Batista

UFC Undisputed 3

Rekomenduojami pranešimai

Kaip del tu kovotoju tokiu kaip Alistair Overeem, Nick Diaz kur per DLC siustis, tai jie mokami bus? Ir ar butina originali versija?

 

Dėl Overeem'o:

Overeem was not included in the base roster of UFC 3 presumably because his move from Strikeforce (now owned/operated by Zuffa – parent company of UFC) came too late. UFC 141 represents his first fight with the company. While a few legit names are being held for a pre-order pack at a single retailer (which has led to complaints) the offering of Overeem for free is one that will be greatly appreciated by those looking forward to the game.

 

THQ has announced that fans of their official UFC Undisputed 3 page on Facebook will receive a free code to download Alistair Overeem. Only those who are fans of the page by January 20 and enter the required information here will be eligible to receive the code which will be sent via email on or around release February 14.

 

Vėliau jis ir visi kiti bus DLC.

 

 

Bet kokiu atveju tokius žaidimus kaip šis reikia pirkti, nes jei patinka tokio žanro sportas, tai žaisi ir žaisi ir vargo nematysi.

Redagavo nobelis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Isbandziau demo, suzavejo labai, reikes gal ir nusipirkti jei uztaikysiu kokia akcijike :nunchuks:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pazaidziau as pora valandeliu ir galiu pasakyt, kad realiai nusibosta zaidimas, nes smugiai pradeda kartotis, kova tampa kazkokia labai jau neidomi. Smaugimu/ lauzimu atlikimas uzknisa del naujos sistemos.. bet ji geresne siek tiek geresne uz praejusia.. Zaidimas tapo toks dinamiskesnis, bet vistiek pazaidus keleta valandu garantuoju, kad atsibos ir bus numestas i sona :whistling: Tikrai zaidimui truksta kazko itraukiancio, o cia gaunasi grynas snukiadauzis..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pazaidziau as pora valandeliu ir galiu pasakyt, kad realiai nusibosta zaidimas, nes smugiai pradeda kartotis, kova tampa kazkokia labai jau neidomi. Smaugimu/ lauzimu atlikimas uzknisa del naujos sistemos.. bet ji geresne siek tiek geresne uz praejusia.. Zaidimas tapo toks dinamiskesnis, bet vistiek pazaidus keleta valandu garantuoju, kad atsibos ir bus numestas i sona <_< Tikrai zaidimui truksta kazko itraukiancio, o cia gaunasi grynas snukiadauzis..

 

Nesutikčiau su tavimi. Tokio pobūdžio žaidimai skirti žaisti su draugu arba inete. Pabandyk su draugu pažaisti, daug emocijų papildomų teigiamų gausi. Turiu UFC 2, EA MMA ir žinau ką kalbu.

Kai su draugu įtemptai 10-20 min. kovoji ir dar nėra aišku, kas ką, tada žaidimas įgauna visai kitą skonį.

Prisėsti ir praeiti ir pamiršti galima kito stiliaus žaidimus, bet tik ne tokio.

 

Dėl gryno snukiadaužio tai biški sukėlei šypsena. Gal aš kažką maišau, šis žaidimas gal krepšinis ar tenisas? :whistling:

Redagavo nobelis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesutikčiau su tavimi. Tokio pobūdžio žaidimai skirti žaisti su draugu arba inete. Pabandyk su draugu pažaisti, daug emocijų papildomų teigiamų gausi. Turiu UFC 2, EA MMA ir žinau ką kalbu.

Kai su draugu įtemptai 10-20 min. kovoji ir dar nėra aišku, kas ką, tada žaidimas įgauna visai kitą skonį.

Prisėsti ir praeiti ir pamiršti galima kito stiliaus žaidimus, bet tik ne tokio.

 

Dėl gryno snukiadaužio tai biški sukėlei šypsena. Gal aš kažką maišau, šis žaidimas gal krepšinis ar tenisas? :whistling:

 

Pats turiu ir MMA, ir UFC senesnes serijas ir Fight Night nuo antros dalies kapojau. Su chebra losdavom ir UFC senasias dalis, bet esme, kad dazniausiai viskas pirmam rounde ir baigiasi, nes ginyba tokiam zaidime nedominuoja. Ginyba ir ginybiniai judesiukai yra prasti, nera jokiu lean back kaip fight night bokse, gali i ta pacia vieta vis smugiuot ir vistiek is 2-3 kart pramusi. Snukiadauzis - tai tiesiog puolimas be ryskios ginybos, pvz Figh Night ginyba yra pagrindas. UFC ginybiniu stilium nepazaisi. Tikiuosi supratai ka norejau pasakyt <_<

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu, kam tuos minusus dedat/dedi, negi jau normaliai padiskutuoti negalima bet mažvaikiškų emocijų? Dėl tos ale pliusinės forumo pagarbos man nusispjaut, bet kai norisi kažką parduoti ir turi profilyje nepagrįstų minusų, nes "kažkam tavo komentaras užkliuvo" , tai mažų mažiausiai nelogiška.

 

 

Kas liečia žaidimą, maišai sporto šakas. Boksas visai kita sistema. Tai ir žaidime puikiai matosi skirtumas (mma, ufc pirštinės juokingos, todėl nenuostabu, kad pataikius gerą akcentuotą smūgį iškart pramuši. Reikia nepriiminėti smūgius, o išsisukinėti, laikyti atstumą ir apskritai, puolimo taktika visai kita. Galimas ir chaosas, nes pergalei pasiekti yra begalės būdų.). Skirtingi kovos stiliai, skirtinga ir kovojimo taktika. Turiu ir aš Fight Night Champion. Man nekyla noro juos lyginti, nes kaip minėjau, tai visiškai skirtingi kovos stiliai, žaidimai. Vienija juos tik bendra sąvoka - kovos menas. Kas liečia šį paskutinį UFC 3 (bandžiau tik demo) tai mano manimų be konkurencijos geriausias žaidimas šiuo metu rinkoje (tokio žanro). Su senesniu UFC su gynyba viskas ok būdavo, pliekdavome raundus po 10 minučių ir daugiau. (vėlgi, nekalbu apie bokso firminius išsisukinėjimus, nes kovose be taisyklių tokie bajeriai dažniausiai lemiami būna). Nelabai tikiu, kad naujesnėje versijoje pablogėjo (demo) nemačiau tai.

Redagavo nobelis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nesuprantu, kam tuos minusus dedat/dedi, negi jau normaliai padiskutuoti negalima bet mažvaikiškų emocijų? Dėl tos ale pliusinės forumo pagarbos man nusispjaut, bet kai norisi kažką parduoti ir turi profilyje nepagrįstų minusų, nes "kažkam tavo komentaras užkliuvo" , tai mažų mažiausiai nelogiška.

 

 

Kas liečia žaidimą, maišai sporto šakas. Boksas visai kita sistema. Tai ir žaidime puikiai matosi skirtumas (mma, ufc pirštinės juokingos, todėl nenuostabu, kad pataikius gerą akcentuotą smūgį iškart pramuši. Reikia nepriiminėti smūgius, o išsisukinėti, laikyti atstumą ir apskritai, puolimo taktika visai kita. Galimas ir chaosas, nes pergalei pasiekti yra begalės būdų.). Skirtingi kovos stiliai, skirtinga ir kovojimo taktika. Turiu ir aš Fight Night Champion. Man nekyla noro juos lyginti, nes kaip minėjau, tai visiškai skirtingi kovos stiliai, žaidimai. Vienija juos tik bendra sąvoka - kovos menas. Kas liečia šį paskutinį UFC 3 (bandžiau tik demo) tai mano manimų be konkurencijos geriausias žaidimas šiuo metu rinkoje (tokio žanro). Su senesniu UFC su gynyba viskas ok būdavo, pliekdavome raundus po 10 minučių ir daugiau. (vėlgi, nekalbu apie bokso firminius išsisukinėjimus, nes kovose be taisyklių tokie bajeriai dažniausiai lemiami būna). Nelabai tikiu, kad naujesnėje versijoje pablogėjo (demo) nemačiau tai.

 

 

Taip, didziaja dalim tau pritarariu :whistling: Kai nera rimtai su kazkokiu zaidimu palyginti, tai ir realaus vaizdo negali susidaryti. Tiesiog kovojant jauciasi monotonija, nes smugiai tokie patys, nera ivaroves vienam kovotojui, del to nusibosta.. Eisiu pabandysiu Carier moda, tikiusi ten bus istorija bent siokia tokia <_<

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Istorija? :pirate2: Čia ne WWE.

 

Bet man patinka kaip jie Career pakeitė. Nėra tų ~10 savaičių prieš kovą, gauni 1 arba 2 veiksmus ir kova. Dar tie kovotojų video, po pirmos pergalės, pirmo pralaimėjimo, pirmo treniruotės ir pan, labai įdomūs.

 

Bet lievai padarė su Ultimate Fights Mode, yra vos kelios kovos ir tik Pride, kitos atsidarys tik su DLC (gerai kad JTAG turiu)

Redagavo tamulionis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Istorija? :pirate2: Čia ne WWE.

 

Bet man patinka kaip jie Career pakeitė. Nėra tų ~10 savaičių prieš kovą, gauni 1 arba 2 veiksmus ir kova. Dar tie kovotojų video, po pirmos pergalės, pirmo pralaimėjimo, pirmo treniruotės ir pan, labai įdomūs.

 

Bet lievai padarė su Ultimate Fights Mode, yra vos kelios kovos ir tik Pride, kitos atsidarys tik su DLC (gerai kad JTAG turiu)

 

Nu zinai as ir maniau ,kad istorija ir bokso zaidimas nesiderina ,o ziurek ka jie padare su fnc, ten tikrai buvo solidi istorija.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, didziaja dalim tau pritarariu :pirate2: Kai nera rimtai su kazkokiu zaidimu palyginti, tai ir realaus vaizdo negali susidaryti. Tiesiog kovojant jauciasi monotonija, nes smugiai tokie patys, nera ivaroves vienam kovotojui, del to nusibosta.. Eisiu pabandysiu Carier moda, tikiusi ten bus istorija bent siokia tokia :)

 

Bet carrier mode gali susikurti savo veikėją ir priskirti jam pagal savo skonį smūgius ir t.t.?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu zinai as ir maniau ,kad istorija ir bokso zaidimas nesiderina ,o ziurek ka jie padare su fnc, ten tikrai buvo solidi istorija.

 

Ne į temą

Bet ten žaidimas nesivadino WBA, tai ir galėjo kažkokią istoriją dėt. O čia juk UFC, ne šiaip kažkas su MMA. Reikia istorijos ir mma? Žaiskit Supremacy MMA, ten lygtais su kiekvienu veikėju istorija yra.

Bet carrier mode gali susikurti savo veikėją ir priskirti jam pagal savo skonį smūgius ir t.t.?

 

Pasirenki stilių ir automatiškai duoda jam kažkokius smūgius. Bet po to gali išmokt naujų smūgių Redagavo tamulionis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Bet ten žaidimas nesivadino WBA, tai ir galėjo kažkokią istoriją dėt. O čia juk UFC, ne šiaip kažkas su MMA. Reikia istorijos ir mma? Žaiskit Supremacy MMA, ten lygtais su kiekvienu veikėju istorija yra.

 

Koks skirtumas ,kad nesivadino tai dideles reiksmes neturi , galima padaryti fictional lygu ir kazkaip vystyti istorija iki patekimo i ufc , bet tau kaip matau nepatinka istorijos mma zaidimuose.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

IGN video apzvalga:

http://www.youtube.com/watch?v=OomagqWi1iQ

 

Nesu bandes buvusiu daliu, bet sita reikes isbandyt. Tik daug pageimines EA Sports MMA lyginant su UFC U3 labai jau matosi geime netikroviski modeliu judesiai. Gal cia man vienam, nezinau, bet EA Sports MMA judesiai atrodo kurkas tikroviskesni.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

IGN video apzvalga:

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=OomagqWi1iQ

 

Nesu bandes buvusiu daliu, bet sita reikes isbandyt. Tik daug pageimines EA Sports MMA lyginant su UFC U3 labai jau matosi geime netikroviski modeliu judesiai. Gal cia man vienam, nezinau, bet EA Sports MMA judesiai atrodo kurkas tikroviskesni.

 

This made me even more sad. Bet kalbant apie pati zaidima judesiai tikrai nera toki kaip ea sports mma bet manau daugiausia del to ,kad negali pats valdyti smugiu kaip ea sports mma zaidime, bet zaidimas tikrai matosi patobulejes tikiuosi iseis ji isbandyti .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

This made me even more sad. Bet kalbant apie pati zaidima judesiai tikrai nera toki kaip ea sports mma bet manau daugiausia del to ,kad negali pats valdyti smugiu kaip ea sports mma zaidime, bet zaidimas tikrai matosi patobulejes tikiuosi iseis ji isbandyti .

 

O kaip negali pats valdyti smugiu, tai kaip cia valdymu? Kaip cia smugiuot, pvz takedown tai maciau kaip?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos