red-cat_eX

Apklausa dėl Visų Šventųjų specialios programos

Rekomenduojami pranešimai

Labiausiai uzstrigo RESIDENT EVIL 2, buvo ziaurus, kraupus zaidimas. Net tusciuose kambariuose jausdavai baime, o atidarinejant duris atrodo sirdis issoks is krutines - nezinai kas lauikia, ko tiketis. Manau man jis geriausias nes jis ir buvo tas pirmas siaubo zaidimas.

I sekancia vieta statau beabejo SILENT HILL 1 (kai kuriems jis pirmoije), po tokio streso gali ir neatsigaut ir vaiksciot gatvemis su isverstom akim kaip pritrenktas :lock:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tiesa sakant re2 ir sh1 yra pirmi matyti mano siaubo zaidimai ant psx ir siaip bene pirmi, bet drisciau teigt, kad tai buvo sh. (cia pasidalinu savo nuomone kartu), as net kai pirma karta jau pasiruosiau iseit re2 isjungiau muzika, nes efektai ikomponuoti i ja, kaip duru duziai ar vel kazkas mane dirgindavo neigiamai :lock:. bet tiek galiu pasakyt, kad saunuoliai, ir re2 tikrai prenteduoja i virsu. kartu su juo sh. Keep it coming folks. Kolkas dziugu, kad gan aktyviai dalinates. :D nuo jusu priklauso laidos idomumas :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dead Space 2 mano baisiausias. Na šeip ne siaubo mėgėjas, bet tą tai perėjau. Jeigu gerai pamenu tai buvo tokia vieta - eini kažkur panašioje patalpoje kaip "orouosto lagaminų pasiiėmimų kambaryje" ir ten taip dingsta šviesa su garsais keistais, ir iš ventiliacijos angos nusileidžia vienas iš tų "zombių" (laabai garsiai) tai mes su broliu (sėdėjo šale manęs) net sudrebėjome. Visai to nesitikėjau ir kalonėlės buvo užsuktos taip kad kaimynai po manimi gyvenantys turėjo išgirsti. Dėl to po to ir baisu žaisti kai taip išgąsdina pradžioje ir paskui ant kiekvieno kampo dairaisi bauboko...

Žinoma man dar ir Alan Wake patiko labai, bet jis nebuvo toks baisus (gal net ne siaubo žaidimas?) dėl to ir pasirinkau Dead Space 2

Ne į temą

Atsimenu kaip 6 metų diablo 2 įsijungiau, tai buvo pilnos kelnės... :lock:
Redagavo Patinas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Resident evil ant Playstationo. Pirmas tiksai zaidimas buvokai as, budamas 16 pacanas(ir gana ,,kietu,, save laikydamas :D ) baisiai bijojau tu letai sliauziojanciu zombiu, o kai pamenu bebegant koridorium pinceriai issoko pro langa, tai vos infarkto negavau. Ir dar pamenu baisu labai buvo iseiti is namo ir susitikti naujas pabaisas-hunterius, jei gerai pamenu.

Kitas palikes superini siaubo ispudi buvo Resident evil 3. Nu fiziskai erzino, kai uzgrodavo muzika ir zinodavai, kad tas prakeiktas Nemesis tave atseka. Cia tai buvo super elementas-eini eini ir atbega padla STARS BEKRIOKDAMAS :)Eina sau kaip siurpuliai begiodavo. Bet kiemo draugams tokiu dalyku nepasakojau, butu uzjuoke, tai tyliai sau kalenau is baimes dantimis pries telika, vienatveje tikedamasis kad netapsiu eiline zombiu auka :D:lock:

O daugiau jokiu siaubo zaidimu neteko zaisti. Na taip budavo jie taip vadinami, bet siaubo tiek kiek pas sauktini motyvacijos tarnauti-lygus nulis.

O del Silent Hillu seriju, tai nematau jokio baisumo nei vienoje dalyje, man asmeniskai jie nuobodus ir tiek.Aciu uz demesi :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Resident evil ant Playstationo. ....

 

deku kad pasidalinai, tavo irgi jau i gera sarasa itraukiu, ir dar 2 postai labai patiko, isviso jau 4. bet kiti neliudekit, pamineti liksit turbut irgi :}

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pirma F.E.A.R dalis. Gal ne tiek pats žaidimas, bet j pradžia, kai dar nieks labiausiai nesišudo. Tada ir jaunesnis buvau, tad pojūčiai stipresni tada buvo :lock:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Top 3:

1. Penumbra serija

2. Amnesia: The Dark Descent

3. Zero/fatal frame/project zero 1,2: director's cut.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

deku kad pasidalinai, tavo irgi jau i gera sarasa itraukiu, ir dar 2 postai labai patiko, isviso jau 4. bet kiti neliudekit, pamineti liksit turbut irgi :}

 

Ok, dekui uz demesi :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Deja man neteko išbandyti RE žaidimo dalių, (Žinau, žinau that was a noob move) Turiu prisipažinti, kad labai mėgstu siaubo žanro žaidimus, o labiausiai išgąsdinęs žaidimas buvo Dead space 1,2 nes atsimenu kaip lošiau jį tai eidavau labai lėtais žingsniai, nes labai bijodavau, kad kas neiššoktų iš po kampo. Labiausiai išgąsdinusi vieta buvo kai (labai nespoilinsiu) tas nekromorfas kuriam nukirtus rankas, kojas ar galva ataugdavo viskas, tai labai, labai bijodavau kai jis mane vydavosi, nes nematydavau kur jis yra ar toliau ar visai už manęs :) Tai va. Ai tiesa dar labai kažkaip bijodavau lošdamas Metro 2033 eiti per tą mirusį miestą būdavo kraupu tiesiog. O kai mažas būdavau siaubiaku nelošdavau, nes būtų smegenys pro ausis išvarvėjusios. Tai va. Ačiū kas skaitėt :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo to as ir biski prisibijodavau, ne baimes jausmu,o tuo, kad jis kaip nemesi vaikos, ji "nuzudysi", bet jis gris, tik sitas akimirksniu grizdavo. ir nebuvo kur sleptis nes vienu smugiu uzmusdavo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip man rodos aš nei vieno siaubo žaidimo nesu perėjęs :), bet vat kažkada ėjau ant psp silent hill shattered memories, tai patiko, poto psp subrikinau ir užsimiršo tas geimas :/

 

Edit: Kaip jau užsiminėt žemiau esantys, tai ir aš lošiau dead space 2, tik, kad pastrigau ant 9 chapterio su mažai gygybių ir atidėjau geimą porai mėnesių :)

Redagavo igns

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ziauriai issigasdavau per fear 2 ir per criminal origings ten kazkoky nepamenu pavadinimo,o seip ir viskas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš neesu siaubo žaidimų megėjas ,bet man patiko Dead space 2 ,ypač tokios vietos kaip darželių kambariuose tokie kudikiai maži vaikšto lėtai ir jei sprogsta ,tam man baisu buvo ,kai girdėdavau kudikio balsą :D.Arba pačioje pradžioje ,kai net nesėji pradėti iškarto ja ubėgi nuo tų vių monstų.Taip pat viena kartą sumasčiau pažiūrėti ar eina peršauti ventilaicijoz angą ,priėjau pažiūrėjau į viršu ir šoviau į angą ir išlindo ir tiesiai ant mano galvos pradėjo jodinėti ,toliau net nežiūrėdavau į tas ventiliacijos angas :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos