Rekomenduojami pranešimai

vakar isejo updatas tai gal ka sugadino nes po updato junktis kaskart prie servo uztrugdavo po 5min, o zombiu isvis playeriu nerado

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zadet zada, jau sitas updatas turejo sutaisyt bet nepavyko jiems. Ir cia blogai ne su servais o su nat typais

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zaidimas vertas ir apdovonojimo!I ji buvo ideta turbut visa patirtis, kuria kurejai gavo, nuo pirmu cod daliu, aisku, kad ir kiti kurejai buvo, bet jie pasieme daug geru dalyku is ankstesniu daliu sudejo i sia, dar pagrazino, puikiai optimizavo ir isleido si nuostabu kurini i pasauli.Daug kas gali kabinetis prie jo del to, kad nereikia galvot, o tik daryti, tai kas liepiama, bet as nematau prasmes to daryti, nes nei vienoje saudykleje, o ju as esu labai daug zaides, nera sukurta jokiu salygu mastymui, turbut tie patys kritikai paprasciausiai yra kitu zaidimu zanru salininkai ir fps nepripazysta, bet man tai viena geresniu fps saudykliu is tu kurias esu zaides.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zaidimas vertas ir apdovonojimo!I ji buvo ideta turbut visa patirtis, kuria kurejai gavo, nuo pirmu cod daliu, aisku, kad ir kiti kurejai buvo, bet jie pasieme daug geru dalyku is ankstesniu daliu sudejo i sia, dar pagrazino, puikiai optimizavo ir isleido si nuostabu kurini i pasauli.Daug kas gali kabinetis prie jo del to, kad nereikia galvot, o tik daryti, tai kas liepiama, bet as nematau prasmes to daryti, nes nei vienoje saudykleje, o ju as esu labai daug zaides, nera sukurta jokiu salygu mastymui, turbut tie patys kritikai paprasciausiai yra kitu zaidimu zanru salininkai ir fps nepripazysta, bet man tai viena geresniu fps saudykliu is tu kurias esu zaides.

Atleisk, kad prisikabinsiu, bet visiskai nesutinku, kad sis zaidimas turejo galiausiai normalu story line gal ir taip, bet tai nebuvo kazkas epic :thumbup: ir galetu pretenduot kaip MP nominacija daugiau nieko.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atleisk, kad prisikabinsiu, bet visiskai nesutinku, kad sis zaidimas turejo galiausiai normalu story line gal ir taip, bet tai nebuvo kazkas epic :) ir galetu pretenduot kaip MP nominacija daugiau nieko.

Cia tik tavo nuomone ir tavo skonis, bet kategoriskai sakyti, kad jis netiktu i apdovanojimus tikrai neadekvatu, nes tai galima nuspresti tik is daugelio nuomoniu apklausos, nei vienoje siu metu saudykleje(viena is pagrindiniu buvo COD:BO ir Mafia 2) nematau nieko episko, bet sitoje fps visi kriterijai galetu buti vertinami ne mazesniu nei 9 ivertinimu, viska suderinta ir viskas jame panaudota, kad ir tas faktas, jog yra isnaudotos visos karines priemones-laivai,lektuvai,dzipai,sunkvezimiai,net kosminis erdvelaivis, ko nei vienoje ankstesneje dalyje nebuvo prideda labai daug zaliu pliusiuku.Tapogi optimizacija, tai irgi vienas is pagrindiniu sio zaidimo vertybiu, jis veikia net ant pentium su 9800gt plokste, o tai ne tik, kad prideda jam auksta bala, bet nemaza suma pinigu i ju saskaita.Pagal siu metu visas fps, tai si tikrai pretenduotu i pirmaja vieta, cia pagal mane, bet kiekvieno nuomone yra skirtinga. Redagavo RealEfect

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia tik tavo nuomone ir tavo skonis, bet kategoriskai sakyti, kad jis netiktu i apdovanojimus tikrai neadekvatu, nes tai galima nuspresti tik is daugelio nuomoniu apklausos, nei vienoje siu metu saudykleje(viena is pagrindiniu buvo COD:BO ir Mafia 2) nematau nieko episko, bet sitoje fps visi kriterijai galetu buti vertinami ne mazesniu nei 9 ivertinimu, viska suderinta ir viskas jame panaudota, kad ir tas faktas, jog yra isnaudotos visos karines priemones-laivai,lektuvai,dzipai,sunkvezimiai,net kosminis erdvelaivis, ko nei vienoje ankstesneje dalyje nebuvo prideda labai daug zaliu pliusiuku.Tapogi optimizacija, tai irgi vienas is pagrindiniu sio zaidimo vertybiu, jis veikia net ant pentium su 9800gt plokste, o tai ne tik, kad prideda jam auksta bala, bet nemaza suma pinigu i ju saskaita.Pagal siu metu visas fps, tai si tikrai pretenduotu i pirmaja vieta, cia pagal mane, bet kiekvieno nuomone yra skirtinga.

Ne į temą

butent, kiekvienas turi savo nuomone aisku.man del story visus dejo siemet MOH.nereikia visu rusiu transporto ,ginklu ir pan dalyku.reikia geri gilaus story, cia man reikia. kad tu rimtai kazka pagalvotum apie tuos personazus kurie ten laksto kartu su tavim, o nesibaigiantis respawnas gadina visalaik viska visuose COD.kitiem tai labai cool ir linkma tikriausiai. Story black ops turejo gera ideja taip, ir kai kurios misijos Epic, bet ne visos.kas zaidimui neleidzia buti kaip vienam kuriniui.o toks ismetytas ,tai geras ,tai visiskai lievas buna.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ismesiu perlanga as ta black ops. Labiau nervus gadinancio zaidimo nesu dar zaides. Kaip galima toki sudirbta mp isvis isleist?... kaltint interneto tikrai negalima nes zaidziant keturiese zombius su lietuviais na tikrai neturetu lagint bet ne...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ismesiu perlanga as ta black ops. Labiau nervus gadinancio zaidimo nesu dar zaides. Kaip galima toki sudirbta mp isvis isleist?... kaltint interneto tikrai negalima nes zaidziant keturiese zombius su lietuviais na tikrai neturetu lagint bet ne...

Na kiek as losiau pas drauga zombius, tai ne kart nelagino, o zaidem su uzsienieciais. va MP tai lagynas nerealus. cia ant ps3 Redagavo G1edrius

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

juk buvo anksciau imestos lago priezastys, kuo daugiau draugu turit tuo labiau lagina. ar gal jau buvo islestas fixas sitam ir vistiek lagina?

Redagavo ViPeRkillz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kiek vidutiniskai trunka Cod BO singlePlayeris? Na nelekiant ten ir netaskant visu? Sakykim ant kokio Hardened sunkumo? aciu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki, kiek vidutiniskai trunka Cod BO singlePlayeris? Na nelekiant ten ir netaskant visu? Sakykim ant kokio Hardened sunkumo? aciu

7-10h prikalusomai nuo sunkumo.

edit: na aisq ir nuo skillu dar, nes galima ir per 20h pereiti, jei strigsi sunkioj vietoj ant veteran.

bet jis ne toks sunkus kaip COD:WAW, todel ir strigimu neturetu but.

Redagavo ViPeRkillz

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vapse nusibodo man tas black ops, buvau priverstas aprduoti acc su juo ;) Nepkanciami lagai, nuobodus kelimas lvl, lietuviai labai atzagariai lose, nenorejo teamwork daryt, zodziu š****. Css net smagiau losti

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as pats jas ir imeciau,m bet po kaskurio updato lyg ir istaise ta + as draugu neperdaugiausiai turiu, ir seip viska sugadino paskutinis updatas kuris sia sav isejo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos