Rekomenduojami pranešimai

Beje, del ginklu saraso, tai reiskia, kad ginklus koregavo, ar cia tiesiog parodo kokie jie yra palyginus? :)

cia ginklu palyginimai. Kiek bandziau analizuot tai visi ginklai daugmaz tokie pat. Jau reikia atkreipt demesi i rpm'us uztaisymo greicius ar spread. manau perdaug visus vienodus padare, nebera visiskai idomumo renkantis ginkla ivairiom situacijom. man mw2 ginklai buvo labai gerai subalansuoti, vieni greitesnem situacijom, kiti is didesnio atstumo. O dabar visi vienodi, tik minimalus skirtumai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

cia ginklu palyginimai. Kiek bandziau analizuot tai visi ginklai daugmaz tokie pat. Jau reikia atkreipt demesi i rpm'us uztaisymo greicius ar spread. manau perdaug visus vienodus padare, nebera visiskai idomumo renkantis ginkla ivairiom situacijom. man mw2 ginklai buvo labai gerai subalansuoti, vieni greitesnem situacijom, kiti is didesnio atstumo. O dabar visi vienodi, tik minimalus skirtumai

Is dalies sutinku, bet man Black Ops ginklai tuo patinka, kad nera tokiu per galingu ginklu kaip buvo MW2, pvz, ACR beveik recoil nebuvo, kas buvo netikroviska palyginus su kitais ginklais.

 

 

Beje, jau siunciau BO patch'a, jei cia tas apie kuri rasei auksciau, tai man vapsie nieko nepataise. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ten tie pataisymai dar tik ruosiami taisyt.

 

O del ACR tu tikrai neteisus. Recoilo nebuvo beveik nei ant vieno ginklo, iskyrus smg. ACR buvo vienas taikliausiu bet buvo galingesniu uz ji. SCAR-H buvo labai galingas, bet recoilas didesnis uz ACR bei maza apkaba ir mazas rpm. ginklai buvo visi skirtingi ir skirtingai galejo but naudojami. kekvienas galejo atrast savo ir daugmaz su visais buvo imanoma be didesniu pastangu nusaut. O va black ops, visi ginklai antiek suvienodinti, pavizdziu man ant mw2 patiko scar-h nes jis galingesnis uz kitus, pakankamai taiklus is didelio atstumo, nereikedavo jokio red dot nes taikiklis labai patogus, mazas recoilas ir tt. o black ops, imi koki assault rifle arba mazas demage, arba perdidelis recoilas ir spreadas, jai jau mazas bus mazas recoilas tai bus ir mazas rpm delto CQS nespeji nei triju kulku ir tave su smg padaris. Renkiesi smg tai bus permazas dmg ir perdidelis recoil. zodziu imi shotgana o tas isvis riesutais saudo ir is 5 metru atstumu neiviena pupa nedaskrenda iki prieso. zodziu mano nuomone mp bandytas padaryt labai geras bet isejo didelis fail, oi dar apie kill straikus galeciau pakalbet :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ten tie pataisymai dar tik ruosiami taisyt.

 

O del ACR tu tikrai neteisus. Recoilo nebuvo beveik nei ant vieno ginklo, iskyrus smg. ACR buvo vienas taikliausiu bet buvo galingesniu uz ji. SCAR-H buvo labai galingas, bet recoilas didesnis uz ACR bei maza apkaba ir mazas rpm. ginklai buvo visi skirtingi ir skirtingai galejo but naudojami. kekvienas galejo atrast savo ir daugmaz su visais buvo imanoma be didesniu pastangu nusaut. O va black ops, visi ginklai antiek suvienodinti, pavizdziu man ant mw2 patiko scar-h nes jis galingesnis uz kitus, pakankamai taiklus is didelio atstumo, nereikedavo jokio red dot nes taikiklis labai patogus, mazas recoilas ir tt. o black ops, imi koki assault rifle arba mazas demage, arba perdidelis recoilas ir spreadas, jai jau mazas bus mazas recoilas tai bus ir mazas rpm delto CQS nespeji nei triju kulku ir tave su smg padaris. Renkiesi smg tai bus permazas dmg ir perdidelis recoil. zodziu imi shotgana o tas isvis riesutais saudo ir is 5 metru atstumu neiviena pupa nedaskrenda iki prieso. zodziu mano nuomone mp bandytas padaryt labai geras bet isejo didelis fail, oi dar apie kill straikus galeciau pakalbet :)

Gavosi taip kad Treyarch klause zaideju, ir daug kas skundesi del ACR, kuris tikrai ir taikluma turejo ir nebloga damage. O kadangi beveik visi ginklai Black Ops turi neblogus iron/default taikiklius, galima ant kokio FAMAS uzsidet silencer ir sumazina recoil. Kai priesas labai toli saudai po kelias kulkas ir nesijaucia taip tas recoil. :)

 

Idomu ka siandienos update "pataise".

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trumpai: šis naujasis CoD serijos žaidimas vos per penkias dienas uždirbo 650 milijonų JAV dolerių. Priminsiu, kad šis žaidimas jau sumušė savo pirmtakui priklausiusius rekordus.

 

Šaltinis: Eurogamer.net

 

Na ką, įspūdingi skaičiai, nieko nepasakysi :thumbsup4:

Kai tokios sumos sukasi, tai tiesiog net pikta siektiek, kai zaidimu kurejai ardosi del pinigu tariamai prarastu del piratavimo. Kaip kaime bobutes pasakytu: pilna rura, nebezino ko nori.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nezinau ar cia ka nors domina, bet CoD forumuose labai daug yra zmoniu kurie nori, kad 'pataisytu' snaiperius. Siuo metu geriausias ir vienintelis bolt-action snaiperis yra L96, ir netgi su juo sunkoka zaisti (isbandykit greitai nusauti manekeno galva Nuketown'e, nebent isizoomine apie 2 sekundes, kulka skries betkur, lyg vamzdis butu netiesus).

 

Siuo metu zaidimas yra SMG vs assault ir kartais truksta ivairoves, todel jei sutinkat, nepatingekit pasirasyt petition (siuo metu pasirase apie 11k zmoniu). Jeigu nesutinkat, tiesiog ignoruokit.

 

Nuoroda: http://www.petitiononline.com/SaveCod7/petition.html

 

Aciu. :)

Redagavo mazhas08

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu mano nuomone toke :)

Nepirksiu as sito COD prisiklausiau visus minusus kokius isai turi , Tai nebusiu Activision auka (ir neduosiu jiems pelno)

Ant Pc pazaidziau kokias 20min ir istriniau as ji :)

Nes visai nesudomino manes isai

Redagavo narkata

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

perejau SP, na visai nieko galiu pasakyt, gerai sugalvojo kad idejo tokiu mindfuck elementu, todel istorija ne kaip eilinio cod zaidimo.

ach lengvi, tik nervina online ach kadangi zaidziu ant jtag ir ju negausiu, nebent pasiskolinsiu palost ir pasidarysiu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Some nice ass kicking today.

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ko labiausiai nesitikejau is COD tai tokios istorijos... Viskas kitkas irgi ok, nieko naujo daugiau, nes ir nereikia(Cia apie SP kalbu, nes MP nebandziau ir negaliu nieko pasakyt). Neseniai perejau ir tikrai galiu pasakyt, kad Treyarch sukure puiku COD :)

Redagavo IGNOLTA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mane jau pradeda nervuoti visos nesamones su host migration etc. Pastebejau kad dazniausiai atjungia kai neblogas killstreak. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Microsoft's Toulouse explains why swastikas are banned on Xbox Live

An Xbox Live user recently inquired to professional banhammer-wielder Stephen Toulouse whether or not he could use a swastika as his Call of Duty: Black Ops emblem, to which Toulouse responded, "No, of course you can't, we'll ban you." Apparently, this sparked quite a reaction from gamers who witnessed the exchange, who defended the use of a swastika as a symbol widely used throughout several Eastern religions. In a post on his personal blog, Toulouse explained why this argument doesn't hold much water with the Xbox Live moderation crew.

 

"Let's be clear: no educated human on the planet looks at the swastika symbol ... and says 'oh, that symbol has nothing at all in any way to do with global genocide of an entire race,'" Toulouse stated, "'and, even if it did, one should totally and reasonably ignore that because it's a symbol that was stolen or coop-ted from religions.'" He succinctly adds, "If you think the swastika symbol should be re-evaluated by societies all over the Earth, I think that's great. Your Xbox Live profile or in game logo, which doesn't have the context to explain your goal, is not the right place to do that."

 

We certainly know that every time we see someone use the swastika as their identifier on an online game, our first thought is, "Oh, how nice, they're pushing for a global re-evaluation of the meaning of the swastika." Like, that's just common sense, isn't it?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Ahhh, galvojau jei nusipirksiu tai ant emblem hitleri su svastika pasidarysiu ;///

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Ahhh, galvojau jei nusipirksiu tai ant emblem hitleri su svastika pasidarysiu ;///

Su 12 sluoksniu manau tik swastikai uztektu. :ph34r:

 

Su 10 galima pasidaryt awesome smiley. :D

Redagavo mazhas08

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šitas vienas iš geresnių. Ypač patariu pažiūrėt nuo 0:55, kai mūsų draugai britai pasirodo visu savo kalbos gražumu. Tiesiog gražu :looooooollloo:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos