Rekomenduojami pranešimai

Įdomu ant ko jis lošia, tikriausiai ne ant konsolių nes per daug gerai atrodo, beje paveikslėlis iš far cry 2.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomu ant ko jis lošia, tikriausiai ne ant konsolių nes per daug gerai atrodo, beje paveikslėlis iš far cry 2.

 

Pažiūrėk dar kartą video atidžiau. Prie to lyno "zip line", kur sniper paima rodo "Press A to Attach" o kai užsikabina "Press A to Detach" ir po to "Press X to Reload", tai sakyčiau, kad čia Xbox 360 versija.

Redagavo Qwarez

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pažiūrėk dar kartą video atidžiau. Prie to lyno "zip line", kur sniper paima rodo "Press A to Attach" o kai užsikabina "Press A to Detach" ir po to "Press X to Reload", tai sakyčiau, kad čia Xbox 360 versija.

 

..ir zinant kokia buvo FC2 grafika ant xbox tai tikrai tiketina.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atrodo tai super, veiksmo kaskaip daugiau negu antroje dalyje, ir labai butu gerai jei palikti po zaidimo perejimo freeroam, kad galetum ramiai kokias side misijas daryti ir trofeju parinkti

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atrodo tai super, veiksmo kaskaip daugiau negu antroje dalyje, ir labai butu gerai jei palikti po zaidimo perejimo freeroam, kad galetum ramiai kokias side misijas daryti ir trofeju parinkti

 

tai galesi daryt free roam ir zaidimo metu,kaip sake kurejai daryk ka nori, eik kur nori, vykdyk misijas kada nori,nieks nera suscriptinta. be to juk sake zaidimo scale bus 10x didesnis nei FC2 , tas sunkiai isivaizduojama bet kas ten zino ..visko gali but. na tai ne rpg vis del to taigi nemanau kad perejus bus tas free roam,labiau belosiant zaidima galesi istyrinet viska ka nori.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Antra dalis man tikrai patiko, bet pirma man nepatiko, visa istorija. Trecia dalis tikiuosi bus labai idomi ir bus vertas game :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na sita dalis patinka zaidziau antra tai neuzkabino visai, bet cia viskas lb graziai atrodo veiksmas vyksta nrm sitas zaidimas toks kaip filmas man atrodo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neskalpuokit as vienas is tu kuri i gameplay labiau ziuri bet ar neatrodo, kad grafiskai zaidimas atrodo truputi senstelejes, zaidziau far cry 2 net tas geriau atrode nei sitas kuris iseis kitamet tiktai...

 

o siaip tai pilnai pritariu dziugu kad panaseja i pirmaji far cry (bent jau is vaizdu) butu dar dziugiau jei ir istorija panasetu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

Paveiksleliai

 

Three words: EPIC GAME TIME

 

EDIT: Bus multiplayer zaidimo?

Redagavo ThePavelok

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekad negirdejau apie jokia far cry serija(as bezdzionzmogis) .Bet is video matosi kad neblogas.Cia pirmas ispudis :rolleyes:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Niekad negirdejau apie jokia far cry serija(as bezdzionzmogis) .Bet is video matosi kad neblogas.Cia pirmas ispudis :(

 

Pabandyk sužaisti 1 ir 2 dalis, jos skiriasi tad jeigu pirma nelabai patiks pabandyk ir antrą. Bent jau manęs tai pirma kažkaip nesuviliojo, bet daugumai ji gera :(. Far Cry 3 tikrai atrodo nesveikai! Dar ir šunys bus. Tikėkiuosi nepadarys jų bukų (los kai aš ar kitas koks nepažįstamtamas jiems žmogus bus arti ir panašiai).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

belaukiant naujo treilerio ,naujos zaidimo info padave

...

Brand new Far Cry 3 details have emerged from the latest issue of EDGE. We learn about some of the game’s missions, the game’s characters, specific gameplay information, and more.

 

The new details can be found after the break.

 

- When you pause Far Cry 3, you’ll see regular menu options

- There is also “a blobby, butterfly-winged shadow of a Rorschach ink blot fill the screen, with peeks of lush foliage visible between splotches of darkness”

- Open-ended combat

- Plan bouts with enemies well before you face off

- You may decide to charge in for a frontal attack, hang back and snipe enemies from a distance, or place C4 on the side of a jeep and send it to an enemy encampment

- Freedom is tied to the story

- Unlike Far Cry 2′s “hard-edged political cynicism”, Far Cry 3 is “a focus on the personal, charting one man’s spiral into violence, and quite possibly madness, on an archipelago where everyone else seems to have a head start”

- One mission is “a hallucinatory push through an island’s underground caves”

- In this mission, protagonist Jason Brody is injured and is searching for a doctor

- Brody heads up a slope and encounters a wooden house; Dr. Earnhardt is inside

- The doctor quickly administers an injection; he’s also “rambling to himself in a jittery, dreamy fashion”

- Earnhardt asks Brody to gather some mushrooms from a cave system nearby

- No shooting in this mission

- Platforming/exploration instead

- “Brody makes running jumps over precarious drops which can only be accessed through an underwater tunnel at the bottom of a cliff”

- There are crumbling handholds

- Things become unpredictable as you head into the caves’ depths

- “Colors begin to saturate before changing hue entirely. Perspective becomes unreliable, and objects that appear within reach one moment suddenly shrink from view.”

- Brody looks at his hands that are “leaving ephemeral trails as they move through the air”

- Cave appears to be reshaping: walls become floors when he tries to climb them, plants pop up randomly

- Eventually Brody locates the mushrooms; setting has become night

- “Far Cry 3 isn’t going to be quite this psychedelic, but the scene clearly demonstrates the preoccupation with mental states that runs throughout the game”

- Dr Earnhardt is crazy while the island’s enemies are unstable as well

- Brody is beginning to lose his grip

- Although Brody was your typical guy on holiday with friends/his girlfriend, he is now thrown into a situation “that threatens to send him off rails”

- Players will have to contend with native fauna and domesticated animals

- Dev. team wanted the game “to be emotional and raw”

- Insanity was a word that came up often in early meetings

- Producer Dan Hay: “When we really felt like we captured it was when we got Vaas. That’s when the word ‘insanity’ crystallized for us”

- There are numerous villains in addition to Vaas

- Vaas is “a sociopath, and very nearly a psychopath”

- You’ll hear Dr. Earnhardt muttering about him

- Guards seem to hint at a respect that’s built on fear

- Vaas’s voice actor, Michael Mando, had auditioned for the role of a more typical villain who was six-foot-six, 300 pounds, stoic/series, and unemotional

- Mando’s audition was completely opposite of what the team was looking for, and didn’t land the job

- Even so, Mando’s agent called him three weeks later and told him that Ubisoft was willing to make a character based on the audition he did because they liked it so much

- “There are hints that Vaas will be more than just a two-dimensional threat”

- Ubisoft doesn’t think of Vaas as a sociopath/villain; he has a lot of pain, and “everything’s just an extension of that”

- Not clear if Vaas is the one holding Brody’s loved ones captive

- Next part of the demo involves Brody being sent in to interfere with Vaas’ communications

- He has to shut down Medusa, the radio tower of a beached cargo ship

- “It’s a set-piece designed to show off the fact that, despite Far Cry 3′s madness theme, the game is still, in Hay’s words, ‘a shooter first’”

- Brody begins in the ocean, heads toward the beach, and quietly takes out a knife from a guard’s back pocket

- He stabs him with the knife and follows this process for another guard

- With a third guard, he throws the knife into his skull (seen in the E3 demo)

- Since he’s fairly close to the boat, Brody takes out binoculars so he can assess the situation

- Ubisoft is making the game with a “360 degree” design approach

- Each scenario will contain “stealthy, action-focused and creative approaches”

- “The sand is strewn with cover for those who wan an open-air gunfight, while stealthier players can hide within the exposed hold of another beached vessel as they move towards their goal”

- Reinforcements arrive in hovercraft on the beach

- There was one tester who found a hang-glider and approached the radio tower this way, which allowed him to avoid battle

- Another mission has Brody looking for a friend; he has to invade a ship

- More linear environment shown with fewer options, though it lets players experience “an ear-splitting shotgun at close quarters”

- Brody opens the hold doors, causing an explosive booby trap to flood the ship

- “His struggle to escape is the kind of scripted setpiece that makes up the entirety of games such as Call of Duty, and is more than a little reminiscent of a chapter of Uncharted 3″

- Hay: “It wasn’t like we set out to make it on an island, but we wanted it to be a lawless frontier, we wanted it to be beautiful, all that stuff. The more we talked about it, and the kinds of experiences we wanted to have, the more we wanted the feeling of isolation.”

- Game designer Andrea Zanni: “We have land animals and sea animals. They’ll be there as threats, they’ll be there for you to utilize – you can go out into the jungle and go hunting, which is all part of Jason growing and surviving on the island. If you go deep into the jungle, you’re going to have some encounters that may not be so pleasant. So they’re a part of the ecology of the island, and really making the island this savage place for the player.”

- You’ll see a lizard during the cave mission

- There are sharks circling floating bodies after there is an explosion in the ship mission

- Hints from the team that there is a dark history to the archipelago

- Open-world designer Jamie Keen: “It’s about making sure that the player is constantly feeling enabled by what you can do in the world and enabled by the world itself. You feel like the world’ inviting you to make you feel like you constantly want to move through it, constantly want to know more about what’s going on there. Recently, we put a mineshaft just on the way down to a lighthouse. And players heading to the lighthouse see it, and everyone just goes, ‘Oh look, a mineshaft!’ and they have to explore. We want to constantly surprise people [with] how much they’re going to find when they do go exploring and follow their nose.”

- No weapon degradation

 

We’ll be seeing more of Far Cry 3 later this week. Ubisoft will send out a new trailer on Thursday.

 

ta istai koks tu busi..na idomu idomu :)

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kad taip daugiau kurejau parizikuotu i zaidimus vis inest kazka naujo, o ne tik test ta pati per ta pati kas kart, palyginus FC 1,2 ir dabar 3 dalis tai ..atrodo kad 3 dalis tures viska geriausia is abieju ir dar daug naujo.

nauji zurnalo scanai su nauja info ..
Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

..ohoho teaseriukas :dribble:

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Kaip tik šiai diskusijai ^^    
    • Kad šiek tiek pagyvinti forumą, norėčiau padiskutuoti su forumečiais ką manote apie XBox apskritai kaip gaming platformos ir pačių konsolių kaip tokių ateitį. Asmeniškai manau kad tą ateitis yra gan niūri ir kad ji tokia būtu nenuilstamai visos šios konsolių kartos laiką padirbėjo XBox vadovybė. Kodėl taip galvoju. Jeigu dar net XBox One (PS4) laiku, Boxas labai didėliai daliai žmonių (XBox nuo 360 laiku tikrai turėjo visą stiprią fan auditoriją) buvo geidžiama konsole, ne ką mažiau negu Playstation, tai dabar laikai pasikeitė kardinaliai. Xbox praktiškai neleidžia exclusive žaidimų, nemaža dalis žaidimų atsiduria GamePase Day1, GamePass yra tiek stumiamas per visus galus ir nori būti visur, kad žmonės realai neperka Microsoft žaidimu išvis - jų nereikia. Kam pvz. pirkti STALKER 2 , jeigu gali atrasti pati pigiausią GamePass  1 mėn.  (ar net gauti nemokamai) pereiti ir pamiršt. Žmonės visiškai nėra prisirišę prie XBox ekosistemos, nes ji sugriauta pačios XBox vadovybės dėka. Jie neturi nupirktų žaidimų bibliotekos, neturi nieko...ir sėkmingai bėga į Sony stovyklą. Aišku jus argumentuosit kad panašiau daro ir Sony. Taip, bet ne visai. Sony pradėjo leisti tam tikrus savo žaidimus Windows platformoje, bet ne XBox, nes iki šiol nori ir norės, kad žmonės būtu jų fanai, pirktų jų konsoles, jų geležį, įskaitant ir PS5 Pro už ~ 1000e ir liktu su Sony. Bet ne Microsoft. Manau net jeigu Microsoft ir išleis kitą konsolių kartą, jų niekam nereikės. Pats GamePass kažkaip tai gyvos, bet jau dabar kaip servisas yra pasikęs piką ir nesiplės. O reziumė būtu paprastas. Manau kad Microsoft tikrąją tą žodžio prasmę išdavė ir metė savo žaidėjus.           
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos