Rekomenduojami pranešimai

Man labiausiai tai prajuokino tokie uzrasai

 

O šiaip dėl tu Story , galit baigti tas kalbas , jei esate BF fanai tai turetumet zinot kad BF visalaik buvo online game o ne story

O CoD lieka prie savo CoD , kam story tik patinka , o kam tik online,

 

kaip kiti turbut ir kaip as sakau grynas Counter-Strike tas CoD

:thumbsup4:

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš ištikrųjų nesuprantu vieno dalyko. Lankaus ir Playmanijoj ir Games.lt ir pastebėjau, kad labai jau daug kam nepatinka tas naujasis CoD:BO. Tai kokiu būdu jis sumušė tuos pasaulio rekordus ir jau uždirbo 1 milijardą dolerių? Čia nelogiška kažkas :thumbsup4:

 

O šiaip šį žaidimą ir aš perėjau, ir visai neseniai - per šventinį savaitgalį. Ištikrųjų turiu prisipažint, kad man patiko. Istorija jau meniu skiltyje sudomino, jau iš karto norėjosi sužinoti dėl ko tas bičą pričiupo ir tardė. Ir tai kad po truputį atsiskleidė tos visos paslaptys, norėjosi žaidimą žaisti ir žaisti, kad sužinočiau kaip gi ten viskas Mason'ui susiklostė, kad turiu pasakyti istorija tikrai prikausto prie teliko ekrano. Pabaiga tai išvis super, nesitikėjau tokios tikrai. Gameplay irgi neblogas, šiek tiek padidėjo laisvė, nuo ankstesniosios CoD dalies, tačiau visdėlto jos yra per mažai. Grafika irgi puiki, tos visos lakstančios galūnės tikrai sukėlė gerą ispūdį, kitą vertus, pastebėjau, kad nors ir šaunant iš mažesnio kalibro ginklo rankos ir kojos nulekia kaip popierinės. Visos tekstūros, ginklai, žmonių modeliai yra tikrai neblogai sukurti, o ir nepastebėjau, kad tekstūros lėčiau užsikrautų, kaip buvo MoH žaidime, nors jo grafinis detalumas, man asmeniškai, yra netgi šiek tiek mažesnis. Prie garsų kūrėjai tikrai galėjo daugiau padirbėt, nes MoH čia šį žaidimą lenkia visa galva ir žaisdamas BO su ausinėmis aš tikrai nepajaučiau tų šiurpuliukų kaip žaisdamas MoH (tikiuosi suprantat apie ką aš). Zombiai. Zombiai irgi dalykas geras. Ypač tai, kad šaudai su visais tais tų laikų garsiais žmonėmis. Bajerių irgi ten gerų buvo, tačiau BC (pirmos dalies) Haggard'o nesąmonėms tai toli gražu neprlygsta, tačiau kaip bebūtų, tai visai neblogas laiko praleidimo būdas :)

 

Na tokie mano įspūdžiai. Kaip jau matėt nesu aš didelis kritikas ir žaidimo labai nesmerkiau, tiesiog aprašiau jį tokį koks jis man atrodo :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet as niekaip neismetu is galvos paskutines nikitos frazes

Tried?

Gal kitas Treyarch geimas bus susijes su situ zaidimu?

Redagavo G1edrius

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bet as niekaip neismetu is galvos paskutines nikitos frazes

Tried?

Gal kitas Treyarch geimas bus susijes su situ zaidimu?

Nesuk galvos, po pusantru metu suzinosi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Aš ištikrųjų nesuprantu vieno dalyko. Lankaus ir Playmanijoj ir Games.lt ir pastebėjau, kad labai jau daug kam nepatinka tas naujasis CoD:BO. Tai kokiu būdu jis sumušė tuos pasaulio rekordus ir jau uždirbo 1 milijardą dolerių? Čia nelogiška kažkas ;)

 

O šiaip šį žaidimą ir aš perėjau, ir visai neseniai - per šventinį savaitgalį. Ištikrųjų turiu prisipažint, kad man patiko. Istorija jau meniu skiltyje sudomino, jau iš karto norėjosi sužinoti dėl ko tas bičą pričiupo ir tardė. Ir tai kad po truputį atsiskleidė tos visos paslaptys, norėjosi žaidimą žaisti ir žaisti, kad sužinočiau kaip gi ten viskas Mason'ui susiklostė, kad turiu pasakyti istorija tikrai prikausto prie teliko ekrano. Pabaiga tai išvis super, nesitikėjau tokios tikrai. Gameplay irgi neblogas, šiek tiek padidėjo laisvė, nuo ankstesniosios CoD dalies, tačiau visdėlto jos yra per mažai. Grafika irgi puiki, tos visos lakstančios galūnės tikrai sukėlė gerą ispūdį, kitą vertus, pastebėjau, kad nors ir šaunant iš mažesnio kalibro ginklo rankos ir kojos nulekia kaip popierinės. Visos tekstūros, ginklai, žmonių modeliai yra tikrai neblogai sukurti, o ir nepastebėjau, kad tekstūros lėčiau užsikrautų, kaip buvo MoH žaidime, nors jo grafinis detalumas, man asmeniškai, yra netgi šiek tiek mažesnis. Prie garsų kūrėjai tikrai galėjo daugiau padirbėt, nes MoH čia šį žaidimą lenkia visa galva ir žaisdamas BO su ausinėmis aš tikrai nepajaučiau tų šiurpuliukų kaip žaisdamas MoH (tikiuosi suprantat apie ką aš). Zombiai. Zombiai irgi dalykas geras. Ypač tai, kad šaudai su visais tais tų laikų garsiais žmonėmis. Bajerių irgi ten gerų buvo, tačiau BC (pirmos dalies) Haggard'o nesąmonėms tai toli gražu neprlygsta, tačiau kaip bebūtų, tai visai neblogas laiko praleidimo būdas ;)

 

Na tokie mano įspūdžiai. Kaip jau matėt nesu aš didelis kritikas ir žaidimo labai nesmerkiau, tiesiog aprašiau jį tokį koks jis man atrodo :)

 

Viskas dėl to, jog visi tikėjosi, kad žaidimas bus labai gerai optimizuotas, o taip nebuvo ir pas daug ką lagina :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kas is kaunieciu man galetu paskolint piratine xbox 360 zaidimo versija, privaziuociau ir paimciau, po to atvesciau nes del tam tikru priezasciu negaliu isirasyt ir zaist ant jtag. turbut jau yra tokiu kurie pereje ir padeje ta zaidima, buciau dekingas jei i PM parasytumet. galeciau kad ir snd paimt.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

[off][/off]

 

Viskas dėl to, jog visi tikėjosi, kad žaidimas bus labai gerai optimizuotas, o taip nebuvo ir pas daug ką lagina :)

Tai čia reik suprast, kad jeigu nepažaidi žaidimo bent su 30FPS tai jau jis blogas, nuvilia ir pervertintas?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai čia reik suprast, kad jeigu nepažaidi žaidimo bent su 30FPS tai jau jis blogas, nuvilia ir pervertintas?

Tai paskaityk, ką žmonės rašo, kad neimanoma lošt pardavė steam acc t.t tai taip išeina <_<

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai čia reik suprast, kad jeigu nepažaidi žaidimo bent su 30FPS tai jau jis blogas, nuvilia ir pervertintas?

tai kai tau zaidimas atsiena 5lt uz kompakta tai tu gali zaisti ir su 20 fps'u (nors black ops problemu su framu sumazejimu ir neturejo) bet as ir visi kiti sumokeje 180 lt nori kad tas zaidimas butu isvis zaidziamas, nes dabar online neivieno maco neimanoma suzaist be freezu, connection problemu ar atjungimo nuo servu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai kai tau zaidimas atsiena 5lt uz kompakta tai tu gali zaisti ir su 20 fps'u (nors black ops problemu su framu sumazejimu ir neturejo) bet as ir visi kiti sumokeje 180 lt nori kad tas zaidimas butu isvis zaidziamas, nes dabar online neivieno maco neimanoma suzaist be freezu, connection problemu ar atjungimo nuo servu

Ne į temą

Aš ne tai galvoj turėjau. RB89 teigė, kad žaidimas taip daugeliuj nepatiko (kalbėjo jis apie PC platformą, kaip supratau), nes jie dėl senesnio ar prastesnio kompiuterio hardware negalėjo žaidimo žaisti pakankamai gerai, turiu galvoje, kad jų kompiuteris "neišspaudė" tų 30FPS (reiklesniems ir 60FPS reikia). Apie jokias host'ų problemas niekas net kalbos neužvedė (nors turiu pasakyti, kad kiek girdėjau iš kitų geimerių, kad x360 platformoje BO MP režimas sukasi puikiai).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

O šeip jej jau prakalbom apie tokias temas, tai jej nėra tiek pinigų, kad galėtumėte dažnai atnaujinti savo kompiuterį tai geriausia yra imti konsolę ir neturėti problemų, gal grafika ir nebus tokia pati (nors ir panaši mano manymu), bet ant didelio, gero led ar pan televizoriaus žaidžiant tai ji puiki.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Call of Duty: Black Ops' New Map Pack, Due Feb. 1

 

 

Zip-lines, collapsing ice bridges and auto-turrets are all coming to Call of Duty: Black Ops multiplayer next month, if you game on an Xbox 360.

 

Due out on the Xbox 360 on Feb. 1, and one day the Playstation 3 and PC, the First Strike map pack will include four new mulitplayer maps and a zombie map for 1,200 Microsoft Points, or about $15.

 

The maps will each offer a unique twist to the always addictive gameplay of Black Ops.

 

Kowloon, inspired by the Hong Kong mission found in the game's single player campaign, was rebuilt specifically for multiplayer matches, according to Treyarch. The game is packed with layers of rooftops and hiding spots and includes a zip-line that will let you quickly sweep between spots on the map, but do so without access to your weapons.

 

Discovery is a map set in an antarctic research station, a station that happens to be evenly divided by a deep chasm. Fortunately there's a single ice bridge connecting the sides, a bridge that can be collapsed.

 

Berlin Wall has you playing in East and West Berlin and includes a No Man's Land loaded with auto turrets.

 

Finally, Stadium is a close quarters map with plenty of places to run around and hide in.

thanks for supporting Single Player ...damn ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos