Rekomenduojami pranešimai

nesu didels tomb raider fanas,taciau kuo dauiau zuru sitos dalies gameplay juo labiau norisi paciam isbandyti,viskas atrodo graziai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visur ta mp kisa, lyg jis padaro zaidima geru... Gerai, kad dar yra dev'u kurie supranta kas svarbiausia zaidime ir nebijo spjauti i mp...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

multiplayerio info

 

 

He (OXM editor Dave Rudden) acknowledges that fans will be wary of changes.

But of course comes back to say that after playing it feels the “creation and execution are coming from the right place.”

Team Deathmatch is in.

“a team of Lara’s surviving allies pitted against a group of hostile natives cutely referred to as “scavengers.”"

Best-of-three matches, alternating between sides.

“an immediate wrong turn out of our cavernous base … had us sliding down a rocky water tunnel…”

“the maps aren’t too wide open”

“lever-baser traps that shot spikes out of walls, climable surfaces, destroyable environmental elements (like bridges), and weaponry like Lara’s now trademark bow and arrow.”

Second game type “Rescue” survivors have to collect a certain amount of med-packs and deliver them to rotating destinations while scavengers must reach a certain kill count.

Rescue gives survivors a “bleed-out” time, that you can cut short with a “brutal” melee finisher.

“Wind Chasm” was the map they played on. Tropical, with traps, vantage points and junk.

Karl “dropped hints about a mode called “Cry for Help,” which apparently will place a strong emphasis on discovery and collection.” Adventure as opposed to combat game type.

Unclear if any other modes available.

“select from a deep roster of characters.”

“different stats and loadouts.”

“primary firearm/bow, sidearm, grenade style projectile, climbing axe that serves as a melee.”

XP gained can go to altering stats and purchasing more advanced characters.

No Lara in multiplayer that he saw.

Can chose the same character as a teammate.

Some single player actions have been sped up for sanity-sake.

“[Noah Hughes] goes on to note that while it make seem odd that this historically loner heroine now has a whole roster of companions…”

Goes through the same old campaign points; hanging upside down, falling onto spike, running through cave, Sam, wolf, bear trap, blah blah blah.

Bow can be used to distract enemies.

More QTE’s.

“… Lara runs into a group of scavengers that includes a shielded man wearing a steel mask. Gunfire doesn’t work on this guy…”

 

More Tomb Raider multiplayer content is on the way. Square Enix is promising an official update during CES 2013 next week.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visur ta mp kisa, lyg jis padaro zaidima geru... Gerai, kad dar yra dev'u kurie supranta kas svarbiausia zaidime ir nebijo spjauti i mp...

 

multplayer yra gerai,gal per mp pvz kartu misijas bus galima vygdyt gal prie mp ir co op prides,o gal mp padarys tikrai gera kuri su mielu noru pats losi

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pirmi multiplayer vaizdai

 

http://www.youtube.com/watch?v=QvoQGr6cpbk&feature=player_embedded

 

tombraidinsim su draugeliais :isee: mazdaug nuo 4:50 video, atrodo ganetinai unchartiskai.mapai kiek matesi gana mazi.judesiu animacijos kazkokios keistokos irgi.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Negudrios naujienos apie demo versija:

Crystal Dynamic direktorius Karl Stewart pranešė, kad iki Tomb Raider žaidimo pasirodymo jie nežada išleisti žaidimo demo versijos.

Vakar Twitter socialinio tinklo žinutėje, skirtoje Tomb Raider žaidimo gerbėjams, Karl Stewart paskelbė: „Mes neplanuojame iki žaidimo pasirodymo išleisti demo versijos ir nenorime atskleisti bei sugadinti žaidimo istorijos“.

Siaip gan idomus sprendimas,dauguma leideju kaip tik duoda tas demo,kad pazadintu zaidejo apetita,na o CD pasirinko kitoki kelia,bet kiek suprantu ta demo bus,tik tada kai jau zaidimas bus isejes...geram produktui-reklama nereikalinga :halone:

Redagavo FUZA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepaminejai, kad zaidimas netures jokiu season ar online pass'u :thumbup:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tikriausia visi kiti kai demo isleidzia tai sugadina staigmena :npoker: . kas jei niekas neleistu tada demo .. :working: demo yra gerai. bet tokie pasiteisinimai irgi tinka.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

zaidimas gaus "PC only" isskirtiniu savybiu is AMD grafikos. bent jau ne paprastas konsoliu portas bus. tas gerai.

 

Nuotrauka

 

AMD teased some PC exclusive features that will be coming to the PC version of IO Interactive Crystal Dynamics’ upcoming Lara game, Tomb Raider.

According to the following image, the PC version of Tomb Raider will feature optimized controls for the PC, silhouette-enhancing tessellation (meaning that Lara’s butt will look more ’rounder’ than ever), per-pixel displacement mapping tessellation, MLAA and HDAO support, as well as a top secret DX11 effect.

 

We also know that Tomb Raider PC will feature higher resolution textures and will be ported to the PC by the studio that was behind Deus Ex: Human Revolution and Hitman: Absolution, Nixxes.

top secret dx 11 efektas ? ... :gosh: koks jis ?

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2T9QXMdeba8

 

fast travel ..no thanks . nebent paciam vaiksciot bus ziauriai nuobodu. kas butu lievai.

siaip viskas labai idomu cia, tik truksta open world viskam tam ir simtu valandu gameplay su daugybe NPC ir questu. kazkaip toks TR butu epinis isvis mano skoniui.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na kaip ir šnekėjo treilery kad jei norėsi kažką naujo atrast, gavus atitinkamus upgrade'us, gausi grįžt atgal į tas pačias praeitas vietas taigi tas fast travel bus nebent aktualus kai viską atrasi ir išnagrinėsi ;) analogiškai buvo viskas ir Darksiders 2, kartais užknisdavo grįžt į tas pačias vietas bet atrasdavai kažką vis naujo patekęs į naują vietą

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siaip cool .laisves gal ir nera ,bet nors selint galima . viskas prikaluso nuo AI bukumo ar ismanumo, nuo to priklausys kaip zaisis zaidima. iskyla daugiau panasumu su FC3 personazu negu anksciau maniau. na visas procesas zaidimo.

ir kazkaip gana ziaurus, pilna visokiu nemaloniu scenu . tai seniau buves zaidimas beveik visiem, TR tapo zaidimu suaugusiem.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.