scalman

Medal Of Honor: Warfighter

Rekomenduojami pranešimai

Pigiausiai visada man gaunasi iš shopto.net.

 

Siuntimas ten visada 3 svarai be tracking'o. Kai tuo tarpu kitur siuntimo kainos varijuoja į didžiąją pusę.

 

Sėkmės!

 

Sent from my Galaxy Nexus

 

O pristatymo terminas į LT ? 1, 2 savaitės ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O pristatymo terminas į LT ? 1, 2 savaitės ?

 

Ne į temą

Man dažniausiai pristato žaidimus per 4-6 dienas darbo. Pagrinde jei užsisakau pirmadieni, gaunu penktadieni arba blogiausiu atveju šeštadieni.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Man dažniausiai pristato žaidimus per 4-6 dienas darbo. Pagrinde jei užsisakau pirmadieni, gaunu penktadieni arba blogiausiu atveju šeštadieni.

 

Aha. Kažkas panašaus.

 

 

 

Sent from my Galaxy Nexus

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu, o man iš ShopTo siunčia apie pusantros savaites, gal ilgiau, nes aš Kaune, o ne Vilniuj, tad čia dar nuo miesto priklauso.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu, o man iš ShopTo siunčia apie pusantros savaites, gal ilgiau, nes aš Kaune, o ne Vilniuj, tad čia dar nuo miesto priklauso.

 

Ne į temą

Kiek pastebėjau Tu pirkai per pastaruosius metus tik 2 žaidimus ir tai preorder, kiek turiu pažystamu, tai didžiuosiuose miestuose maždaug vienodai visi gauna. Ir tai čia maždaug rašiau per kiek dažniausiai ateina, yra buve atveju, kad atėjo per 3 dienas. O iš ten daug žaidimų esu užsakynėjas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Kiek pastebėjau Tu pirkai per pastaruosius metus tik 2 žaidimus ir tai preorder, kiek turiu pažystamu, tai didžiuosiuose miestuose maždaug vienodai visi gauna. Ir tai čia maždaug rašiau per kiek dažniausiai ateina, yra buve atveju, kad atėjo per 3 dienas. O iš ten daug žaidimų esu užsakynėjas.

 

Ne į temą

Tai Pre-order'iai vėliau ateina gaunas? Nu, jei vėliau, tai gal ir man greičiau ateitų, bet, kad perpus greičiau, tai abejoju. Dar gal čia nuo pašto skyriaus priklauso, nes apie man priskirtą skyrių daug blogų atsiliepimų girdėjęs.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Tai Pre-order'iai vėliau ateina gaunas? Nu, jei vėliau, tai gal ir man greičiau ateitų, bet, kad perpus greičiau, tai abejoju. Dar gal čia nuo pašto skyriaus priklauso, nes apie man priskirtą skyrių daug blogų atsiliepimų girdėjęs.

 

Ne į temą

Priklauso nuo pašto skyriaus tikrai, o preorder dažnai net greičiau ateina, nei kiti žaidimai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip gerai siandien pataskiau MP: visu mach'u K/D ratio buvo virs 3, per 2 valandas zaidimo gavau 3 Apache, tik gruzas ima, kad tik viena is ju spejau iskviest. :nervai:

 

Nezinau kaip jum, bet man MP ZIAURIAI patinka, palosus si, net nesinori BF3 jungt. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

7 sealai kurie padejo EA ir danger close sukurt MOH zaidima nauja gali turet nemazu problemu dabar , del per didelio atviravimo kurejam apie savo metodus ,pasiruosimus ir pan. :sit:

jie sulauze savo paciu taisykle nesiskelbt niekur ir niekam ir apie nieka. visi jie dabar laukia nuosprendzio.

 

Nuotrauka

seven Navy SEALS have been punished and await further penalties from the military for acting as paid consultants to Danger Close, and for giving away classified information in the process, undermining the SEAL’s so-called unwritten code that they be ‘silent warriors’.

 

The accused are still working in active duty, and one of them has been confirmed as a member of the team that captured and killed Osama Bin Laden. SEAL Team Six has appeared in other media since the Bin Laden raid, including movies and of course Medal of Honor, and this wave of publicity has been approved by their commander Adm. William McRaven. So its unclear where the blame truly lies.

 

The reprimanded parties have had their chances of promotion revoked and lost half of their most recent pay, CBS adds.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ahoj,

 

Kas nors dar žaidžiat šitą žaidimą? Ar tik aš su Roger'iu :D

 

Vienu žodžiu.. kadangi jau šiek tiek patyrimo žaidime turiu, galiu atsakingai parekšti, kad geriausia vis tik yra Hardcore+Combat Mission arba +Hot Spot :) (Xbox atveju: viešutiniam meniu renkamės Find game, tada Quick game, tada Real Ops).

 

Apie neHardcore:

- Atsistatanti sveikata kažkaip labai nenatūraliai atrodo. Na bet tą jau N kartų sakiau BF temoje :) Atsistatanti sveikata panaikina fireteam'o idėją. Juk sveikatą reikia atgauti iš draugo, o ne, kad ji pati atsistatytų.

- Tas kareivių švytėjimas (raudonai ir žaliai) kaip po radiacijos apšvitinimo atrodo siaubingai :D Sutinku, kad tai prideda įdomumo (tipo matai draugo žudiką, o draugo žudikas žino, kad jį kažkas mato).

- Hardcore atveju nerodo, kad nušauni, nerodo gaunamų taškų, nerodo šovinių ir pan. Vienu žodžiu - nulis info ekrane. Minimap įsijungia tik tada, jei kažkas UAV paleidžia (jei teisingai supratau). Awesome!! Pradžioje keistai atrodė, kai net nežinau, nušoviau priešą ar ne. Bet kuo toliau - tuo smagiau.

 

Pats MP žaidimas ganėtinai įdomus.

Vis tik negaliu atleisti EA, kad neprivertė tų bambukų destrukcijos įdėti. Radau, kad nusišauna medinė paletė ir kelios medinės dėžės. Daugiau - NIEKO.

 

Bendrai paėmus - MP puikus. Aišku COD'as jį užgoš. Bet to ir reikėjo tikėtis. Belieka viltis, kad liks žaidėjų, kad MP achievement'us surinkčiau :D (bent boostinant).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos