Rekomenduojami pranešimai

Tai ką visa serija true crime nutrauks? Ar tik šita dalį atšauke, daugiau nebus true crime ?

na activision buvo laidejai, jie cancelino. nebent kas nors paimtu ir isleistu, na kiti leidejai kokie. nesakau akd cia pirma zaidimas cancelintas, bet kai jau visas zaidimas skaityk buna sukurtas, ir tipo galutinis variantas laideju netenkino..ai atsaukiam..tai kas cia per shhh..negaliu suprast.juk tai nebuvo ten zaidimo tik 10% sukurta ir atsauke..jau matem ir gampelay ,visko biski..toks geras atrode..na Activision vietoj to sukure nauja kompanija kuri rupinsis vient ik COD digital downloadable dalykais. na kadangi teises leidybai priklause Activision tai jie cancelino ir manau kad kurejai net neturi teises isleisti zaidimo jau viskas..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet jei jie nutraukė tą žaidimą vadinas jiems nebepriklausio ir jiems iš vis nebereikalingos to žaidimo teisės, todėl kas nors galėtų nupirkt jas ir išleist šį žaidimą, na ir žinoma parduot 1000000 kopijų, kad activision nagus nusigraužtų.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na 100% tikrai jis nebuvo pabaigtas,nes butu isleide bet kokiu atveju tada. o seip is video negalima sprest apie tai koks jis geras buvo ar blogas.jei butu buves geras,niekas nebutu nukanceline.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na 100% tikrai jis nebuvo pabaigtas,nes butu isleide bet kokiu atveju tada. o seip is video negalima sprest apie tai koks jis geras buvo ar blogas.jei butu buves geras,niekas nebutu nukanceline.

Supranti, gal žaidimas buvo geras, bet jis nebuvo toks kaip COD ir todėl Activision gal galvojo, kad neuždirbs daug pinigų, todėl nerizikavo ir cancelino. Šiaip aš pats manau, kad žaidimas geras būtų, nes vis gi daug kas mėgsta oper-world'us ir per gatves važinėti tiuninguotomis mašinikėmis ir dar šaudytis. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Activision viska cancelino, tad negalima sakyt, kad del to, kad blogas buvo. O lfxiksas teisingai sako, kazkas turetu nupirkt teises i si zaidima ir pagaliau isleist, nes tikrai butu idomu pakapot blogiukus martial arts budu, palakstyti po honkonga, bei pabut bad ass mentu !

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Activision viska cancelino, tad negalima sakyt, kad del to, kad blogas buvo. O lfxiksas teisingai sako, kazkas turetu nupirkt teises i si zaidima ir pagaliau isleist, nes tikrai butu idomu pakapot blogiukus martial arts budu, palakstyti po honkonga, bei pabut bad ass mentu !

 

tai jo jo butent Acti pagalvojo kad geriau sukurt nauja kompanija Bottleheads atrodo..kuri rupinissi tik COD ten downloadu ar kazkuom, o atleido visus ka galejo ten belekiek darbuotoju , nors 2010 turejo toki pelna kad..bet pagalbojo dabar, kam jiem isvis reikia zmoniu, jie vien is COD gyvens turbut...siaip cancelinimas daznai reiskia the end..zek kad dar kurejai nebankrotuotu, ir numirs kompanija ju jei niekas neisgelbes dabar. ju politika kuo daugiau uzdirba ,tuo daugiau zmoniu atleist is darbo ir daugiau zaidimu atsaukt kad dar daugiau uzdirbt nieko nedarant. nereiks va ne vieno zaidimo dabar jiem leist jau..ramiai sedes sau be islaidu tik iplaukos eis.. kas per leidejai..ner zodziu..tai jei visi tai pdarytu tai kokius zaidimus isvis turetume ir kiek... :D nepirkt nieko is ju daugiau..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

True Crime Comes Back To Life!

 

Nuotrauka

Remember the short-lived “True Crime: Hong Kong”? It was a reboot for the somewhat broken series, set to be published by Activision. It was cancelled by the gargantuan publisher, and promptly swept under the rug. Square Enix however, has decided to pick up development rights for the abandoned game, though they won’t be putting it out under the “True Crime” brand, as Square Enix doesn’t own the franchise.

 

So it’s good news for any True Crime fans out there, and it’s definitely some positive buzz for Square Enix.

taigi kaip jau supratom, Square isgelbes jau sukurta taciau nucancelinta zaidima. tiesa negales jo isleist jau True Crime pavadinimu, taigi tures sugalvot nauja. taciau paims zaidima ir isleis. va cia tai Square :kede: dabar Square tures ir kureju teises jau pilnas. na tikrai is parodytu video bei screenu ,bei visos tos info ,zaidimas buvo labai cool. manau Square cia gera kasni paeme. tuo labiau visi zinos kad ir kokiu pavadinimu ji isleitu, kad cia butent yra buves true Crime , ir manau kad daugelis pirks vien jau delto. na ne daznai siais laikais kas nors paima nucancelinta geima isleist.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yay yay yay! Taip ilgai laukiau kol kasnors perims ji, o stai ir square prasisuko :kede: Dekui scalmanai uz naujiena :mad2:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Saunuoliai square , pagaliau sis game pamatys dienos sviesa :kede: Nei vienos dalies nezaides True crime, bet square isgelbejo si game, ir galesiu isbandyti :mad2:

Redagavo haris883

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na va ilgai laukt nereikejo , Square nupirko nucancelinta pries tai zaidima ir dabar ji isleis jau siemet , tik kitu pavadinimu "Sleeping Dogs". ir net kurejus paliko tuos pacius. tokiais momentais pradedu labiau gerbti Square :pirate2: .

Citata

Square Enix's 'Sleeping Dogs' to launch in August 2012, looks True Crime-esque

 

"Sleeping Dogs" isn't lying down, shifting from trademark to passively announced title. Canadian retailer Future Shop's official gaming Twitter account posted a poster for Square Enix's Sleeping Dogs and announced an expected launch of August 2012 for PS3, Xbox 360 and PC. It notes the game will be available to pre-order soon.

 

Square Enix has confirmed Sleeping Dogs, the reincarnation of True Crime: Hong Kong. The publisher sent out a new live-action trailer and notes the game will be available "in the second half of 2012." It's still being developed by United Front Games.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1 dalis true crime man kazkaip nelipa o va antra dali N kartu prazaides ziauriai patika.Tikiuosi si dalis bus gera o gal ir geresne uz antra dali:)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1 dalis true crime man kazkaip nelipa o va antra dali N kartu prazaides ziauriai patika.Tikiuosi si dalis bus gera o gal ir geresne uz antra dali:)

 

jo antra dalis buvo tikrai gera , viena del tu suemimu gatveses ir del hand combat sistemos ,tais laikais tai buvo kazka naujo, o naujas zaidimas bus tikrai geresnis, juk jau nemazai gameplay video buvo is E3 2010 demo rodyto, tai nuo to laiko jau viska tik pagerint galejo, tikrai blogiau netapo .kas kliuvo tai masinu valdymas man bent jau.o vat pesciomis begiojimas ir musimasis tai buvo super.,tai gali tik isivaizduot kaip bus viskas ant next gen, bent jau ka maciau is senu gameplay ,tai viskas labai gerai :pirate2:

o naujas live action treileris isvis mindblowing.. :) laukiam nauju gameplay :dance:

p.s. o Activision tegu toliau leidzia crapinius geimus pagal filmus, kaip kad naujas Battleship perliukas ju bus :)

 

pirmi oficialus Sleeping Dogs screenai

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

toks Yakuza + GTA/MC LA

 

bei nauja zaidimo info

 

Square Enix Goes Undercover With Sleeping Dogs

 

Square Enix London Studios and United Front Games Bring Gritty, Open-World Action to the Streets of Hong Kong in Second Half of 2012

 

Square Enix London Studios, a part of the Square Enix Group announces Sleeping Dogs, a gritty open-world cop drama set in the vibrant city of Hong Kong. Developed by United Front Games in collaboration with Square Enix London Studios, Sleeping Dogs will be available in the second half of 2012 for the PlayStation 3 computer entertainment system, Xbox 360 video game and entertainment system from Microsoft and Windows PC.

 

Sleeping Dogs catapults players into the role of undercover cop Wei Shen, tasked with taking down one of the world’s most fearsome criminal organisations from the inside... the Hong Kong Triads. As players explore the bustling and crowded Hong Kong island, through its neon-lit side streets and sprawling street markets, an incredible story unfolds of loyalty and betrayal where Wei begins to question his own motives as he is sucked in deeper than he could ever imagine.

 

Offering players an island packed with action, every street corner, market stall, harbor dock or city skyscraper can become an opportunity for intense shoot-outs, adrenaline-fuelled street races and intense, brutal martial arts combat. Featuring one of the most intuitive and imaginative combat systems, Sleeping Dogs empowers players to perform an extensive set of martial arts moves, singlehandedly taking on numerous opponents. Players perform bone-crunching kicks and combos, vicious counters and a cinematic set of environmental takedowns making use of countless real-world items from circular saws to phone booths, incinerators to refrigerator doors.

 

“From the moment you pick up the controller and experience the blend of driving, close combat and shooting you know you’re playing something fresh and a bit special,” said Lee Singleton, general manager of Square Enix London Studios. “Sleeping Dogs has one of the best melee combat systems out there – it’s super brutal with devastating takedown moves, and when added to UFG’s proven heritage in driving games, a first class story and the vibrant backdrop of the Hong Kong underworld we get a fiery recipe with fun written all over it.”

 

“Working on Sleeping Dogs has been such a huge passion for the team at United Front Games and we’re really pleased to be working with Square Enix London Studios,” said Stephen Van Der Mescht, executive producer at United Front Games. “The extensive experience that both studios have in creating compelling open world gameplay and rich, rewarding combat makes for a perfect partnership. Working together we’re ensuring Sleeping Dogs is the most intense and immersive game it can be.”

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas shaunu tik man gta serijos zaidimai yra etalonas ir viska liginsiu su juo :) nezinau ce gerai ar blogai, butu ydomu kuo daugiau side misions vykdyti perejus main story, ir sheip kaip pamastymui tai galetu ymesti kokiu nauju side misionu kas menesi tarkim :) panasiai kaip gt5 ymeta online eventus :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos