapaty tabletas gali padaryt, norejau parodyti kokia puikia ateity OUYA gali tureti. Gal ir nebus ps3 ar xbox konkurentas, bet jis tures kita nisa, visiem indie developeriam. Daugybe gerio yra uzmusama vien todel, kad dabar nera galimybiu paprastiem mirtingiesiems kurti zaidimu konsolem, o dabar gales. Puikus pavizdziai butu Cave Story ar Minecraft, pristate nauja gameplay'u ir parodantys esa puikiais kuriniais nors prasidejo rusio salygomis. Arba pazekit i Microsoft kinect, irgi padare visiskai nemokama SDK(o kaip sakiau ps3 sdk kainavo 60k) ir kiek daug individu ar mazu studentu grupeliu prigalvojo visokio gerio jam. Buvimas open source yra geris, na o emuliacija ir indie zaidimu konsole uz 99$ dar didesnis geris.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

PC zaidimai nupirataujami 100procentu, labai paprastai, bet zaidimu rinka tik pleciasi o pelnas auga. Tad tolkas leidejam yra. Ir kaip sakiau jau yra puse tukstancio zmoniu/firmu nusipirkusiu ankstyva DevKita leisianty pradeti kurti dar pries oficialu isleidima. Yra kelios rimtos firzmos parodziusios susidomejima.

 

Pagal tavo logika kompas, kurio spec. tokie kaip ps3 ir irasyti linuxai yra tas pats kas ps3?

 

Nu kad žinok pas tave su tais Linuxais logikos nėra. Ant PS3 nėra instaliuoti Linuxai, o jos FW tiesiog paremta Linuxų pagrindu. Bet iš esmės tai dvi skirtingos OS. O vat štai OUYA atveju joje instaliuota Android, net jeigu ir su pakeistu UI, bet tai yra ta pati Android OS.

 

Be to klysti jei manai, kad dev kit'ų kaina yra vienintelis trukdis Indie žaidimų kūrėjams patekti į PSN ar XBLA. Jie ten turi labai griežtą kontrolę ir jeigu tavo projektas nesudomina komisijos jis bus atmestas arba bus paprašyta iš pagrindų jį prekurti. Negana to, negali pateikti tiesiog savo koncepcijos ir gauti licenzijos, tavo žaidimas turi būti bent jau Alpha versijoje. Dėl to Indie devams tai yra didelžiulė rizika, nes jei negausi licenzijos visas tavo darbas ir sukišti pinigai nueis šuniui ant uodegos. Man asmeniškai patinka tai, kad Nintendo šiuo atžvilgiu yra atlaidesnė, bet, žinoma, yra ir kita medalio pusė - jie prasileidžia ir nemažai shovelware'o. Sony su PS Vita irgi kažką bando taisyti ta linkme, pirmiausia dev kit'as kiek sklandė gandai (nes šiaip niekas tokių dalykų pernelyg neviešina) kainuoja tik 3 tūkstančius dolerių, plius jie bando vystyti PS Mobile, kurio SDK kainuoja vos 99 dolerius per metus ir licenzijas ten aišku gauti bus lengviau.

 

Visas tas griežtumas ir brangumas ne be reikalo žinoma, norima išlaikyti kokybę. Nes kad ir kiek originauls gėrio būtų AppStore bei Google Play, kartais tas gėris paskęsta crapo ir plagiatų krūvoj. O ypač tai vyksta Google Play, kadangi ten nereikia praeiti jokio patikrinimo.

 

Iš esmės OUYA neduoda nieko, ko dar nėra pasiekiama. Pasiimk Corona SDK, kuris yra [beveik] nemokamas ir labai geras supaprastintas SDK ir galėsi kurti multiplatforminius iOS/Android žaidimus. O ekskliuzyvinių OUYA žaidimų vargu ar bus. Protingas kūrėjas neaukos multimilijoninės auditorijos ir darys žaidimą pasiekiamą VISAI Android platformai.

 

Negana to, aš asmeniškai neturėčiau didelio noro žaisti Android lygio žaidimų ant TV. OUYA sėkmę įsivaizduoju nebent jei ji užims pigiausios konsolės nišą. Mamos pirks ją savo keturmečiams, zyziantiems kad nupirktų konsolę. Tuo labiau, kad ir žaidimų nereikės pirkti.

 

O tavo teiginys apie PS2 emuliatorių yra absurdiškas. Net stabiliai ir žaidžiamai paleisti NDS emuliatorių Android iki šiol atrodo neįmanoma užduotis, tai ką jau kalbėti apie PSP ar tuo labiau PS2.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja GYNGA ;D del 1st party zaidimu ant Ouya ju jau yra :D Ir visai niekas nesivargina rizikuoti, pradekim sekti naujienas ;D vienas is pirmuju exlusive zaidimu Human Evolution ar koks ten apie islykima, kuris 2015 pasirodyt turi ant next-genu, o prequalas atsiras ant ouya :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja GYNGA ;D del 1st party zaidimu ant Ouya ju jau yra :D Ir visai niekas nesivargina rizikuoti, pradekim sekti naujienas ;D vienas is pirmuju exlusive zaidimu Human Evolution ar koks ten apie islykima, kuris 2015 pasirodyt turi ant next-genu, o prequalas atsiras ant ouya :D

 

nes jis ir ant visu tabletu ir smartu siaip iseis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu kad žinok pas tave su tais Linuxais logikos nėra. Ant PS3 nėra instaliuoti Linuxai, o jos FW tiesiog paremta Linuxų pagrindu. Bet iš esmės tai dvi skirtingos OS. O vat štai OUYA atveju joje instaliuota Android, net jeigu ir su pakeistu UI, bet tai yra ta pati Android OS.

 

O tai kam tada yra atskiras Ouya SDK jeigu ten tas pats Android tik su kitu UI?

 

Be to klysti jei manai, kad dev kit'ų kaina yra vienintelis trukdis Indie žaidimų kūrėjams patekti į PSN ar XBLA. Jie ten turi labai griežtą kontrolę ir jeigu tavo projektas nesudomina komisijos jis bus atmestas arba bus paprašyta iš pagrindų jį prekurti. Negana to, negali pateikti tiesiog savo koncepcijos ir gauti licenzijos, tavo žaidimas turi būti bent jau Alpha versijoje. Dėl to Indie devams tai yra didelžiulė rizika, nes jei negausi licenzijos visas tavo darbas ir sukišti pinigai nueis šuniui ant uodegos.

 

Zinau visa sita, bet mano pagrindine mintis ten buvo, kad indie developeriams per brangu net pabandyti kazka daryti, tu tai tik patvirtinai.

 

Visas tas griežtumas ir brangumas ne be reikalo žinoma, norima išlaikyti kokybę. Nes kad ir kiek originauls gėrio būtų AppStore bei Google Play, kartais tas gėris paskęsta crapo ir plagiatų krūvoj. O ypač tai vyksta Google Play, kadangi ten nereikia praeiti jokio patikrinimo.

 

Bet geriau jau pamatyt ta originalu gery crapo kruvoj negu isvis nesuteikt galimybes tam geriui pasirodyt. Be to cia manau bus daug maziau tokiu, vis gi konsole o ne smart'as. Niekas nekurs konsolej nauju angry birds ar kitu flashiniu geimu lygio zaidimu.

 

Pasiimk Corona SDK, kuris yra [beveik] nemokamas ir labai geras supaprastintas SDK ir galėsi kurti multiplatforminius iOS/Android žaidimus.

 

Ir kuo tai susija su Ouya? Kad android? Viskas? Ir? Plius su juo velgi visokie flashiniai geimai, tik kad androide, na o jokiu padoriu dalyku su normalia 3d grafika neteko matyti.

 

O ekskliuzyvinių OUYA žaidimų vargu ar bus. Protingas kūrėjas neaukos multimilijoninės auditorijos ir darys žaidimą pasiekiamą VISAI Android platformai.

 

O as kaip tik manau, kad bus. Arba bus ir Ouya ir smart'am, bet ouya versija gerokai skirsis.

 

OUYA sėkmę įsivaizduoju nebent jei ji užims pigiausios konsolės nišą. Mamos pirks ją savo keturmečiams, zyziantiems kad nupirktų konsolę. Tuo labiau, kad ir žaidimų nereikės pirkti.

 

Tai tie zmones suaukoje 5 milijonus buvo zyzianciu vaiku mamos? :D Ir kaip suprast nereikes zaidimu pirkti? Niekas tada nekurtu, jeigu nereiktu pirkti.

 

O tavo teiginys apie PS2 emuliatorių yra absurdiškas. Net stabiliai ir žaidžiamai paleisti NDS emuliatorių Android iki šiol atrodo neįmanoma užduotis, tai ką jau kalbėti apie PSP ar tuo labiau PS2.

 

Sita jau anksciau pripazinau, ir del sio teiginio atsiprasau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir kuo tai susija su Ouya? Kad android? Viskas? Ir? Plius su juo velgi visokie flashiniai geimai, tik kad androide, na o jokiu padoriu dalyku su normalia 3d grafika neteko matyti.

Norėjau pasakyt tai, kad tikrai nereikia OUYA jei nori labai pigiai kurti Indie žaidimus pasiekiamus milijoninei auditorijai. Corona SDK labai geras ir nebrangus įrankis 2D žaidimams, jei nori kurti 3D galima nusipirkti Unity3D.

 

Pultas Android žaidimuose irgi nėra kažkokia naujiena, naujesni 3D žaidimai turi mygtukų mapinimo funkcija ir gali žaist pasijungęs bet kokį pultą.

 

 

Nu nesvarbu, nėra prasmės ginčytis. Jeigu OUYA susilauks sėkmės atsiimsiu savo žodžius. Bus įdomu stebėt pardavimus kai ji bus paleista į prekybą. Bet kažkodėl manau, kad po išleidimo po truputį viskas nurims ir taip ir liks OUYA produktu su savo nedidele niša.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Norėjau pasakyt tai, kad tikrai nereikia OUYA jei nori labai pigiai kurti Indie žaidimus pasiekiamus milijoninei auditorijai. Corona SDK labai geras ir nebrangus įrankis 2D žaidimams, jei nori kurti 3D galima nusipirkti Unity3D.

 

Pultas Android žaidimuose irgi nėra kažkokia naujiena, naujesni 3D žaidimai turi mygtukų mapinimo funkcija ir gali žaist pasijungęs bet kokį pultą.

 

Nu nesvarbu, nėra prasmės ginčytis. Jeigu OUYA susilauks sėkmės atsiimsiu savo žodžius. Bus įdomu stebėt pardavimus kai ji bus paleista į prekybą. Bet kažkodėl manau, kad po išleidimo po truputį viskas nurims ir taip ir liks OUYA produktu su savo nedidele niša.

 

Ouya ir niekada nesiskelbe kaip pirmas pigus budas pasiekti auditorija, jie skelbesi kaip pirmas pigus budas pasiekti zaidima telike, o ne smartuose.

 

As matau jog pagrindinis nesutarimas del to kaip ziurima i konsole, jus ja matot kaip smartu/tabletu pakaitala su pultu, as matau kaip nauja, nepriklausoma konsole kuriai zaidimai bus kuriami nauji, o ne portinami nuo touch'u. As stoju dabar i KTU, programu sistemas, studijuojant manau kaip daugelis studentu bandysiu veliau kazka kurti pats. Ir jeigu sakykim turejau mintyse kokio platformerio ideja(kuri tikriausiai sudina, bet is tukstanciu studentu tokiu kaip as atsiras tokiu perlu kaip cave story), galejau ja realizuot tik ant smartu, bet staiga atsiranda Ouya, atskira, nauja sistema leidzianti lengvai kurti namu konsolej, dabar nuo to platformerio savo mintyse galiu numesti visus pancius kuriuos buvau uzdejas del to, kad su touch lievas valdymas ir pradeti galvoti apie toky gameplay koky istikruju norejau padaryt. Pultas kaip priedas valdyti touch geimus yra vienas, geimas skirtas valdyti su pultu yra visiskai kita.

 

Na bet reikia palaukt, paziuret kaip jie realizuos savo produkta, yra daug kintamuju nuo kuriu labai priklauso ar jie patis visiska fiasko ar taps tokiais sekmingais kokiais galetu but.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos