GYNGA

Peticija dėl Lietuvos priėmimo į PSN

Rekomenduojami pranešimai

Dar aš peticiją parašysiu, tai galėsit pasirinkt kurią priimtiniau platint. Bet nepatingėkit, ir prisidėkit. :D

Redagavo Nuggles

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkit kitas kas nors.

 

Reiks prisidėti :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai lygiagrečiai reiktų ir Microsoft užmėtyt laiškais, jog į Xbox360 live įtrauktų Lietuvą :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai lygiagrečiai reiktų ir Microsoft užmėtyt laiškais, jog į Xbox360 live įtrauktų Lietuvą :D

 

Butu galima,bet man kazkaip atrodo,kad kazkokia reakcija labiau tiketina is Sony puses,nei MS,nors ka cia gali zinoti,tas peticijas gi galima rasyti ir pasirasyti,niekas nieko nepraras :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip lengvai į sąrašiuką nieks neįtrauks Lietuvos pavadinimo.. Jūs norit, kad Sony(Microsoft) oficialiai supportintų Lietuvą, tai tada tokiu atveju Sony(Microsoft) turės steigt kažkokį tai biurą ir samdyt žmones, kurie teiktų supportą lietuviams telefonu . Apskritai, čia taip greit nieko neįvyks. Visų pirma Sony(Microsoft) turi pamatyt finansinį potencialą Lietuvoj.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar reikėtų paminėti, kad mes negalime atsiskaityti PSN'e už žaidimus, nes mūsų kortelių jie nepriima. Manau, šitas argumentas būtų įtikinamesnis, nes kalbama apie pinigus :D Prisidedu, neturim ką prarast :D

 

Dar klausimas, kokį Topic pasirinkt rašant į Supportą? Kažkaip negaliu išsirinkti...

Redagavo tymbarkFM

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasirašyt nesunku, bet tikėtis kažko geresnio neverta, aišku viltis miršta paskutinė, bet aš šiuo atveju būsiu realistas. : ) Nes jau kiek teko iš kitų forumų skaityti, tai čia nevienas ir į sony support'ui rašė, o ir kiek pamenu prieš gerus porą metų buvo ir peticijos kelios padarytos, rezultatas- šnipštas gavosi. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar klausimas, kokį Topic pasirinkt rašant į Supportą? Kažkaip negaliu išsirinkti...

 

Nelabai svarbu, pasirink betką. Vistiek čia ta peticija į jokį topicą netiks :)

 

Dar reikėtų paminėti, kad mes negalime atsiskaityti PSN'e už žaidimus, nes mūsų kortelių jie nepriima. Manau, šitas argumentas būtų įtikinamesnis, nes kalbama apie pinigus :) Prisidedu, neturim ką prarast ;)

 

Dar klausimas, kokį Topic pasirinkt rašant į Supportą? Kažkaip negaliu išsirinkti...

 

Atsižvelgdamas į tymbarkFM komentarą pakoregavau truptį peticiją. Kaip manot ar šitas variantas tinkamesnis?

 

We, residents of Lithuania, would like to ask you for a little support for our country. At the current situation we face many problems when registering or using PlayStation Network. Not only it is hard to find local gaming companions, but we are forced to choose foreign country and insert fake data to use your network services. Moreover, we can‘t buy anything from PlayStation Store with our bank cards. It is a real shame that we do not have a normal access to PSN, even though less known services support Lithuania and other small countries.

 

Taip lengvai į sąrašiuką nieks neįtrauks Lietuvos pavadinimo.. Jūs norit, kad Sony(Microsoft) oficialiai supportintų Lietuvą, tai tada tokiu atveju Sony(Microsoft) turės steigt kažkokį tai biurą ir samdyt žmones, kurie teiktų supportą lietuviams telefonu . Apskritai, čia taip greit nieko neįvyks. Visų pirma Sony(Microsoft) turi pamatyt finansinį potencialą Lietuvoj.

 

Tai kad mano atrodo tas customer supportas telefonu yra tik UK ir NA, kitose šalyse nėra jokių ten biurių. Ar klys tu? Redagavo GYNGA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visų pirma Sony(Microsoft) turi pamatyt finansinį potencialą Lietuvoj.

 

nu jo, o jie bd mato kad lietuviai tik dejuoja del mazu atlyginimu, dideliu kainu, puse savo lt uz sildyma atiduoda, nu krc sunkiai ant duonos sudaro, jei kas ir sudaro ant koncoles tai ziuri kad ji nutu nulauzta arba nulauziama, koks cia potencialas, gal susigraibysi kokius 10% zaideju rinkos, bet kad tu zaideju ir taip neperdaugiausia... jei matematiskai 3mil lietuviu, pagal oficialia statistika 2011m pradzioje lietuviu nuo 4 iki 34m amziaus buvo 1.237.253 is ju turi ir naudojasi koncole mano manymu koki 10% (speju, kadangi bent as asmeniskai nei vieno tokio nepazystu), lieka 123.725, is ju live naudojasi gal kokia 30% lieka 41.241, is ju galetu sau leisti ir pirktu zaidimus online dar gal 30% lieka 13.747, ir tai jie pirks ne kiekviena men, gal ant 3men karta, tai vel gaunam apie 4000 parduotu zaidimu per men, ar atsipirktu atstovybes islaikymas? gal... ar tai geras potencialas tokiom milzinem kaip ms ar sony? nemanau!

nebent sulauktume kilnaus gesto is ms ar sony, ne del pelno bet del zaideju pagarbos!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu jo, o jie bd mato kad lietuviai tik dejuoja del mazu atlyginimu, dideliu kainu, puse savo lt uz sildyma atiduoda, nu krc sunkiai ant duonos sudaro, jei kas ir sudaro ant koncoles tai ziuri kad ji nutu nulauzta arba nulauziama, koks cia potencialas, gal susigraibysi kokius 10% zaideju rinkos, bet kad tu zaideju ir taip neperdaugiausia... jei matematiskai 3mil lietuviu, pagal oficialia statistika 2011m pradzioje lietuviu nuo 4 iki 34m amziaus buvo 1.237.253 is ju turi ir naudojasi koncole mano manymu koki 10% (speju, kadangi bent as asmeniskai nei vieno tokio nepazystu), lieka 123.725, is ju live naudojasi gal kokia 30% lieka 41.241, is ju galetu sau leisti ir pirktu zaidimus online dar gal 30% lieka 13.747, ir tai jie pirks ne kiekviena men, gal ant 3men karta, tai vel gaunam apie 4000 parduotu zaidimu per men, ar atsipirktu atstovybes islaikymas? gal... ar tai geras potencialas tokiom milzinem kaip ms ar sony? nemanau!

nebent sulauktume kilnaus gesto is ms ar sony, ne del pelno bet del zaideju pagarbos!

 

Pirmiausia tai nereikia jiems atstovybės, kad galėtų įtraukt Lietuvą į PSN šalių sąrašą. O antra tai ir būtų VIEN TIK pagarbos žaidėjams gestas, o ne kažkoks išskaičiavimas, nes vienaip ar kitaip lietuviai į PSN patenka registruodamiesi ant kitų šalių.

 

Steam irgi milžiniškas online service'as, bet galima užsiregistruot savo acc ant beveik bet kokios šalies. Kodėl ant PSN nebūtų galima?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu jo, o jie bd mato kad lietuviai tik dejuoja del mazu atlyginimu, dideliu kainu, puse savo lt uz sildyma atiduoda, nu krc sunkiai ant duonos sudaro, jei kas ir sudaro ant koncoles tai ziuri kad ji nutu nulauzta arba nulauziama, koks cia potencialas, gal susigraibysi kokius 10% zaideju rinkos, bet kad tu zaideju ir taip neperdaugiausia... jei matematiskai 3mil lietuviu, pagal oficialia statistika 2011m pradzioje lietuviu nuo 4 iki 34m amziaus buvo 1.237.253 is ju turi ir naudojasi koncole mano manymu koki 10% (speju, kadangi bent as asmeniskai nei vieno tokio nepazystu), lieka 123.725, is ju live naudojasi gal kokia 30% lieka 41.241, is ju galetu sau leisti ir pirktu zaidimus online dar gal 30% lieka 13.747, ir tai jie pirks ne kiekviena men, gal ant 3men karta, tai vel gaunam apie 4000 parduotu zaidimu per men, ar atsipirktu atstovybes islaikymas? gal... ar tai geras potencialas tokiom milzinem kaip ms ar sony? nemanau!

nebent sulauktume kilnaus gesto is ms ar sony, ne del pelno bet del zaideju pagarbos!

 

O taip, paklausykime gyvenimo nevykėlių, etatinių delfio komentatorių, kaip jiems blogai gyvenime viskas ir pan. reikia dirbti, o ne šūdą malti už minimuma. Kaip sako bendradarbiai, žmonės be ateities.

 

O dabar statistikos, 2011m liepos numeryje oficialiame PlayStation UK žurnale (Žurnala turiu, jei ką domins labiau, galėsiu nufotkint ir patalpinti) buvo surašyti skaičiukai, kiek kiekviena šalis turi registruotu vartotojų, mane nustebino vienas šalis - Ukraina. Registruotu tinkle buvo tik 5.898 iš 45.888.000 gyventojų turinčios šalies, žinoma dabartiniai skaičiukai didesni, bet tai ženklas, kad ir maža, šalis kaip Lietuva, be problemų galėtų surinkti tuos pačius skaičiukus.

 

Apie kokias atsovybes kalbate aplamai? Sony? Sony PlayStation padalinio? Visažiniai išvardinkite kurios šalys iš 60 valstybių turinčios tinklo palaikima, turi ir atstovybę ??? Jūs bent diskutuokite ne bobučių lygije.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, parašiau "peticiją" į Supportą (nukopinau iš GYNGA posto) ir gavau atsakymą:

 

Response
Hello *****,

 

Thank you for taking the time to contact Sony Network Entertainment International (SNEI). My name is Casey, and I would be happy to assist you with your inquiry today.

 

Currently we share your frustration, as we do not want users to feel they have to input false data to access the PlayStation®Network. We are currently expanding the regions in which the PlayStation®Network is available and are working hard on becoming a presence in every country we can.. However, I do not have a time frame for when the PlayStation®Network will be available in Lithuania. I understand this is a frustration, and I do apologize I cannot give you a specific date as to when PSN will be available. You may be able to get a little more information from one of our technical support divisions for a country closer to your own. You can locate the correct support team through the following link.

 

http://www.playstation.com/country-selector/

 

I apologize again for any frustration the PSN has caused you. *****, if you have the time, I would greatly appreciate it if you would fill out the survey that will arrive in a few days. I am able to review these surveys, and the information helps me improve the service I can provide to you.

 

Sincerely,

Casey K.

SCEA Email Response Team

Consumer Services: 1-800-345-7669

Redagavo tymbarkFM

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nesupratau kritikos esmes!

 

Ne į temą

to Soujiro: tik nereikia taip stumti ant normaliu zmoniu kurie lenkia nugara uz minimuma, jie tai daro ne del tingejimo galvoti, ne del to kad nereikia daugiau lt ar jiems tiesiog patinka skustis, nesupyk bet istrauk galva is subines, apsidairyk, pas mus ranku darbas kaip ir visur, lb reikalingas bet nevertinamas, aisku nesakau galima lietuvoj gyventi geriau, bet reikia sugebeti, o sugeba ne visi, nepaslaptis iq ne visu vienodas, bet tai nereiskia kad zmogus su zemesniu iq turi valgyti tik duona ir vandeni kaip pas mus vyksta.

seip netureciau as apie tai kalbeti kaip dirbdamas lygiai ta pati darba kaip kiti brndradarbiai, ir padarydamas maziau gaunu daugiau o atlyginimas skaiciuojamas pagal darba :) bet yra kaip yra, pvz motkele lietuvoj sugebejo iki 1200lt gaut, sunkiai pragyvendamom, o anglijoj tas pats zmogus uzdirba pragyvena vaikam padeda ir dar atlieka pasitaupymui, ten nereikia kazka apgaut, kazka prasukt ir pan, ten dirbi savo darba ir uzdirbi tiek kiek pilnai uztenka pragyventi pagal esama kainu situacija

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos