scalman

Zaidimu varikliukai |

Rekomenduojami pranešimai

Jaučiu next gene šitas ir tebus vienintelis JRPG, nes baisu kaip ant šios konsolių kartos sumažėjo JRPG žaidimų Nuotrauka P.S. Jeigu čia tikrai real time, tai omg, I just came Nuotrauka

Ne į temą

Ai ir funny faktas, sony per 2005 ar 6 metų e3 kai pristatinėjo ps3, žinoma rodė ant jų konsolės pasirodysiančius žaidimus, tokius kaip killzone 2, motorstorm ir t.t. Tai žodžiu, tie žaidimai atrodė lygiai taip pat kaip šios nuotraukos, žmonės manė, kad xbox 360 laukia tokia pati lemtis kaip ir segos dreamcast ir dar sony tvirtino, kad tie video yra real time ir ant ps3 tie žaidimai taip ir atrodys, bet tai buvo melas, viskas buvo prerendered ir ps3 pasirodė esąs panašaus lygio kaip ir xbox 360 :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik vienas dalikas tik keli zaidimai isnaudoja PS3 procecoriaus gale, visi kiti net tiek eisnaudoja kiek Unchartas ar killzone, jei visus zaidimus kurtu kaip uncharted ir killzone tai visi zaidimai atroditu ant ps3 geriau

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu bet sony tvirtino, kad visi traileriai real time, o taip gerai kaip tie e3 2005 traileriai net uncharted 3 neatrodo :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

killzone 2 nepertoliausiai yra, aisku viskas buvo geriau apdirbta, kaip tik sian losiu ji tai ir taip sufferina geimas vietom nuo neplanuotu loadingu :||. bet padarytas gerai. o konsoles galios neisnaudoja pilnai kiti geimai nes jie multiplatforminiai pagrinde kas ten gali isnaudot kai tenka prisilygint prie xbox'o kaskart, ps3 paprasciau tuo, kad laikmenos bluray gali aukstesnes rezuliucijos teksturas kist etc. kompresacija mazesne naudot kas palengvina darba hardware :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet esme ta kad ten buvo 2005 metai, o dabar jau yra 2012, septini metai jau praejo, tehnalogija jau pazengus gerai, tai ant nex gen konsoliu manau jau galima isvisti ka rode per e3 2005, tiesiog manau , parode jie grazu video, bet mes to negavome, bet tikrai gausime viena graze diena tokia grafika, ne tie laikai jau, tik dar teks palaukti

 

Plius ps3 turi gera CPU, bet vat VGA tai tikrai silpnoka istate, bet buvo rasita kad ten ant greicio istate belekokia VGA, nes ir taip spaude laikas su isleidimu, nes jau xbox jau buvo isleistas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gpu tai ten paprastas normalus kaip visuomet open gl'as playstationo. :) sunkiau biski devint, nu neesme. o kad gausim toki lygi tai paziurek star wars 1313 pvz jie ten gameplayiu ir rodo :) tik ne ant konsoliu aisku tas eina.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nk daugiau kaip savo particles in real time rodo. man labiau patiko tas su rukanciu kyborgu ar kas ten buvo kur leido tada ant keliu gpu. cia krenta vos ne kaip plastikas akmenys, ta prasme nera dulkiu nk nukrenta ir tiek.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nk daugiau kaip savo particles in real time rodo. man labiau patiko tas su rukanciu kyborgu ar kas ten buvo kur leido tada ant keliu gpu. cia krenta vos ne kaip plastikas akmenys, ta prasme nera dulkiu nk nukrenta ir tiek.

 

tai anas samritian tech demo pirmai vaziavo ant 2 gpu , po to jau ant vieno paleido ,bet ten netgi nebuvo dar unreal 4 ,tiesiog buvo nauja vizija ka galima islauzt dar. ir siaip paciu engine tech demo visiskai mazai mum sako,nes ka kurejai panaudos tai ten gali but maziau nei puse pacio engine galimybiu tik.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nauja info apie jau rodyta nauja Square Enix naujos kartos engine...

- Goal of the project was to offer realtime visuals that normally would be shown prerendered

- Hashimoto was producer and director

- He directed the content, tech, and handled management and quality checks

- Iwata was the lead artist

- Iwata designed Agni

- World view, setting, and framework were made during discussions with himself, Nozue, and Hashimoto

- Iwata worked on the pipeline used by artists to convert the Visual Works pre-rendered CG movie data into data for the real time clip

- Nozue was in charge of script writing, art direction, event/stage direction

- Nozue also directed the pre-rendered CG that was the base for the real time demo video

- Agni’s Philosophy realtime demo uses almost all of the same content data from the pre-rendered footage made by Visual Works

- Demo runs on a high spec PC with 64 bit Windows 7

- PC was created from standard off-the-shelf parts purchased from a PC shop

- Maker/specific specs are unknown

- PC is at the same level of specification as the ones used by other devs when showing tech demos

- 1920×1080 full HD resolution for the demo

- Framerate varies between 30 and 60, FP16 (16 bit floating point) format for HDR rendering

- Single frame as between 5 and 10 million polygons, including unseen polygons used in post shadow generation and post processing

- Scenes of Agni and the old man show the “eyeball shader”

- Visual Works CG uses raytracing for eyeball rendering

- Raytracing would be difficult in realtime at present, so they fake it with this shader

- Yebis logo shown in the credits is a post effect middleware from Silicon Studio

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

po unreal 4 pristatymo kaip next gen engine, pirmi puole Crytekai , paskelba kad ju CryEingine 3 jau pora metu gali rodyt tokius visualus kaip kad Unreal 4, ir geriau , tai dabar ir Dice pasireiske, pasakydami kad ju Frostbite 2.0 irgi pilnai yra skirtas next gen'am. dar pridet nauja Square Enix parodyta engine tech demo, laukia gera kova..kurie kurejai parodys pirma naujos kartos geriausia grafiskai zaidima. idomu kodel jie tokio tiesiog neparodo ant pc paleisto ir sakytu kad siu laiku pc gpu yra ten nnn kartu galingesnes uz konsoliu gpu ..deja to niekur beveik nesimato, be ten didesnes texturu rezos ar geresnio suglaudinimo efektu..

 

Following Crytek’s and Epic’s statements about their next-generation game engines, Electronic Arts decided to step in and talk about DICE’s Frostbite 2. In an interview with Gamasutra, EA Games’ label executive, Patrick Soderlund, said that Frostbite 2.0 is built for next-generation hardware and that the PC version of Battlefield 3 was just a small treat of Frostbite 2.0′s capabilities.

As Patrick said:

 

“It doesn’t mean that what you see in Battlefield 3 is the end state. That’s the beginning; that’s where we start and then we go forward. But we have a tech base that makes me feel really confident in how we’re positioned for what’s going to come in the future.”

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.