Rekomenduojami pranešimai

When Naughty Dog first revealed Uncharted: Drake's Fortune to gamers at E3 many years ago, the game was immediately dubbed as a Tomb Raider title featuring a male lead character. Once Uncharted released, everyone realized that wasn't the case and that Uncharted wasn't a clone of Tomb Raider in any way, shape, or form. Uncharted: Drake's Fortune was met with solid reviews, but Uncharted 2: Among Thieves put the series on a whole new level.

 

Karl Stewart of Crystal Dynamics has been answering questions on Twitter about the upcoming Tomb Raider reboot. Earlier in the evening we asked Karl if Naughty Dog's Uncharted series had any influence on the new vision for Tomb Raider. His reply may surprise you.

 

"Uncharted influences everyone's game not just Tomb Raider. How can it not? You don't get better then 30+ game of the years."

 

We then followed up with:

 

"Uncharted certainly is a marvel. Is the new vision for Tomb Raider and game mechanics a result of Uncharted or [is it] unrelated to Uncharted's success?"

 

Karl responded with a statement that may get gamers even more interested in the Tomb Raider reboot.

 

"You're going to have to wait and see dude :cheers: Too early to get into specifics."

 

As Uncharted was compared to Tomb Raider, now the new Tomb Raider shall be compared to Uncharted. With each franchise being handled by incredibly skilled development teams, the true winners will be the gamers. Crystal Dynamics have crafted some great Tomb Raider entries, but their last project, Lara Croft and the Guardian of Light; they have secured their names in the minds of gamers worldwide. After seeing what they created with Guardian of Light, a full-scale Tomb Raider title should be nothing less than amazing.

 

Gal ką nors sudomins :dance: Tai pat praneša, kad greičiausiai bus ir MP rėžimas.

Redagavo RB89

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Natalie Portman? :D

kad lupu forma visai ne , bei nosis ne tokia. :D bet siaip pirma karta jos veidas tikrai realus. tas dziugina. manau daugelis vyrisko lyties atstovu gali rasti sitam veide tai kas jiem patinka tikrai..

siaip Hilary Swank tokia labiau berniukiska visada buvo. kazkas tokio ir cia .

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tipo Jūs masturbuositės ar žaisit tą tombraiderį? :thumbsup4: Taip ir nesupratau.

Gi matysite Jūs tą mergą tik iš nugaros 99% viso laiko. Koks skirtumas, kaip tas veidas atrodo :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tipo Jūs masturbuositės ar žaisit tą tombraiderį? :thumbsup4: Taip ir nesupratau.

Gi matysite Jūs tą mergą tik iš nugaros 99% viso laiko. Koks skirtumas, kaip tas veidas atrodo :thumbsup4:

Is to seka , kad svarbiausia kaip atrodys uzpakalis :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tipo Jūs masturbuositės ar žaisit tą tombraiderį? :thumbsup4: Taip ir nesupratau.

Gi matysite Jūs tą mergą tik iš nugaros 99% viso laiko. Koks skirtumas, kaip tas veidas atrodo :thumbsup4:

bet cutscenose ar apsukes kamera matysi jos akis,veida, ir jau losdamas zinosi kaip atrodo ji. tame ir yra isilosimas, kai isijauti i zaidima. o ne tik valdai sukurta kompiuterini veikeja kad jis patektu is tasko A i taska B. zaidimo atmosfera persiteikia viskuom. ir tikra isvarbu kaip tavo veikejas kalbes ir kaip atrodys,kaip reaguos i zaidimo ivykius, jei bus veidas visalaik vienodas ir pasakys kelias tupas frazes zaidimo eigoje ,nemanau kad noresis uz toki persona lost.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na žaidimas iš ties gundančiai atrodo. Norėčiau, kad būtų truputi daugiau veiksmo, nei praeitose dalyse, nes nelabai man patinka kai valandas kankiniesi spręsdamas mįsles ir pan. Na bet čia skonio reikalas, aš labiau linkęs kai reikia ir pašaudyt nemažai, bet ir būtų ir mįslių, bet ne per daug. Puikus pavyzdys manau - Uncharted dalys. :thumbsup4:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na žaidimas iš ties gundančiai atrodo. Norėčiau, kad būtų truputi daugiau veiksmo, nei praeitose dalyse, nes nelabai man patinka kai valandas kankiniesi spręsdamas mįsles ir pan. Na bet čia skonio reikalas, aš labiau linkęs kai reikia ir pašaudyt nemažai, bet ir būtų ir mįslių, bet ne per daug. Puikus pavyzdys manau - Uncharted dalys. :thumbsup4:

apie Uncharted nieko blogo negaliu pasakyt aisku,bet jau neduog dieve dabar visi zaidimai pradetu naudot vienoda coverinimosi ir saudymo sistema :) , jau Mafia2 ta pati turejo galima sakyt.man norisi cia dar daugiau nuotykiu,nes Uncharted labiau saudai siaip. aisku suadymas labai tinka jei story su juo gerai susipina, bet tikrai lara ne prades saudyt i visas puses nes kaip matai ji pradzioj ir ginklo netures net. reikes nagais kabintis, kad isgyventum. taipogi nenoriu kad taptu tokiu paciu jumping nuo vienos paltformos ant kitos zaidimu.na bus kazkas daugiau manau cia nei tik sokinet. aisku kam kas patinka. man jau saudymo visuose zaidimuose per akis,ir kuriam reikia ir kuriam nereikia. kiek gi galima visur atsirast su kruva ginklu,neiaksu is kur juos gauni bet tai nesvarbu ,savrbu kad turi visalaik.o kodel turi ,as noriu neturet pvz ,taip daug baisiau ir idomiau, na sunkiau irgi gal. pvz Uncharted irgi galetu mest ginklus von, ir pvz su basliais smaigstyt priesus :) ,naudojant artimas atakas,o kai is arti pultum ,priesas ir nespetu issaut net. idomu butu naujienos apskritai. na bent jau kad keistusi ta atakavimo sistema.

kur dingo MGS 3 close combat stilius, man tai ten taip patiko, kad sakes. ne vienas next gen jau nebeturi nieko tokio.visur sauk,sauk. rankos neluzta ,nereikia bintuot,nereikia biciu sugelimu gydyt ar rankos sanari atsistatyt po kritimo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daugelyje siuolaikiniu zaidimu neimanoma uzstrigti , ta prasme , kad yra per daug uzuominu ka daryti , bet kartais jos uzknisa , nes neleidzia zaidejui galvoti. Kaip pvz viename is scalmano paveikslu , kur Lara su deglu uzdega deze ar kazka ir ten yra butent parodytas zenklas , kad ta objekta reikia uzdegti , bet na kam ta uzuomina, leiskit zmonems pasukti galvas.

Noreciau , kad TR9 butu 70% tyrinejimo ir 30% saudymo , nors zinau , kad taip tikrai nebus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

va kaip db prisiminiau del to tyrinejimo vakar taskiau sh. paimkim senesnius survival horror, action adventure ten butent taip ir buvo, pirmieji tomb raideriai nebuvo to lengvumo kartais zioplumas arba nepastebejimas todel kad nera uzuominos privesdavo prie sales restarto arba paciam narstyt is naujo sale. dabar prie sh2 biski grizkim einant i kalejima isokam i suliny ten tik siena jei isjungtas prozikas isvis nieko negali zinot, ijungi ir ieskai sienos visur dauzydamas kol garsa randi ir isgriauni ja, o jei lauksi kol kazkas atsitiks ar islys lempute su rodykle dauzk cia arba windows savarzele ;DDD, tai jau nebera to idomumo net zais, zaidimai jau perdaug kaip filmai siais laikasi, suprantu run n gun, fps ka ten nugrybausi be daug siais laikais, nebe quake laikai gi. bet pries daug metu viskas turejo ta patyrinek mane dvase, kurejai patys aiskindavo kad kuriame zaidima kur tu noresi prieit paziuret prie daigto gal ji galima panaudot o panaudojus ji tai prates zaidimo eiga. tikiuos supratot. zaidimu rinka BACK IN TIME.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

jo butent seni geri laikai. kai kurejai zaidimus kurdavo pagal save. kaip patys noredavo ir kaip jie matudavo ta vizija savo,kad ir kokia beprotiska ji butu ar keista. siom dienom vieni zaidimai kuria pagal kitus zaidimus ir dar patys tai pasakoo, na tai tik norisi pasakyt jiem visiem FTW..kur zaidimu dvasia..tipo ..er..mes kurem zaidima ikvepti va to zaidimo...ir oba gaunam kazkurio zaidimo kopija, tai nh as nenoriu jokiu kopiju, nera tokiu zaidimu koks buvo MGS1, RE1, SH1, na visi pirmi ir visi skirtingi,ir antros dalys buvo super, ir trecios. niekas nejo vieni paskui kitus,ar kopijuodavo kazkas.Parasite Eve2 isejo isvis kosmosas buvo,nieko nebuvo teke matyti panasaus.na ir TR tuose paciuose..nzn ten tike laiko uzimdavo kad..nzn kur eit ,ka daryt,reikdavo viska ismastyt paciam. dabar mum su pirstu rodoma, na tipo kokie mes duheliai,patys jau negalvojam.tai tipo va coverikis cia, arba va saudyk taip ir anaip.per sunku ? nieko, yra autoaim.negali rast daiktu ,nebeda mes juos apsviesim. na is kitos puses ne taip ziauriai blogai jau viskas butu jeigu ten tiktai daiktu paryskinimas. na kadangi grafika tokia gera kad neatskirtum gal kuris daiktas naudojamas o kuris ne.nzn. man uncharted per daug shooteris, MGS4 buvo per daug ..na kiausiniene kepa 20 min intarpe ;) ..p*** krc..RE5 visi zinom kuo tapo, na ir beveik visos kitos serijos irgi. isimine visi zaidimai iki next gen taip gerai is tikro, deja next genai b uvo..na tiesiog pereiti ir kazkaip nieko doro...aisku yra isimciu labai geru..bet mano kaip geimerio norai tai jau lenkia laika daaaaug metu i prieki..tai ka matau tai greiciau zaidimu vaziavimas zemyn ,o ne aukstyn. revoliucijos kurias as taip smagiai radau zaidimuose deja nebuvo pripazintos ir visi jas pamirso. matyt mums reikia buku dalyku ir pirstu rodyt kur eiti, ir kad galetum eiti tik vienu keliu, kad i kaire nepasuksi nei desine, va tada visi perka milijonais. nors istikro toks shhh kad..geda

 

o su nauju TR tikiuosi kad serija atsigaus ir galbut eis kitu keliu, na ir nenoriu kad eitu Uncharted keliu visiskai.

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

isireiksiu be offtopico. del tu geimu sushikimo.

 

pinigai vercia daryt viska vienodai. geimas pasiseke tai pakopinkim ji cia vienas pointas kame taip yra.

 

antras ir svarbiausias kad ir daug metu turi kurejai jie neturi jokios patirties geimuos daugelis ju nera nei geimeriai nei nk, nebando kurt ispudingu naujoviu refurbishina senas istorijas ar kitus geimus. net nera su sega loshe. geriausias pavizdys

 

 

 

klausykit ka sneka ir suprasit. ko jis paklausia ir ka atsako. tokie ir kurejai siais laikais.

Redagavo red-cat_eX

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

nesakyciau kad taip ziauriai , sakai kurejai patys nera geimeriai. nelose su sega? o kam su ta sega lost. as su sgea nelosiau irgi. dauguma kureju manau na yra tavo tevo metu,ir tu sakai kad jie nieko nezino ir nera geimeriai? ..na nzn del to. netvirtinciau. nei mes daug zinom apie juos nei ka. o nesamones pasneket tai manau nesunku. tiesiog dabar kurejai neturi laisves ,jeigu jie patys zaidimo neleidzia,o turi ieskot kas ji leis,tai negali kurt to ko nori,o turi kurt tai kas paklausa turi,na arba retais atvejais gali rizikuot su kokiom naujom idejom. labai juokinga tik kai kurejai sako va mes klausem ko nori geimeriai ten per facebook ar kitur ir mes va kuriam tai ko nori jie ..idomu pagal ka jie kuria? ..tikrai ne pagal mane, ir ne pagal jus manau...ar mes ten komentavom,nes kas tada komentavo ..kazkas kas nera mes..tai zaidimus jie dabar kuria pagal nezinia ka..davai kuriam zaidima 3 komandom, viena kurs single player ,antra multi,o trecia zombius...p*** nh..nzn tegu ima vieni kurejai kuria tik multiplayer zaidimus i kuriuos as net demesio nekreipsiu, o kazkas tegul kuria visom pajegom story..ir ne b* 5 val ilgumo zaidima 3 metus kurt nh...ai bet uztai 100 val multiplayer galima lost ..aisku.. ;) labiausiai patiko new vegas..ilgas..geras story..norisi losti ir ne viena karta..ir ne 5 val zaidimas..ir nera nuobodus per daug kaip rpg ,ir nera per daug shooteris..ir ginklus gali tobulint..jei butu dar 5 Fallout zaidimai per metus,tai nelosciau ne vieno fps isvis.engine gali likt tas pats del manes..viskas puiku tenai..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos