prankster

Šiuolaikinis požiūris į kompiuterinius žaidimus

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, kolegos geimeriai :) Jau senokai Playmanijoje karts nuo karto perskaitau komentarus, kurie kritikuoja žaidimą visiškai neracionaliai. Vieniems užkliūna prastesnė grafika, kitiems nepakanka įvairumo žaidime. Neseniai viename tinklapyje perskaičiau tokį blog'o įrašą ir supratau, kodėl aš piktinuosi tokiais komentarais. Matyt aš priklausau vyresnei žaidėjų kartai. O įrašas toks:

 

Keista kaip viskas su laiku keičiasi. Tam tikri prisiminimai sukelia šypseną, kartais priverčia susimastyti. Esu iš tų, kuris mėgsta lenktynių žaidimus. Na, ne tik lenktynių, kartas nuo karto pasimėgauju ir strategija, sportu. Kas yra asmeninis kompiuteris ir jam skirti žaidimai žinau jau... na daugoka metų. Dar pamenu tuos laikus kai žaisdavau tokias „legendas“ kaip „Screamer“, pirmąją „Need for Speed“ dalį ir t.t. Taip jau nutiko, kad belaukdamas naujųjų šių metų žaidimų, susidūriau (eilinį kartą) su įvairiomis nuomonėmis, susiraukusiais, nepatenkintais veidais. Taip, su laiku ne tik žaidimai, bet ir patys žaidėjai keičiasi. Nuo tų laikų kai karaliavo „Screamer“, „Sega Rally“ ir kiti lenktynių žaidimai, iki dabar daug kas pasikeitė. Nekalbu apie pačius asmeninius kompiuterius ir jų dalių tobulinimo greičius. Nespėji nusipirkt kompiuterį, kol jį parsigabeni iki namų, jis jau pasenęs.

Dabar kai kalbama apie žaidimus, įsivaizduojami, aptariami visai kitokie dalykai nei 1995-2000 m. laikotarpyje. Į patį žaidimą žiūrimą visai kitaip. Senais gerais laikais nebuvo tų visų gana kvailokų diskusijų apie grafikas, valdymus, realistiškumą. Žaidimai tiesiog buvo žaidimai, o ne „asmeninių kompiuterių resursų siurbėlės“. Susėsdavome prie vieno kompiuterio ir smagiai praleisdavome laiką lenktyniaudami, besivaržydami dėl kokio nors menko prizo. Ir tuo metu nebuvo susiraukusių, nepatenkintų veidų, kaip ir kalbų: „ai grafika lieva“, „valdymas visiška arkada“, „mašinų per mažai“ ir t.t. Tais laikais, žaidimai pasiūlydavo 5-10 automobilių, panašų kiekį trasų ir visi tuo buvo patenkinti. Kodėl? Nes tuo metu buvo galvojama apie gerą laiko praleidimą, o ne apie kokybes ir realistiškumus. Žaidimai namuose, realybė už lango. Troškai tuo metu realybės, niekas netrukdė išeiti į lauką.

Dabartinis jaunimas, jaunoji žaidėjų karta... išlepinti, nežinantys ko iš tikrųjų nori, vaikai. Žinau, žinau, ne visi tokie. Bet... ar tikrai žinome ko šiais laikais norime iš žaidimų? Ir ar norime, kad žaidimas vis dar būtų žaidimu? Kas šiais laikais yra geras žaidimas? Tas, kuris ilgam „šikynę“ prilipina prie kėdės ir ilgai nepaleidžia? Realybė ta, kad dabar yra daug nepatenkintų žmonių, keliančių įvairiausius reikalavimus. Norima kuo geresnės grafikos, kuo daugiau automobilių, kuo daugiau trasų, istorijų ir t.t. Bet jei ir kažkas išpildo didžiąją dalį tų reikalavimų, vis tiek išlieka nepatenkintų žmonių. Kodėl? Todėl, kad tobulų žaidimų niekada nebuvo, nėra ir nebus. Galų gale visų laimingais nepadarysi.

Kaip pastebėti, kad dabartinis jaunimas yra viskuo nepatenkintas ir nežino ko nori? Paprasta, pakanka pažiūrėti į žaidimų diskusijas, komentarus. Paimkim, kad ir daugeliui gerai žinomą NFS seriją. Oi kiek nepatenkintų, susiraukusių veidų. Kad ir kas bekurtų naujausius NFS serijos žaidimus, kad ir kas juose bebūtų, visada bus daug nepatenkintų. Ir nesvarbu kiek norų, reikalavimų bus išpildyta.... žmonės tiesiog nežino ko iš tikrųjų nori. Kai dienos šviesą išvydo visokie „Undercover“, „ProStreet“, „Shift“, daugelis buvo nepatenkinti, vis kalbėjo, kad NFS serija per daug nutolo nuo savo šaknų, ne vienas prisiminė senus gerus „Hot Pursuit“ laikus... Atėjo ta diena kai buvo paskelbta, jog vėl pasirodys jau minėtas NFS: HP. Ir kas nutiko kai šį žaidimą išleido? Vėl buvo n nepatenkintų, murmančių apie tai, kad valdymas netikroviškas, „visiška arkada“ ir t.t.

Kai dienos šviesą išvydo pirmasis NFS žaidimas, tuo metu tai buvo kažkas nerealaus. Bet jis nebuvo simuliatorius, tai buvo „arkadinis žaidimas“ ir jam niekada nebuvo lemta būti simuliatoriumi. Tik dabar bandoma išgimdyti kažkokį hibridą.

Tie visi tikrovės reikalavimai, simuliacijos troškimas, užaugo kartu su jaunąją karta ir jos kitokiu požiūriu į žaidimus. Juk geras žaidimas turėtų būti tas, kurį žaidžiant būtų smagu. Taip? Ne? Ne, dabar geras žaidimas yra tas, kuris gali pasigirti „Crysis 2“ grafika, „GT 5“ automobilių kiekiu bei „rFactor 2“ fizikos varikliu (tai buvo tik pvz.). Jei kažkuris žaidimas tų reikalavimų neatitinka, viskas, jis yra „lievas“. Žaidime 100 automobilių? „Pfff, GT 5 jų yra daugiau nei 1000“. Automobilių valdymas arkadinis? „Jau geriau žaisiu rFactor nei tą brūdą“.

 

 

 

Laukiat „Test Drive Unlimited 2“? Prisipažinsiu, besidomėdamas šiuo žaidimu, prisiskaičiau ir prisiklausiau įvairių nuomonių ir dauguma man sukėlė šypseną. Beje, dar kartą buvo įrodyta, kad jaunimas nežino ko nori. Pasirodžius pirmajai TDU daliai, kai dauguma jau buvo „įsižaidę“, pasirodė įvairiausių pageidavimų: žmonės norėjo daugiau kelių, norėjo galimybės pasimėgaut bekele, daugiau laisvės, progos išlipti iš automobilio, papildyti kuro baką, nusiplauti automobilį, pabendrauti tam tikroje patalpoje su kitais žaidėjais ir t.t. O kai beveik visi tie norai buvo įgyvendinti, kas nutiko? „Vaje koks žaidimas lievas“, „Simsai ant ratų“, „socialinis žaidimas“, tiek daug laisvo ploto ir kelių, kad žmonės „neturi ką veikti“. Įgyvendinama didžioji dalis žaidėjų norų ir jie vis tiek nepatenkinti. Taip, TDU2 nepasižymės simuliatoriams būdingu valdymu, neturės nerealios grafikos. Bet ei, niekas ir nesakė, kad jis bus „rFactor 2“ ar „Crysis 2“ konkurentas.

Žaidėjai kalbėdami apie TDU2 pamirštą vieną dalyką, tokį užrašą - M.O.O.R. : Massively Open Online Racing. Gerai įsiskaitykit į „Massively“ ir į „Open Online“. Jei žaidimus žaidžiate daugiau nei pora metų, turėtumėt žinoti, kad masei žaidėjų ir simuliacijai yra ne pakeliui. Jei žaidimas yra orientuotas į didžiąją masę žaidėjų, jis tikrai neturės realistiško automobilių valdymo. Kodėl? Nes masė – tai nėra lenktynininkais norinčių tapti žmonių grupė, su G25 namuose. Masėms reikia paprastumo ir arkados.

Žaidėjai kritikuodami naująjį TDU2 daro keletą klaidų: lygina jį su visokiais „Shift“, „Forza“, GT5 ir pamiršta „Atari“ atstovų ištartus žodžius, kad TDU2, tai „luxury lifestyle“. Žinote ką tai reiškia? Prabangus gyvenimo stilius. Arba paprasčiau – turčiaus gyvenimas. Čia pagrindinis tikslas nusipirkti norimą automobilį, pasivažinėti po salą (salas), pasimėgauti aplinka, pabendrauti, pasivaržyti su draugais. Žaidžiame turtingo žmogaus gyvenimą. Niekas čia nenori, kad Jūs taptumėte F-1 ar GT1 čempionu. Jokių automobilių reguliavimų, komandų, įskaitų, tiesiog paprastas gyvenimas. Norite kažko rimtesnio? Niekas netrukdo pažaisti „Shift“ ar „F-1 2010“. Norite rimtesnio automobilių valdymo? Rinkitės simuliatorius. Norite realybės? Pakelkite užpakalius nuo kėdžių ir išeikite iš kambario. Gausite tokia realybę ir grafiką, kokios joks kitas žaidimas negalės pasiūlyti.

 

 

 

Apie kai kuriuos žaidimus jau prirašyta tiek blogų atsiliepimų, tiek nusivylusių naujais kūriniais. Bet... jei tie žaidimai tokie blogi, kodėl jų įvertinimai (review) yra geri, o parašyti balai nėra mažesni už 8? Yra ir dar vienas dalykas keliantis šypseną – pardavimų skaičius. Logiškai mastant, jei žaidimas blogas – pardavimų skaičius turėtų būti mažas. Taip? Bet va kalbame apie tai, kokie blogi NFS serijos žaidimai, tačiau parsisiuntusiųjų, nusipirkusių žaidimą skaičius sako visai ką kitką. Panaši istorija ir su TDU serija. Peikiame, kritikuojame, bet laimės pilnos kelnės, kai galime žaidimą parsisiųsti, įsigyti. Sakome, pritariame draugams, kad žaidimas blogas, nevykęs, bet vis tiek siunčiamės, perkame.

Šiais laikais didžioji problema yra ta, kad pamiršome kas yra „žaidimas“ ir kokia jo paskirtis šiam gyvenime. Nereikia reikalauti realistiško automobilio valdymo, nes būkim realistai – žaidimas niekada neatstos realybės, kaip ir asmeninis kompiuteris su vairu tikro automobilio. Žiūrėkime į žaidimus kaip į pramogą, ne kaip į priemonę, kuri turėtų atstoti dalelę realaus gyvenimo. Lenktynių žaidimai skirti ne tam, kad iš Tavęs ar Tavo draugo būtų galima padaryti F-1 čempioną arba Tau įsiūlyti įsigyti „Pagani Zondą“. Žaidimai vis dar kuriami tam, kad smagiai praleisti laiką, o ne tam, kad išbandyti Jūsų kompiuterio galimybes.

Tiems, kurie ketina įsigyti, išbandyti TDU2 – gero pasivažinėjimo ir gerų akimirkų. Belaukiantiems „NFS: Shift 2“, „Dirt 3“ – gerų rezultatų trasoje.

Siūlau visiems perskaityti ir susimąstyti, kodėl su laiku žaidėjai tampa vis reiklesni, kol pasiekia absoliutaus naglumo lygį.

Redagavo Impaler

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Puikus straipsnis. Pabodo jau visi tie zaidimu lyginimai. Oj zekit Forza tik 400 masinu, jug GT5 turi 1000. Zekit koks netikroviskas valdymas aj aj aj aj ir t.t. Kad ir call of duty. Visi peikia, jog nerealistiska zudyt simtus zmoniu, bet uztai tai labai smagu. norit realistiskumo? Eikit i savanorius ir po poros metu isvaziuosit i afghanistan'a. va ir bus jum realistiskumas. Kai vyko WWII, tai zmones nezinojo kas darosi, o dabar kai zaidimas buna WWII tai zmonems netinka, kad jame mazai ziaurumo ar dar ko. Tiesiog pamirso tuos senus NES laikus, kai nebuvo nei grafikos, nei valdymo yspudingo ar dar ko. Kodel niekas neverkia, jog kai mario nukrenta nuo didelio auskcio nemirsta? Ar, kad nera seivu? Dabar viskas kitaip ir man kolkas si kryptis nei kiek nepatinka...

Nuotrauka

Redagavo G1edrius

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Puikus straipsnis. Pabodo jau visi tie zaidimu lyginimai. Oj zekit Forza tik 400 masinu, jug GT5 turi 1000. Zekit koks netikroviskas valdymas aj aj aj aj ir t.t. Kad ir call of duty. Visi peikia, jog nerealistiska zudyt simtus zmoniu, bet uztai tai labai smagu. norit realistiskumo? Eikit i savanorius ir po poros metu isvaziuosit i afghanistan'a. va ir bus jum realistiskumas. Kai vyko WWII, tai zmones nezinojo kas darosi, o dabar kai zaidimas buna WWII tai zmonems netinka, kad jame mazai ziaurumo ar dar ko. Tiesiog pamirso tuos senus NES laikus, kai nebuvo nei grafikos, nei valdymo yspudingo ar dar ko. Kodel niekas neverkia, jog kai mario nukrenta nuo didelio auskcio nemirsta? Ar, kad nera seivu? Dabar viskas kitaip ir man kolkas si kryptis nei kiek nepatinka...

Ne į temą

grafika buvo ir dar kokia! :) 8-bit'ai visi net

Na mano manymu tai čia tiesiog mažų vaikų ašaros, jų išvis nereik klausytis, nes kai jie pradeda savo norus dėstyti net juokinga pasidaro :) Žaidimai labai pasikeitė, pasikeitė ir jų esmė, anksčiau jie buvo tam, kad galėtum linksmai praleisti laiką, pereiti lygį ir surinkti didesnį skaičių taškų, o dabar, žaidimas kaip filmas, ar net knyga, svarbu, kad būtu kažkokia paprastai suvokiama istorija ir gera grafika, nes vaikučiai visiškai nebeturi vaizduotės ir jiems viskas turi būti pateikta tiesiogiai...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man net dabar atrodo daug smagesni zaidimai sukurti pries 20 - 30 metu, negu dabartiniai. Daznai ziuriu AVGN ir seile varvinu, zaidimai tokie paprasti ir primityvus, bet tuo paciu ir stulbinantys. Grynai praleisti linksmai laika vienam, ar su draugais.

 

Dabar per daug tikimasi is tu zaidimu (nesakau, kad as to nedarau), norima kazkokio realistiskumo didesnio.. Norisi per zaidima pajusti tikra gybenima ar kazkas tokio.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kolegos geimeriai :) Jau senokai Playmanijoje karts nuo karto perskaitau komentarus, kurie kritikuoja žaidimą visiškai neracionaliai. Vieniems užkliūna prastesnė grafika, kitiems nepakanka įvairumo žaidime. Neseniai viename tinklapyje perskaičiau tokį blog'o įrašą ir supratau, kodėl aš piktinuosi tokiais komentarais. Matyt aš priklausau vyresnei žaidėjų kartai. O įrašas toks:

Siūlau visiems perskaityti ir susimąstyti, kodėl su laiku žaidėjai tampa vis reiklesni, kol pasiekia absoliutaus naglumo lygį.

manyciau tu pan kaip as, pc zaidimus pradejei zaisti su pentium1 apie 100mhz, ar 386 66mhz, neretenybe ir 286 buvo su 33mhz procesoriais, toki kompai iskele mazesnius standartus pc zaidimam, snd nelb smagu tuos pacius zaidimus zasti, nepersenei buvau pasijunges ducke nuken 3d, savo laiku ne viena sav prie jo praleides, snd tokia grafia nelb malonu ziureti, esme reikalavimai pakilo nuo pirmu zaistu zaidimu, o jaunimas kur pradejo zaisti su pentium3, ju standartai nuo pirmo zaidimo irgi pakilo!

kitaip sakant pirmas ispudis kitoks, o is veliau atsiradsiu zaidimu naturalu dagiau tikimasi!

P.S. senu laiku, pinpong koncoles, vyresni uz mane su nostalgija pamena laikus kai losdavo, as net uz pinigus jos neimciau i ranas!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Autoriau, pamirsai pridet saltini, jei nesunku tai parasyk is kokio blogo cia.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na taip, senieji žaidimai buvo taip sakant kur kas "negailestingesni" žaidėjui :) pats perėjęs virš šimto geimų ant NES, tai galima sakyt esu oldschool hardcore geimeris. apie tokią prabangą kaip seivai ten nebuvo nė kalbos, geriausiu atveju kodus įvedinėt galėjai. kažkaip užteko tada kantrybės eit ir eit iš naujo.. būdavo iššūkis, pvz pereit contrą nė karto nežuvęs... tai ir varydavai, kol iškaldavai mintinai :) ir kažkaip to laiko gal buvo.. dabar tai tikrai padaryti pramogai žaidimai, tokie kaip COD, bėgi nuo checkpointo iki checkpointo ir bet kada gali mest, vėliau vėl prišokęs trumpam pašaudyt, kada yra laiko..

 

Aišku pasikeitė žaidėjai ir jų įpročiai, mažiausias pastrigimas ir dažnas lenda į walkthrough, anksčiau tokių dalykų nebuvo, internetą retas turėjo namie dialup'inį kokį.. tai ką rasdavo žurnaluose, knygutėse specialiose (dažniausiai rusų kalboj), tai tuo ir dalindavos geimeriai, persirašinėdavo sau į sąsiuvinius žaidimų kodus ir t.t. buvo sakyčiau daug įdomiau, o dabar viskas ant lėkštutės, click ir tu jau skaitai kur eit, ką daryt, nebereik vargint smegenų :)

 

Apie grafiką... Grafika faktas vis geresnė, vis labiau detalios aplinkos.. aišku kaskart iš nextgen konsolės tikimės kad bus kažkas patobulinta, geresnė, HD grafika maloni akiai, bet žaidimai dažnai trumpi ir nekabinantys. matosi kad kurti paskubomis ir išmesti į rinką, aišku yra ir šedevrų, kuriuos tikrai galima pagirti, bet tokio ilgio kaip Half Life pirmas pvz. jau nesukuria.. dabar orientuoti į multiplayer žaidimai labiau.. na čia skonio reikalas, žinoma.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na taip, senieji žaidimai buvo taip sakant kur kas "negailestingesni" žaidėjui :) pats perėjęs virš šimto geimų ant NES, tai galima sakyt esu oldschool hardcore geimeris. apie tokią prabangą kaip seivai ten nebuvo nė kalbos, geriausiu atveju kodus įvedinėt galėjai. kažkaip užteko tada kantrybės eit ir eit iš naujo.. būdavo iššūkis, pvz pereit contrą nė karto nežuvęs... tai ir varydavai, kol iškaldavai mintinai :) ir kažkaip to laiko gal buvo.. dabar tai tikrai padaryti pramogai žaidimai, tokie kaip COD, bėgi nuo checkpointo iki checkpointo ir bet kada gali mest, vėliau vėl prišokęs trumpam pašaudyt, kada yra laiko..

 

Aišku pasikeitė žaidėjai ir jų įpročiai, mažiausias pastrigimas ir dažnas lenda į walkthrough, anksčiau tokių dalykų nebuvo, internetą retas turėjo namie dialup'inį kokį.. tai ką rasdavo žurnaluose, knygutėse specialiose (dažniausiai rusų kalboj), tai tuo ir dalindavos geimeriai, persirašinėdavo sau į sąsiuvinius žaidimų kodus ir t.t. buvo sakyčiau daug įdomiau, o dabar viskas ant lėkštutės, click ir tu jau skaitai kur eit, ką daryt, nebereik vargint smegenų :)

 

Apie grafiką... Grafika faktas vis geresnė, vis labiau detalios aplinkos.. aišku kaskart iš nextgen konsolės tikimės kad bus kažkas patobulinta, geresnė, HD grafika maloni akiai, bet žaidimai dažnai trumpi ir nekabinantys. matosi kad kurti paskubomis ir išmesti į rinką, aišku yra ir šedevrų, kuriuos tikrai galima pagirti, bet tokio ilgio kaip Half Life pirmas pvz. jau nesukuria.. dabar orientuoti į multiplayer žaidimai labiau.. na čia skonio reikalas, žinoma.

galbut del to ir zaidejei pasimete, laukdami naujo zaidimo laukia naujos grafikos o ne nauju nuotykiu!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aišku pasikeitė žaidėjai ir jų įpročiai, mažiausias pastrigimas ir dažnas lenda į walkthrough, anksčiau tokių dalykų nebuvo, internetą retas turėjo namie dialup'inį kokį.. tai ką rasdavo žurnaluose, knygutėse specialiose (dažniausiai rusų kalboj), tai tuo ir dalindavos geimeriai, persirašinėdavo sau į sąsiuvinius žaidimų kodus ir t.t. buvo sakyčiau daug įdomiau, o dabar viskas ant lėkštutės, click ir tu jau skaitai kur eit, ką daryt, nebereik vargint smegenų :)

Priminei, kaip brolis mano zaide Commandos pirmaji ant PC 1998~+ kazkur, turejo toki sasiuvini ir ten per pora lapu buvo surasyti lygiu kodai, kai as zaidziau, kaip teko kuistis po daiktus jo, kad surasti ta sasiuvini...faina prisimint

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Tai taip, taip. Bet negi negalima pasidalinti kitų žmonių protingomis mintimis, kurios liečia, mūsų, geimerių bendruomenę.

 

na taip, senieji žaidimai buvo taip sakant kur kas "negailestingesni" žaidėjui :) pats perėjęs virš šimto geimų ant NES, tai galima sakyt esu oldschool hardcore geimeris. apie tokią prabangą kaip seivai ten nebuvo nė kalbos, geriausiu atveju kodus įvedinėt galėjai. kažkaip užteko tada kantrybės eit ir eit iš naujo.. būdavo iššūkis, pvz pereit contrą nė karto nežuvęs... tai ir varydavai, kol iškaldavai mintinai :) ir kažkaip to laiko gal buvo.. dabar tai tikrai padaryti pramogai žaidimai, tokie kaip COD, bėgi nuo checkpointo iki checkpointo ir bet kada gali mest, vėliau vėl prišokęs trumpam pašaudyt, kada yra laiko..

 

Aišku pasikeitė žaidėjai ir jų įpročiai, mažiausias pastrigimas ir dažnas lenda į walkthrough, anksčiau tokių dalykų nebuvo, internetą retas turėjo namie dialup'inį kokį.. tai ką rasdavo žurnaluose, knygutėse specialiose (dažniausiai rusų kalboj), tai tuo ir dalindavos geimeriai, persirašinėdavo sau į sąsiuvinius žaidimų kodus ir t.t. buvo sakyčiau daug įdomiau, o dabar viskas ant lėkštutės, click ir tu jau skaitai kur eit, ką daryt, nebereik vargint smegenų :)

 

Apie grafiką... Grafika faktas vis geresnė, vis labiau detalios aplinkos.. aišku kaskart iš nextgen konsolės tikimės kad bus kažkas patobulinta, geresnė, HD grafika maloni akiai, bet žaidimai dažnai trumpi ir nekabinantys. matosi kad kurti paskubomis ir išmesti į rinką, aišku yra ir šedevrų, kuriuos tikrai galima pagirti, bet tokio ilgio kaip Half Life pirmas pvz. jau nesukuria.. dabar orientuoti į multiplayer žaidimai labiau.. na čia skonio reikalas, žinoma.

 

Apie sudėtingumą tai galiu duot pavyzdį, kurį visi puikiai žino. Grand Theft Auto. Senesnėse dalyse, norėdamas išsaugoti žaidimą turėjai iki safehouso nulėkt, o ketvirtoji francižės dalis jau siūlo autosave. Papildymas TBOGT turi ir checkpoint funkciją. Ir taip vis lengvyn ir lengvyn.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Straipsnis tai labai geras, skaiciau ji pries kelias dienas, pilnai pritariu, zaidejai nebezino ko nori, praso simuliatoriaus, gauna ji, tada sako per daug realistiskas, dar daug kam grafika pagrindinis dalykas zaidime, nu ir kas tada kurejai visa demesi skiria grafikai, o istorija buna tokia, kad nebesinori zaist po 1h zaidimo, nu ir ka, kurejai nebezino kaip itikti ir pradeda zaidimus kurt del pelno, nu pvz. COD labai pelningas, tai sukurkim ka nors panasaus, zaidimai neturi but vienodi, zaidimai turi but skirtingi ir itraukiantys, kiekvienas turi but unikalus, bet esme tame, kad kurejai pradejo ziuret i zaideju uzgaidas, is viso nereiketu ziuret i geimeriu norus, kurejai turi panaudot savo idejas ir kurt zaidima patys. Nesu zaides tu senu zaidimu su zilitonais, Nintedo ir panasiom senom konsolem, bet suprantu kad norit pasakyt, tikrai per daug viskas pateikiama ant lekstutes, nu pvz. autoaim, gal as pats noriu taikytis ir nenoriu jokiu pagalbu, nes as pats zinosiu, kad pats iveikiau sunku lygi, o ne tik spaudziau 2 mygtukus eiles tvarka ir begau iki kito checkpointo.

Ne į temą

Cia turbut ilgiausias mano parasytas post'as :)

EDIT: Ir dar pamirsau viena dalyka pasakyti, tokiu pelningu zaidimu kaip COD kurejai pasidaro kurimo termina 1 metai, bet nieko ypatingo nesukuria, tik grafika pagerina ir viskas, (nu ok Black Ops turejo gana idomia istorija, bet vistiek nebuvo kazko ypatingo), o pvz. Splinter cell, (aisku nelabai tinka palyginimui, bet bus gerai) kurimas uzitesia kelis metus, bet gaunasi puikus zaidimas, tai va, neturetu kurejai uzsibrezt tos tikslios datos ir neskubet, nu nesakau, kad man patinka laukt ilgai, bet geriau ilgiau palaukt ir megautis puikiu zaidimu :)

Redagavo IGNOLTA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu ir aš tokių draugų kuriems grafika yra svarbiausias dalykas, o visa kita nesvarbu. Man asmeniškai grafika nėra tokia svarbi (aišku smagu žaist gražia grafika žaidimą, bet tai ne svarbiausia), o svarbiausia, kad kabintu ir gameplay butų geras. Taip yra manau todėl, kad pradėjau žaisti žaidimus ant PC maždaug nuo 2000m. (man buvo ~4metai), tai ir buvo žaidimai su paprastom grafikom, mažais reikalavimais ir t.t. Buvo labai smagu žaisti tuos žaidimus. Geriausiai atsimenu kaip žaidžiau GTA2, tai jau net manim tėvai naudotis pradėjo (pvz. išsiurbliuok kambarius ir gausi pažaist :)), bet labai patiko. Taip pat senos geros Red Alert dalys, arba Need for Speed Porche. ;) Dabar žaidimai tikrai tokie nėra, nežinau ko trūksta jiems, kad tokie būtų, bet jie kitokie. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip... Sutinku. Pats pradėjau geimint nuo ~2002. Turėjau ir PS1, ir PC. Vien prisimenu ant ps1 atrodo Spec Ops, nors grafika tokia kad kai kur nieko nematydavai bet žiauriai varvindavau akis :):) Ir Colin McRae nežinau kelintas :) Dar ir dabar pas kaimynę įsijungiu [PS1] Mane bent labai kabina. :) O kai draugas turėjo turbūt vieną gan gerą PC... [ na iš įperkamų tais laikais] tai kai pamatėm NFS Porsche tai OMG. O dėl šiuolaikiniu, tai manau kad dabartinis Rockstar Games, yra šioks toks pavyzdys kitiems. Gal ne visi žaidimai, bet nors kažkiek tie žaidimai užbaigti. Vienais aspektais daugiau, kitais mažiau. Aišku, yra ir kitų, čia tik kaip labiausiai įsimintiną pavyzdį paėmiau]. Manau kad problema yra tai kad gamintojų yra per daug - o kiekvienam reikia uždirbti....

Na, gal atsiras kas susiprotės... Bet ištikro - jei mes tik čia šnekėsim, tai manau niekas nepasikeis. Kad ir kaip liūdna... ;)

Iš karto pasakau - tai tik mano nuomonė. :)

Redagavo AfroManX

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.