Vidmma

Need C++ Help.

Rekomenduojami pranešimai

Tiesa, prie to paties noriu paklaust dėl to "return 0" pabaigoje. Nelabai suprantu jo esmės. :/

 

return main funkcijoje nurodo klaida ( EXIT_SUCCESS (realiai 0) arba EXIT_FAILURE(realiai 1)). Bet pakolkas nekreipkit demesio i main funkcijoje rasykit return 0;

Kai kurie kompiliatoriai padefaultu ikisa net ir neparasius return0;

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oi apie pointerius bugu galima sneketi ir sneketi. cia knygos 50 lapu neuztektu. Is esmes pointeriai C/C++ kalba ir daro ant tiek efektyvia.

Grubiai tariant pointeris tai yra rodykle i tam tikra adreso vieta atmintyje. ant 32bit sistemos jis uzima 4 baitus, ant 64bit sistemos jis uzima 8 baitus.

Pateiksiu toki paprasta pavyzduka, ir tai tik 1 is 1000 kur juos butu galima naudoti:

Sakykim susikuriam objekta kazkoki kuris turi gana nemazai kintamuju ir metodu. Nu ir sakykim sitas objektas atmintyje uzima 280baitu - kas yra nemazai.

Dabar sakykim sita objekta reikia perduoti kito objekto metodui, kad atliktu kazkokius ksaiciavimus. Ka siuo metu darysim, ogi perduosim pointery:

 

Kazkoksmetodas (const MusuObjkektas *pointeris);

 

Siuo atveju mes perduosime tik 4 baitus (32bit sistemoj). ir tas metodas Kazkoksmetodas tures priejima prie sito musu objekto kintamuju bei metodu.

 

O jei mes perduotumem sitaip:

 

Kazkoksmetodas (MusuObjkektas pointeris); <-- kaip paprasta kintamaji.

 

Siuo atveju butu daroma atmintyje MusuObjektas kopija, kuri vel uzimtu 280baitu.

 

Cia asiku grubiai viska pasakaiu, nes daug nuancu siaip slypi :(

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkoju už aiškų atsakymą. :thumbup: Reikės manau pirkti knygą apie C++ lietuvišką, nes su angliškais ne visi sakiniai suprantami lieka ir nukenčia viskas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkoju už aiškų atsakymą. :thumbup: Reikės manau pirkti knygą apie C++ lietuvišką, nes su angliškais ne visi sakiniai suprantami lieka ir nukenčia viskas.

 

Siaip pakolkas dar nelabai teko matyti padorios C++ knygos. Visos kazkokios C ir C++ misrianes, kas yra gana blogai. Nes C ir C++ kalbos ypac pagal paskutinius standartus yra

gana skirtingos. Nors kaip sakant, nepakenks jei ir lietuviska perskaitysi :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip pakolkas dar nelabai teko matyti padorios C++ knygos. Visos kazkokios C ir C++ misrianes, kas yra gana blogai. Nes C ir C++ kalbos ypac pagal paskutinius standartus yra

gana skirtingos. Nors kaip sakant, nepakenks jei ir lietuviska perskaitysi :thumbup:

 

O šiaip su C++ ką galima pagamint? Ar ją reikia maišyt su kita kalba norint kažką gauti?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai, galima daug ka padaryti su betkokia programavimo kalba, tik viskas atsiliepia i effektyvuma/sudeta laika(darba).

Yra visokiu sakykim skriptinimo kalbu - pythonas, rubis, javascript ir pan. Su jom uztenka realiai keliu eiluciu padaryti tai, ka su C ar C++ reikes keliu desimciu.

Pvz: koki projektuka su pytonu gali per 1 men parasyt o su c++ gali uzimti 3 men. Bet jei projektui nereikalinga didele sparta, tai kam tada su C++ rasyt, nes laikas tai sanaudos $$$.

Bet pvz veikimo sparta skirsis irgi kelias desimtis kartu C ar C++ naudai.

Is esmes programavimo kalba tai irankis ir kiekvienam darbui reikia efektiviausio irankio.

Jei gryztant prie realiu dalyku, tai rimtuose projektuose buna maisomos kalbos. Paprasti dalykai, kurie nereikalauja spartos buna suskriptinami kad ir su pythonu,

konfiguraciniai failai, ar siaip duomenis apibreziancios strukturos su koku XML ar pan, grafine aplinka po kokiu gali sedeti ir velnaii zino kad ir java, o branduolys su C++, kur riekia itin dideles spartos.

Nors viska galima ir grynai su C++ aprasyt :thumbup:

 

Tiesa visos tos skriptinimo kalbos ar ten austo lygio kalbos kaip java ar C#, tikrai netinka su gelezimi dirbti. Ta prasme grynai su hardware dirba su C, asembeliu ir C++ :thumbup: nes cia reikia itin dideles spartos.

Va todel zaidiu varykliukai ir buna C/C++ kalbom kuriami, nes reikia is gelezies isspausti kuo daugiau ir efektyviau.

Redagavo Deadalus

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

padėkit pabaigt uždavinį, nes aš tų ciklų normaliai nesuprantu ir man žiauriai nesiseka nes pirmus metus programavimą tik einu :thumbsup4:

Užduotis: Prekiauji ledais. Pirmą dieną pardavei 170 porcijų ledų (k) , kiekvieną dieną parduodi 30 porcijų ledų (m) daugiau, pardavinėji išviso 3 dienas (n). Ir reikia sukurt programą, kad iš failo imtų k,m,n ir suskaičiuoti sumą kiek pardavei per 3 dienas ir vidurkį vienos dienos. Aš matematinėm žiniom šitą galiu suskaičiuot per puse minutės, bet per informatiką sukurt programą jau sunkiau, tai jei kas galit padėkit dabaigt šią programą:

 

#include <iostream>
#include <fstream>


using namespace std;

int main()
{
    int k, m, n, vidurkis, i, suma;

   ifstream fd("d.txt");
   fd >> k >> m >> n;
   suma=0;
   vidurkis=0;
   fd.close();

 for(i= 1; i <= n; i++);

      k=k+m;
      suma=suma+k;

    {
}
   cout << suma << endl;
   ofstream ("r.txt");
    return 0;
}

 

PS: sukuriu failą d.txt ir ten surašau "170 30 3" duomenis

 

 

EDIT: Dėkui visiem labai labai už pagalbą :whistling:

 

#include <iostream>
#include <fstream>


using namespace std;

int main()
{
    int k, m, n, vidurkis, suma,i;






   ifstream fd("d.txt");
   fd >> k >> m >> n;
   suma=0;
   vidurkis=0;
   fd.close();

 for(i= 1; i <= n; i++);

    { suma=suma+k;
      k=k+m;
      suma=suma+k;
      k=k+m;
      suma=suma+k;
      k=k+m;

      vidurkis=suma/n;}

cout <<"Is viso pardave "<< suma <<" porciju" << endl;
cout <<"Parduotu porciju per diena vidurkis: " << vidurkis << endl;


  ofstream r;
  r.open ("r.txt");
  r  <<"Is viso pardave "<< suma <<" porciju" << endl;
  r  <<"Parduotu porciju per diena vidurkis: " << vidurkis << endl;;
  r.close();
    return 0;
}

 

Sakykit kaip supaprastint šią dalį:

{ suma=suma+k;

k=k+m;

suma=suma+k;

k=k+m;

suma=suma+k;

k=k+m;

nes man atrodo turi viskas išeit su mažiau rašymo, ir prisiknis mokytoja, nors viskas čia puikiai gaunasi - 170+200+230=600, o ne kaip seniau skaičiuodavo 200+200+200 :thumbup:

Redagavo Dwėsk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas.

 

for(i= 1; i <= n; ++i)

{ suma=suma+k;

k=k+m;

suma=suma+k;

k=k+m;

suma=suma+k;

k=k+m;

vidurkis=suma/n;

}

 

 

Visa sita galima uzrasyti ir taip pagudraujant :whistling: :

 

sukuriu failą d.txt ir ten surašau "170 30 3" duomenis, tai pas taves k = 170; m = 30; n = 3;

 

    int suma = 0;

    for (unsigned int i = 0; i < (m*n); i += m)
    {
        suma += (k + i);
    }

    std::cout<<suma<<std::endl;

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visa sita galima uzrasyti ir taip pagudraujant :whistling:

 

sukuriu failą d.txt ir ten surašau "170 30 3" duomenis, tai pas taves k = 170; m = 30; n = 3;

 

Žinau :)

    int suma = 0;

    for (unsigned int i = 0; i < (m*n); i += m)
    {
        suma += (k + i);
    }

    std::cout<<suma<<std::endl;
Ačiū, reiks pabandyt, pateiksiu abu variantus ir pasakys kaip viskas :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Na pamatysi mano variantas zymei geresnis. CIa matai esme ne kiek programavime, o logikoje.

Va siaip jei nepasitiki, tai galiu pasakyt kad programuotojo specialybe esu baiges jau pries gerus 5 metus, o programavimu domiuosi gerus 15metu :thumbsup4:

 

Cheerz. Jei ka klausk, bet be kitos savaites neatsakysiu, nes atostogom pakvipo <_<

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Na pamatysi mano variantas zymei geresnis. CIa matai esme ne kiek programavime, o logikoje.

Va siaip jei nepasitiki, tai galiu pasakyt kad programuotojo specialybe esu baiges jau pries gerus 5 metus, o programavimu domiuosi gerus 15metu <_<

 

Cheerz. Jei ka klausk, bet be kitos savaites neatsakysiu, nes atostogom pakvipo :angry:

 

Ne į temą

Na ir kaip ta specialybė, lietuvoj pavyzdžiui? :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos