blynda

Vaizdas trukineja

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, as su nauja kamera nufilmavau seses krikstynas . Kai ziuriu per imontuota kameros ekraneli tai vaizdas normalus , bet poto as tuos vaizdo irasus perkeliau i kompa ir kai per kompa ziuriu tai vaizdas trukineja , net nezinau kaip paaiskint , kai as pasisuku su ta kamera tai tiesiog taip nuo filmutu ojektu sonu tokios linijos nueina . Gal yra kokia programa kad vaizda normalu padarytu ?ar isvis galima ka nors padaryt kad vaizdas normalus butu ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie teliko nebandei prijunkt paziuret kaip telikas rodo?

nes kartais kompas knisa viska,del pc gali lagint,gal formato nespeja konvertuot ar dar kas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie teliko nebandei prijunkt paziuret kaip telikas rodo?

nes kartais kompas knisa viska,del pc gali lagint,gal formato nespeja konvertuot ar dar kas.

 

As dabar neturiu tos kameros nes ta kamera buvo tetos o teta Airijoje . Tai todel ir klausiu ka galima butu padaryt .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ammm,zinok nzn,bandyk per vlc leist,jei per vlc leidi tada bandyk gal formatuot video y kita formata. Net nzn dabar kas galetu but.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tipo is kaseteines kameros persikelei i pc medziaga ir viskas atrodo taip mazdaug

?jei taip tai reiskias kameros galvutes purvinos ir reikia su valomaja kasete pravalyti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tipo is kaseteines kameros persikelei i pc medziaga ir viskas atrodo taip mazdaug

?jei taip tai reiskias kameros galvutes purvinos ir reikia su valomaja kasete pravalyti.

 

nemanau kad siais lakais dar kasetines kameras kas naudoja :):D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tipo is kaseteines kameros persikelei i pc medziaga ir viskas atrodo taip mazdaug

?jei taip tai reiskias kameros galvutes purvinos ir reikia su valomaja kasete pravalyti.

 

Ne į temą

kiba kasetines mages neesi turejes, pvz vilmos? :D galvutes valomos ne su kazkokiom kasetem o su degtuko galiuku apvyniotu vata ir pamirkytu spiritiniame trpale (pvz odekolonas), musu laikais tokiu dalyku kaip valomos kasetes nebudavo!

 

bent man irasas atrodo skaitmeninis, bent jau tas iraso brokas, kvadraciukai pasirodo, analogo brokas kitaip atrodo, ir abejoju as formato keitimas cia pades, bet gali pabandyt, geiciausiai keliant is kameros kazkiu klaidu pasitaike, reiketu pernauja is kameros kelti!

nors jei kasetine kamera, tai capture video kelei, 1val iraso turejo lb daug vietos uzimti, apie 15gb, gal per daug iskarpei kad maziau uzimtu, arba spausdamas video kazka netaip padarei!

Redagavo tadasas99

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

kiba kasetines mages neesi turejes, pvz vilmos? :D galvutes valomos ne su kazkokiom kasetem o su degtuko galiuku apvyniotu vata ir pamirkytu spiritiniame trpale (pvz odekolonas), musu laikais tokiu dalyku kaip valomos kasetes nebudavo!

 

bent man irasas atrodo skaitmeninis, bent jau tas iraso brokas, kvadraciukai pasirodo, analogo brokas kitaip atrodo, ir abejoju as formato keitimas cia pades, bet gali pabandyt, geiciausiai keliant is kameros kazkiu klaidu pasitaike, reiketu pernauja is kameros kelti!

nors jei kasetine kamera, tai capture video kelei, 1val iraso turejo lb daug vietos uzimti, apie 15gb, gal per daug iskarpei kad maziau uzimtu, arba spausdamas video kazka netaip padarei!

 

 

Pas mane paprasta naujoviska kamera , ne kasetine :) . As keliau paprastus irasus su jais nieko nedariau (nespadziau, nekarpiau, nekonvertavau) man vaizdas visas normalus tik kai as filmuodamas pajudinu kamera smulkios juosteles i sona nusitiesie .pvz filmuoju zmogu pasisuku su kamera ir nuo zmogaus tokios smulkios juosteles i sona nusitiesia sustoji vel normaliai , Atrodo lyg susilieje bet vietoj susiliejimo tokios smulkios juosteles .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kamera reiketu suderinti tada,man yra taip buve berots kad derinau kameros vaizdo ten nustatymus,o jei tai nepadeda kiek zinau tai paciai kamerai kazkas gali buti blogai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei lb paprasta kamera, tai gal perdidele kokybe nustates ir letas procesorius nesusidoroja!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi pc lievas. Bent jau pas mane. Nufilmuoji ant 1024p ir tos linijos atsiranda...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi pc lievas. Bent jau pas mane. Nufilmuoji ant 1024p ir tos linijos atsiranda...

 

 

nu pas mane kompe i3 , bet vaizdo korta integruota

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man 1080p su integruota korta 2 coru AMD procas nesdavo laisvai, tikrai i3 turi rodyt kad ir su integruota.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane paprasta naujoviska kamera , ne kasetine :) . As keliau paprastus irasus su jais nieko nedariau (nespadziau, nekarpiau, nekonvertavau) man vaizdas visas normalus tik kai as filmuodamas pajudinu kamera smulkios juosteles i sona nusitiesie .pvz filmuoju zmogu pasisuku su kamera ir nuo zmogaus tokios smulkios juosteles i sona nusitiesia sustoji vel normaliai , Atrodo lyg susilieje bet vietoj susiliejimo tokios smulkios juosteles .

 

nu cia jau biski didsens problema gali buti,parasyk kokia kamera ir bus aisku,.yra trys galimybes

1.per letas shutter speed a.k.a islaikymas del kurio vaizdas buna toks kaip isplaukes,jei filmuoji 25 fps kas yra pal standartas nustatyk 50 shutter speed,jei filmuoji pavyzdziui 60fps ir darysi slow mo koki kietesni nustatyk ant 120 shutter speed

2.jei pas tave kamera su cmos sensoriumi kokia paprastense,tai net nuo maziausios vibracijos visas vaizdas kratysis belenkaip.

3.gali buti kad isikelus i pc medziaga jinai buna interlaced tada tiieosg reikia sukonvertini i deinterlaced.reliai be pavyzdzio labai sunku pasakyti kas blogai su ta tavo kamera.

Redagavo osmosas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu cia jau biski didsens problema gali buti,parasyk kokia kamera ir bus aisku,.yra trys galimybes

1.per letas shutter speed a.k.a islaikymas del kurio vaizdas buna toks kaip isplaukes,jei filmuoji 25 fps kas yra pal standartas nustatyk 50 shutter speed,jei filmuoji pavyzdziui 60fps ir darysi slow mo koki kietesni nustatyk ant 120 shutter speed

2.jei pas tave kamera su cmos sensoriumi kokia paprastense,tai net nuo maziausios vibracijos visas vaizdas kratysis belenkaip.

3.gali buti kad isikelus i pc medziaga jinai buna interlaced tada tiieosg reikia sukonvertini i deinterlaced.reliai be pavyzdzio labai sunku pasakyti kas blogai su ta tavo kamera.

 

Ne į temą

tai as kazin ne tapati pasakiau, tik mirtingiems suprantama kalba, o tu atsakei taip protingai, kad temos autorius, jei jau kure sita tema, tikrai taves nesupras!

vertimas, tavo kamera (jei paprastesne) nesugeba sukramtyti aukstesnes kokybes, bandyj nustatymus keisti!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos