Vidmma

Need C++ Help.

Rekomenduojami pranešimai

Tiesa, prie to paties noriu paklaust dėl to "return 0" pabaigoje. Nelabai suprantu jo esmės. :/

 

return main funkcijoje nurodo klaida ( EXIT_SUCCESS (realiai 0) arba EXIT_FAILURE(realiai 1)). Bet pakolkas nekreipkit demesio i main funkcijoje rasykit return 0;

Kai kurie kompiliatoriai padefaultu ikisa net ir neparasius return0;

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Oi apie pointerius bugu galima sneketi ir sneketi. cia knygos 50 lapu neuztektu. Is esmes pointeriai C/C++ kalba ir daro ant tiek efektyvia.

Grubiai tariant pointeris tai yra rodykle i tam tikra adreso vieta atmintyje. ant 32bit sistemos jis uzima 4 baitus, ant 64bit sistemos jis uzima 8 baitus.

Pateiksiu toki paprasta pavyzduka, ir tai tik 1 is 1000 kur juos butu galima naudoti:

Sakykim susikuriam objekta kazkoki kuris turi gana nemazai kintamuju ir metodu. Nu ir sakykim sitas objektas atmintyje uzima 280baitu - kas yra nemazai.

Dabar sakykim sita objekta reikia perduoti kito objekto metodui, kad atliktu kazkokius ksaiciavimus. Ka siuo metu darysim, ogi perduosim pointery:

 

Kazkoksmetodas (const MusuObjkektas *pointeris);

 

Siuo atveju mes perduosime tik 4 baitus (32bit sistemoj). ir tas metodas Kazkoksmetodas tures priejima prie sito musu objekto kintamuju bei metodu.

 

O jei mes perduotumem sitaip:

 

Kazkoksmetodas (MusuObjkektas pointeris); <-- kaip paprasta kintamaji.

 

Siuo atveju butu daroma atmintyje MusuObjektas kopija, kuri vel uzimtu 280baitu.

 

Cia asiku grubiai viska pasakaiu, nes daug nuancu siaip slypi :(

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkoju už aiškų atsakymą. :thumbup: Reikės manau pirkti knygą apie C++ lietuvišką, nes su angliškais ne visi sakiniai suprantami lieka ir nukenčia viskas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėkoju už aiškų atsakymą. :thumbup: Reikės manau pirkti knygą apie C++ lietuvišką, nes su angliškais ne visi sakiniai suprantami lieka ir nukenčia viskas.

 

Siaip pakolkas dar nelabai teko matyti padorios C++ knygos. Visos kazkokios C ir C++ misrianes, kas yra gana blogai. Nes C ir C++ kalbos ypac pagal paskutinius standartus yra

gana skirtingos. Nors kaip sakant, nepakenks jei ir lietuviska perskaitysi :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siaip pakolkas dar nelabai teko matyti padorios C++ knygos. Visos kazkokios C ir C++ misrianes, kas yra gana blogai. Nes C ir C++ kalbos ypac pagal paskutinius standartus yra

gana skirtingos. Nors kaip sakant, nepakenks jei ir lietuviska perskaitysi :thumbup:

 

O šiaip su C++ ką galima pagamint? Ar ją reikia maišyt su kita kalba norint kažką gauti?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai, galima daug ka padaryti su betkokia programavimo kalba, tik viskas atsiliepia i effektyvuma/sudeta laika(darba).

Yra visokiu sakykim skriptinimo kalbu - pythonas, rubis, javascript ir pan. Su jom uztenka realiai keliu eiluciu padaryti tai, ka su C ar C++ reikes keliu desimciu.

Pvz: koki projektuka su pytonu gali per 1 men parasyt o su c++ gali uzimti 3 men. Bet jei projektui nereikalinga didele sparta, tai kam tada su C++ rasyt, nes laikas tai sanaudos $$$.

Bet pvz veikimo sparta skirsis irgi kelias desimtis kartu C ar C++ naudai.

Is esmes programavimo kalba tai irankis ir kiekvienam darbui reikia efektiviausio irankio.

Jei gryztant prie realiu dalyku, tai rimtuose projektuose buna maisomos kalbos. Paprasti dalykai, kurie nereikalauja spartos buna suskriptinami kad ir su pythonu,

konfiguraciniai failai, ar siaip duomenis apibreziancios strukturos su koku XML ar pan, grafine aplinka po kokiu gali sedeti ir velnaii zino kad ir java, o branduolys su C++, kur riekia itin dideles spartos.

Nors viska galima ir grynai su C++ aprasyt :thumbup:

 

Tiesa visos tos skriptinimo kalbos ar ten austo lygio kalbos kaip java ar C#, tikrai netinka su gelezimi dirbti. Ta prasme grynai su hardware dirba su C, asembeliu ir C++ :thumbup: nes cia reikia itin dideles spartos.

Va todel zaidiu varykliukai ir buna C/C++ kalbom kuriami, nes reikia is gelezies isspausti kuo daugiau ir efektyviau.

Redagavo Deadalus

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

padėkit pabaigt uždavinį, nes aš tų ciklų normaliai nesuprantu ir man žiauriai nesiseka nes pirmus metus programavimą tik einu :thumbsup4:

Užduotis: Prekiauji ledais. Pirmą dieną pardavei 170 porcijų ledų (k) , kiekvieną dieną parduodi 30 porcijų ledų (m) daugiau, pardavinėji išviso 3 dienas (n). Ir reikia sukurt programą, kad iš failo imtų k,m,n ir suskaičiuoti sumą kiek pardavei per 3 dienas ir vidurkį vienos dienos. Aš matematinėm žiniom šitą galiu suskaičiuot per puse minutės, bet per informatiką sukurt programą jau sunkiau, tai jei kas galit padėkit dabaigt šią programą:

 

#include <iostream>
#include <fstream>


using namespace std;

int main()
{
    int k, m, n, vidurkis, i, suma;

   ifstream fd("d.txt");
   fd >> k >> m >> n;
   suma=0;
   vidurkis=0;
   fd.close();

 for(i= 1; i <= n; i++);

      k=k+m;
      suma=suma+k;

    {
}
   cout << suma << endl;
   ofstream ("r.txt");
    return 0;
}

 

PS: sukuriu failą d.txt ir ten surašau "170 30 3" duomenis

 

 

EDIT: Dėkui visiem labai labai už pagalbą :whistling:

 

#include <iostream>
#include <fstream>


using namespace std;

int main()
{
    int k, m, n, vidurkis, suma,i;






   ifstream fd("d.txt");
   fd >> k >> m >> n;
   suma=0;
   vidurkis=0;
   fd.close();

 for(i= 1; i <= n; i++);

    { suma=suma+k;
      k=k+m;
      suma=suma+k;
      k=k+m;
      suma=suma+k;
      k=k+m;

      vidurkis=suma/n;}

cout <<"Is viso pardave "<< suma <<" porciju" << endl;
cout <<"Parduotu porciju per diena vidurkis: " << vidurkis << endl;


  ofstream r;
  r.open ("r.txt");
  r  <<"Is viso pardave "<< suma <<" porciju" << endl;
  r  <<"Parduotu porciju per diena vidurkis: " << vidurkis << endl;;
  r.close();
    return 0;
}

 

Sakykit kaip supaprastint šią dalį:

{ suma=suma+k;

k=k+m;

suma=suma+k;

k=k+m;

suma=suma+k;

k=k+m;

nes man atrodo turi viskas išeit su mažiau rašymo, ir prisiknis mokytoja, nors viskas čia puikiai gaunasi - 170+200+230=600, o ne kaip seniau skaičiuodavo 200+200+200 :thumbup:

Redagavo Dwėsk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikas.

 

for(i= 1; i <= n; ++i)

{ suma=suma+k;

k=k+m;

suma=suma+k;

k=k+m;

suma=suma+k;

k=k+m;

vidurkis=suma/n;

}

 

 

Visa sita galima uzrasyti ir taip pagudraujant :whistling: :

 

sukuriu failą d.txt ir ten surašau "170 30 3" duomenis, tai pas taves k = 170; m = 30; n = 3;

 

    int suma = 0;

    for (unsigned int i = 0; i < (m*n); i += m)
    {
        suma += (k + i);
    }

    std::cout<<suma<<std::endl;

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visa sita galima uzrasyti ir taip pagudraujant :whistling:

 

sukuriu failą d.txt ir ten surašau "170 30 3" duomenis, tai pas taves k = 170; m = 30; n = 3;

 

Žinau :)

    int suma = 0;

    for (unsigned int i = 0; i < (m*n); i += m)
    {
        suma += (k + i);
    }

    std::cout<<suma<<std::endl;
Ačiū, reiks pabandyt, pateiksiu abu variantus ir pasakys kaip viskas :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Na pamatysi mano variantas zymei geresnis. CIa matai esme ne kiek programavime, o logikoje.

Va siaip jei nepasitiki, tai galiu pasakyt kad programuotojo specialybe esu baiges jau pries gerus 5 metus, o programavimu domiuosi gerus 15metu :thumbsup4:

 

Cheerz. Jei ka klausk, bet be kitos savaites neatsakysiu, nes atostogom pakvipo <_<

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Na pamatysi mano variantas zymei geresnis. CIa matai esme ne kiek programavime, o logikoje.

Va siaip jei nepasitiki, tai galiu pasakyt kad programuotojo specialybe esu baiges jau pries gerus 5 metus, o programavimu domiuosi gerus 15metu <_<

 

Cheerz. Jei ka klausk, bet be kitos savaites neatsakysiu, nes atostogom pakvipo :angry:

 

Ne į temą

Na ir kaip ta specialybė, lietuvoj pavyzdžiui? :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Dar keletas gandų - naujienų apie PS6. Nors tie gandai tokie sąlyginiai darosi, nes Sony visgi oficialiai patvirtino kad jau kurį laiką dirbama ties naują konsolių kartą ir kad jie toliau tiki konsolių ciklais ir fizinėmis konsolėmis, o ne tik Cloud gamingu ir XBox anywhere (skaityk "nowhere"). Tik aišku oficialiai to neįvardino kaip Playstation 6. Tai va gali būti kad PS6 sulauksim dar negreitai ir PS5 gali būti viena iš ilgiausiai gyvuojančių konsolų kartų. PS6 paleidimas gali būti tik 2028 pabaigoje.
    • Labai įtikinamai atrodo. Manau preorder, ypač kai dabar turiu PS5 Pro☺️
    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visus priedus kaina siekia vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavimo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopiamas. Geras pavyzdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas dydyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiugu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkėlimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžiai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą kėliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžiai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
    • XBOX Series X|S Rugpjūtį  
    • Tą aš ir supratau, kad nieko nesutiksi, bet kitų žaidėjų ženklus kad jie čia buvo matai viso žaidimo metu, kad  nesi tu čia vienas mes ir gi čia nešiojam  
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos