Rekomenduojami pranešimai

Tikėkimes laukimas bus to vertas.  Witcher 3 PS4 versija buvau nusipirkęs praktiškai kartu su konsole. Biški pažaidžiua ir palikau, nes per silpnai man atrodė perėjus ant PC su GTX 1070 viena karta. Jau įtariu kad už nextgen reikės kokius 15e dasimest, jeigu bus "geriua negu ant PC?". Bandyčiau žaist antra karta, nes apskritai tai baisiai geras žqaidimas gavosi. Patys save tuo metu jie pranoko.

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau, jeigu jiems pavyks suburti naują talentingą komandą (nes nuo senos jau nieko nebeliko- toxiški žmonės gi, tai kas kad talentingi), kurį nori ne tik pinigą kalti (ko aišku irgi reikia), bet kuri ir myli žaidimus, turi "vizijų" taip pavadinkim galvoje, tai jie atsigaus. Jeigu ne - tai miręs reikalas. Nes bent jau komandos lyderiai turi būti vizionistais, turėti norų ir idejų, jausti aistrą žaidimams, kaip pvz. tas pats Neil Druckmann. Kitaip nieko ne bus. Tas pats Druckmann iš Naugty Dog, ką ten apie jį nerašytu, kam nepatiktu jo supratimas apie tai kaip turi vystytis siužėtas ir t. t., bet neabejotinai yra talentingas ir sugebantis kurti ir išleisti aukščiausios kokybės produktą. Galu gale tą pačia Elly kaip personažą su santykiu eiga ir t. t. sukūrė būtent jis, o ne kas kitas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Na kiek žiūriu tai CD Project atrodo tikrai taisosi, neaišku kiek tai pasirodys realybėje, bet tiek bando susigražinti fanų, tiek darbuotojų pasitikėjimą. Per metus gana smarkiai pakeitė ją viduje ir gana teigiamai. Taip pat nieko nerushina, kas sakyčiau yra gana gerai, nes dabar jiems nereikia nieko prisižadėti ir padaryti dar vieno fiasko. Tačiau vis dar dėl Cyberpunk 2077 vadovai neatsisako pridėtų žadėtų funkcijų, ne vien apie bugus kalba ir tą po truputi daro, tad manau per metus ar du tas žaidimas gal ir taps koks turėjo būti. Nesakau, kad čia stebuklai, bet po viso skandalo atrodo gana padoriai viskas.

 

 

 

Redagavo Mldc

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 42 minutes, Mldc parašė:

Taip pat nieko nerushina, kas sakyčiau yra gana gerai,

Aš suprantu ir gerbiu tavo nuomone, bet pats manau kitaip. Ar tau pvz. yra normalu kad Witcher 3 ir Cyber PS5 versijos išeis tik "second quarter 2022". Tu skaitai kad tai yra gerai, ypač kas liečia Witcherį? ? Jie gi ne remake daro, ir net ne remasterį. Ten tiesiog tiek ir reikia kad unlokint kad būtu artima PC max settings@60fps.  Man tai pilnai užtektu. Atsimenu ant PC 4K High settings ant 32" monitoriaus puikiai atrodė, tik kad mano vaizdo plokštė gal apie 35fps išveždavo. Ką jie išvis dabar veikia tu man pasakyk. Akis dabar tik moka dumti investotuojams su savo roadmapais. Būtent ir yra problema, kad ten žmonių nebeliko, kurie dirbti gali ir moka.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

CP išeis pirmoje pusėje, o witcher antroje, be to next-gen vadinamąjį atnaujinimą gaus ir PC, tai reiškia, kad ir konsolėse daro, o ne taip, kad ten atrakintų, kas ant PC prieinama.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 54 minutes, Džekeris parašė:

be to next-gen vadinamąjį atnaujinimą gaus ir PC,

Tai jeigu taip, tai daro remasterį, nes kaip kitaip tai pavadinti, tuomet nežinau. Kažkas panašaus kaip TLOU iš PS3 versijos į PS4 -  oficialai yra remasteris. Tegul tuomet vadina tikrais vardais. Nežinau, vistiek lieku prie savo nuomonės kad daug ten akių dumimo pas jos yra. Nėra jiems pasitikėjimo kol kas. O gaila, gera kompanija buvo, talentinga. Net žinau kas jiems ten po Witcherio pasidarė. Tiesą tik iš vidinės virtuvės koks žmogus galėtu papasakoti. Tik žinau kad kai Cyber hypinai preorderiai ėjo, tai po to jų vadovybė (kur gražaiai apie 2.0 ir penkmečio planus moka pasakot), sau tokias daugmilijonines tiesiogine tą žodžio prasmę premijas išsirašė, kad visos Lenkijos verslo vadovai (apskritai verslo, ne tik žaidimų) išsižioję buvo, kaip tie berniukai sugeba.  

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aš linkęs sutikti dėl witcher, kad jie daro remasterį, na susišiko su CP, pasimokė ir viską keičia, bet panašu, kad R* nepasimokė iš CPR klaidų išleisdamas GTA trilogijos DE versijas, CPR aš ir po to susišikimo pasitikiu ir labiau gerbiu nei R*
CP2077 turėjo būt išleistas 2022-2023, bet kiek yra žinoma, juos jau spaudė investuotojai, nes jie buvo pažadėję žaidimą užbaigti 2020 man atrodo ant švenčių, tad gavom, ką gavom.
Bet po to tokio susimovimo, jie pakeitė marketingo kryptį, ir nieko nebeanonsuos, kol nebus gimęs projektas, juk CP2077 buvo anonsuotas dar 2012 ar 2013 E3 parodoje, kai jis da net nebuvo pradėtas gaminti, po to teaser'io tik po metų pradėjo jį gaminti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

niekada nesutvarkys to zaidimo. aptvarkys dar biski bugu ir labanakt.
jie judes link Witcher 4.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-11-14 19:59, Javelin parašė:

Aš suprantu ir gerbiu tavo nuomone, bet pats manau kitaip. Ar tau pvz. yra normalu kad Witcher 3 ir Cyber PS5 versijos išeis tik "second quarter 2022". Tu skaitai kad tai yra gerai, ypač kas liečia Witcherį? ? Jie gi ne remake daro, ir net ne remasterį. Ten tiesiog tiek ir reikia kad unlokint kad būtu artima PC max settings@60fps.  Man tai pilnai užtektu. Atsimenu ant PC 4K High settings ant 32" monitoriaus puikiai atrodė, tik kad mano vaizdo plokštė gal apie 35fps išveždavo. Ką jie išvis dabar veikia tu man pasakyk. Akis dabar tik moka dumti investotuojams su savo roadmapais. Būtent ir yra problema, kad ten žmonių nebeliko, kurie dirbti gali ir moka.

Na suprantu tavo poziciją, tačiau manau, kad šiuo metu CD project Red reikia susitaikyti su tuo, kas įvyko ir bandyti gerinti situaciją, ką atrodo jie ir daro. Nemanau, kad jiems reikia žadėtis su datomis ir skubėti leisti kažką. Jau geriau metus ilgiau palaukti, tačiau nesigadinti jiems toliau vardo ir bandyti jį atstatyti bent kažkiek.

Tegu leidžia tą Witcherį vėliau, vis tiek jis yra išleistas geros grafikos visai, tai kas nori gali visada jį žaisti, o kas norės geresnės, manau geriau apsimoka palaukti ilgiau, bet dėl geresnio ir išbaigto rezultato, kuris tenkintų visus, nes jie bijo kritikos, ir jiems tikrai nereikia net tokio skandalo kaip nesenai buvo su Rockstarais dėl GTA 5 ant PS5, kur nieko nepakeitė ir visi šaipėsi mėnesi. 

Dėl žmonių, tai manau ne visi išsilakstė, nes nėra aišku, kiek senų darbuotojų paliko, o kiek laikinai įdarbintų Cyberpunko kūrimui. Ir jeigu norės suras tą talentą, svarbu susitvarkytų visą sistemą ir galbūt galima bus tikėtis naujų gerų žaidimų. Gal net tas pats Cyberpunkas po metų ar dviejų jau bus geras žaidimas, jeigu pasistengs taisant bugus ir kuriant naujas sistemas ir expansionus, ką daro ir dabar.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na moderiai jau daug ka aptvarke ir pakeite kaip ir su visais modais budavo ir yra. aisku apie pc jei cia kalbet, megaujuos ir vis dar zaidziu si zaidima ant pc. ziuriu kokie modai iseina ir vis kazka bandau. normalus zaidimas , einia puikiai. ant turimos gelezies bent jau kai nereikalauji is to per daug.  kad tokie vizualai butu open worlde dar reiktu paieskot siaip siai dienai. mentai sudini ? nzn as nenoriu kad mane mentai medziotu po visa miesta , nors modai pakeicia ir ta dalyka kazkiek. 

next gen patchai bus nieko kito kaip 4k ir gal 60fps... nieko daugiau ten manau devai jau nepakeis. kas keisis tai moduose tikiuosi dar ilgai. 

kaip kad su rdr 2 pakeite ta nesamoninga wanted sistema su modais visiskai ir po to zaidziasi kaip naujas zaidimas jau . 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 13 valandų, Mldc parašė:

manau geriau apsimoka palaukti ilgiau, bet dėl geresnio ir išbaigto rezultato,

Tikėkimės kad jie tą gerą ir užbaigtą rezultatą (turiu omeny Witcherį) pristatys iki 2022 pabaigos ir žiūrėsim koks bus rezultatas. Norėtųsi kad jie visgi  atsitiestu, nors sakau pasitikėjimo avanso nebeliko jau. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

CP2077 bus pirmame ketvirtyje, tai jeigu nenukels tai iki balandžio jau bus next-gen versija, žaidimas jau daba yra puikus, jeigu žaidi su PC ar PS5, deja bet kūrėjai suklydo, kad jie bandė jį daryti ir old-gen konsolėms.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 54 minutes, Džekeris parašė:

deja bet kūrėjai suklydo, kad jie bandė jį daryti ir old-gen konsolėms

Suprantamas noras uždirbti maximalius pinigus iš visų galimų platformų (kaip pvz. Elden Ring). Tačiau realizacija buvo tragiška, nes vietoje to kad kurti normaliai veikianti nuo silpniausios planuojamos platformos, jie panašu kad pradėjo išvis nuo PC (kas nestebina, nes jie visgi užaugo iš grynai PC developerių, o ne atvirkščiai), po to pritaikė tuo metu Nextgen su pusėtinu rezultatu, o jau po to bandė "kaip nors" silpniausiai geležiai, realai apgaudinėdami vartotojus. Bet kaip sakoma "ne prokatilo"...  Taip, tas žaidimas neturėjo būti skirtas 2013 m. konsolėms. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos