scalman

Lineage Eternal: Twilight Resistance

Rekomenduojami pranešimai

Nuotrauka


Kūrėjas: NCSoft
Leidėjas: NCSoft
Žaidimo variklis:
Žanras: MMORPG
Režimai: Online
Išleidimo data:
Reitingas:
Metacritic įvertinimas:
Platformos: PC
Puslapis:


http-~~-//www.youtube.com/watch?v=sCdbdsFgNGI&feature=mfu_in_order&list=UL

naujas Lineage tapo labai panasus i Diablo3 . manau kad tai i gera .

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Today NCSoft published the official gameplay video that was shown at the presentation, and boy, there’s a lot to see.

The trailer begins with a massive siege battle, continuing with the introduction of the innovative Drag Skill system, that allows the players to just drag the mouse on the screen in different patterns to have the character attack following those movements (for instance drawing a circle on the screen around the character results in a point blank area of effect attack), and finishing with the introduction of three classes (Knight, Mage and Spirit Archer) and of party gameplay.

One of the most interesting features is definitely the ability to lead whole armies in massive battles. I wonder how important this strategic element will be in the final game.

I won’t hide the fact that the trailer looks extremely enticing. It seems that NCSoft took Diablo‘s formula, applied some much needed innovation on it, and created something that could really prove as a step forward for the MMORPG genre. Of course we’ll have to see how it’ll really play, but for the moment, color me interested.

During a GStar 2011 press conference today, NCsoft announced a third title in the Lineage series called Lineage Eternal: Twilight Resistance. This is not Lineage III, but a Diablo like game with a top down point of view which uses a click and hold combat system, mainly used for spells, instead of the hack and slash style that Diablo uses.

It’s unclear if this is an MMO title or a multiplayer online RPG, however Lineage Eternal will feature both PvE and PvP combat with large scale warfare.

Lineage Eternal will feature destructible environments and interactive objects. For example a fire spell will ignite nearby plant life, players will be able to climb on top of fallen enemies to help climb over walls or throw a hook onto a pillar in order to swing across a destroyed bridge.

Currently there are three announced classes, Warrior, Mage and Elemental Archer and the game is set for closed beta testing in late 2012.


Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neblogai atrodo tiek iš screenshotų tiek iš trailerio, įdomu ar nepasibaigs tokiu pačiu likimu kaip ir daugelis kitų mmo išeinančių šiais laikais :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Is screen net nepanasu y L2 atrodo sauniai, bet vel pradeti jy losti nelabai norisi :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kur cia matot kad panasejimas i Diablo yra tik i gera? Cia yra visiskas nukrypimas ir serijos degradavimas. Man kaip 6 metus zaidzianciam l2 yra kirvis i nugara. Pasirodo siais laikais pradeda zaidimus ne "upgradint" o "downgradint" not cool, geriau jau kitokiu pavadinimu isleistu kaip nauja mmo o ne esama gera zaidimo serija. l2 prasidejo su grupe is 9 zmoniu, dabar atejo GoD pries menesi paliko 7 zmones grupej, su eternal lieka 3 zmones, tai kas bus su sekanciom dalim?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kur cia matot kad panasejimas i Diablo yra tik i gera? Cia yra visiskas nukrypimas ir serijos degradavimas. Man kaip 6 metus zaidzianciam l2 yra kirvis i nugara. Pasirodo siais laikais pradeda zaidimus ne "upgradint" o "downgradint" not cool, geriau jau kitokiu pavadinimu isleistu kaip nauja mmo o ne esama gera zaidimo serija. l2 prasidejo su grupe is 9 zmoniu, dabar atejo GoD pries menesi paliko 7 zmones grupej, su eternal lieka 3 zmones, tai kas bus su sekanciom dalim?

 

del to jis ir nesivadina L3 . nes nera tiesioginis tesinys. is to ir gaunam tokio tipo gameplay, kas mano manymu labai cool atrodo ir losiasi. geriau nei tas D3 gal net.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nezinau, as kaskaip nebeysivaizduoju jau pvp sistemos, zaidimo pasaulio, kaskaip viskas perkeliama y 3d, siek tiek neyprastai atrodo, o cia dar rodo kad vienas zmogas armijas mobu dauzo ir nieko :D ir kaip supratau lvl sistemos jau kaip ir nebus? nes ir shortcutu sumazejo, ir skilu tuo paciu, turbut :cheers: anyway, meciau l2 :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man patiko, tai ką mačiau treileryje. Hack and slash Lineage visatoje - super. Atrodo patraukliai. Įdomi skilų mechanika, su pele apibrėžei ratą ir atitinkamai yra panaudojamas skilas. Klausimas tik, kiek tai bus praktiška, o kiek tai dėl gražaus vaizdo. Parodė tik tris klases, tikiuosi, jog jų tikrai bus daugiau, nes būtų apsurdas, jei čia viskas. Keistokai atrodo priešų mirtys, smūgiuoji ir jis sprogrsa, tarsi, maišelis pilnas raudonų dažų, o mėsos kalnas laksto kaip reikiant :cheers: Animacija graži, grafika nudailinta, kaip ir visų NCsoft darbų. MMO elementų praktiškai nebuvo. Iš esmės pamatėm tik popierėlį, o ne saldainį. Teks laukti daugiau informacijos :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kur cia matot kad panasejimas i Diablo yra tik i gera? Cia yra visiskas nukrypimas ir serijos degradavimas. Man kaip 6 metus zaidzianciam l2 yra kirvis i nugara. Pasirodo siais laikais pradeda zaidimus ne "upgradint" o "downgradint" not cool, geriau jau kitokiu pavadinimu isleistu kaip nauja mmo o ne esama gera zaidimo serija. l2 prasidejo su grupe is 9 zmoniu, dabar atejo GoD pries menesi paliko 7 zmones grupej, su eternal lieka 3 zmones, tai kas bus su sekanciom dalim?

Turiu pripažinti, kad klydau. Pasirodo L2 buvo nuo savo pirmtako nuklydęs. Su Lineage Eternal žaidimas gryžta prie isometrinio stiliaus. Ir dabar kai pradėjo patikti Diablo žaidimas, pradedu laukti šio perliuko iš NCsoft stovyklos :)

https://www.youtube.com/watch?v=CqCMYGvg1cY

 

Šmėklos ncsoft užblokavo video, bet nieko radom kitą :)

Redagavo cheburator

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na ką išleido dabar tai Revolution, bet nieko rimto...

 

Žaidžiau, bet norėtųsi ant pc normalaus, tik aišku l2 tikras jau per gerkle lenda. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nebebus šio žaidimo. Sulaukė daug negatyvo, pasikeitė beveik visa komanda. Perdaro žaidimą, berods bus jau ant UE4 variklio po nauju pavadinimu. Senasis tinklapis redirectina į Project TL tinklapį.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos