Rekomenduojami pranešimai

Šitas vienas iš geresnių. Ypač patariu pažiūrėt nuo 0:55, kai mūsų draugai britai pasirodo visu savo kalbos gražumu. Tiesiog gražu :looooooollloo:

kita "NOMEDOS" kaledine akcija bus isskirtinai tokiems vaikams :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Užvakar buvau grynai dėl įdomumo pasileidęs BlackOps COD, kad eilinį kartą įsitikinčiau, koks tobulas yra Bad Company 2 (čia be bajerio ar ironijos). Niekaip neįsikertu, kas veža tuose COD žaidimuose. Palyginus su BC2 tie COD'ai jau tokie lame, kad...

 

Pilnai suprantu, kad šie žaidimai gal nėra lyginami ir COD reiktų lyginti su kokiu nors MOH ar pan.

Redagavo bullka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O man sitas COD labai neblogas, kaip ir World at War buvo. O MW2 visokiu nemegau. Black ops turi zombius, ivairiausiu modes , kurie yra visuose mapuose skirtingai ne i BC2, ypac megstu Search&Destroy, kurio BC2 neturi. BC2 irgi tikrai geras, bet jau ypatingai nusibodes ir nezinau ar nauji mapai ji isgelbes :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O man sitas COD labai neblogas, kaip ir World at War buvo. O MW2 visokiu nemegau. Black ops turi zombius, ivairiausiu modes , kurie yra visuose mapuose skirtingai ne i BC2, ypac megstu Search&Destroy, kurio BC2 neturi. BC2 irgi tikrai geras, bet jau ypatingai nusibodes ir nezinau ar nauji mapai ji isgelbes :D

Nauji BC2 mapai pasirodo kartu su Vietnam (nežinau tikslių datų, bet +/-). Tai tikrai šiek tiek pagyvins žaidimą.

 

Kas link BlackOps.. taip.. jis turi daug modų. Bet aš kažkaip iki jų neprieinu. T.y. spėju reikia kažkokį level'į pasiekti. Bet tą levelį keltis kažkokioje die'n'spawn košėje su žiauriai dideliu lagu ir RJ45 rozetės simboliu per visą ekraną - tikrai nesinori. Dar pamačius tokiu video su vaikų balsais ir prisiminus MW2 žaidžiančią fauną... visa COD serija tokia atgrasanti atgrasanti. Per senas gal aš jau COD'ui.

 

 

EDIT:

 

Ieškojau mp7 release date ir vienas sakinukas labai tinka http://www.drunkindunkin.com/news/bad-comp...-7-release-date

 

Hopefully it is next week as I’m already bored playing Call of Duty Black Ops, it’s a good game but it’s no Bad Company.

Vienu žodžiu... įdomu, kokia online gamer nuomonė BC2 vs. COD klausimu.

Redagavo bullka

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nauji BC2 mapai pasirodo kartu su Vietnam (nežinau tikslių datų, bet +/-). Tai tikrai šiek tiek pagyvins žaidimą.

 

Kas link BlackOps.. taip.. jis turi daug modų. Bet aš kažkaip iki jų neprieinu. T.y. spėju reikia kažkokį level'į pasiekti. Bet tą levelį keltis kažkokioje die'n'spawn košėje su žiauriai dideliu lagu ir RJ45 rozetės simboliu per visą ekraną - tikrai nesinori. Dar pamačius tokiu video su vaikų balsais ir prisiminus MW2 žaidžiančią fauną... visa COD serija tokia atgrasanti atgrasanti. Per senas gal aš jau COD'ui.

EDIT:

 

Ieškojau mp7 release date ir vienas sakinukas labai tinka http://www.drunkindunkin.com/news/bad-comp...-7-release-date

Vienu žodžiu... įdomu, kokia online gamer nuomonė BC2 vs. COD klausimu.

COD ir BC2 tiesiog skirtingi zaidimai, COD toks greitesnis, mazesni mapai - taskais, mires atsirandi greiciau, o BC2 dideli mapai, mires lauki 5 sec ir vaikstai po dideli mapa kol randi priesa, tai kartais nusibosta greit. BC2 toks realistiskesnis. Plius man atrodo BC2 apsimoka lost isvis tik su draugais, nes jei komandoj kugeliai, vienas nieko nepadarysi, skirtingai nei BO, kur gali lost free 4 all, TDM ir kt. kur pats gali tempt komanda :D O online gameris yra activision projektas, tai nereik ir mastyt ka jis galvoja :D O vaiku pilna visur, tik BC2 zymiai reciau isgirsi, nes tik savo squada gali girdet. Juk cia zaidimai, vaiku buvo ir bus, nors ir sitie zaidimai nuo 18+ metu...

Redagavo CTU

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas dėl connection lost, timed out ir whatever, tai čia ne COD kaltė. Labai retai matau tokius užrašus, nes jie nuo tavo intero priklauso.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kas dėl connection lost, timed out ir whatever, tai čia ne COD kaltė. Labai retai matau tokius užrašus, nes jie nuo tavo intero priklauso.

Pas mane gal 10Mbps su užsieniu. Torrentai važiuoja bilekokiu greičiu. Nei vienas dar žaidimas per metus nelagino (net ir MW2). Black ops - du kartus bandžiau ir abu kartus lagino.

Be abejo tai yra ryšių problema.. Net neabejoju, kad jų serveriai turi belekokias šlangas į internetą. Bet pas mane irgi internetas geras. Tad vienareikšmiškai kaltinti end userio internetą - negalima. Gali būti krūvos kitų faktorių ir užsikišimų tarptautiniuose backbone'uose.

 

Bet skundžiuosi dėl lago ne aš vienas. Ir pažiūrėkite, kad kituose topicuose niekas dėl lagų nesiskundžia. Bad luck?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na gal. Netgi aš sėdėdamas ant wireless neto, pinginančio dienos metu į lietuvos žaidimų servus ant 10-20ms, negaudau jokių lagų lošiant COD.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pas mane gal 10Mbps su užsieniu. Torrentai važiuoja bilekokiu greičiu. Nei vienas dar žaidimas per metus nelagino (net ir MW2). Black ops - du kartus bandžiau ir abu kartus lagino.

Be abejo tai yra ryšių problema.. Net neabejoju, kad jų serveriai turi belekokias šlangas į internetą. Bet pas mane irgi internetas geras. Tad vienareikšmiškai kaltinti end userio internetą - negalima. Gali būti krūvos kitų faktorių ir užsikišimų tarptautiniuose backbone'uose.

 

Bet skundžiuosi dėl lago ne aš vienas. Ir pažiūrėkite, kad kituose topicuose niekas dėl lagų nesiskundžia. Bad luck?

Bet juk ar lagina tai priklauso nuo matcho hosto. As tai nesiskundziu lagu, man uzkliuna tik atsijungimai, ismetimai is lobby, bet esu uztaikes ant prastu hostu ir tikrai lagino, ir ne man vienam, padalos rysio geltonos kitiem zaidejam irgi buvo. Ir dar cia viena karta uzdejau siust ant PC, bet norejau palost tuom paciu BO ant ps3, tai per pc kapoja 10 MB/s ir nebijodamas lago losiu sau, kol neparinko manes kaip hosto (wtf? kas per debiliska atranka) ir visiems raudonos-geltonos padalos :D Tai man pagailo zmoniu ir isjungiau siuntimus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kai bandau jungtis i multiplayer'i per xlink rašo, kad reikia kažkokio update. Gal žinote iš kur galėčiau jį gauti? Live ban esu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien įpusėjau tai žaidimas pradžioj nieko gero nerodė, bet paskui pats veiksmas t.t labai kabina :) Jej kas dar nežaidė tikrai verta nepagailėti ir originalų tokį žaidimą turėti :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

paklausykit Japonu igarsintos versijos...

 

 

kaip jum skamba??... :D man tai smagiai noreciau jap versija sulost.kad isgirst visa ju darba prie veikeju riksmu ir ktiokiu dalyku..blem idomiai..ir juokingai kazkiek.. :D .......jarosku Karlosu...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos