Rekomenduojami pranešimai

Zombiai tai nesveiki padaryti, mapu dydis kokius 3-4 kartus didesnis uz iprastus. Pats zaidimas tai geras, istorija idomi, grafika nelabai gera, bet dar nebado akiu. Bet va, kas ten per strike force misijos, tai as nepagaunu. Ivykdziau as viena, kitu neivygdziau, bet man is to jokio skirtumo nebuvo.. :D Ir sunkokas siaip, uz MW3 sunkesnis ant veteran.

 

Tos strike force misijos tai man visiška nesąmonė buvo. Nu ok, gal kažkam ir įdomu, bet man persunku saugotis 20 priešų šaudančių į tave ir dar galvot kaip vieną ar kitą būrį valdyt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tos strike force misijos tai man visiška nesąmonė buvo. Nu ok, gal kažkam ir įdomu, bet man persunku saugotis 20 priešų šaudančių į tave ir dar galvot kaip vieną ar kitą būrį valdyt.

 

Tai jei tik priesai butu tai dar dzin, bet atvaro tu dronu kokia 10, tas tankas athujarina, dar pestininku kokia 15 ir bbs, nieko nespeji, gal ant rookie ir iseitu kazkas, bet ant veteran tai kosmaras, va kai buvo misija su droanais, kai reikejo tuos sunkvezimius nuvezt, tai lengva, nes su tais lakstai ir saudai, bet kitos, tai as bbd. Nesamone visiska.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu išbandžiau MP ir galiu pasakyti, kad aš per senas tokiems dalykams. :D O, jei rimtai, tai MP gražiai sukaltas, bet tiesiog nebe mano skonio. COD yra tik pasilakstymas po map solo, o BF3 ir MOHW daug daugiau taktiškesni ir objetive žaidimai, į kuriuos aš labiau linkęs.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal galėtų tie kurie žaidžia jį papasakoti savo įspūdžiu? Į kurią dalį labiau panašus Black Ops ar Modern Warfare 3? Ar ilgas Story, kiek maždaug laiko trunka jis? Nes vis neapsisprendžiu ar jis vertas savo pinigų ar geriau imti Assassins Creed 3. Dėkui

Redagavo DozY

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tikrai geras, žinoma labiau panašus į Black Ops, o Story nepasakyčiau, kad ilgas, man gavosi apie 10h maždaug, be Strike Force misijų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Story tai chaosas kažkoks kaip ir pirmo black ops. Pačios misijos nėra nuobodžios, bet aš pasigedau nuoseklumo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zaidimai kurie "kala" geras bapkes..$500mln per 24 valandas. absurdiski pardavimai visiskai. nekurk nieko daug,kalk bapkes procesas. jis veikia.

 

Call of Duty: Black Ops 2 Earns $500 Million in 24 Hours

Nuotrauka

http://investor.activision.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=721903

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik vardą turi šis game, daugiau nieko. Leidžia tą patį per tą patį ir muša rekordus visus, nors man MOH šimtą kartų geresnis, tik jį kažkodėl vis prastai įvertina...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tik vardą turi šis game, daugiau nieko. Leidžia tą patį per tą patį ir muša rekordus visus, nors man MOH šimtą kartų geresnis, tik jį kažkodėl vis prastai įvertina...

 

Ne į temą

Tai valio, šaunuoliai kūrėjai, kad taip gerai yra išreklamave savo produktą, kad ir beleidžiant ko ne tą patį jis atneša daug pinigų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na opros laidos irgi kala bapkes ir pati opra absurdiskai uzdirba. ar tai reiskia kad tai pati geriausia pasauli tv laida :melvin: . taip ir cia ..kazkam gerai ,nekurk nauju engine,nekurk nieko naujo nes..visiem gerai taip kaip yra. sukurk bet ka ,pirks ir galvos kad taip turi but ir zais. pan kaip turgeliu rubai ..ar kas skundziasi? .labai geri rubai :sweet: sudek scriptus ir respawna. kam tai rupi. isdeliok kolidorius isilgai ir begios visi. galvos omg tai jega.

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Realiai tai žaidimas labai šaunus yra, kas liečia SP. Čia kaip koks geras veiksmo filmas. :) Per vakarą va perėjau tai galiu pasakyt, kad istorija tikrai šauni yra ir įtraukianti. MP ir zombiai nedomina visiškai tai nežinau kaip ten. Tačiau dėl MP nemanau, kad apsimoka pirkti žaidimą.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Story tai chaosas kažkoks kaip ir pirmo black ops. Pačios misijos nėra nuobodžios, bet aš pasigedau nuoseklumo.

 

nu cia kiekvieno asmenine nuomone. Is saudykliu cod black ops (pirma dalis) story buvo nerealus ir itraukiantis, as asmeniskai gerenes nemaciau dar :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taiva ismeginau,perejau ir galiu pasakyt tiek:

Grafika: Kaikuriose vietose baisu, baisu kaip sutais tankais o kaikur graziai atidirbta.

Bugai: ant iprastiniu bugu neuzkliuvau taciau grafikos buvo keletas kaip: ejimas kiauriai deze.

Istorijos nuoseklumas: Nebuvo viskas is eiles nuo A iki Z taciau buvo daug maziau ismetyta negu CODBO.

Meniu: Pacias pirmas zaidimo minutes dar nusistatant viska buvo tikrai gan durnokas nei paaiskinimu ka spaust nieko.

Ginklai: Buvo gan nemazai, ypac patiko kad atsirado galimybe apziureti kuris geresnis ir netgi pasiimti, beto tie ginklu patobulinimai fantastika.

Zombie mode: Zemelapiai zymiai didesni, atsirado transportas, taciau bendrai siektiek perdeta buvo.

Story ilgumas: Kaip ir mazdaug visi COD 10H zaidziant ant normal.

Skinai: zmoniu buvo tikrai mazai skirtingu visi dauguma vienodi.

 

 

 

Bendrai: Nesigailiu kad isirasiau visai sauniai suejo ir sita dalis bent jau man tikrai gan neblogai pavykus taciau kasko ir truko jausmas lyg butu dirbe 2komandos tai viena atmestinai kita ne ir jos dirbo pamainomis. Bendrai: 8/10

Redagavo deiviz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taiva ismeginau,perejau ir galiu pasakyt tiek:

Grafika: Kaikuriose vietose baisu, baisu kaip sutais tankais o kaikur graziai atidirbta.

Bugai: ant iprastiniu bugu neuzkliuvau taciau grafikos buvo keletas kaip: ejimas kiauriai deze.

Istorijos nuoseklumas: Nebuvo viskas is eiles nuo A iki Z taciau buvo daug maziau ismetyta negu CODBO.

Meniu: Pacias pirmas zaidimo minutes dar nusistatant viska buvo tikrai gan durnokas nei paaiskinimu ka spaust nieko.

Ginklai: Buvo gan nemazai, ypac patiko kad atsirado galimybe apziureti kuris geresnis ir netgi pasiimti, beto tie ginklu patobulinimai fantastika.

Zombie mode: Zemelapiai zymiai didesni, atsirado transportas, taciau bendrai siektiek perdeta buvo.

Story ilgumas: Kaip ir mazdaug visi COD 10H zaidziant ant normal.

Skinai: zmoniu buvo tikrai mazai skirtingu visi dauguma vienodi.

 

 

 

Bendrai: Nesigailiu kad isirasiau visai sauniai suejo ir sita dalis bent jau man tikrai gan neblogai pavykus taciau kasko ir truko jausmas lyg butu dirbe 2komandos tai viena atmestinai kita ne ir jos dirbo pamainomis. Bendrai: 8/10

 

Review pripazystu, bet sakyt "nesigailiu, kad isirasiau" nu kas kart juokingai atrodo ( as tik kabinejos *draugiskai*), kai 5 litus uz ta diska sumoki, nei pvz kiti kur po 160+ litu pvz kisa ;D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Review pripazystu, bet sakyt "nesigailiu, kad isirasiau" nu kas kart juokingai atrodo ( as tik kabinejos *draugiskai*), kai 5 litus uz ta diska sumoki, nei pvz kiti kur po 160+ litu pvz kisa ;D

 

Ne į temą

Supranti, mes taupom hardo vietą, o kiti pinigus :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos