scalman

Project CARS

Rekomenduojami pranešimai

Va rusų testai 2012m. http://gamegpu.ru/racing-simulators-/-gonki/project-cars-test-gpu.html

 

15 automobilių trasoje, 1080p DX11 Ultra nustatymais giedrą dieną ir sekantis pav. per audrą.

pc%201920%20dx11%20clear.pngpc%201920%20dx11%20storm.png

 

O čia CPU testai su 35 automobiliais trasoje ir Low nustatymais, kad nebottleneck'intu GPU

pc%20proz%20dx11.png

 

Testai senoki bet nemanau kad kas labai pasikeitė, nes man labai minimaliai tepagerėjo fps ir spėju tik dėl to kad Win8 įsidiegiau. Mano procas atitikmuo tam priešpaskutiniam AMD :D o GPU net nėra palyginimuose. Šiaip solo lošiant kokią praktika važiuojant su vaizdu iš cockpit'o 1080p su Ultra nustatymais, High antialiasing, ultra shadows ir tik išjungus žolės detaluma įmanoma lošti. Be antialiasing jau lošti nesamonė, žaidimas pasidaro toks įprastas niekuom neišsiskiriantis nuo kitų. Apie 720p reza išvis patyliu, būtų pasityčiojimas tiek iš žaidimo tiek iš savęs :)

Žolės atvaizdavimas taip sakyčiau kainuoja mano pc nei daug nei mažai :D Jei ant ultra setingu be žolės 20fps, tai su žole 1fps :D

Redagavo cheburator

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na sakyciau geri rezultatai. tia cia ultra o pasirink medium gal teksturas uzkelt high ir kazka numazink ir galesi lost be lagu kad ir su 7770 be prob.o tai tik 300 lt gpu. tai manau kad padoru visai.


nauji vandens , dumu, zoles ir zvyro efektai

 

 

 



 

:sweet:


Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

build 700 damage

 


pamenu kai shift 2 nuo tokio smugio ir ratai priekiniai nulekdavo budavo idomus jausmas i dar tas efektas juodai balto bluro uzsidedavo irgi idomu budavo. :gusta:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su klave toki lost tai ... :yao:

su normaliu konsoliniu dzoistiku tikrai normaliai manau.kad ir x360.vairo nemegstu dar nuo laiku kai turejau x360 orga vaira oficialu. nors gal dabar nuomone pasikeistu aisku.


 

ant current genu paros bei oru kaita turi tik GT5,6 ir jau nepanasu kad dar iseitu nauju racingu kurie tai gautu..siaip kol kas tik sitie du zaidimai aplamai turi oru ir paros kaita kartu.nors labai grazu lietu ir sniega turi dirt 3 keliose trasose . gaila kad tik keliose.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

is pradziu kure kazka..po to pasiskolino NFS serija...ir dabar visiskai atskiras projektas be jokiu leideju ir ju noru..daro tai ka nori patys ir kuria toki racinga kokio nori fanai.. :yea:

 


ir zaidime ne tiki masinos bus grazios..

 

100648.jpg

 

100647.jpg

 

100646.jpg

 

100645.jpg

 

100644.jpg

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ar ilgai , vistiek parsiduos kokiam gigantui
Ir pradės pagal gigantu dainele šokinėti 

Čia tik laiko klausimas, bet aišku gali ir neparsiduoti 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

man uztektu ir vieno ekrano prieki.manau kad susikoncentruoji vistiek i prieki o ne trasa is sonu . su trim ekranais jis ten su tikrai monstrisku pc gauna nekazka fps, apie 50 ir nemaxines aisku visko.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sound Makes Everything ...nes garsai tikrai labai daug duoda.. SHift 2 geriausias tam pavyzdys buvo bent jau man .. :sweet:

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

su klave toki lost tai ... :yao:

su normaliu konsoliniu dzoistiku tikrai normaliai manau.kad ir x360.vairo nemegstu dar nuo laiku kai turejau x360 orga vaira oficialu. nors gal dabar nuomone pasikeistu aisku.

 

 

 

 

Nu jei bus valdymas kaip per Shift 2 , tai tada jau tikrai nieko gero...

Redagavo rushbeat0r

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pirmi screenai is  PS4 versijos

 

1398955586-andy-tudor-creative-director-

 

1398955711-1.jpg

 

1398955714-2.jpg

 

1398955714-3.jpg

 

1398955715-5.jpg

 

1398955710-6.jpg

 

1398955718-7.jpg


1398955719-9.jpg


PS4 versijos info

Your first look at Project CARS on PS4

Welcome to the first in a series of blog posts covering Project CARS. If you haven’t heard about it already, Project CARS is a bit different. Different in the philosophy of freedom that runs throughout the entire game, and different in how it’s being created – by YOU, the gamers!

Project CARS was conceived back in October 2011 (wow time flies!) as a natural continuation of our work on two of racing’s biggest franchises – Need For Speed and Test Drive – and as a return to our roots when we created GTR and GT Legends.

Back when we were conceiving the idea we knew we wanted to create a racing game that covered a wide range of different car types and motorsports, and gave you the freedom to play and experiment with them however you wanted.

We wanted the core driving experience to be the most authentic on the planet and we wanted to provide you with all the features you need to recreate a race weekend as it happens in real life – complete with a dynamic time of day and weather system that not only looks beautiful but challenges your skills and provides strategic opportunities.

And we wanted to connect players together with a variety of online and community features – time trials, events, competitive multiplayer, content sharing, stat comparisons, and more.

That was the goal we set out with… to stand alongside the competition with a fresh new racing game that combined best-in-class features you guys have been asking for and innovations that’ll blow you away – but we knew we were going to need some help. Which is why over the last few years we’ve been helped by a community of passionate and dedicated players like yourselves on our WMD Portal site. They’re people like you that are looking for the next big thing, have been playing games all their life and are finally making the racing game of their dreams. As we’ve said for a while now, this is a racing game for racers, made by racers… it’s your game.

As you may have seen, we’re very excited that Project CARS is going to be launching in November and as you’ll see from these exclusive screenshots here it looks fantastic on PlayStation 4 – it’s definitely something you want to show off to your friends when they visit.

Whether you’re recreating Lewis Hamilton’s fearlessness out on a European racing circuit, searching for that perfect opportunity to break out of a close pack of GT cars, testing your stamina doing a 24h race in an LM Prototype, or simply taking a muscle car out for a drive down the US West Coast, both the cars and tracks are exact 1:1 recreations of the real things.

On the cars that means visually down to the screws that hold the suspension manifold together, physically in terms of recreating the exact handling and performance characteristics, and sonically representing the various roars or purrs or growls that each exhibits. Others may say similar, but they don’t come close to the attention to detail we put in.

When it comes to the tracks too, thousands of reference photos were taken, height information was recorded, laser scans were done, and most importantly real drivers like former ‘Stig’ Ben Collins, Nicolas Hamilton, and Oli Webb trawled over every track giving us inside info on the nuances of every corner, every rumble strip, every bump on the tarmac to ensure they not only look great but feel authentic to play too.

Over the next coming months you’ll be seeing a regular blog here on PlayStation Blog that’ll be diving deeper into more details of the game – cars and tracks, career mode, online modes, social and community features, and a special feature on Project Morpheus.

That’s right, Project CARS will be one of the first games on PS4 to support virtual reality via the Project Morpheus headset. Finally, you’re going to really feel what it’s like sat in the driving seat of a high performance machine as you look around the cockpit, glance left and right as you overtake an opponent, and get an exhilarating sense of speed as you scream down the finishing straight.

So stay tuned and head over to projectcarsgame.com in the meantime for more screenshots and videos.

blog.eu.playstation.com

 

 

1398955719-8.jpg

 

tokius screenus visi darysim su PS4 tiesiog pasipausine zaidima


1398955715-4.jpg


jau aisku zmones sugalvojo palygint iskart ...PS4 vs. PC maxintas

na PS4 apsiniaukusia diena pries pc sauleta tai sunku lygint, bet va draw distance tai matos geras pas abu ir kampuotu liniju lyg ir nesimato

 

F1-PS4.jpg

 

F1-PC_1.jpg


BAC-Mono-Cosworth-PS4.jpg

 

BAC-Mono-Cosworth-PC.jpg

 

nera prie ko prikibt su ps4 versija is tikro. velgi tiketina kad ps4 bus geriausia konsoliu versija jei jau ja taip pristate pirma

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Build: 723,  BMW Z4 GT3 , prakiurius padanga.. :megusta: 

 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos