prankster

THQ: žaidimai turi būti pigesni. Jūsų nuomonės.

Rekomenduojami pranešimai

Publisher THQ believes the current retail model for games is all wrong and reckons it has the answer: keep prices low at the outset then sell in additional content later.

 

Gamasutra reports that CEO Brian Farrell told the BMO Capital Markets conference in New York, "What we're thinking about the business is we're turning it on its head a little bit. It's not, 'how high a price can we get', but 'how many users'."

 

Farrell believes current launch prices in the vicinity of $60 are "keeping people out".

 

"When we launched [MX vs. ATV] at $59.99, we'd do some units, and then when we brought the price down to the mass market-friendly price of $39.99, it would just pop," he explained.

 

"So the thinking this time is, let's initially launch at $39.99 - it's a very robust game, very high quality, so this is not about trying to get a secondary title out. It's a AAA title, at that price point, but then with a series of DLC so people can extend their experience."

 

"We think this is the future of gaming. We think that's the way games are gonna go in the long term."

 

Look for the new strategy to kick in with MX vs ATV Alive, due for release in Spring 2011 on PlayStation 3 and Xbox 360.

Trumpai: žinoma žaidimų kūrėja THQ teigia, kad žaidimai turi būti pigesni. Argumentai pateikti aukščiau.

 

Šaltinis: Eurogamer.net

 

Mes esame daug diskutavę šia tema, tačiau aš, asmeniškai, nepamenu, kad tokią nuomonę pateiktų kas nors žaidimų industrijoje atliekantis gan didelį vaidmenį.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia idomiai gaunasi, kaip parasyta, kad parduoti pigiau o po to primesti DLC, tai man nemaiso, svarbu, kad nesigautu taip, kad nusiperki zaidimu ir po kiekvieno levelio mokek kapeika jiem. ir kas be ko turi buti normali stuktura tam, o ne tai kaip dabar kad turiu kruva originalu, bet pusei ju dlc negaliu pasiimti "nes regionas ne tas", tai jei parduoti tai parduoti, koks skirtumas ar anglui ar ispanui ar lietuviui o pacius taskus pirkimui reikai zvejoti is velnias zino, norint kazka pasiimti

Redagavo kiler01

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Teko apie tai skaityti caws.ws forume jau prieš mėnesį kažkur.

 

Pagal tai kiek buvo parašyta (interviu buvo ilgesnis) susumavus žinot kaip gaunasi.

 

Žmonėms atpigina kainą, tarkim vietoje $60 užmoki $40, tačiau tave per laiką jie "apvogs" už kiekvieną pirstelėjimą DLC formate ir galu gale norėsi turėti normalų žaidimą, pilną feature'ų - plosi tikrai daugiau nei $60. O su laiku išnaglės ant tiek, kad pvz. nusipirksi kokį NBA 2K17 ir galėsi per DLC susipirkti kiekvieną komandą, arenas ir kitas nesąmones.

 

Mano galva čia labai slidus reikalas, kurį pradžioje gali pateikti vos ne kaip super idėją. O su laiku sužvėrės ir pačiame kompakte gausi išvis vienus žaidimo rėmus ir kruopą turinio.

 

Jeigu jie nori padaryti viską digital, kaip Steam bet konsolėms - prašom. Vieną dieną vistiek taip bus. Tokiu atveju absoliučiai atkrenta žaidimų diskų darymo, išvežiojimo, prekybos kainos. VA tokiu atveju tikrai galima sumažinti kaštus ir atpiginti žaidimus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pritariu del grynos digital distribuion, tai turetu numusti siek tiek kainas, del visos logistikos. bet kai pagalvoji tada baninti arba neturintys galimybes prisijungti prie neto zmones negaletu pirkti zaidimu, ir jiem reiketu arba nepirkt ju arba pirkt nauja konsole (yey for microsoft), arba keisti namuose kazka (yey for ISPs)

 

ktias dalykas: na man asmeniskai nieko tokio pas mane internetas geras, bet ka daryti tam kuris turi leta interneta? uzsimeti sau kokia digital forza siusti ir sedi spoksai kaip ~14 gb pucia...

Redagavo kiler01

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man atrodo, kad pusiau vykęs sprendimas būtų: tiesiog prekybos centruose, pvz. tokiuose kaip Topo centras būtų skyriai ar kažkas panašaus, kur tu gali atsinešti konsolę, ją pasijungti ir nusipirkt kokį tau reikia grajų. Tipo net'as būtų parduotuvėje.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Nekyla net menkiausios abejonės. Kalba kad pačios architektūros parengimo darbai baigti. Prasideda testavimas. 
    • "išeina iš konsolių ir excliuzivų karų" suprantu kaip is konsoliu ir exlusive zaidimu "išeina iš konsolių excliuzivų karų" suprantu kaip konsoliniu exlusivu. na bet cia gal neteisingai supratau.. tiek to o kas del naujos konsoles tai visai  tiketina data yra 2026. nes jei paziuret i praeiti tai konsoles ir leidziamos mazdaug kas 6-8 metus. garantuotai ir sony jau senokai tyliai dirba ties ps6
    • @WirmiS, aš taip ir nesakiau. Skaityk tiesiogiai - "išeina iš konsolių ir excliuzivų karų", o ne "iš konsolių". Aišku kad Microsoft pasilieka konsolinių žaidimų rinkoje, tik jau nebekonkuros su Sony tiesigiai geležimi kas daugiau parduos konsolių exclusive pagalba. Ir ištikrųjų gali būti kad naują XBox išleis jau 2026 metais. Žiūrėsim. 
    • MS nepasake, kad iseina is konsoliu, netgi priesingai jie yra pasake, kad  jau dirba ties nauja, o taip pat experimentuoja su handheld'u. del isejimo is exclusivu tai kaip ir logiskas sprendimas. vienaip ar kitaip MS dabar vienas is didziausiu leideju.
    • Na lyginant su Civ V ir VI reikėtu pirmiausia pamimėti kad Firaxis jau kurį laiką niekuomet iš karto neišleidžia pilno žaidimo. Ne tą prasmę kad jis yra nefunkcionalus, bet dalis papildomų mechanikų dar bus ateity, būsimose expansion pakose. Be to visada išleisdama naują žaidimo iteracija paprastai apie 60% core mechanikų palieka senas, bet ~ 40% keičia. Ir tai imho yra gerai, nes priešingu atveju po n metų laukimo gautum seną žaidimą, tiesiog su nauja grafine išvaizda. Iš dalies Firaxis toliau stebi žaidėjį reakcija ir gali pastumti žaidimą ar į vieną ar kitą pusę kiek tai dar įmanoma. Na pagal tai ką dabar turim. Žaidimas yra pasikeitęs. Jis nėra labiau sudėtingas, sakyčiau tam tikra prasme kiek paprastesnis, negu ankstesnės versijos (ypač Civ 6) ir toks visas labiau tiesmukas. Kaip jau buvo ra6oma yra tik 3 epochos (kol kas) - Antika, Atradimų laikotarpis ir Modern. Manau ateittį tikrai bus dar ketvirtą epocha, pvz. Information Age, nes verrinant visą žaidimo eigą akivaizdžaii matosi kad truksta dar gabalo. Unitai baigėsi ties II Pasaulinio karo lėktuvais ir tankais - taip niekuomet nėra buvę, visada budavo Modern armor, reaktyviniai lektuvai ir t. t. Aš jau nekalbu apie Giant Death robots. Kaip jau sakiau tu iš esmės pasirenki lyderi su kurio eisi per visas epochas, o nacijos keičiasi. Bet tai atrodo tikrai organiškai ir savaip žavi. Keičiant epochą dalis nacijų pasirinkimų būna defaultiniai, dalį galima atrakinti, dalis lieka neįmanoma dėl pasirinkto lyderio. Bet kurio atvėju atrodo gan organiškai ir gerai padaryta. Šiaip žaidimas dabar toks vosas labiau atitinkantis "istorine realybe" taip pasakykikim. Iš dalies tai yra smagu iš dalies ne. Antikoje pvz tu gali rinktis iš riboto civilizacijš skaičiaus, kurios iš tikrųjų ir buvo Antikoje. Logiškai mastant JAV civilizacija nuo Antikos atrodo keistai. Bet tame buvo savotiškas prieš tai visų buvusių Civilizacijų žavėsis.  Bet pvz. jeigu lyderį pasirinksi Jekateriną Dydžiają, tai Rusija automatiškai atsirakins Modern Age pagal lyderį. Esu baigęs viena pilną patija. Tai atrodė maždaug taip - pasirinkau Cezarį ir Romenus, Exploration pavirtau Ispanija, Modern prancūzais. Laimėjau Domination victory. Buvo savotiškai linksma. Visas pirmas amžius yra praktiškai mokomasis.  Tave už rankos vedžioja aiškinant žaidimo mechanikas. Tikras žaidimas prasideda II etape. Bet ir pirmoje epochoje po senovei kokią vieną civilizacija (t. y. lyderį) galima išnešti iš žaidimo. Kariniai unitai negauna patirties, tik generolai (kurie pasilieka) ir nusiresetina su kiekviena nauja epocha, todėl kaip ankšęiau sutikti pirmikšti karį su kuoka prieš tanką jau neįmanoma. Religija dabar "išpjauta" dar labiau negu V serijoje. Religinės pergalės nėra. Veikia tik Explaration Age ir dingsta Modern. Tą prasmė kad miestai su religija pasilieka, bet ji nebevystoma ir jos negalima palatinti. Domination Victory jeigu teisingai žaisti dabar tikrai gan paprasta. Pirmame žaidime buvau ją pasiekęs, nepastatęs dar nei vieno lėktuvo, bet aviacija jau atidariau. Nereika užkariauti viso pasaulio, užtenka sukurti Atomine bombą. Kas liečia grafika, tai žaidimas atrodo praktiškai tobulai. Įsivaizduokit tą ramesnį V serijos istorinį styliu + graži 3D grafika iš 6. Dėmesys detalėms milžiniškas - pvz. Rusijos modern age pėstininkai ir atrodo kaip jos rodo su WW2 filmose - su durtuviniais šautuvais ir Maxim kulkosvaidžiais. Pranc0zų tankai atrodo kaip jų tikri WWI tankai ir skiriasi nuo kitų civilizacijų. Reziumuojant dabartinėje savo versioje yra tam tikra prasme supaprastintas, bet vistiek labai smagiai žaidžiasi. Manau kaip ir ankstesnės serijos būs n metų vystomas, sulauksim expansion pakų su mechanikų praplėtimų ir bus super. Tiesa labai gerai optimizuotas. Mano vaiko gan sename i5 ir GTX1070 pilnai veža 4K su vidutiniais/aukštais grafikos nustatymais. Vienintelio ko jam tikrai reika, tai SSD. Kol kas tiek.
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos