scalman

Project CARS

Rekomenduojami pranešimai

Man kaip ir shift serija, neįvaldomas reikalas. Nepamenu tik ar bandžiau su vairu, bet su joysticku nepavažiuoju ant pro nustatymų, bet vizualiai tai esu apakęs kaip paskutiniais buildais Ruf (Porsche) atrodo, tiesiog neina atskirti ar tai tikra ar netikra.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man kaip ir shift serija, neįvaldomas reikalas. Nepamenu tik ar bandžiau su vairu, bet su joysticku nepavažiuoju ant pro nustatymų, bet vizualiai tai esu apakęs kaip paskutiniais buildais Ruf (Porsche) atrodo, tiesiog neina atskirti ar tai tikra ar netikra.

 

Turbūt shift2 ant ps3 žaidei, nes ten nebuvo įmanoma įvaldyti su vairu dėl jo lago žaidime/bugo. PC versija buvo visai kitas reikalas :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na daugumai po kokiu forzu tai shift buvo kosmosas. o man buvo tikra palaima nuo tu nuobodziu forzos ratu sukimo. ten buvo tikras adrenalinas..raw..tai sitas cars bus ne toks ziaurus bet priesininkai irgi ne robotai del ko tenka tik pasidziaugt..man ..o kitiem gal ir verkt, kad ne buki robotai vazineja ratus.

 

nes kai grazu tai grazu..po biski vis masinu pildosi licenzijom kurejai. nesenai mersa paeme.

 

..
NuotraukaNuotraukaNuotraukaNuotraukaNuotraukaNuotraukaNuotraukaNuotraukaNuotraukaNuotrauka

 

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=KxN0v0OqmiI

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad jau ziurim i racingus tai nepamirst ir sito next gen gerio reiktu. ir tai kad jis dar dabartinem konsolem iseis su visu situ geriu. tik palaukt deja reiks dar ..

http://www.youtube.com/watch?v=g34tOge-gL8

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gražuma tai šakės. Bet Porsche vis dar realistiškiausias :D Taip ir niežti nagai pirkti naują pc kad pasimėgauti, nes maniškis tai nelabai ir veža :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na idomu koki damage ir viska kita parodys next gen racingai,nes kol kas sitas tai atrodo geriausiai kaip ir

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

va kur next gen racingas kuriasi..

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

..idomus klausimas kas bus paaukota dabartinem konsolem is viso to grozio..nes na negali puse zaidimo iskirpt vistiek. ir siaip buvo jau uzsiminta apie PS4 versija sito gerio. va kur butu extremalu :megusta:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kazkoks tupas mastymas kazkieno tenai ..bet gali but kad si racingas persoks iskart i next genus ir paliks ant ledo dabartines konsoles..suprantu kad jie neturetu dar ps3 ir x360 portu ..bet jie jau turi ..ir jau dare tai menesiu menesiai..tipo ai ..viska metam ..dzin ..geriau kuriam ant PS4 ir xbox one dabar .. :stare: aisku is vienos puses gerai gal..kad bus grazesnis..is kitos puses..Wii U portas liks vistiek..tai jau tegu tada ant visu isleidzia ir next genu..butu logiska. atrba tegu dar patempia laika iki 2014 metu pabaigos tai jau gali ir paveluot i traukini isvis. :kid:

 

Now this is something interesting. Over at the official forums of Project CARS (that are no accessible to those who have not contributed to it), a new poll went live in which the company wanted to find out whether it should shift development over the next-gen platforms or not. If that happens, PC gamers can expect a DX11-only title and the platforms in which Project CARS is gonna be available will be PC, XBOne, PS4 and WiiU.

 

As Ian Bell wrote:

 

“I think we should stop work on PS3 and Xbox 360 and use those resources to make a start on the PS4 and Xbox One.

 

We’d continue with WiiU and of course PC.

 

Thoughts?”

 

Of course nothing is certain at this point, however we can easily see why Slightly Mad Studios’ employees think this way. Project CARS will be released in 2014, and by that time both of the aforementioned next-gen consoles will have a – somehow – healthy fanbase.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na as dar noreciau, kad ant ps3 iseitu sis zaidimukas. Nes ps4 kai tik iseis tikrai nezadu pirkt perskaudziai per kisene, tad teks slimu ps4 laukt :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad jau kurejai buvo uzsimine apie galima PS4 versija tai manau tiketina butu ir gaut ji ant abieju next genu..butu tobula..o ir kol kas oru efektu ar nakties nerode ne vienas is rodytu next gen racingu...taigi..

 

..
NuotraukaNuotraukaNuotraukaNuotraukaNuotraukaNuotraukaNuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš screen'ų viskas atrodo pasakiškai, bet su fizikom manau bus nekas. Kažkodėl įtariu, kad fizikos lygiai tokios pačios kaip Shift'uose, o jie - gryna arkada. Žinoma, net ir arkadinis žaidimas būtų smagu, bet labiausiai man nepatinka tuose žaidimuose "slidimo" jausmas. Važiuoji ir posukiuose atrodo, jog slysti, o gal tiksliau skrendi asfaltu, toks nemalonus ir netikroviškas jausmas. Galbūt padėtų mašinos reguliavimai, kurių atrodo Shift'e taip pat nebuvo..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

matyt apie zaidima nieko iki siol neskaitei ..kad viska tik itari. tai pasimk ir pats palosk ji..arba pasiskaityk ka raso tie kurie losia alpha.jo pagerintas gerokai Shift2 engine naudojamas. fizika nekas sakai. gal pavardink racingus kuriuose su fizika tas jau. viena geriausiu fiziku siaip buvo..tik nereikia maisyt dalyku kaip realizmas sausas ir tikroviskas racingas visumoj.. nzn forza ..gal turejo geras fizikas..kur uzmigt galima ..ar gal GT5 tada ? arkada :lol2: bet vadink kaip nori ..jei is gameplay nesugebi nieko suprast apie zaidima, tai :nth:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Iš screen'ų viskas atrodo pasakiškai, bet su fizikom manau bus nekas. Kažkodėl įtariu, kad fizikos lygiai tokios pačios kaip Shift'uose, o jie - gryna arkada. Žinoma, net ir arkadinis žaidimas būtų smagu, bet labiausiai man nepatinka tuose žaidimuose "slidimo" jausmas. Važiuoji ir posukiuose atrodo, jog slysti, o gal tiksliau skrendi asfaltu, toks nemalonus ir netikroviškas jausmas. Galbūt padėtų mašinos reguliavimai, kurių atrodo Shift'e taip pat nebuvo..

 

:god: Mother of SimRacing. Kad jau taip pradėjai švaistytis fizikos išmanymu, kur automobiliai važinėja geležinkelio bėgiais ir posūkiuose neslysta, išvardink tavo paties nuomone tau žinomus simuliatorius?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos