red-cat_eX

Resident Evil 6

Rekomenduojami pranešimai

Galetum ir varda su pavarde pasikeist i Leon S. Kennedy :trl: bet jo ta koza tai grazi...o kur claire redfield dingus?

 

hmm reik pagalvot, po re1 ji isvyko ieskot chriso, buvo re2 neradus prisidejo prie sukileliu kovot pries umbrella kiek pamenu, buvo re CV, kada tada paskutini karta matem po to ? hmm kazkaip nepamenu, tada kai chrisas prisijunge prie BSAA, ji toliau ramiai gyveno iki Degeneration, turi vaikina tai gal su juo ir gyvuoja. nezinia

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo bario kazkaip truksta man bario. gal dar bus bet atskleistas sarasas buvo patvirtintas, nebent kazko nezinom vis dar :} BARRY AND CLAIRE HAS A CHILD :DDDDDDDD (joke - barris turi ir zmona ir vaiku, taigi gal nenori savo subines velt i problemas ir nukentet )

Redagavo red-cat_eX

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blm Capcomas turi panaikinti Coop ir online kol nevėlu, man tai labiausiai sugadino Resident evil 5 Nuotrauka Tokiam žaidimui kaip Re jokių onlin'ų nereikia ir man P*, kad šiuolaikiniai "geimeriai" verkia dėl to online, tegul jie eina savo COD lošt ir viskas Nuotrauka

Redagavo LFXiksas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Blm Capcomas turi panaikinti Coop ir online kol nevėlu, man tai labiausiai sugadino Resident evil 5 Nuotrauka Tokiam žaidimui kaip Re jokių onlin'ų nereikia ir man P*, kad šiuolaikiniai "geimeriai" verkia dėl to online, tegul jie eina savo COD lošt ir viskas Nuotrauka

 

Nu pvz RE4 visur vienas ėjai, buvo tikrai viskas labai jėga, nereikėjo partnerio, bet ir RE5 visai suėjo man tiek coop tiek su AI lošt, manau ir čia netrugdys tas Coop, nes kad jis bus tai faktas. Man asmeniškai svarbu, kad RE6 būtų kuo panašesnis į RE4/5 , ir kuo daugiau skirtųsi nuo LOLHORRIBLE Operation Racoon. Redagavo Dwėsk

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nera tas RE ORC toks blogas, o kad skirisis tai tikrai skirsis ne tie patys ir kuria zmones...Del coop manau zaidimas praranda dali baisumo nes vaikstai nevienas o jai dar su headsetu esi ir gali sneket su partneriu tai isviso jokio baisumo, beto zaidimas buna baisus kol pereini, antra karta kai zaidi atsimeni vietas kur isgazdiino.

 

Siaip is foto matosi ir viedo kad veiksmo bus nakti tas jau gerai kitoke atmosfera tamsa suteikia

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dar vieni RE6 zurnalo scanai..

..
Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

taigi siek tiek naujienu paskelbta buvo zurnale. 3 atskiros kompanijos kurias suzaist atskirai bus galima kiekviena.

 

• The game has three campaigns playable in any order: One is as Leon Kennedy in the US, second as Chris Redfield in China and third as Jake Muller (Albert Wesker Jr) in Edonia (Eastern Europe).

• Muller's blood is the key to finding the cure for this game's C-Virus outbreak. His co-op partner is Sherry Berkin. Their campaign, which is more melee-based,will be revealed in E3.

• Chris Redfield's campaign takes place in the fictional city of Lanshiang, and is primary an action shootout (sob). His co-op partner is Peirs Nivens.

• Classic Resident Evil zombies will be back as well as new ones featured in 4 and 5. Some of the new enemies can use firearms and even regrow random mutated limbs if you shoot their body parts off.

• Leon is forced to assassinate the President at the Tall Oaks University Campus, which turns into a ground-zero bio-terror attack hit zone. His co-op partner is Special Agent Helena Harper.

• Players can move and shoot..and take cover as well.

• The game is out on 2 October 2012!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nervas ima kai skaitai apie co op Nuotrauka Ir kažkodėl man atrodo, kad su story bus sunku jei 3 skirtingi scenarijai bus, sakykim pereini pirmąkart su vienu iš jų ir parodo normalią pabaigą, tada kažkaip ir nebelieka įdomumo žaisti su kitais veikėjais. Be to, bijau, kad dėl tų skirtingų 3 gameplay stilių žaidimas irgi gali nukentėti, nes pvz gali būti taip, kad kai kam labiau patiks žaist su leon nei Chris ir perėjus mėgstamą game mode'ą vistiek bus priversti žaisti, tarkim, nelabai mėgstamą scenarijų, todėl žaidimas tikrai susilauks skirtingų nuomonių ir vertinimų Nuotrauka Kaip pavyzdį galima panaudoti x men 3 the game, kur buvo 3 skirtingi veikėjai su skirtingais gameplay, tai man asmeniškai iceman lygiai buvo kančia ir žiauriai nuobodūs.

Redagavo LFXiksas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nervas ima kai skaitai apie co op Nuotrauka Ir kažkodėl man atrodo, kad su story bus sunku jei 3 skirtingi scenarijai bus, sakykim pereini pirmąkart su vienu iš jų ir parodo normalią pabaigą, tada kažkaip ir nebelieka įdomumo žaisti su kitais veikėjais. Be to, bijau, kad dėl tų skirtingų 3 gameplay stilių žaidimas irgi gali nukentėti, nes pvz gali būti taip, kad kai kam labiau patiks žaist su leon nei Chris ir perėjus mėgstamą game mode'ą vistiek bus priversti žaisti, tarkim, nelabai mėgstamą scenarijų, todėl žaidimas tikrai susilauks skirtingų nuomonių ir vertinimų Nuotrauka Kaip pavyzdį galima panaudoti x men 3 the game, kur buvo 3 skirtingi veikėjai su skirtingais gameplay, tai man asmeniškai iceman lygiai buvo kančia ir žiauriai nuobodūs.

 

Tikrai neturės visi trys senarijai "normalios pabaigos" turės kiekvienas savo skirtinga kuri įtakos istorija iš savo perspetyvos ir spėju koks dar bus papildomas vienas kuris visus juos susieja į viena pabaigą.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikrai neturės visi trys senarijai "normalios pabaigos" turės kiekvienas savo skirtinga kuri įtakos istorija iš savo perspetyvos ir spėju koks dar bus papildomas vienas kuris visus juos susieja į viena pabaigą.

 

Tikėkimės, kad šitaip bus, nes jei mano spėjimas pasitvirtins, aš labai raudosiu Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tikėkimės, kad šitaip bus, nes jei mano spėjimas pasitvirtins, aš labai raudosiu Nuotrauka

 

Kad tavo spėjimas, net nelogiškas juk visi senarijai vyks skirtingais laikais ir vietuose.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad tavo spėjimas, net nelogiškas juk visi senarijai vyks skirtingais laikais ir vietuose.

 

Nu, kad Chris ir Leon susitiks Kinijoje :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos