scalman

ZX-Spectrum (1982 April)

Rekomenduojami pranešimai

1982 Balandi , pasaulis gavo si geri :

Sinclair ZX Spectrum 48K.. :)

Nuotrauka

..ir viskas prasidejo ...pirmos BASIC programavimo komandos..pirma BASIC knyga..pirmos parasytos programos..ir pirmi zaidimai :) :)

 

as pats tokio neturejau deja ..nei tais laikais ..nei veliau..bet viskas prasidejo nuo stai tokio gerio man

Nuotrauka

:cute:

savo paskutinio specio menu bent jau as pamenu stai toki

Nuotrauka

 

o stai ka zmones turejo lietuvoj .. 1986 metais dabartinio KTU gamybos :)

 

Nuotrauka

 

o zaidimai pradzioj ejo tu laiku standartinese audio kastese

Nuotrauka

..aisku pas lietuvius kasetese laikesi ne po viena zaidima.o tiek kiek telpa. nes na juos perrasyt reikdavo tiesiog dvieju kasetiniu magu arba vieno dvikasecio.

kazkur apie 1992 pasijungiau 5.25 flopika,ir susirinkau 128k motina su garso procesoriu.ir zaidimai pradejo eit 5.25 flopikuose

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turėjau, t.y. tėvo žaislas buvo ALF TV Game (jei neklystų Baltarusų analogas). laukti kol iš kasėtės pakraus žaidimą 15-20 minučių buvo tikrai nepamirštamas jausmas :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

turėjau, t.y. tėvo žaislas buvo ALF TV Game (jei neklystų Baltarusų analogas). laukti kol iš kasėtės pakraus žaidimą 15-20 minučių buvo tikrai nepamirštamas jausmas :)

 

jo tos kasetes..vargelis..prie mgos visad stovedavo adekolono bonkute ir vatos su degtukais ir atsuktuvas galvutri reguliuot..nes to tikrai reikdavo :) arba lauki lauki ..ir error koks ant galo arba neteisingai kasete perskaito..ar magas patempia ka nors ..ir nepakrauna geimo ..rage budavo ..kai per viduri krovimo pasikeisdavo muzikele..ir tekdavo is naujo kraut...bet uztai kiek zaidimu tilpdavo i tas 90 min kasetes..o vaikeli..pamenu ant kasetes indeklo popierelis uzkistas su visu zaidimu sarasu. kuriu ten tilpdavo tikrai begale..na sarasai tikrai ilgi buvo ..prie visu surasyta kuriuoj vietoj zaidimas. tai yra skaitliuko parodymai , nuo kiek iki kiek..nuresetini skaitliuka ..atsuki ir reikiama vieta ir krauni..kitokiu zenklu juk nebudavo kur tas zaidimas randasi. :)

as sulej informatikoj ir mokinaus BASIC kalbos is tikro .na tais laikais tokia mokino. tai buvo cool. :)

o kai pirma kart isgirdau 3 kanalu garso procesoriaus garsus... :)

blem buvau uzkietejas Spectrumas dar iki pat velyvu 1997 kazkur. netgi savo AT 386 - 33 mhz iskeiciau dar pamenu vel i zx spectruma . nes anas buvo geriau . :cute:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Geras čia RETRO skyrelis, teko man irgi ragaut BASICo nors ZXo turėt taip ir neteko, pas mus buvo atsimenu parduotuvėj ROBIK toks variantas Spectrumo, bet negalėjau įsigyt jo, nors laaabai norėjau. Žaisti šiek tiek teko, atsimenu Exolon toks buvo geras žaidimas.

 

O 8-Bit era man prasidėjo nuo Atari 800 XL \ XE, ten irgi grajai kraudavosi iš kasečių, nors buvo ir kartridžuose kai kurie, bet mes turėjome tik kasetines versijas. Ir šiais laikais dar kartais pagainioju juos per emulį, turiu specialiai įsigijęs joystick'ą kad būtų kuo autentiškiau...

 

http://www.amazon.co.uk/Speedlink-Competition-Joystick-Classix-Collection/dp/B002ZG7852/ref=sr_1_3?ie=UTF8&qid=1335330923&sr=8-3

 

žodžiu nerealūs laikai buvo :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

o as prie savo zx speco paskutinio pamenu buvau pasijunges pulteli nuo Zhiliton..na patogiausias toks buvo ir geriausia knopkes maigesi ..toks grynai sega mega drive kopija pultelio ..tai su tokiu buvo lost tikras malonumas.. o pats korpusas zx buvo is tokio pamenu storo metalo dar ..gana aukstas..virsuj klava.,.floppy controleris jau ir netilpo i ta pati korpusa tai buvo is sono pajungtas korpuso..ir pats flopy draivas atskirai..zodziu buvo na dziaugsmas..ir nors jau tais laikas pc buvo ten daug galingesni ..ar buvo sega , nintendo geresne grafika..vistiek zx buvo na jau iauges ir jo zaidimai. po po profkes lekdavau kaune pas viena bica pirkt zaidimu..jis ten iskart perkopindavo juos real time.. :)

 

prisiminus visa tai ...ir ta garsa krovimo :)

http://www.youtube.com/watch?v=rCCBQ3kumuE&feature=channel&list=UL

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

..aisku pas lietuvius kasetese laikesi ne po viena zaidima.o tiek kiek telpa. nes na juos perrasyt reikdavo tiesiog dvieju kasetiniu magu arba vieno dvikasecio.

 

pats turejau ZX Spectrum, ir galiu pasakyt kad zaidimu taip lengvai perrasyti neidavo, nes tie alia "laidinio interneto" garsai turedavo but gana tiksliai ir su kokybe kopijuojami

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pats turejau ZX Spectrum, ir galiu pasakyt kad zaidimu taip lengvai perrasyti neidavo, nes tie alia "laidinio interneto" garsai turedavo but gana tiksliai ir su kokybe kopijuojami

 

kasetese eidavo perrasyt su gerais magais. o veliau jau apie flopikus cia kalbejau siaip, kai ejo jau 5.25 flopuose.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va ,va nuo šito ir prasidėjo mano kompiuterių namuose era ir žaidimai :)  turėjau ne originalą ,bet Lietuvoj pagamintą meistro iš pavogtų/nupirktų detalių :) plokštė pati irgi lt gaminta ,klaviatųra irgi. vienintelė vakarietiška detalė buvo procesorius zilog z80a. todėl kompas buvo pilnai vakarietiškas ir standartinis beisikas jame. (ruski analogai kaip žinia turėjo iškrypėlišką ruską beisiką ir žaidimai vakarietiški jiem netiko) beje netgi buvo Vilnius basic programavimo kalba :)  o pats procesorius z80 superinis. kiek teko girdėt iki šiol gaminamas ir daug kur naudojamas :) aišku dydis jo nebe tas, mažiukas pasidaręs ,bet faktas ,kad architektūra nepasenus ir daugeliui paprastesnių prietaisų tinka iki šiol :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Darydavo rusai ir gerus klonus, pas mane "ROBIK" buvo, tai normalus ten BASIC ir visi zaidimai tikdavo + dar kempston valdymo mygtukai sone. Tik man klausimas toks iskilo kiek sakykim centimetre kasetes juostos baitu ar bitu tilpdavo?

Redagavo Jeisonas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei turi kokią kasetę išlikusią ,pasižiūrėk kokie žaidai ,tada nete info susirask kiek tie žaidai sveria. na ,o tada padalink ir maždaug žinosi :DDD

o aš beje ne tik kasetėse ,bet netgi ir pora juostų turėjau su žaidais:) blyn dabar taip susitaisius tą sinklerį ,prikėlus juostinį magą , būtų išvis khultinizzz oldskūūūlas ! :D

Redagavo jerry

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu bene visas kasetes (apie 20vnt.) zinau kad normalu zaidima kraudavo apie 4-5min o sverdavo 45Kb kokius. tai idomu kiek tos juostos prasisukdavo per 5min. Jaciu bitus galetum plika akim iziuret jei tik jie matytusi. Sinklair su magu yra namuose, va tik prie teliko jau nebepajungsiu. Speciali jungti seniau montuodavo. Bet emuletoriu galima parsisiust, as netgi darydavau kad simul;iuotu krovima kaip is kasetes, nors realiai ukraut sekundziu reik. Kazkaip nostalgija tam garsui ir tom geltonom melynom juostom.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

   Čia taip daugumai "vyresnės kartos" atstovų taip prasidėjo. Prisimenu ir aš tą 80-ųjų pabaigą, Kai tekdavo išprašyt arba nufyrinti rublį penkiolikai minučių. Po to vyresnis pusbrolis turėjo, tai laukdavau su dviračiu prie jo mokyklos po pamokų, kad greičiau pas jį nulėkt palošt. Mažas buvau, tai nieko nesakydavo, kad kiekvieną dieną iki išvakarių trukdau pamokas daryti. Po keliu metų apsikeitėm į patefoną su stiprintuvu ir magnetola, tai tarnavo gal iki kokių ~95-96 metų.

  Kažkaip net sunkiau iki dabar suvirškinu, kad iš kasetės tekdavo įrašinėti žaidimus :D

  Vėliau Lietuvoje pradėjo plisti kompai, tai pirmasisi buvo 286, tėčio pirktas naudotas tais laikais Vokietijoje.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu bene visas kasetes (apie 20vnt.) zinau kad normalu zaidima kraudavo apie 4-5min o sverdavo 45Kb kokius. tai idomu kiek tos juostos prasisukdavo per 5min. Jaciu bitus galetum plika akim iziuret jei tik jie matytusi. Sinklair su magu yra namuose, va tik prie teliko jau nebepajungsiu. Speciali jungti seniau montuodavo. Bet emuletoriu galima parsisiust, as netgi darydavau kad simul;iuotu krovima kaip is kasetes, nors realiai ukraut sekundziu reik. Kazkaip nostalgija tam garsui ir tom geltonom melynom juostom.

irgi ta darydavau . emuliavima tu juostu ir garso ... dat sound  :sweet:

load_anim.gif

as zx spectruma namu gamybos turejau dar ir tais laikais kai jau kaune pamenu pamaciau parduotuvej pirma karta ps1 paleista re1 demo, o as dar namie turejau zx spectrum 128 modifikacija su Zhiliton pulteliu perdarytu kaip kempston lyg ir geru audio procu ikistu. jungdavausi per stipriaka garsa  :gusta:

po to jau turedamas 386 dx 33 mhz pc dar ta issikeiciau atgal i zx spectruma su 5,25 flopiku diskasukiu.jauciu kokiais 97 dar turejau spectruma  :sir:

siaip prisiminus as sulej per informatika kaip tik mokemes Basic kalba tai ten programas kazkokias paprastas rasydavom ir namie as ten kazka sukurdavau po to ziuredavau rezultata. budavo wow .  

apie 95-96 hebra kaune pamenu pradeja buvo rinkt spectrumus i pc dezes ir pajungdavo atskirai klaviaturas nuo pc irgi, peles pasijungdavo. 

. Sinklair su magu yra namuose, va tik prie teliko jau nebepajungsiu. Speciali jungti seniau montuodavo. 

dar turi ? awesome. aisku kad pajungsi siek tiek palitaves ten.

IMG_0203.jpg

beja del cpu, tai pirmas Sega master system ejo butent ant Z80

 

sega_sms_1s.jpg

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos