red-cat_eX

Resident Evil 6

Rekomenduojami pranešimai

Vau, traileris labai patiko, smagu, kad zombiai gryzta!!! Nors traileris patiko taciau vistiek, patys sake, jog RE6 bus visiskas "restartas", o as to nematau. Viskas laikosi RE5 stiliumi, tik atmosfera, aplinkos atrodo tinkamos. Gaila, kad gimtadienio proga negali fanams duoti ko visi taip praso. Nebutinai visisko klasikinio RE, bet bent jau kazka is Old School'o atsinestu.

 

pačioj pačioj pradžioj sakydavo ,kad bus reboot žaidimų ir filmų,bet tai gal buvo gandai,o gal ir ne,esmė ,kad to nebuvo patvirtinę išvis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

New Resident Evil 6 Details Revealed at Anniversary Event

 

kas svarbiausia buvo pasakyta kureju per eventa, isversta i eng

 

RE6 has the largest staff count in series history, said Hirabayashi. He gave a specific figure of around 150 people, but noted that when you add in overseas staff and other contributing parties, it comes to over 600.

 

Kobayashi said that the game is being made to be the "ultimate horror entertainment." He mentioned two key concepts:

 

The fear that lies ahead (like maybe something will jump out at you when you turn the corner, and so-forth)

Everything is overwhelming -- the scale, the story, the feeling of being there.

Kobayashi also noted that zombies have finally returned to the series with RE6. Without going into details, he said that there are many secrets surrounding the game's zombies.

 

Zombies aren't the only enemies in the game. Kobayashi also shared a pic of the game's "Javo" creature, but did not provide details. He teased that it is a shocking existence that has even greater impact that the zombies.

 

Regarding the game's story and characters, Kobayashi mentioned the ability to play as Leon and Chris. These two were announced earlier in the day.

 

Kobayashi also revealed that the game has a third main character, another male lead. While Kobayashi would not share the character's name, he did share an image. The third main character is described as "the man who's told to save the world."

 

The game's story begins in America. As detailed earlier, the President is about to make an official statement about bioterror and the Raccoon City incident, when he himself becomes transformed into a zombie following a bioterror attack.

 

Leon is at the President's side when the bioterror attack occurs. He and a girl named Helena Harper end up traveling together. Helena had been on security detail for the president.

 

Meanwhile, Chris is working some bioterror case in China. His and Leon's stories will progress simultaneously. The China side will take place primarily in one particular city.

taigi zadama masyvus tiesiog zaidimas, daug zmoniu prie jo dirba, bei 3-ias main characteris nezinomas paslaptingasis kuri matem per video. tas plikas toks kur sparde is koju ten.

 

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išvis jūs nespankit. Galvojat kūrėjai jums paims ir padarys žaidimą kaip RE 1/2/3 stiliaus?

Čia gi kitos kartos konsolės, žmonėms norisi laisvės judant, kad galėtu išsisukti iš smūgių, trenkti ir taip toliau.

O jei čia paimtų ir darytų kaip senus RE tai čia medinis žmogus vaikščiotu su tuo sulūžusiu valdymu ir šaudytu po vieną šovinį į kelis zombius.

Senais laikais tai buvo geras, bet dabar nieku gyvu netiktų kaip kokiai 6 daliai.

Palikit seno stiliaus RE kokiems Wii ar handheldams, patkinu, kad niekad nebus seno stiliaus RE ant next-gen stationary konsolės, tad galit nebeverkt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išvis jūs nespankit. Galvojat kūrėjai jums paims ir padarys žaidimą kaip RE 1/2/3 stiliaus?

Čia gi kitos kartos konsolės, žmonėms norisi laisvės judant, kad galėtu išsisukti iš smūgių, trenkti ir taip toliau.

O jei čia paimtų ir darytų kaip senus RE tai čia medinis žmogus vaikščiotu su tuo sulūžusiu valdymu ir šaudytu po vieną šovinį į kelis zombius.

Senais laikais tai buvo geras, bet dabar nieku gyvu netiktų kaip kokiai 6 daliai.

Palikit seno stiliaus RE kokiems Wii ar handheldams, patkinu, kad niekad nebus seno stiliaus RE ant next-gen stationary konsolės, tad galit nebeverkt.

 

Bet Revelantions kuris iš dalies atrodo kaip naujieji RE būt visai kitoks, bent man tai ten kolkas daugiau ar mažiau atrodo tai ko norisi iš RE. Tik gaila kad ši dalis tik ant 3DS

 

Ps: http://www.reklama netoleruojama.lt/gandai/resident-evil-6-tures-per-70000-zombiu

 

Be viso šito, kūrėjai taipogi atskleidžia, kad ši šeštoji Resident Evil dalis iš žaidėjų reikalaus didžiausio loginio mąstymo iš visų buvusių dalių. Tačiau, ką konkrečiai turima omenyje, Capcom kompanijos atstovai neatskleidžia.

 

Nu kad ir beproto to nurėčiau, bet netikiu, kad taip bus...

Redagavo Dowydas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Išvis jūs nespankit. Galvojat kūrėjai jums paims ir padarys žaidimą kaip RE 1/2/3 stiliaus?

Čia gi kitos kartos konsolės, žmonėms norisi laisvės judant, kad galėtu išsisukti iš smūgių, trenkti ir taip toliau.

O jei čia paimtų ir darytų kaip senus RE tai čia medinis žmogus vaikščiotu su tuo sulūžusiu valdymu ir šaudytu po vieną šovinį į kelis zombius.

Senais laikais tai buvo geras, bet dabar nieku gyvu netiktų kaip kokiai 6 daliai.

Palikit seno stiliaus RE kokiems Wii ar handheldams, patkinu, kad niekad nebus seno stiliaus RE ant next-gen stationary konsolės, tad galit nebeverkt.

 

Wow,just wow.Niekas nebūtinai ir šneka apie valdymą ir pan.Dauguma senų fanų nori to siaubo atmosferos.O dėl tų kulkų,tai jos pridėdavo bejėgiškumo jausmą,kad turi skaičiuot kulkas,galvot ar apsimoksta šaudyt ir priverčia galvot - vienas iš elementų iš survival horror.Ir nematau kaip dabar taip netiktų,gerai apgalvojus ir t.t,tikrai eitų žaist.Geras pvz yra RE REvelations,siaubo ir veiksmo mišinys.Ir dauguma išėjusiu apžvalgų giria šį žaidimą.

O dėl to veiksmo,tai masėms patinka bum bum ir veiksmas,tai reiškia daug pinigų.Kad ir kokie genijai būtų žaidimų kompanijos,vienas iš jų tikslų,tai užsidirbti visgi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Wow,just wow.Niekas nebūtinai ir šneka apie valdymą ir pan.Dauguma senų fanų nori to siaubo atmosferos.O dėl tų kulkų,tai jos pridėdavo bejėgiškumo jausmą,kad turi skaičiuot kulkas,galvot ar apsimoksta šaudyt ir priverčia galvot - vienas iš elementų iš survival horror.Ir nematau kaip dabar taip netiktų,gerai apgalvojus ir t.t,tikrai eitų žaist.Geras pvz yra RE REvelations,siaubo ir veiksmo mišinys.Ir dauguma išėjusiu apžvalgų giria šį žaidimą.

O dėl to veiksmo,tai masėms patinka bum bum ir veiksmas,tai reiškia daug pinigų.Kad ir kokie genijai būtų žaidimų kompanijos,vienas iš jų tikslų,tai užsidirbti visgi.

 

Aš asmeniškai vistiek neįsivaizduoju koks gali būti RE dabar su siaubo elementais. Tas revelations man nei siaubo nei ką atrodo, jau nekalbant apie siaubingą taikymosi sistemą primenančią labai nenusiseukusį RE: Dead Aim.

Aplamai, ko čia reikia? Tik mažai šovinių, jokio tobulinimosi, kelių zombių, kelių "Būūū" momentų ir viskas.

Aš šiaip nieko nesakau, man patinka seni RE, bet nemanau, kad jie grįš prie "šaknų". Man RE6 matosi, kad yra stengtasi ir norint pademonstruoti grafines ar geimplėjaus galimybės galima tik tokiu būdu kuris man kuo puikiausiai tinka.

Iš pradžių man tas būdas nė kiek nepatiko, bet vėliau prigijo. Dabar net ir seni zombiai bus grįžę, tad matosi, kad kūrėjai stengiasi kuo daugiau senojo RE elementų įdėti išlaikydami valdymo ir šaudymo galimybes. Man asmeniškai tinka ir gal ir sulauksim baisių momentų, nepeikit dar žaidimo gal.

Redagavo blindside

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš asmeniškai vistiek neįsivaizduoju koks gali būti RE dabar su siaubo elementais. Tas revelations man nei siaubo nei ką atrodo, jau nekalbant apie siaubingą taikymosi sistemą primenančią labai nenusiseukusį RE: Dead Aim.

Aplamai, ko čia reikia? Tik mažai šovinių, jokio tobulinimosi, kelių zombių, kelių "Būūū" momentų ir viskas.

Aš šiaip nieko nesakau, man patinka seni RE, bet nemanau, kad jie grįš prie "šaknų". Man RE6 matosi, kad yra stengtasi ir norint pademonstruoti grafines ar geimplėjaus galimybės galima tik tokiu būdu kuris man kuo puikiausiai tinka.

Iš pradžių man tas būdas nė kiek nepatiko, bet vėliau prigijo. Dabar net ir seni zombiai bus grįžę, tad matosi, kad kūrėjai stengiasi kuo daugiau senojo RE elementų įdėti išlaikydami valdymo ir šaudymo galimybes. Man asmeniškai tinka ir gal ir sulauksim baisių momentų, nepeikit dar žaidimo gal.

 

Kodel ne ?!! Manau tai pilnai imanoma : imesti atitinkama atmosfera, truputi suletinti zaidima , padaryti veikejus truputi bejegiskesnius (neduoti iskarto M16 ir spec buri pasoneje) ir t.t. , bet matosi kurejai ne to siekia.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visiškai pritariu Shliuzui.Ir blindside tau RE siejas tik su zombiais,mažų kulkų kiekiu ir šokdinančiais momentais? Nu tikrai siaurokas požiūris,čia tas pats ,kad sakyčiau,kad Silent Hill žaidimai yra tik apie medicinos seselių žudymą,besikeičiančias aplinkas ir pan.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel ne ?!! Manau tai pilnai imanoma : imesti atitinkama atmosfera, truputi suletinti zaidima , padaryti veikejus truputi bejegiskesnius (neduoti iskarto M16 ir spec buri pasoneje) ir t.t. , bet matosi kurejai ne to siekia.

 

 

Na atmosfera taip tinka, zaidimo suletinimas na nzn nelabai, manau kurejai nori zaidima padaryt ir kuo realistiskesni taip kad veiksmas realybej vyksta o realybej viskas greitai vyksta. veikejai bejegeskesni na ir nzn gi jau 6 dalis veikejai zombiu daug mate ir nusove jiems tai ne naujove pvz Chris tuo ir uzsiima kovoja prie biologinius teroristus tai vel viskas susieta su tikroviskumu nebus tpkie veikejei bejegiski kaip vaikai. Del gynklu sutinku, gynklus gali duot pagal sunkumo lygi kuriuo zaidi...

Taigi ka as noriu pasakyt tai jog issivaizduojant save tokioj realioj situacijoj kurioj Leonas ar Chrisas patenka zaidimo metu, kaip pats elgtumeisi? As zaidziant visada pagalvoju o b* turiu rocketlauncher bet negali issprogdint kazkokiu mediniu lentu ar perlipt per jas juk tikrovej tai taip galeciau. Siekiant padaryt zaidima kuo tikroviskesni nuo veiksmo nepabegsim, juk kazka padaryt zombiu pilnam mieste noretum padaryt greit o ne po biski, visokiose situacijose pvz nuo zombiu puolimo bandytum issisukt visokeis judesiais pries juos kovotum ir visaip kaip tik imanoma todel dabar veikejai turi daugiau visokiu spec judesiu. Ko man labiausiai truksta naujiose dalyse tai loginiu sunkiu uzduociu nes va jos tikrai letina zaidima priversdamos galvot ir ieskot sprendimo budo. Man RE ir patiko tuo kad budavo baisus zaidimas reikedavo pagalavot sunkiai (bent kol mazas buvau labai sunkiai kaikurios uzduotys atrode dabar taip nera) duvo galima saudyt visokius monstrus ir geras storyline

Redagavo Redzis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kokie dar tikroviški ,re4 ir re5 žiauriai yra over the top,varai kiauriai per priešų armijas,kiek kartų žaidime pro langą iššoksti iš trečio aukšto? RE5 kauniesi karštame UGNIKALNYJE ir t.t.

Dėl galvosūkių pritariu,tai irgi vienas iš elementų kurių pasigedau.

Redagavo cookeris

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siandien pastebejau kad net pradejo reklamuoti RE6 per Vidzone (muzikini kanala)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Capcom" nudžiugino "Xbox 360" savininkus paskelbdama, kad šios konsolės turėtojai, kurie įsigis "Dragon's Dogma" žaidimą, galės išbandyti "Resident Evil 6" demonstracinę versiją.

 

"Dragon's Dogma" žaidimas Europą pasieks gegužės 25 dieną.

 

Žaidimo pakuotėje rasime specialų kodą, kurį suvedus į "Xbox Live" galėsime atsisiūsti ir aktyvuoti "Resident Evil 6" demonstracinę versiją. Aktyvacija bus galima tik nuo birželio 3 dienos.

 

Neturėtų liūdėti ir "PS3" savininkai, kadangi ir jiems taikoma tokia pat akcija. Šios konsolės savininkai, kurie įsigis "Dragon's Dogma" žaidimą, demonstracinę versiją galės aktyvuoti nuo rugsėjo 7 dienos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos