Rekomenduojami pranešimai

Aš jau įsivaizduoju kaip CDPR viduj šiknos dega... Jaučiu ir ne vieno vadovo galvos lėks, nors ir nesvarbu kad ne dėl jų kaltės tai, bet didelėse kompanijose įprasta ant kažko nusodinti viską.. ? 

Bet kokiu atveju pareiškimas, kad sausi gausit update, o vasarį dar viena nedžiugina ir netenkina kai dauguma darbuotojų išleido atostogų, tokioje situacijoje reikia duoti žmonėms ekstra 3x minimum užsidirbti ir greičiau šita jovala ištaisyti nei šitaip laikyti mėnesį laiko... in my opinion...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Eiviokas Aš džiaugiuosi, kad jie išvis tvarko base konsolės versija, mano manymu PS4 ir XOX reikėjo skip'inti ir nebūtų buvę tokio jovalo su base konsolėmis, nes visumoje PC=PS5/XSX, bet base konsolėse unplayble žaidimas.  

P.S. Pasirodė hotfix 1,05 https://www.cyberpunk.net/en/news/37166/hotfix-1-05

17GB atnaujinimas, foto skolinta.

131256511_3952247884799513_4695216103356

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet demes is savo reputacijos tai jau neistrins kad ir kaip jie dabar jau sutaisytu zaidima. bitchslapas nuo sony tikiuosi duos gera pamoka jiem ir ispejima kitiem kad net nemegintu taip daryt 

zmones su PS4 1.05 patchu jau sako kad zaidimas crashina vistiek, tai gal laukt 1.06 

pU4C27R.png

NnqQZjh.png

QQRbPf9.png

YhlhoOU.png

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@scalman O kaip grafikos su 1,05 fix'u? bet spėju dar vis unplayable, ir reik laukti tų didžiųjų patch'ų sausį ir vasarį, na aš suprantu tie patch'ai turėtų sverti bent 30-50GB

Redagavo Džekeris

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man labai idomiai atrodo tie pachai sveriantys 20-30-40GB. Suprantu keli gb, bet keliasdesimt gb ? Panasu, kad po tiek atideliojimu ir pazadu buvo priversti isleisti bent kazkiek playable versijas, o dabar kaisioja galutineje versijoje turejusi buti contenta patcu pavidalu. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 5 valandas, Džekeris parašė:

PS4 ir XOX reikėjo skip'inti

Jei ps5 ir series x butu prekyboj, manau galima butu apie tai galvoti. Bet releasinant tik ant pc / next gen, atkristu didzioji dalis zaideju.

prieš 4 valandas, Džekeris parašė:

O kaip grafikos su 1,05 fix'u? bet spėju dar vis unplayable,

Ka reiskia grafikos unplayable? Mazesne rezoliucija netrugdo zaist. Nebent kalbi apie framerate dropus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2020-11-20 17:56, Soujiro parašė:

Metų nusivylimas nusimato. ? Paminėsit mano komentarą.

Jug sakiau. 4chan zombiai pries isleidima buvo paplatine info apie siauba ant ps4, xbox. Sugebėjo net Fallout 76 perspjaut.  Kaip vienas youtuberis užlaikintas parašė dėl tokių priežasčių jokios info GTA 6 iš Rockstar'o ir nesulaukiam. Dar lapkričio mėn. buvo gandai 4chan, kad jie norėjo dar karta nukelti į 2021 metus, bet tada jiems buvo užknise tie mirties laiškai iš gerbėju, spaudimas iš investuotojų ir 14 val. prie žaidimo per diena, šešias dienas per savaite. Žodžiu spjovė į gerbėjus ir šlamta išleidė. Specialiai tik PC versijas (taip pat bugintos) review'ams tik siuntė, žinojo kuo viskas baigsis, iki tokio lygio daeita sony net refunda leido daryt, čia is vis game changeris sony stovykloje, jiems tokie dalykai tikrai nepatinka cia jau beprecedentinis atvejis ateiciai visiems zaidimams, lenkai dovanele sony kaledu proga padave. Žodžiu aisku yra zmoniu ginančiu šia kompanija ir zaidima bet ji pasirode visiskai meslo kruva. bethesta jau nera tokie blogi palyginus. cia pasityciojimas is zaideju. Žodziu dabar testuotoju milijonai bus, aciu jums po puses ar veliau metu galesime pilnaverti pilna zaidima suzaisti. 

o sitas video nuo pat pradziu mane prie asaru privede.  smagaus juoko

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

? Iš psnprofiles.com forumo. Naujas patch'as 1.05

Citata

 

>Downloaded update.

>Opened the settings to change some stuff.

>Can't exit settings and need to restart the game.

Amazing. Do these idiots test anything before releasing it?

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Soujiro parašė:

Jug sakiau. 4chan zombiai pries isleidima buvo paplatine info apie siauba ant ps4, xbox. Sugebėjo net Fallout 76 perspjaut.  Kaip vienas youtuberis užlaikintas parašė dėl tokių priežasčių jokios info GTA 6 iš Rockstar'o ir nesulaukiam. Dar lapkričio mėn. buvo gandai 4chan, kad jie norėjo dar karta nukelti į 2021 metus, bet tada jiems buvo užknise tie mirties laiškai iš gerbėju, spaudimas iš investuotojų ir 14 val. prie žaidimo per diena, šešias dienas per savaite. Žodžiu spjovė į gerbėjus ir šlamta išleidė. Specialiai tik PC versijas (taip pat bugintos) review'ams tik siuntė, žinojo kuo viskas baigsis, iki tokio lygio daeita sony net refunda leido daryt, čia is vis game changeris sony stovykloje, jiems tokie dalykai tikrai nepatinka cia jau beprecedentinis atvejis ateiciai visiems zaidimams, lenkai dovanele sony kaledu proga padave. Žodžiu aisku yra zmoniu ginančiu šia kompanija ir zaidima bet ji pasirode visiskai meslo kruva. bethesta jau nera tokie blogi palyginus. cia pasityciojimas is zaideju. Žodziu dabar testuotoju milijonai bus, aciu jums po puses ar veliau metu galesime pilnaverti pilna zaidima suzaisti. 

o sitas video nuo pat pradziu mane prie asaru privede.  smagaus juoko

Žaidimas mėšlu krūvą????? Jis iš techninės pusės tai tikrai nieko gero... Bet pats gsmeplay nėra blogas..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gaidziu g*****, o ne zaidimas. Kai zaidi pagrindines misijas, dar eina zaist. Bet salutines misijos ir jos bugai tai n... Ryt nesu ir priduodu zaidima. Cia vapsie kitas zaidimas nei kad jie zadejo pries metus. AI bukumas auksciausio lygio. Tokius sukcius vapsie reiketu sodint.  Vienos side mission net neina perreit, jau antra diena bandau. Spawnina sniperius kaip nori ir kada nori :D kai saudai ir jam mazai hp jis tiesiog dingsta, pranygsta ir paskui bbz kada atsiranda vel. Nu tokios nesamones cia vyksta, kad n*. Witcher 3 tikrai neturejo tiek bugu, kiek sitas sudo gabalas. Nezinau kas cia kaltas, ar investuotojai ar labiau debilai drebantys nenurimstantys zmones, bet tegu dega pragare, per kuriuos paskubejo ir paleido sita sudo kratini.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau hype kaltas tokiose situacijose. Nebutu tiek daug lukesciu, nepradetu kurejai stresuot ir priiminet neapgalvotu sprendimu. Tiesiog kurtu zaidima vienodu ramiu tempu viska suziurinedami, bet kai tiek uzteasini geimerius, tai matome kas darosi. Manau absoliuciai niekas nesikeis ateityje, zaidimu kurejams jau geriau parduot 100k kopiju ir 20k refundint, negu parduoti 20k kopiju per menesi, kai niekas to geimo nezinojo. Viskas piniguose, kokybes senai nebera.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos