scalman

Kingdoms of Amalur: Reckoning

Rekomenduojami pranešimai


Kūrėjas: 38 Studios
Leidėjas: EA
Žaidimo variklis:
Žanras: role-playing game
Režimai:
Išleidimo data:
Reitingas:
Metacritic įvertinimas:
Platformos: PS3, XBOX 360
Puslapis:


http-~~-//www.youtube.com/watch?v=IKVA8auRKrk&feature=youtu.be

The first gameplay trailer for EA and 38 Studios’ upcoming role-playing game Kingdom of Amalur: Reckoning has gone live today. Dubbed the “Visions” trailer, it features the first ever look at the game’s colorfully detailed world.



Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

omg, :D ka Lietuvoj visai ziuriu jokiu ziniu apie sy graju...man sis 100x geresnis net uz skyrim ir kitus panasius zaidus, as jau pr-order tai laukiu nesulaukiu, kelios dienos beliko kol gausiu :) ...Demo ant ps3 tai labai ispudi paliko, klases visos labai idomios su skirtingais savo special, nu vnz GERULIS ir tik keista kad jokiu atsiliepimu LT apie ji... amerikoj top 5 pirmoj vietoj is pre-order... :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

omg, :troll: ka Lietuvoj visai ziuriu jokiu ziniu apie sy graju...man sis 100x geresnis net uz skyrim ir kitus panasius zaidus, as jau pr-order tai laukiu nesulaukiu, kelios dienos beliko kol gausiu :troll: ...Demo ant ps3 tai labai ispudi paliko, klases visos labai idomios su skirtingais savo special, nu vnz GERULIS ir tik keista kad jokiu atsiliepimu LT apie ji... amerikoj top 5 pirmoj vietoj is pre-order... :troll:

 

nežaidžiau demo šito grajaus, gal jis bus geras o gal ir ne nežinau, bet sakyti kad yra 100 kartų geresnis nei Skyrim t.y. perfrazuosiu tavo žodžius Skyrim yra 100 kartų šūdinesnis....no way dude :nono:

Ne į temą

galiu duoti 100 ir 1 priežastį kodėl jis nėra blogas t.y. galiu pasakyti kad jis nėra blogas ar geras grajus, jis yra išskirtinis tiesiog GOTY. jau žaidžiu jį beveik mėnesį ir nesimato nei galo nei krašto dar. jisai tiesiog įtraukia savo aplinka kad prarandi laiko nuovoką. atrodo jau laikas į lovą bet esi ant tiek "įsiurbtas" į tą pasaulį kad negali jo palikt. tiek būtų nuo manęs.

p.s. sorry kad čia ne į temą varau apie Skyrim, tiesiog užgavo savimeilę tokie žodžiai. peace ^_^

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Demo mane sudomino irgi, netgi labai. O kazka bandyti irodyti, kodel kitam asmeniui kitas zaidimas gali buti idomesnis (zymiai) net ir uz visagali skyrim yra beprasmiska, nes kiekvienas musu turim skirtinga skoni ir prioritetus (tas pats kas mano tetai irodineti,ant kiek David Guetta muzika yra profesionalesne/geresne nei Cicino). Man asmeniskai pagrindinis sio zaidimo pliusas pries skyrim yra kova, ypac malee, nes skyrim'e vieno mygtuko mashinimas pabosta ir gan greitai, plius target lock nebuvimas tik dar labiau pablogina situacija...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Will there be a Kingdoms of Amalur: Reckoning 2? Co-developer Big Huge Games would love to make it, but it needs enough sales of the first game to convince a publisher to fund it.

 

Reckoning finally launches in the UK tomorrow, Friday 10th February. It marks the end of a long journey for BHG, which has worked on the game in some shape or form for half a decade.

 

You'd think, then, that BHG would fancy creating something entirely different for its next big project. Not so, according to lead designer Ian Frazier. In fact, not only would the team be happy to work on a sequel to its open world fantasy RPG - it would love to.

 

"[A sequel] is certainly something we would love to do," he told Eurogamer. "Obviously it needs to succeed well enough to justify that. But we would love to do that.

 

"[The game universe] is really big. It's 10,000 years of history. We could be sick to death of the Age of Arcana, which is where Reckoning is set, and be like, okay, we'll just pick a different time period or pick a different geography in a different area of the world. It's pretty darn varied, so we have a lot of stuff to choose from to keep it fresh."

 

Of course, a Reckoning sequel is by no means guaranteed. Its existence, Frazier said, depends on how players react to the EA-published first game and, more importantly, how many copies it sells (a figure Frazier admits will be affected by Bethesda's open world fantasy RPG rival Skyrim).

 

But even if Reckoning fails to set tills alight, there may still be hope.

 

"It comes down to units sold at the end of the day, but it's complicated," he said. "If the game doesn't sell that many copies but the critical reception is really good, then our publisher might be like, well, it was the first in a new franchise, we're going to take a bet and sign you up for another one. If the sales are really good you're pretty much set no matter what. There's a pretty big sliding scale there.

 

"There's that invisible line where, you sold enough to justify getting a sequel or another project, but not quite enough to get a great budget for it. So it's like, oh now how are we going to pull it off? "That's the scary zone. That's what you don't want. It's almost better to flop and go out of business than to have to pull something out of your ass and make it happen.

 

"I've been there, man. At my last studio it was like, oh God, this is not possible. Not a place you want to be."

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nežaidžiau demo šito grajaus, gal jis bus geras o gal ir ne nežinau, bet sakyti kad yra 100 kartų geresnis nei Skyrim t.y. perfrazuosiu tavo žodžius Skyrim yra 100 kartų šūdinesnis....no way dude :D

Ne į temą

galiu duoti 100 ir 1 priežastį kodėl jis nėra blogas t.y. galiu pasakyti kad jis nėra blogas ar geras grajus, jis yra išskirtinis tiesiog GOTY. jau žaidžiu jį beveik mėnesį ir nesimato nei galo nei krašto dar. jisai tiesiog įtraukia savo aplinka kad prarandi laiko nuovoką. atrodo jau laikas į lovą bet esi ant tiek "įsiurbtas" į tą pasaulį kad negali jo palikt. tiek būtų nuo manęs.

p.s. sorry kad čia ne į temą varau apie Skyrim, tiesiog užgavo savimeilę tokie žodžiai. peace :rolleyes:

 

wow, turbut skaitei tik tarp eiluciu, jei nepatebejai kat cia bivo tik mano nuomone?! nes seip rasiau kaska pan: "MAN sis game 100xkart geresnis nei skyrim..." ...tai ir reiskia kad tai tik man ir tai tik mano nuomone... :notworthy:

 

Be to ne as vienas manau taip apie pranasuma uz skyrim...tas zmogelis ta skyrim skersai isilgai isbraides yra ivairiom rasem, bet isdryso visvien pasakyt kad idomesnis kaskuom jam pasirode KOA:Reckoning...Ir MANO NUOMONE kad Skyrim tikrai buvo daugiau isgirtas nei yra is tikro... :cheers:

peace man :innocent:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na demo pažaidžiau tai tikrai sudomino, ypač smagu kad toks spalvotas :cheers: Ieškau dabar po ebajus kur pigiau nusipirkt :) :)

 

Šiaip skyrim ilgokai jau žaidžiau tai šiek tiek pabodo, nors main quest dar net nepradėjau, o apie 70h jau sužaista

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pastaruoju metu mane rpg labai uzkabliava pirma oblivion po to skyrim dabar sis.Man jis kazkaip net idomesnis uz skyrim :cheers:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakomentuokite prašau ar vertas šis žaidimas 17 svarų, ar verta dar palaukti kol nupigs? Kaip žaidžiasi su pulteliu? Kokie atsiliepimai apie patį žaidimą?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakomentuokite prašau ar vertas šis žaidimas 17 svarų, ar verta dar palaukti kol nupigs? Kaip žaidžiasi su pulteliu? Kokie atsiliepimai apie patį žaidimą?

 

Neblogas rpg, aisq neprilygsta tokiems grandams kaip Dragons Age: Origins ar Witcher, bet suaina gan neblogai. Bet bent jau as asmeniskai nemokeciau 17 svaru uz ji. Geriau lauk kol dar nupigs :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos