scalman

Zaidimu varikliukai |

Rekomenduojami pranešimai

Jaučiu next gene šitas ir tebus vienintelis JRPG, nes baisu kaip ant šios konsolių kartos sumažėjo JRPG žaidimų Nuotrauka P.S. Jeigu čia tikrai real time, tai omg, I just came Nuotrauka

Ne į temą

Ai ir funny faktas, sony per 2005 ar 6 metų e3 kai pristatinėjo ps3, žinoma rodė ant jų konsolės pasirodysiančius žaidimus, tokius kaip killzone 2, motorstorm ir t.t. Tai žodžiu, tie žaidimai atrodė lygiai taip pat kaip šios nuotraukos, žmonės manė, kad xbox 360 laukia tokia pati lemtis kaip ir segos dreamcast ir dar sony tvirtino, kad tie video yra real time ir ant ps3 tie žaidimai taip ir atrodys, bet tai buvo melas, viskas buvo prerendered ir ps3 pasirodė esąs panašaus lygio kaip ir xbox 360 :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tik vienas dalikas tik keli zaidimai isnaudoja PS3 procecoriaus gale, visi kiti net tiek eisnaudoja kiek Unchartas ar killzone, jei visus zaidimus kurtu kaip uncharted ir killzone tai visi zaidimai atroditu ant ps3 geriau

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu bet sony tvirtino, kad visi traileriai real time, o taip gerai kaip tie e3 2005 traileriai net uncharted 3 neatrodo :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

killzone 2 nepertoliausiai yra, aisku viskas buvo geriau apdirbta, kaip tik sian losiu ji tai ir taip sufferina geimas vietom nuo neplanuotu loadingu :||. bet padarytas gerai. o konsoles galios neisnaudoja pilnai kiti geimai nes jie multiplatforminiai pagrinde kas ten gali isnaudot kai tenka prisilygint prie xbox'o kaskart, ps3 paprasciau tuo, kad laikmenos bluray gali aukstesnes rezuliucijos teksturas kist etc. kompresacija mazesne naudot kas palengvina darba hardware :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet esme ta kad ten buvo 2005 metai, o dabar jau yra 2012, septini metai jau praejo, tehnalogija jau pazengus gerai, tai ant nex gen konsoliu manau jau galima isvisti ka rode per e3 2005, tiesiog manau , parode jie grazu video, bet mes to negavome, bet tikrai gausime viena graze diena tokia grafika, ne tie laikai jau, tik dar teks palaukti

 

Plius ps3 turi gera CPU, bet vat VGA tai tikrai silpnoka istate, bet buvo rasita kad ten ant greicio istate belekokia VGA, nes ir taip spaude laikas su isleidimu, nes jau xbox jau buvo isleistas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

gpu tai ten paprastas normalus kaip visuomet open gl'as playstationo. :) sunkiau biski devint, nu neesme. o kad gausim toki lygi tai paziurek star wars 1313 pvz jie ten gameplayiu ir rodo :) tik ne ant konsoliu aisku tas eina.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nk daugiau kaip savo particles in real time rodo. man labiau patiko tas su rukanciu kyborgu ar kas ten buvo kur leido tada ant keliu gpu. cia krenta vos ne kaip plastikas akmenys, ta prasme nera dulkiu nk nukrenta ir tiek.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nk daugiau kaip savo particles in real time rodo. man labiau patiko tas su rukanciu kyborgu ar kas ten buvo kur leido tada ant keliu gpu. cia krenta vos ne kaip plastikas akmenys, ta prasme nera dulkiu nk nukrenta ir tiek.

 

tai anas samritian tech demo pirmai vaziavo ant 2 gpu , po to jau ant vieno paleido ,bet ten netgi nebuvo dar unreal 4 ,tiesiog buvo nauja vizija ka galima islauzt dar. ir siaip paciu engine tech demo visiskai mazai mum sako,nes ka kurejai panaudos tai ten gali but maziau nei puse pacio engine galimybiu tik.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nauja info apie jau rodyta nauja Square Enix naujos kartos engine...

- Goal of the project was to offer realtime visuals that normally would be shown prerendered

- Hashimoto was producer and director

- He directed the content, tech, and handled management and quality checks

- Iwata was the lead artist

- Iwata designed Agni

- World view, setting, and framework were made during discussions with himself, Nozue, and Hashimoto

- Iwata worked on the pipeline used by artists to convert the Visual Works pre-rendered CG movie data into data for the real time clip

- Nozue was in charge of script writing, art direction, event/stage direction

- Nozue also directed the pre-rendered CG that was the base for the real time demo video

- Agni’s Philosophy realtime demo uses almost all of the same content data from the pre-rendered footage made by Visual Works

- Demo runs on a high spec PC with 64 bit Windows 7

- PC was created from standard off-the-shelf parts purchased from a PC shop

- Maker/specific specs are unknown

- PC is at the same level of specification as the ones used by other devs when showing tech demos

- 1920×1080 full HD resolution for the demo

- Framerate varies between 30 and 60, FP16 (16 bit floating point) format for HDR rendering

- Single frame as between 5 and 10 million polygons, including unseen polygons used in post shadow generation and post processing

- Scenes of Agni and the old man show the “eyeball shader”

- Visual Works CG uses raytracing for eyeball rendering

- Raytracing would be difficult in realtime at present, so they fake it with this shader

- Yebis logo shown in the credits is a post effect middleware from Silicon Studio

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

po unreal 4 pristatymo kaip next gen engine, pirmi puole Crytekai , paskelba kad ju CryEingine 3 jau pora metu gali rodyt tokius visualus kaip kad Unreal 4, ir geriau , tai dabar ir Dice pasireiske, pasakydami kad ju Frostbite 2.0 irgi pilnai yra skirtas next gen'am. dar pridet nauja Square Enix parodyta engine tech demo, laukia gera kova..kurie kurejai parodys pirma naujos kartos geriausia grafiskai zaidima. idomu kodel jie tokio tiesiog neparodo ant pc paleisto ir sakytu kad siu laiku pc gpu yra ten nnn kartu galingesnes uz konsoliu gpu ..deja to niekur beveik nesimato, be ten didesnes texturu rezos ar geresnio suglaudinimo efektu..

 

Following Crytek’s and Epic’s statements about their next-generation game engines, Electronic Arts decided to step in and talk about DICE’s Frostbite 2. In an interview with Gamasutra, EA Games’ label executive, Patrick Soderlund, said that Frostbite 2.0 is built for next-generation hardware and that the PC version of Battlefield 3 was just a small treat of Frostbite 2.0′s capabilities.

As Patrick said:

 

“It doesn’t mean that what you see in Battlefield 3 is the end state. That’s the beginning; that’s where we start and then we go forward. But we have a tech base that makes me feel really confident in how we’re positioned for what’s going to come in the future.”

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos