balcitom

Gran Turismo 6

Rekomenduojami pranešimai

na idomu visi tie conceptai kokie cia bus.o siaip viska. pagerino kad current genuose iseitu tikriausia geriausias racingas.jei tik garsus pagerins ir jei ir toliau kiekviena masina bus atskira asmenybe o ne pigi kopija kitos kaip forzoj tai bus labai viskas gerai.kazkam gal garsu autentiskumas nerupi o man tai beveik svarbiausias dalykas.bent jau kad kiek galima arciau realiu garsu butu. nes kiekviena masina skamba savaip ir tai turi jaust kaip tai padare su shift 2.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nusisnekejai, forzoj kaip tik garsai yra idealus, paimk vw vr6 , murkia kaip tikrovej(nesuprasi jei nesi vaziaves) netikiu kad gt6 bus kas panasus .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Scalman, tai ka forzos(4) garsai šešiasdešimt penkis kartus tikroviškesni už gt(5) :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

forzos garsai crap. bet matyt nevisi supranta kai mr2 garsas kaip focuso ir mazdos rotoriaus o po to porshe kaip lambo ar lfa..visos beveik panasiai kriokia kas yra visiskas bs. jo gal jie ir paeme golfo garsus ir pagal juos padare visus kitus ten.nes ten geda klausyt kaip turbinos nesigirdi ir visi muscle carai vienodai skamba. kad garsai garsus dar nereiskia kad kas nors panasu I tikrove ten. kazkaip tikiuosi cia pakeitimu.bent jau kad atskirtum.nes atskirt eidavo jau nuo gt2 laiku. forzos kurejai suhalturino ten kai reta ir kuo daugiau losi tuo deja maziau noris lost.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

forzos garsai crap. bet matyt nevisi supranta kai mr2 garsas kaip focuso ir mazdos rotoriaus o po to porshe kaip lambo ar lfa..visos beveik panasiai kriokia kas yra visiskas bs. jo gal jie ir paeme golfo garsus ir pagal juos padare visus kitus ten.nes ten geda klausyt kaip turbinos nesigirdi ir visi muscle carai vienodai skamba. kad garsai garsus dar nereiskia kad kas nors panasu I tikrove ten. kazkaip tikiuosi cia pakeitimu.bent jau kad atskirtum.nes atskirt eidavo jau nuo gt2 laiku. forzos kurejai suhalturino ten kai reta ir kuo daugiau losi tuo deja maziau noris lost.

 

jauciasi kad nelabai gaudaisi masinose :thumbup: Visi garsai tokia kokie ir turi buti ,tiek V8 tiek V6,uzmauni turba garsas keiciasi, uzmeti kompreseriu vel kitaip. As pries pora savaiciu nusipirkau xboxsa vien del to kad isbandyziau forza ir buvau labai nustebes kai isgirdau garsus ,pats zaidimas turi nemazai minusu lyginant su gt5, bet uz masinu garsai nemazai ju atperka .Tikiuos kad gt6 situacia bus geresne ,bet kolkas ziurint visus filmukus atrodo kad ir vel visos jegos buvo sutelktos i juos ,o ne i pati zaidima (kaip ir visada).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ką galiu pasakyt.. bent jau EK9 civicas typer r ir e36 m3 forzoje skamba lygiai taip pat kaip ir tikrovėje ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aisku be garso..idomu kada tokios parodos prades duot tiesiogiai direct feeed tu demo video visiem pasiziuret visame grazume.

pasak Yamauchi GT6 gali evoliucionuot i GT7 ant PS4

 

Citata

Gran Turismo 6 could evolve into GT7 on PS4, says Yamauchi

 

By the time a PlayStation 4 version of Gran Turismo 6 is developed, it could evolve into Gran Turismo 7. That's according to Polyphony Digital CEO Kazunori Yamauchi, who at a Gamescom panel reiterated that his studio has a PS4 version of its PS3 game in mind, but said that it could take some time to arrive.

 

There's a distinct possibility it would be called Gran Turismo 7 by then, Yamauchi said, adding that he doesn't know if the "vision" of Gran Turismo 6 would carry over to this hypothetical GT7. That's a lot of hypotheticals flying about, but bear in mind we're in a limbo where Gran Turismo 6 on PS4 has been everything but confirmed.

 

The news follows Polyphony Digital stamping a date on GT6's license, granting it access to PS3s on December 6. GT6 will feature concept cars designed exclusively for the game by a number of high-profile manufacturing houses like Aston Martin, BMW, Honda, and Nissan. Polyphony Digital revealed 18 partners for the so-dubbed Vision Gran Turismo project, which will see the free concept come to the game across a year of online updates.

 

Gamescom provided another piece of Gran Turismo news, this time related to the now doubly confirmed movie. Speaking to Destructoid, Yamauchi said the film follows the life story of Lucas Ordonez, a Gran Turismo player who, through GT Academy, went on to race professionally. Ordonez now races for Nissan in the FIA GT Series. If you were wondering how to script a plot for a Gran Turismo movie, you have your answer.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gran Turismo KAZ

Citata

Gran Turismo documentary named and detailed

 

GT fans!

 

As you know, we are celebrating the 15th Year Anniversary of Gran Turismo & as part of that, we’ve put together a documentary called KAZ: Pushing the Virtual Divide.

 

This film is about drive. It’s about the passion and creative drive of Kazunori Yamauchi, the architect behind Gran Turismo’s birth and breath-taking fifteen-year evolution. This film will trace his relentless willingness to challenge himself, to hold none of his past achievements sacred, and push beyond the virtual divide in his pursuit of perfection. Through the support of PlayStation, Kaz’s journey has forever changed the gaming and automotive landscape and in doing so, has redefined how we perceive the relationship between art, entertainment and culture.

 

blog.us.playstation.com

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vairas + vaizdas is galo ...matosi kad zmogus tikrai zino kas yra racingas :stare:

 

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir jokio next gen ..tiesiog grynas GT :megusta:

 

na masinos tikrai pagrazejo ..jei cia tas naujas tesselation tokius tebuklus darys ka matom tai .. :sweet:

 

Nuotrauka

 

aisku netikesim kad treileri garsas is zaidimo ..nes per geras :megusta:

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nereikia jokiu PS4 . tik GT6 ir jame per 1200 masinu + kasmenesiniai DLC ir zaidimo updeitai .revoliucinis fizikos engine sutieks geriausia masinu valdyma. na ir is PS3 isspaustos paskutines sultys kiek galima ..GT5 buvo didelis, bet cia bus next level .. :megusta:

ana diena isijungiu sporto kanala per kabeline..rodo GT academy lenktynes , ten interviu, all kinda shit .. :megusta:

it's more then a game.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos