balcitom

Gran Turismo 6

Rekomenduojami pranešimai

Sakyčiau tuos dizainerius reiktu atleist iš darbo, nes nu jau tokios hemarojiškos mašinos, baisu net žiūrėti. Jei sakytų rask bent vieną skirtumą tarp Fiat Multipla ir šių Aston ir Nissan, tai nerasčiau, nes visos jos baisios  :nth:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

matyt skonio reikalas. labai geras astono conceptas, merso geras buvo irgi. nissanas tai "astrus" bet viskas daroma del valdymo masinos, nors astonai dare all about beauty  :)  man patinka. ypac astono prstatymo treilerio muzika kietai iveza..


man kol kas mclaren P1 lieka kieciausiai atrodanciu is visu nauju hyper super caru tikru ar conceptu.


del zaidimo pacio pastebejau kad kurejai patys nuskriaude savo japonu klasikas visas senas paliko standartinem, na bet pradzioje juk taip norisi su sena supra pralekt, ar mazda rx7 , ar nissan r32, subaru imprezom tom senom gerom . nieko to nera. uztai beveik visi muscle carai senu laiku detalizuoti graziausiai..  :poker:

PD ka nemegsta savo klasikos?  :chan:


tikras nissan concepto pristatymas. crazy 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

matyt skonio reikalas. labai geras astono conceptas, merso geras buvo irgi. nissanas tai "astrus" bet viskas daroma del valdymo masinos, nors astonai dare all about beauty  :)  man patinka. ypac astono prstatymo treilerio muzika kietai iveza..

man kol kas mclaren P1 lieka kieciausiai atrodanciu is visu nauju hyper super caru tikru ar conceptu.

del zaidimo pacio pastebejau kad kurejai patys nuskriaude savo japonu klasikas visas senas paliko standartinem, na bet pradzioje juk taip norisi su sena supra pralekt, ar mazda rx7 , ar nissan r32, subaru imprezom tom senom gerom . nieko to nera. uztai beveik visi muscle carai senu laiku detalizuoti graziausiai..  

PD ka nemegsta savo klasikos?  :chan:

Kaip nera ? yra ir rx7 ir r32 pilnai detalizoti su salonais , tik tiek kad jos imasytos tarp 100 standard ir sunku atsirinkti 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

rx7 neradau ne vienos turiu omeni senu rx7 , r32 nera , yra r33 vienas, bet tik vienas. subaru nera senu,tik 05 metu .  nissan tu klasikiniu nera ,

 

Gt6 garsai pageres , bet pagrindinis darbas bus tik GT7 daromas, tai kazkokio stebuklo GT6 garsuose nereiktu tiketis kaip sake pats kurejas..

 

 

GT6 Sounds “Will Improve”, But “Major Update” Coming to GT7

 

Kazunori Yamauchi has made two interesting comments at the Goodwood Festival of Speed regarding one of the more controversial aspects of Gran Turismo: engine sounds.

While speaking in an interview with Eurogamer, he said “I think the quality of the sounds in Gran Turismo 6 will be improved, but most of the work will be done in Gran Turismo 7.” He echoed these remarks in an impromptu Reddit AMA, stating “the major update to the sound will be coming in GT7, so don’t expect anything on that front from the July update.”

While reiterating that Polyphony Digital is working on GT7, he made it clear that he “doesn’t think” the game will be released any time this year.

 


kazu dar labai dideli demesi GT7 skirs photo mode, kad ji jau matyt prilygs tikru masinu foto kokybei kuriom bus galima realiai grozetis...nors gt6 jis irgi pakankamai geras siaip... na tobulet yra kur visada..

 

 

The following are answers by both Kazunori and Shiro:

“Gran Turismo actually really reflects my personal interests — cars, photography, and video/film. So photo mode is something that’s very important to me. So obviously I’m not pleased with the current rendition.

And I know how good it was in GT4, but it just so happened that the architecture of the PS3 wasn’t really suited for this feature. But in PS4, I’m going to try to make sure that there’s a photo mode that can satisfy any connoisseur of photography and you can really look forward to that — because as a photographer, I’m really not satisfied with what we have yet.”

“Shiro: Gran Turismo is such a good opportunity to see a car in any environment — this is great for any designer to see how their design will look in a variety of locations.”

 

 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As jau nebekreipiu demseio ka jie ten zada, kaip isejo 5 dalis ,pezejo kad 6 bus kazkas tokio, dabar vel tas pats , jiems sunku priprazinti kad gt nebera toks geras kaip kazkada buvo ,panasiai kaip nokia atsiliko nuo smart phone'u taip ir gt uzmigo ant savo lauru .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad jis yra geresnis nei kada buvo, dar kai duos pagaliau trasu kurima pagerinta tai aplamai bus dar geresnis. 6 dali siaip geri tie garsai, nelygu per kur zmones klauso ir ar su klausa viskas tvarkoj pas juos. Dauguma racingu garsai tokie lyg ismetimo vamzdis i veida atvestas butu bet realiai to niekaip nebuna. Cia viskas labai tvarkingai, keiti exaust ir keiciasi garsas bendras, kaip ir turi but, dasidejo 10hp ir tas jauciasi masinos valdyme iskart, pakeitei padangas pasikeite valdymas, slydimai, cypimai posukiuose ir t.t ir t.t. Zaidimas toks gilus kiek tu pats nori ji tokiu buti. Na kas nori masinu kriokimo vien tik tai yra kiti racingai.

Rx7 sena pasemiai, girdisi rotorinis variklis, garsas gal kiek silpnokas juk standartine masina. Isidek t racing exaust, prades kriokt taip kaip ir kriokia tokia masina su tokiu ismetimu gal ne visai ten taip bet tikrai gerai skamba, tik kamera is galo pasirink, nes niekas i salona ismetimo vamzdzio neisvede.

Kurejai galetu maziau i tokiu verksniu komentus kreipt demesio, nes visi bus kazkuo nepatenkinti ,o susitelkt i tai ka jie daro ir kaip jiem yra teisinga tai daryt.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nekalbu apie valdyma, kalbu apie pasenuse grafika ir garsus . GT7 turi keisti radikaliai , visas masina turetu perdaryti is naujo , o ne imesti 3 naujas ir 1000 senu is gt3 . Visada buvau gt fanas ,.bet dabar daug tikiuos is project cars 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

del gt7 jei . tai turesi nusivilt, nes kazu sake kad standartines masinos liks greiciausia, nes jos turi savo fanus, tiesiog bus daugiau premium masinu  :trl:

project cars geras aisku. nereiskia kad tobulas butu ar kazka, nei assetto corsa nera idealas, nors ir labai gerai valdosi masinos. bet ka vienas gali pasukt kelis ratus dar nieko nesako kai reikes zaist pilnus zaidimus su AI trasoj. eiti per eventus ir kilt karjeroj. vis del to full game geras tiek kiek tave itraukia. o grafika, GT6 ji labai gera nzn ar galima noret ko daugiau is ps3. kai kurie elementai ka gt6 enginas daro tai dar nei project cars nei assetto neturi. 

bet visada kazkam nepatiks kazkas. ir tegu manau 

bet lygint next gen racinga su last gen tai ..  :genius:  project cars net neiseis ant last genu nors zadejo nes tiesiog nepaveza.

 

 

 

 

Yesterday, Kazunori Yamauchi addressed the issue in comments on Reddit, offering reassurance that development on the feature is still moving forward:

“…the Beta version [of the Track Maker] is already working and in my hands now. When we can deliver it to users is still up in the air.”

 

 


This feature, available at a later stage through an update, will allow you to create your own custom tracks that can be driven in the game. Additionally, in another update we will add the possibility to generate a track by capturing the GPS coordinate data of a mobile app while you are driving that course. This GPS-generated tracks will be available in the game as playable content.

 


14475397555_38cb625635_c-638x358.jpg


Koenigsegg One:1 su 1360hp POV is goodwood festivalio ..

 


aisku akseleracija zveriska, bet nera labai jau garsu kabinoj ..

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Čia ne race car'as, o supercar'as - tai garso izoliacija kaip ir priklauso jam. Koks malonumas važinėtis būtų su tokia jei išužtu ausis pastoviai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na supercarai tikrai garsus beveik visi ganetinai realybej, o gt6 ta pagani irgi ganetinai garsi, bent kiek time trial meginau, ir dauguma nuo kapoto turi labai skirtinga garsa nei is kabinos ar nei is galo, kitos masinos daugiau maziau panasu garsa..tai reikia pasimegint. arba pvz muscle caro garsa aisku sugadins exhaust sportinis. dings visas tas malonus garsas. kiekviena masina vis kitaip skamba vienos graziai kitos gal nelabai aisku. vienas labai pagrazina exaustai raciniai, kitom maziau pakeicia,tai reikia pasimegint. bet tikrai yra graziai "grojanciu" masinu  :gusta:  , tikrai ne siurbliai ar zoliapjoves . ir tos ne premium masinos daznai kad ir nebuna detalizuotos bet uztai turi gerus garsus..bent jau is tu iki 450 rango.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

naujas Focus ST real vs. GT6 

 

turetu ir zaidime atsirast aisku naujas modelis kazkada..kol kas neskelbiama kada

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

apie menesi turiu GT6, fizika gana smagi, smagumelis su ivairiomis RWD auto gripinti ar slidineti, bet,deja, pats zaidimas toks visai be idejos. Lenktynese viskas stojasi ant to, kad oponentai startuoja pirmiau,  tai dar kartais yra kazkoks isukis, bet siaip 0 logikos, kad galingiausi startuoja is pirmu vietu, kai pries lenktynes nera kvalifikacijos, tai ypac erzina cempionate. Kompo masinu AI kiauras, vaziuoja kaip ikalti i savo trajektorijas, net nesvarbu, kad nuskins tave, kaip per buliu kautynes. Dar man regis, lenktyniu scenarijus yra surezisuotas, nes tikrai yra mazai logikos, kai per pirmus lapus atlosi is kompo po 2-3 sec, o paskutiniuose ratuose nukerti 10 sec per rata???

Tikrai nesistebiu, kad GT4 dar buvo PS zaidimu topuose, o GT5/6 isvis nelabai kur rasi paminetus, nusivaziavo Polyphony Digital, jiem smarkiai reikia dirbti su AI, rasti kazkoki recepta, kad butu kazkoks pointas zaisti zaidima.

Dar ateityje reiks koki nors vaira susiveikti, manau, pridetu smagumo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

lentynese logikos ieskai? startuoji ir vejiesi pirmus , viskas kaip ir aisku bei paprasta. priesininkai tikrai pasirinks random dalinai budu pagal tavo masinos numeriuka , taigi skirtingos masinos tose paciose lenktynese iskvies skirtingus kompus su ju tackem. man tas tai tikrai idomu kartot lenktynes , ypac american muscle serija , susipirkau jau 4 viperius ir 5 gal corvetes, vien del situ eventu ir smagiau su jais lekt nei su kokiu M4 .  kas erzina tai kainos gal, europos bmw su audi bei mersai kosminem kainom kai juos padedi be vargo su amerikietiskom ar japoniskom uz puse kainos ar net trecdali. tai kazkaip man beveik atsimeta automatiskai masinos su perkeltom kainom iskart.

valdymas labai idomus. net su ta pacia masina galiu ta pacia trasa lekt ir vis kazkur ji man kitur paslys ar uzmes ar pats kazka ne taip padarysiu.

kompai vaziuoja kaip vaziuoja, kartais vienaip kartais kitaip. nera bukumo bent jau.ir nesilaiko trajektorijos kai reikia tave lenkti tikrai, aplenkia per ten kur gali.

viperio 06 metu garsas tai ledinis , palyginus lievi garsai 13 metu ir 03 metu viperiu gaila. corvetes irgi ledas valdymas, ar koks camaro uz 35k gauni jau padoru monstra . o nissan gtr uz 60k plius keli patobulinimai ir deda visus ferrarri FXX monstrus.


ismeginta ne karta tos pacios lenktynes ta pati masina, bet kartais jau antram rate pagausi pirmukus o kitus kartus vytis tenka ir visus 3 ratus. taigi viskas labai gerai nes skirtingai losiasi del to tik dar idomiau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.