red-cat_eX

Resident Evil 6

Rekomenduojami pranešimai

Vau, traileris labai patiko, smagu, kad zombiai gryzta!!! Nors traileris patiko taciau vistiek, patys sake, jog RE6 bus visiskas "restartas", o as to nematau. Viskas laikosi RE5 stiliumi, tik atmosfera, aplinkos atrodo tinkamos. Gaila, kad gimtadienio proga negali fanams duoti ko visi taip praso. Nebutinai visisko klasikinio RE, bet bent jau kazka is Old School'o atsinestu.

 

pačioj pačioj pradžioj sakydavo ,kad bus reboot žaidimų ir filmų,bet tai gal buvo gandai,o gal ir ne,esmė ,kad to nebuvo patvirtinę išvis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

New Resident Evil 6 Details Revealed at Anniversary Event

 

kas svarbiausia buvo pasakyta kureju per eventa, isversta i eng

 

RE6 has the largest staff count in series history, said Hirabayashi. He gave a specific figure of around 150 people, but noted that when you add in overseas staff and other contributing parties, it comes to over 600.

 

Kobayashi said that the game is being made to be the "ultimate horror entertainment." He mentioned two key concepts:

 

The fear that lies ahead (like maybe something will jump out at you when you turn the corner, and so-forth)

Everything is overwhelming -- the scale, the story, the feeling of being there.

Kobayashi also noted that zombies have finally returned to the series with RE6. Without going into details, he said that there are many secrets surrounding the game's zombies.

 

Zombies aren't the only enemies in the game. Kobayashi also shared a pic of the game's "Javo" creature, but did not provide details. He teased that it is a shocking existence that has even greater impact that the zombies.

 

Regarding the game's story and characters, Kobayashi mentioned the ability to play as Leon and Chris. These two were announced earlier in the day.

 

Kobayashi also revealed that the game has a third main character, another male lead. While Kobayashi would not share the character's name, he did share an image. The third main character is described as "the man who's told to save the world."

 

The game's story begins in America. As detailed earlier, the President is about to make an official statement about bioterror and the Raccoon City incident, when he himself becomes transformed into a zombie following a bioterror attack.

 

Leon is at the President's side when the bioterror attack occurs. He and a girl named Helena Harper end up traveling together. Helena had been on security detail for the president.

 

Meanwhile, Chris is working some bioterror case in China. His and Leon's stories will progress simultaneously. The China side will take place primarily in one particular city.

taigi zadama masyvus tiesiog zaidimas, daug zmoniu prie jo dirba, bei 3-ias main characteris nezinomas paslaptingasis kuri matem per video. tas plikas toks kur sparde is koju ten.

 

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išvis jūs nespankit. Galvojat kūrėjai jums paims ir padarys žaidimą kaip RE 1/2/3 stiliaus?

Čia gi kitos kartos konsolės, žmonėms norisi laisvės judant, kad galėtu išsisukti iš smūgių, trenkti ir taip toliau.

O jei čia paimtų ir darytų kaip senus RE tai čia medinis žmogus vaikščiotu su tuo sulūžusiu valdymu ir šaudytu po vieną šovinį į kelis zombius.

Senais laikais tai buvo geras, bet dabar nieku gyvu netiktų kaip kokiai 6 daliai.

Palikit seno stiliaus RE kokiems Wii ar handheldams, patkinu, kad niekad nebus seno stiliaus RE ant next-gen stationary konsolės, tad galit nebeverkt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išvis jūs nespankit. Galvojat kūrėjai jums paims ir padarys žaidimą kaip RE 1/2/3 stiliaus?

Čia gi kitos kartos konsolės, žmonėms norisi laisvės judant, kad galėtu išsisukti iš smūgių, trenkti ir taip toliau.

O jei čia paimtų ir darytų kaip senus RE tai čia medinis žmogus vaikščiotu su tuo sulūžusiu valdymu ir šaudytu po vieną šovinį į kelis zombius.

Senais laikais tai buvo geras, bet dabar nieku gyvu netiktų kaip kokiai 6 daliai.

Palikit seno stiliaus RE kokiems Wii ar handheldams, patkinu, kad niekad nebus seno stiliaus RE ant next-gen stationary konsolės, tad galit nebeverkt.

 

Bet Revelantions kuris iš dalies atrodo kaip naujieji RE būt visai kitoks, bent man tai ten kolkas daugiau ar mažiau atrodo tai ko norisi iš RE. Tik gaila kad ši dalis tik ant 3DS

 

Ps: http://www.reklama netoleruojama.lt/gandai/resident-evil-6-tures-per-70000-zombiu

 

Be viso šito, kūrėjai taipogi atskleidžia, kad ši šeštoji Resident Evil dalis iš žaidėjų reikalaus didžiausio loginio mąstymo iš visų buvusių dalių. Tačiau, ką konkrečiai turima omenyje, Capcom kompanijos atstovai neatskleidžia.

 

Nu kad ir beproto to nurėčiau, bet netikiu, kad taip bus...

Redagavo Dowydas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išvis jūs nespankit. Galvojat kūrėjai jums paims ir padarys žaidimą kaip RE 1/2/3 stiliaus?

Čia gi kitos kartos konsolės, žmonėms norisi laisvės judant, kad galėtu išsisukti iš smūgių, trenkti ir taip toliau.

O jei čia paimtų ir darytų kaip senus RE tai čia medinis žmogus vaikščiotu su tuo sulūžusiu valdymu ir šaudytu po vieną šovinį į kelis zombius.

Senais laikais tai buvo geras, bet dabar nieku gyvu netiktų kaip kokiai 6 daliai.

Palikit seno stiliaus RE kokiems Wii ar handheldams, patkinu, kad niekad nebus seno stiliaus RE ant next-gen stationary konsolės, tad galit nebeverkt.

 

Wow,just wow.Niekas nebūtinai ir šneka apie valdymą ir pan.Dauguma senų fanų nori to siaubo atmosferos.O dėl tų kulkų,tai jos pridėdavo bejėgiškumo jausmą,kad turi skaičiuot kulkas,galvot ar apsimoksta šaudyt ir priverčia galvot - vienas iš elementų iš survival horror.Ir nematau kaip dabar taip netiktų,gerai apgalvojus ir t.t,tikrai eitų žaist.Geras pvz yra RE REvelations,siaubo ir veiksmo mišinys.Ir dauguma išėjusiu apžvalgų giria šį žaidimą.

O dėl to veiksmo,tai masėms patinka bum bum ir veiksmas,tai reiškia daug pinigų.Kad ir kokie genijai būtų žaidimų kompanijos,vienas iš jų tikslų,tai užsidirbti visgi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Wow,just wow.Niekas nebūtinai ir šneka apie valdymą ir pan.Dauguma senų fanų nori to siaubo atmosferos.O dėl tų kulkų,tai jos pridėdavo bejėgiškumo jausmą,kad turi skaičiuot kulkas,galvot ar apsimoksta šaudyt ir priverčia galvot - vienas iš elementų iš survival horror.Ir nematau kaip dabar taip netiktų,gerai apgalvojus ir t.t,tikrai eitų žaist.Geras pvz yra RE REvelations,siaubo ir veiksmo mišinys.Ir dauguma išėjusiu apžvalgų giria šį žaidimą.

O dėl to veiksmo,tai masėms patinka bum bum ir veiksmas,tai reiškia daug pinigų.Kad ir kokie genijai būtų žaidimų kompanijos,vienas iš jų tikslų,tai užsidirbti visgi.

 

Aš asmeniškai vistiek neįsivaizduoju koks gali būti RE dabar su siaubo elementais. Tas revelations man nei siaubo nei ką atrodo, jau nekalbant apie siaubingą taikymosi sistemą primenančią labai nenusiseukusį RE: Dead Aim.

Aplamai, ko čia reikia? Tik mažai šovinių, jokio tobulinimosi, kelių zombių, kelių "Būūū" momentų ir viskas.

Aš šiaip nieko nesakau, man patinka seni RE, bet nemanau, kad jie grįš prie "šaknų". Man RE6 matosi, kad yra stengtasi ir norint pademonstruoti grafines ar geimplėjaus galimybės galima tik tokiu būdu kuris man kuo puikiausiai tinka.

Iš pradžių man tas būdas nė kiek nepatiko, bet vėliau prigijo. Dabar net ir seni zombiai bus grįžę, tad matosi, kad kūrėjai stengiasi kuo daugiau senojo RE elementų įdėti išlaikydami valdymo ir šaudymo galimybes. Man asmeniškai tinka ir gal ir sulauksim baisių momentų, nepeikit dar žaidimo gal.

Redagavo blindside

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš asmeniškai vistiek neįsivaizduoju koks gali būti RE dabar su siaubo elementais. Tas revelations man nei siaubo nei ką atrodo, jau nekalbant apie siaubingą taikymosi sistemą primenančią labai nenusiseukusį RE: Dead Aim.

Aplamai, ko čia reikia? Tik mažai šovinių, jokio tobulinimosi, kelių zombių, kelių "Būūū" momentų ir viskas.

Aš šiaip nieko nesakau, man patinka seni RE, bet nemanau, kad jie grįš prie "šaknų". Man RE6 matosi, kad yra stengtasi ir norint pademonstruoti grafines ar geimplėjaus galimybės galima tik tokiu būdu kuris man kuo puikiausiai tinka.

Iš pradžių man tas būdas nė kiek nepatiko, bet vėliau prigijo. Dabar net ir seni zombiai bus grįžę, tad matosi, kad kūrėjai stengiasi kuo daugiau senojo RE elementų įdėti išlaikydami valdymo ir šaudymo galimybes. Man asmeniškai tinka ir gal ir sulauksim baisių momentų, nepeikit dar žaidimo gal.

 

Kodel ne ?!! Manau tai pilnai imanoma : imesti atitinkama atmosfera, truputi suletinti zaidima , padaryti veikejus truputi bejegiskesnius (neduoti iskarto M16 ir spec buri pasoneje) ir t.t. , bet matosi kurejai ne to siekia.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiškai pritariu Shliuzui.Ir blindside tau RE siejas tik su zombiais,mažų kulkų kiekiu ir šokdinančiais momentais? Nu tikrai siaurokas požiūris,čia tas pats ,kad sakyčiau,kad Silent Hill žaidimai yra tik apie medicinos seselių žudymą,besikeičiančias aplinkas ir pan.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel ne ?!! Manau tai pilnai imanoma : imesti atitinkama atmosfera, truputi suletinti zaidima , padaryti veikejus truputi bejegiskesnius (neduoti iskarto M16 ir spec buri pasoneje) ir t.t. , bet matosi kurejai ne to siekia.

 

 

Na atmosfera taip tinka, zaidimo suletinimas na nzn nelabai, manau kurejai nori zaidima padaryt ir kuo realistiskesni taip kad veiksmas realybej vyksta o realybej viskas greitai vyksta. veikejai bejegeskesni na ir nzn gi jau 6 dalis veikejai zombiu daug mate ir nusove jiems tai ne naujove pvz Chris tuo ir uzsiima kovoja prie biologinius teroristus tai vel viskas susieta su tikroviskumu nebus tpkie veikejei bejegiski kaip vaikai. Del gynklu sutinku, gynklus gali duot pagal sunkumo lygi kuriuo zaidi...

Taigi ka as noriu pasakyt tai jog issivaizduojant save tokioj realioj situacijoj kurioj Leonas ar Chrisas patenka zaidimo metu, kaip pats elgtumeisi? As zaidziant visada pagalvoju o b* turiu rocketlauncher bet negali issprogdint kazkokiu mediniu lentu ar perlipt per jas juk tikrovej tai taip galeciau. Siekiant padaryt zaidima kuo tikroviskesni nuo veiksmo nepabegsim, juk kazka padaryt zombiu pilnam mieste noretum padaryt greit o ne po biski, visokiose situacijose pvz nuo zombiu puolimo bandytum issisukt visokeis judesiais pries juos kovotum ir visaip kaip tik imanoma todel dabar veikejai turi daugiau visokiu spec judesiu. Ko man labiausiai truksta naujiose dalyse tai loginiu sunkiu uzduociu nes va jos tikrai letina zaidima priversdamos galvot ir ieskot sprendimo budo. Man RE ir patiko tuo kad budavo baisus zaidimas reikedavo pagalavot sunkiai (bent kol mazas buvau labai sunkiai kaikurios uzduotys atrode dabar taip nera) duvo galima saudyt visokius monstrus ir geras storyline

Redagavo Redzis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokie dar tikroviški ,re4 ir re5 žiauriai yra over the top,varai kiauriai per priešų armijas,kiek kartų žaidime pro langą iššoksti iš trečio aukšto? RE5 kauniesi karštame UGNIKALNYJE ir t.t.

Dėl galvosūkių pritariu,tai irgi vienas iš elementų kurių pasigedau.

Redagavo cookeris

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siandien pastebejau kad net pradejo reklamuoti RE6 per Vidzone (muzikini kanala)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Capcom" nudžiugino "Xbox 360" savininkus paskelbdama, kad šios konsolės turėtojai, kurie įsigis "Dragon's Dogma" žaidimą, galės išbandyti "Resident Evil 6" demonstracinę versiją.

 

"Dragon's Dogma" žaidimas Europą pasieks gegužės 25 dieną.

 

Žaidimo pakuotėje rasime specialų kodą, kurį suvedus į "Xbox Live" galėsime atsisiūsti ir aktyvuoti "Resident Evil 6" demonstracinę versiją. Aktyvacija bus galima tik nuo birželio 3 dienos.

 

Neturėtų liūdėti ir "PS3" savininkai, kadangi ir jiems taikoma tokia pat akcija. Šios konsolės savininkai, kurie įsigis "Dragon's Dogma" žaidimą, demonstracinę versiją galės aktyvuoti nuo rugsėjo 7 dienos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.