red-cat_eX

Resident Evil 6

Rekomenduojami pranešimai

Aina na varau pompint,tai gal cia tie lenkai pasidalino :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http-~~-//www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ha--jltIFto

 

Nuotrauka

playmanai juk neims zaidimu temose postint nesamoniu apie zaidimu leakus ir nulauztas konsoles... :badass:

nemokamos plm atostogos visiem plius paskatinimas.. :sit:

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pazaidziau pirmas kazkur 40 min su Leon ir bent kol kas atrodo,kad bus prasciausias visu laiku (spin-off'u neskaiciuoju) Resident Evil. Pirmas minusas toks, kad Leonas skystaprotis. Kaip zmogus kuris turi sitiek patirties su tais zombiais liepti zombiui nesiartint arba saus, arba noret lekti padet baxurams kuriuos jau eda zombiai :D. Toliau manau, kad RE dvasia ir atmosfera turi but tokia, kad gasdint zaideja, o as manau, kad atmosfera butu kur kas siurpesne jeigu Leonas eitu vienas ir nesitampytu ispaskos tos mergos, juk dviese eiti netaip baisu kaip vienam. Suprantu, kad tai buvo daryta del co-op, bet ir taip yra geru co-op zaidimu tai galejo i RE6 jo ir nedet. Toliau gameplay irgi nezavi: kulku trukumo nejauciu, bet trbt todel kad nenaudoju ginklo, nes peilis daug geriau uz pistoleta :D toliau yra biski hand to hand combat, visai patinka ispirt zombiui is kojos, bet tas amerikietisku imtyniu veiksmas atrodo juokingai ir dar buvo gera vieta kai spyriau gulinciam zombiui is kojos i nugara ir jam nukrito galva :D. Grafika tikrai grazi, nelabai yra prie ko prikibt nebent kad kartais sugrybauja kamera. Del skill points nieko pakomentuot negaliu, nes isbandyt nespejau kaip jie veikia, bet manau, kad tokiam zaidimui kaip RE jie nelabai reikalingi. Tai tiek galiu pasakyti apie pirmasias 40 zaidimo minuciu (Daugiau per pirma karta nesikenciau, bet reiks sukandus dantis zaist, nes noriu suzinot istorija). Tikiuosi toliau zaidimas pasikeis i gera, bet jei ne jis bus prastas lyginant net su RE5 :(

Redagavo narkata
dėk [/spoiler] tagus

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nū va susidariau nuomone kad ir ši dalis niekam tikus man , kaip ir visi re4 re5 re6

tikėjausi kad nors šešta dalis bus geresne , bet deja tik dar blogiau , Jau geriau žaisiu Dead Space

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

co-op gadina žaidimą ir viskas kas prasidėjo nuo 4 dalies

4 dali dar galima žaisti bet jau ne 5 ir 6 dali

Kaip sakoma su tinku su nariu kybartai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš pažaidžiau 3h ir galiu pasakyti tiesiog tai jog kaip Resident Evil žaidimas, RE6 yra tiesiog tragedija... Teks pamiršti kad kažkas gero gali būti su šia serija ateityje. Reiks laukti Deadly Premonition 2, nes pirmoji dalis suteikė tokius pat patyrimus kaip ir RE pirmos dalys Silent Hill 1-3 dalys.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Ir dar :cenzura: nerandu kur mano green herbai :D Ir dar negali Leonas vienas duru atidaryt ten svarbesniu reik mergos laukt, o kol jinai atbego man zombis :cenzura: is kirvio per kupra :D Nesuprantu kaip galima tiek zadet ir toki gaidi isleist :D kuo toliau tuo daugiau minusu lenda

 

E rimtai gal kas zino kur green herbai pasideda ir kaip juos panaudot?

 

Redagavo narkata
nesikeik ir dėk [/spoiler] tagus

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paskaitinėjau RE fanų forumuose įspūdžius apie RE6,tai pakopinau kur visai objektyviai rašo apie Leon kampaniją. Nebijokit,nėra jokių spoilerių.

 

 

 

 

-Story wise, its RE5 all over again. Most of it literally is in the trailers. What we pieced together there is the majority of what actually happens. So if you wstched all of the trailers you've seen 80% of the game.

 

Though there are some new things but I don't wanna go into spoiler territory. Needless to say, although ill need to play ada's scenario to confirm it, "the organization" is finally named.

 

-Leons first 2-3 chapters have lots of atmosphere, tension, etc. with a definite RE4 feel. But the last two chapters are all out hollywood action chaos. Although it works for what's going on in the story and is really fun, but, it definitely rsmps up to all out hollywood movie by that point.

 

-Hit detection is a bit wonky. Sometimes it can take way too many bullets to kill even a basic zombie or they may even ignore shots. As well, there's some enemy attacks and QTE's that are unfair I'm that if you get hit once, you'll get hit repeatedly everytime you get up before you can actually get up.

 

-Some boss battles literally have zombies included in them (in unrealistic ways) as an ammo/heal replenishment source. But not only do they really get in the way, trying to melee them to kill them and get ammo/heals can get you killed by the boss easy. So you're almost dependant on the boss to kill them for you which can take some time with you running around with no ammo wsiting for them to get killed.

 

On top of thst, sometimes they drop absolutsly nothing or like 10 hangun bullets or skill points which don't help.

 

-Music overall is good but final boss music is so unfitting and boring.

 

Redagavo cookeris

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal kas zinot kaip praeit ta vieta kai baznyčioj atsiranda tas bosas kur kazkokius dumus leidzia is saves? Negaliu jo nugalėti

Redagavo narkata
Spoiler tagus dėk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Gal kas zinot kaip praeit ta vieta kai baznyčioj atsiranda tas bosas kur kazkokius dumus leidzia is saves? Negaliu jo nugalėti

 

 

 

As tai ji su bombom kur padedi ant zemes ir susprogdini per nuotoli sukaliau. Sukrito nuo 3 bombu ir poros ugniniu granatu

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu ko čia tiek hate skirta RE6..Aišku jeigu lyginsim su pirmom re dalim tai jo nebėr toks baisus, nesukuria tokios atmosferos ir bla bla. Bet kažkaip nesistengiau lygint ir ką lošiu tai tikrai aukšto lygio action žaidimą. Istoriją išvis labai gerai susukta, tos 4 atskiros istorijos taip tobulai į vieną sueina, tiesiog kabina toliau žaist, nes įdomu žinot kodėl būtent taip atsitiko ir pan... Dar čia žmonės skundžiasi dėl QTE, jų tikrai daug nėra ir kažkaip per daug tikrai negadina bendro žaidimo. Kas bendrą vaizdą gadina..tai, kad vietom tikrai per daug to veiksmo, persistengta šiek tiek. Kas labai patiko tai priešų išvaizda ir kaip skirtingai jie gali mutuoti. Galėjo capcom laisvai iš viso ką čia sudėjo padaryt bent du atskirus žaidimus, bet gavom vieną ~25 valandų žaidimą, kas yra tikrai nemažai. Gėdos serijai tikrai nedaro..keičiasi laikai - keičiasi žaidimai. Kaip sakoma: deal with it :acc:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ir kolkas nelošiau. Laukiu pc versijos, bet kiek domėjaus, tikrai žaidimas nevertas 3-6 įvertinimo. Matau kad visko yra visiems. Ir atmosferos, siaubo elementų ir veiksmo. Toks jausmas, kad patys žaidėjai nežino ko nori.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos