balcitom

Gran Turismo 6

Rekomenduojami pranešimai

atrodo tai kewl :notworthy: tik labai neramina, kad nebutu recyclinta daug materialo is gt5, gt4 ir kad nebutu to bullshito su premium/standart cars. pati gameplay grafika taip pat tikiuosi prilygs screenshotams, nespvz su gt5 visi zinom kaip yra.. nuotraukas kai darai epic, kai vaziuoji tai :npoker: pati fizika tai jau ir taip proper yra, tad idomu kaip tie patobulinimai prisides prie bendro jausmo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2013-05-15 21:24, 'MidnightDUB' parašė:

tad idomu kaip tie patobulinimai prisides prie bendro jausmo.

 

patobulins bendra jausma aisku. ne noobai kuria juk geima kaip ir.

 

nes tai ka pakeli nuo trasos krastu i trasa yra cool.. :megusta:

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šios foto renderintos, tad reiktų kaip ir nusiteikt antialising nebuvimui, bet ameniskai buvau GT5 grafika in-game patenkintas, tad negaliu skųstis. Todėl nepritariu MidnightDUB.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reiktu nusiteikt tam ka sako kurejai.lempos nekalbamos.

 

Pilna gt6 prezentacija

 

Viskas labai aiskiai paaiskinta kurejo apie viska. Viskas patobulinta pagerinta.grafika,fizika.is ps3 isspausta dar daugiau.ir viskas veiks greiciau ir tiksliau.ir taip nauja adaptive tesselation, padangu fizika, geresnis trasu kurimas, tukstanciai tiuningo detaliu ir dar visko...

 

kurejai kalba ir apie galima PS4 zaidimo versija,taciau kol kas siom ziemos atostogom bus tik PS3 versija.

 

“We actually do have a PlayStation 4 version in mind,” series creator Kazunori Yamauchi told IGN, “but for this holiday season, we thought it would be best for users to release on PS3 for now.”

 

He added, “I thought the best scenario would be to have the game come out, then to have new scenarios, new DLC and other updates. Once the players have thoroughly played out the system, if the PlayStation 4 version came out naturally, as part of that process, I think that would be the best scenario.”

 

Asked if progress from the PlayStation 3 version would be transferrable to the possible PlayStation 4 version, Yamauchi said “probably.”

iPad app screenai

 

NuotraukaNuotrauka

 

pagerinta amortiku fizika

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hmm tūkstančiai tiuningo detalių labai sudomino, ir tegul dar labiau su garsais pasistengia tada bus super

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vat ko trūksta tam žaidimui tai tik dar geresnio trasų kūrimo. GT5 man nepatiko trasos kūrimas, nepatiks ir GT6. Reikia kažko panašaus į didelę aikštelę ir, kad joje būtų galima susibraižyti linjas, susidėti kuoliukus, betoninius blokus ar padangas. Va šito gėrio man tikrai trūksta, kita vertus nė vienam žaidime ir nėra to turbūt. Na norėtus kažko panašaus į LFS custom layout'us.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is kur tu zinai kad nepatiks,zaidimas dar nera net isleistas,gal patobulins viska,o siaip as asmeniskai nesveikai laukiu GT6 nes dabar nesveikai ant GT uzkibes esu,bus nuodeme zaist GT6 be vairo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinau todėl, kad bus padidintas plotas ir varijacijų skaičius, nebus free to play aikštelės, nebus kuoliukų ir kita, bus tik padidinta ir pagerinta tai kas buvo GT5, kalbant apie course makeri.

Redagavo cheburator

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su zaidimo DLC kazko labai garsiai kalba ,kad bus kazkas tikrai gero ir ispudingo. galbut ne vien tik masinos ir trasos,o pakeitimai i pati zaidima netgi bus..butu gerai. bet kokiu atveju labiau atviras papildymam zaidimas tik sveikintinas.

 

Sony Computer Entertainment Europe’s Jim Ryan tells IGN that there are plans to take DLC “to a whole different level” with Gran Turismo 6.

 

“I think we cut our teeth on DLC with GT5, and had some reasonably good success. We definitely have a desire to take that to a whole different level. Monetisation is obviously a very important part of that, just in terms of business, but equally important is providing an ability to have sustained, ongoing engagement with the consumer over months and months, so they feel wrapped up in this whole GT world.”

 

Ryan is remaining on any and all specifics for now, but noted that there are big “ambitions” when it comes to Gran Turismo 6′s DLC.

 

“There’s stuff I just can’t talk about because it’s not announced yet. [Polyphony Digital boss Kazunori Yamauchi] was very clear that there’s stuff in the pipeline that can’t be spoken about today because he needs something to get on stage and say at E3 and Gamescom. We – and I’ve got to be careful what I say here – but we definitely have ambitions.”

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žinau todėl, kad bus padidintas plotas ir varijacijų skaičius, nebus free to play aikštelės, nebus kuoliukų ir kita, bus tik padidinta ir pagerinta tai kas buvo GT5, kalbant apie course makeri.

 

Ir del ko tu toks tikras kad viso to nebus? Juokingai skamba tokie isankstiniai nusistatymai, kad va man tas nepatiko, nes nebuvo to ir ano ir nepatiks kitos dalys nes to nebus. Isvis kas tau patinka jei pats sakiai kad nei vienas zaidimas to neturi? Dziaukis kad isviso dar yra geru lenktyniu simuliatoriu ant konsoliu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na tai academy .

panasu kad su pultelio padu vairuotu.. :chan:

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir del ko tu toks tikras kad viso to nebus? Juokingai skamba tokie isankstiniai nusistatymai, kad va man tas nepatiko, nes nebuvo to ir ano ir nepatiks kitos dalys nes to nebus. Isvis kas tau patinka jei pats sakiai kad nei vienas zaidimas to neturi? Dziaukis kad isviso dar yra geru lenktyniu simuliatoriu ant konsoliu

 

Arba durnas arba skaityti nemoki. Aš kalbu apie "course maker'i", o tu apie visą žaidimą :doh:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne durnas as ir skaityti moku. Paciam matyt truksta proto arba akiniu, nes atsakiau apie tavo isankstini nusistatyma. Sneki apie tai ko net nera dar, ir nera jokiu duomenu kas bus o ko ne. Cia tas pats kaip as sakyciau zilitono laikais, kad va man jis nepatinka, nes lieva grafika ir nepatiks nei sega nei snes, nes ale pirmtako buvo lieva grafika tai bus ir visu kitu konsoliu taip pat. Isvis kaip galima kritikuoti tai ko dar neturi nei vienas siu laiku lenktyniu zaidimas?

Redagavo sliopis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

bet kodel negalima paimt to masyvaus ,riaumojancio , tikrovisko varikliu garso ir panaudot ji zaidime..na noretus kad po keliu lenktyniu pvz zaidziant dideliu garsu nunestu puse galvos ten ir tektu pailset siek tiek nuo to. o ne tai kad turi garsint viska kad ka nors isgirstum. ir noretusi daugiau zemu, sienas drebinancio akseleratoriaus garso. pamenu man GT2 drebino sienas su muscle carais per customini suba su keliom senom gerom rusiskom kolonelem,kai masina palikdavai ant laisvu apsuku galedavai girdet ta galia masinos ..ok tegu tai buna netiek realistiska bet noretus extremalesnio garso..Shiftas tuo tai tikrai zavejo. :megusta:

 

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos