Rekomenduojami pranešimai

Katik susirinkau visus achievment'us.

Ispudzio tikrai nepaliko, vidutinis zaidimas. Daug glitch'u, bug'u. Valdymas irgi ne be priekaistu (ir ne tik masinu). Zaidimas pilnas visokiu smulkmenu ir mazu detaliu, bet jas ismetus pats zaidimas prastas (matyt sudejo jas tam, kad paslepti is esmes prasta zaidima).

Main story irgi kazkokia neuzkabinanti. Nu zodziu, belaukiant GTA5 suejo ir toks zaidimas :megusta:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu va iki platinos liko 1 trofeju gauti. Bereik uzkelti triad lvl iki max ir buf viskas done, nesitikejau kad bus viskas labai lengva

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Jum neuzsibugino kioskai praejus kaskur puse zaido ? nes man tai dabar neina is kiosku pirkt nieko tik paspaudziu ir kalba pastringa(10balsu tapati..) todel nepaduoda prekes.Su parkingu ir aparatais viskas gerai. Tik su kioskais pvz ledu ar kitokiais, ai dar ir pas merga nuejus ta kur prideda kad greiciau kiltu tas geltonas...Ir kur ginklu randat ? nes man pvz turiu smg ir pistaleta per misija tai po misijos dingsta kaskaip... lb uzknisa o ginklu pardos arba as nerandu arba nera aplamai...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nega ginklu parduotuves, galima gauti pistoleta is lockboxes, gali uzmusti menta, del bugu tai per nauja bandyk leisti, nes man irgi biski buvo uzsibugine, bet po loadingo kazkaip ir praejo viskas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parsisiunciau, neblogas, atrode kol neperejau prologue misijos, paskui paaiskejo kad teks zaist uz menta - Istryniau.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parsisiunciau, neblogas, atrode kol neperejau prologue misijos, paskui paaiskejo kad teks zaist uz menta - Istryniau.

 

Nereikia jokių galių, kad iš anksto nuspėt jog būsi mentas ar bent jiems prijaučiantis. Juk visuose True Crime tas pats. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parsisiunciau, neblogas, atrode kol neperejau prologue misijos, paskui paaiskejo kad teks zaist uz menta - Istryniau.

 

O tai cia tipo tokios paniatkes? net uz menta zaidimu zaisti negali, ar kaip?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Parsisiunciau, neblogas, atrode kol neperejau prologue misijos, paskui paaiskejo kad teks zaist uz menta - Istryniau.

 

Ne į temą

Reikia ideti i pasijuokim/pralinksmekim :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai cia tipo tokios paniatkes? net uz menta zaidimu zaisti negali, ar kaip?

 

Ne į temą

Tai čia jis koks teroristas ar kažkas panašaus, tai nemėgsta farų... :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na o man žaidimas visai patiko, kaip bebūtu keista, a ne?

jei rimtai kalbant, tai prieš dedant diską į xbox360 buvo nuojauta, kad busiu nusivylęs, nes niekad manęs netraukė GTA klonai (išskirti galima Mafia), visada jie likdavo šešėlyje, ypač taip visų pamėgtas Saints Row III - kurio tiesiog nesupratau, nors su humorų jausmu kaip ir gerai, ir tokio pobūdžio humorą mėgstu.

Kodėl Sleeping Dogs geresnis už GTA IV?

 

1) Pasaulis ir atmosfera žaidime.

Taip, Mafia II tikriausiai buvo gyviausias pasaulis ir atmosfera. Žmonės kurie kalbėjo gatvėse apie karą, valytoja, kuri nuolat klausydavo kas vyksta pas laiptinės kaimynus ir t.t... Sleeping Dogs - ne tiek atviras ir kažkuo ypatingas pasaulis, nieko revoliucinio Hong-Konge tikrai nėra. Gerai apgalvotas pasaulis, su savo mobais ir savo atmosfera. Max Payne, Deus Ex, Prototype, Parasite Eve, Crysis 2, iš dalies Mafia II ir aišku GTA 4 - ką jie visi turi bendro? New-Yourk miestą savo žaidime, kuris tikrai jau atsibodo. Azijietiškas megapolisas, pilnas triadų bandų ir narkotikų.

 

2) Rimti vyrai nedūsta

Toks jausmas, kad ir pas C.J. ir pas Niko Bellicą mokykloje turėjo per fizinio rengimo pamoką dvejetą. Trumpas bėgiojimas iškarto duodavo pompą, judėjo lėtai ir apskritai turėjo prasta fizinį pasirengimą. Sleeping Dogs žaidimas tiesiog pilnas ne aukštų pastatų, tentų, kur galima įšokti/nušokti herojui, gatvės padarytos kad būtų kur judėti ir ką veikti. Kai kurios misijos išnaudoja visą šitą potencialą ir beje tai vienos iš įdomiausios misijos žaidime.

 

3) Kung-Fu

Dar ne viename žaidime kuris naglai bandė pasinaudoti visiems mums gerai žinoma Grand Theft Auto koncepcija nebuvo sugalvojęs įdėti į žaidimą gerai atidirbta kovos mechaniką. Jokie sandbox kūrėjai net nebuvo priėję prie to arti, net Ubisoft su savo assassinu. Pagaliau atsirado kovos kombo, muštis išties sunku ir kas kart priduodama įvairovės. United Front Games tiesiog paėmę viską kas buvo gera iš Batman: Arkham City, pakvietė UFC (jeigu neklystu) kažkokį čempioną, kuris jiems padėjo visą tai realizuoti ir parodė dar daug įvairių dalykų.

 

Žinokite galėčiau ir toliau vardinti kodėl jis yra geresnis už GTA IV bet tuo pačių galėčiau vardinti kodėl GTA IV yra geresnis, bet Jūs ir taip be manęs žinote :( Tikriausiai kyla klausimas, kam aš čia lyginu 2008 metų GTA IV ir 2012 metų Sleeping Dogs? Na ties kas žino, kad United Front Games turėjo rimtų problemų su leidėjais (Activision) ir žaidimas turėjo pasirodyti tais pačias 2008 metais pavadinimu True Crime: Hong Kong. Nuo 2008 metų beveik nieko nepasikeitė, koncepcija liko, variklis liko tas pats, scenarijus irgi nebuvo kardinaliai pakeistas. Tad galima drąsiai sakyti, Sleeping Dogs tikrai yra GTA IV killeris, bent jau šiai dienai.

 

Aš giliai tikiu, kad kai pasirodys GTA V, jis parodys kur tikras sandbox žaidimų etalonas ir kokie jie turi būti, bet kol kas yra kaip yra :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 

2) Rimti vyrai nedūsta

Toks jausmas, kad ir pas C.J. ir pas Niko Bellicą mokykloje turėjo per fizinio rengimo pamoką dvejetą. Trumpas bėgiojimas iškarto duodavo pompą, judėjo lėtai ir apskritai turėjo prasta fizinį pasirengimą. Sleeping Dogs žaidimas tiesiog pilnas ne aukštų pastatų, tentų, kur galima įšokti/nušokti herojui, gatvės padarytos kad būtų kur judėti ir ką veikti. Kai kurios misijos išnaudoja visą šitą potencialą ir beje tai vienos iš įdomiausios misijos žaidime.

 

 

Well atleast C.J. tried

 

Nuotrauka

 

Redagavo Batista

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaip paziuriu y senus screen tai galvoju ar istikruju jie taip prastai atrode grafiko atzvilgiu :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausimas tiems kas jau žaidė: Ar žaidimas įdomus/itruakiantis ? Ir ar važinėtis po miestą ir pnš linksmą, gerai vairuojasi ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jus, tamsta, temą skaitėt? Jau ne vienas pasisakė tuo klausimu. Todėl siūlau gerbiamajam daugiau pasiskaityti.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O jus, tamsta, temą skaitėt? Jau ne vienas pasisakė tuo klausimu. Todėl siūlau gerbiamajam daugiau pasiskaityti.

 

Ne į temą

Nebūtų naujokas . Nori kuo daugiau pranešimų parašyt .

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos