Rekomenduojami pranešimai

Ne į temą

nu ant Hardened tai kai kurios misijos tokios kad norisi teksti pulteli i siena kur nors..krc b***s o ne zaidimas.b*** gali ir simta priesu turbut suskaiciuot vienoj vietoj kiek ju begs ir begs ir begs ir begs..kadangi bet kokia kulka i tave lekia ir tu mires,tai apie checkpointo pasiekima kalbos beveik nera.pvz misija kai raketa nugesni nuo vaizdo,ir po to reikia pabegt is tos bazes...nu ir nh...niekaip negaliu sugalvot paaiskinimo tokiai shh sistemai.ne rimtai nesugalvoju.matau 5 priesus,juos nuimu,bet kol dabegu iki kitos prieki easncios uzdangos jie jau speja pirma manes respawint ir jau lekia i savo tipo uzdangas vel,bet ir as begu nu nes juk visus isaudziau.kur tau spesi.jie spes pirmi. ne nu zodziu nera apsakyti ekstazes apimtiem jausmam tokiem kuriuos noretusi kurejam issakyt...kokio b**io jie galvojo kurdami toki mesla..jeigu as nebegsiu pirmyn ,tai jie vis eis ir eis ir eis.o jei begsiu tai mirsiu nes kas nors mes granata,dar 5 saus i mane.kitas begs tiesiai in my face,gal kamikadze nzn.atrodo ne japonai juk.rusai.blem jie juk nebega to your face.. ;)

as suprantu Hard tai maziau soviniu,gal trukumas ginku kad butu,na priesai tegu taikliau saudo,bet jeigu prabegt neina.ir visu issaudyt neina,reikia issaudzius kazkoki skaiciu,begti kad pesiek checkpoint, nu nzn man tokia durnyste..kaip jie taip pastoviai susivaro su tais sudetingumo lygiais. palyginus MW2 padorus zaidimas.ant sunkiausio lygio neveik viska galima pereit.o cia kas darosi. ;) MOH kaip pasaka pries miega,toks geras geras..o sitas kaip meslo kruva kuria vis nukasus vel daauga ir taip be sustojimo... o misijos istikro tokios geros pagal ideja,ir taip gerai viskas igyvendinta,bet kai kalba eina apie sudetingumo lygi,tai jau kazkas nerealaus. pries losdamas buni taip gerai nusiteikesmgalvoji jau kaip va losi ta ar aana misija ir bus cool..pasirodo ne velnio sugadina nuotaika, tie per snuki tiesiog teskinatys priesu begaliniai begimai.ten kur vien nusovei atbegs kitas,ta nusovei sekantis,ir vis itups ten pat,visi darys ta pati,taip pat.granata mesi jokio tolko.istaskysi 3,4 .tuoj atbegs kit iir uzims ju vietas,ziurek vel visi savo vietose,tau tai soviniai nebegaliniai siaip.

 

scalman ko tu nervuojiesi, imi ir susimazini sunkumo lygi ir zaidi sau patenkintas. Tikrai nevietoi ieskai isukio. ka tu trofejus renki ar dar ka??

 

man didesne problema kad zaidziant online perdaznai connection interupted pasirodo. Vienam mape minimum du kartus pasirodo, ir aisku tu iskarto mires. Va sitai tai uzknisa, o ir nieko padaryt negali. Ant mw2 sitas pasikartodavo bet tik netokiu daznumu o cia tai visai tragedija

Redagavo Chuck Norriss

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

[/off]

 

scalman ko tu nervuojiesi, imi ir susimazini sunkumo lygi ir zaidi sau patenkintas. Tikrai nevietoi ieskai isukio. ka tu trofejus renki ar dar ka??

 

man didesne problema kad zaidziant online perdaznai connection interupted pasirodo. Vienam mape minimum du kartus pasirodo, ir aisku tu iskarto mires. Va sitai tai uzknisa, o ir nieko padaryt negali. Ant mw2 sitas pasikartodavo bet tik netokiu daznumu o cia tai visai tragedija

[off]tai as jau losiau ant lengvesnio,nors irgi yra vieteliu geru tokiu,bet aisku viskas siaip nieko.kazkaip na losiau kitus fps normaliai ant hard,nzn kodel cia tokia frustracija gaunasi.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

tai as jau losiau ant lengvesnio,nors irgi yra vieteliu geru tokiu,bet aisku viskas siaip nieko.kazkaip na losiau kitus fps normaliai ant hard,nzn kodel cia tokia frustracija gaunasi.

scalman'ai misija vietname, kur bega daug ciurku ir tu turi su barreliais padegt ta lauka kad nebegtu jie?Jai ta vieta tai ji buvo sunkiausia vieta zaidziant ant veteran, bent man ;)

Redagavo mockus

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na taip ir turetu buti hard lygis turetu buti isukis o netai kad isijungei ir perpiskinai viska is eiles, beto ir world at war lygiai tokspat buvo ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na taip ir turetu buti hard lygis turetu buti isukis o netai kad isijungei ir perpiskinai viska is eiles, beto ir world at war lygiai tokspat buvo ;)

world at war zymiai sunkesnis ir vien tik del "granatu lietaus". Black Ops tokio dalyko nepastebejau. Veteran isties sunkus, taciau atidziai ir susikaupus kalant vieni juokai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

scalman'ai misija vietname, kur bega daug ciurku ir tu turi su barreliais padegt ta lauka kad nebegtu jie?Jai ta vieta tai ji buvo sunkiausia vieta zaidziant ant veteran, bent man :)

Ne į temą

:) joo as net is rusu baikanuro negaliu issikrapstyt. tiesiog idomiau kai logiskai galima lost,o ne pagal schema kazkokia,kad va dabar beg,dabar slepkis,dabar paimi chekcpoint,palauki,sauni,lauki ir t.t....logikos tame jau nelieka.tik atkalt ir lost kaip is natu.

jo ten kur ta kalna uzimt tai isvis....geriausiai kad Woodsas stovi salia priesu ir nieko nedaro,kol as nepribegsiu, woodso net nepamatys.kai pribegsiu jie saus i mane aisku ,nes woodsas nemirtingas.kazkokie samokslai priesininku su woodsu pries mane..nu nzn.... :) idomu kurejai numirtu jei neidetu visur to respawno,as suprantu respawna ten 8bit zaidimu laikais,viskas ok. dabar juk losiam realistiskus karo imitatorius. COD4 isvis myliu, MW2 buvo cool kol nepameginau hard palost irgi. bet velgi kaip kuri misija,kitos eina kaip per sviesta. seals are fcking crazy ..vis del to buvo geriausias.kodel negali buti kaip MOH.idomu kas butu jei ten taip kalnuose priesai respawnintu be sustojimo?...tai dabar atimk is COD respawna ,turbut zaidimas sutrumpetu per puse, cia ir iskyla visos tiesos apie campaign ..zombiai matot turi turet net atskira rezima.`

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na man world at war pasirode lengvas aiku buvo vietu kuriose norejosi viska mesti , bet siaip ne taip pabaigiau visa o kaip sus šitu dar neisbandziau bet tikiuosi bus panasus sunkumo lygis i cod5

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zombių antras mapas "Five" išvis kažkoks mindfuck'as. Lošėm, lošėm ir taip aprimo viskas. Jau buvom nusiteikę šuniukams, kurių tam mape nebuvom matę dar, bet atbėgo kažkoks daktaras einšteinas ir kažką su mumis padarė, kad mes atsiskyrėm vienas nuo kito. Dar priedo praganė visus mūsų taškus ir antrą ginklą. :) Einu į youtube aiškintis kokia čia esmė.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jo ten kur laukuose misija vietname tai kazkas nerealaus. Iskapoji visus, jau galvoju reik i prieki judet, bet vel pribega priesu ir atgal begi, nes ner kur normaliai pasislept.

 

Beje, online vis daugiau pastebejau tokiu kur su marathon, lightweight ir ballistic knife laksto. b*, ikyrus zmones...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar u*****, kai pradeda veistis sniperiai. Uzsityharina ir fraginas laimingi. jei pamatai per killcam is kur, tai nubegus jis jau buna pasiruoses su claymor arba jau stebi su kokiu pistoletu. Bet seip fainai palosti, nesistengiu ten but geriausias, nes man tik geras laiko praleidimas su gerom emocijom (jei dar su lietuviais losiu, tai isvis zeba).

 

P.S kas kurios level'io esat? ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na man world at war pasirode lengvas aiku buvo vietu kuriose norejosi viska mesti , bet siaip ne taip pabaigiau visa o kaip sus šitu dar neisbandziau bet tikiuosi bus panasus sunkumo lygis i cod5

Ne į temą

cod 5... LENGVAS?!?!? as ant jo pusmeciui laiko ant veterano uzsikru....

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

cod 5... LENGVAS?!?!? as ant jo pusmeciui laiko ant veterano uzsikru....
Tai ant medium speju kala ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar u*****, kai pradeda veistis sniperiai. Uzsityharina ir fraginas laimingi. jei pamatai per killcam is kur, tai nubegus jis jau buna pasiruoses su claymor arba jau stebi su kokiu pistoletu. Bet seip fainai palosti, nesistengiu ten but geriausias, nes man tik geras laiko praleidimas su gerom emocijom (jei dar su lietuviais losiu, tai isvis zeba).

 

P.S kas kurios level'io esat? :thumbsup4:

Siaip as pats megstu su sniperiu pasaudyt, ir mane siektiek sunervino kai suzinojau kad nori visiskai panaikint quickscope. Ziauriau smagu buvo MW2 su draugais pasidaryt health ant miniscule (uztenka vieno suvio nuzutyt) ir zaist su intervention ir throwing knife. Nors is dalies irgi gerai. Dabar bent jau nera tokiu kur zaidzia komandinius zaidimus ir visa matcha bando per map'a quickscopint arba 360 noscope. Visa komanda zemyn su savim nusitempia. Galetu kurejai padaryt kad eitu quickscopint, bet panaikintu koki auto aim ant sniperiu ar kazka panasaus. Zodziu kad tikrai butu sunku ir darytu tai tik tie kas tikrai moka.

O tie kurie tupi vienam pastate visa matcha su claymore tai ipac nervuoja. Tuo labiau kad claymore sprogsta iskart, ne taip kaip MW2, kur isgirsti "click" ir pasoki ir viskas.

 

-----------------------

 

Level 20 nuo penktadienio vakaro. Gaila kad kai zaidi "wager match" neduoda XP, o tik CoD points jeigu islieki "in the money".

 

Beje, kokias 'klases' naudojat?

 

Mano:

 

FAMAS w/ Red dot sight

Makarov Dual wield

Semtex

Concussion x2

Camera Spike (dar neteko isbandyt, tik nusipirkau. Motion Sensor ir claymore atrodo geriausiai.)

 

Hardline

Sleight of Hand

Ghost/Ninja

 

Spy Plane

Care Package

Tas chopperis kur 7 killstreak, nepamenu kaip vadinasi.

 

-------------

 

Edit:

Paziurekit, kazkas prigavo booster'i. Taip zvengiau... Kiek pamenu buvo mineta kad cheaterius/boosterius banins. :D

Redagavo mazhas08

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Paziurekit, kazkas prigavo booster'i. Taip zvengiau... Kiek pamenu buvo mineta kad cheaterius/boosterius banins. :thumbsup4:

Nelabai matau, už ką čia baninti reiktų. Na dėl ko susierzinti.. gal. Bet baninti - no idea.

Gi nieks nedraudžia žaisti iš dviejų ar trijų konsolių vienu metu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos