Rekomenduojami pranešimai

man, tai balistinis peilis pasirodė labai įdomiai

Man tai juokingiausiai atrodė su radijo bangomis valdoma mašinyte važinėtis.^_^

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Aha, ir paskui debilai amerikiečiai išpjaustytų pusę savo klasiokų...
Ne į temą

Ne į temą

Specialiai smaila nuemei?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Specialiai smaila nuemei?

Ne į temą

??? Nesuprantu kokios parkės pas tave? Copy->Paste smailų neperkelia :) o tau jo taip trūksta? :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

??? Nesuprantu kokios parkės pas tave? Copy->Paste smailų neperkelia :lol: o tau jo taip trūksta? :)
Ne į temą

Todel kad juokaudamas pasakiau o tu uz rimta priemei, kas tau kisti toki daikta prie zaidimo kuris dauguma saliu yra uzdraustas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

Tai tipo jei tu juokauji, tai aš negaliu pakomentuoti tavo posto, ar kaip? :lol:

Ar tavo postas būtų rimtas, ar tik "joukas" - mano posto turinys nesikeistų, tai ko tu čia užsikakojai dėl to smailo - man neaišku.

Jei tokį daiktą duotum debilui - jis pridarytų bėdų ir tai yra faktas, kuris nesikeičia nuo to ar mes juokajam ar rimtai kalbam. :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nu jau suprantu jei sumokesi papildomai uz special edition gausi nebe "night vision googles",bet ta masinyte valdoma bangom. Seip kas kurs video jau bus daugiau laisves :lol:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zombies Return To Call of Duty ?

 

The listing for Call of Duty: Black Ops' "Hardened Edition" looks to have inadvertently revealed the return of a previous Call of Duty game's beloved zombie mode.

 

Best Buy's product page for the fancy edition of the game says that alongside Black Ops itself, a theme and a medal, buyers will also receive "Four Zombie Maps Pack made famous from COD: World at War".

 

Being a retail listing and not an official proclamation from Activision, it's unknown whether there will be more zombie maps available for other consumers, nor how the Second World War setting of these original maps would translate to a game set during the Cold War.

 

We've contacted Activision for clarification, and will update if we hear anything back.

 

Product Features :

 

SteelBook casing included

"Woods" PSN theme & Black Ops medal

Four Zombie Map's Pack made famous from COD: World at War

Šaltinis www.kotaku.com

Redagavo FeatFest

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gamescom: Stealth, Savagery in Call of Duty: Black Ops

Fast and brutal action in Treyarch's latest.

On the Huong River, Vietnam, there's a splash whose echoes reverberate as your blurry vision clears to show a flickering light and helicopter cockpit rapidly filling with water. The pilot's dead and there are enemies shooting through the windshield as the chopper sinks down into the murky river. "We're going under!" shouts a squadmate just before all sound is engulfed by the rising water.

 

But that isn't the end. No, you hit a button to rip open the doors and swim out as bullets bubble across your field of vision from foes standing atop boats. You climb up to a boat and surprise an enemy still peering into the water, holding him hostage to stop bullets as you fire with his rifle. As you do so the camera shifts to a bullet's perspective in slow motion, letting us watch the tip violently piercing the forehead of the last standing enemy in the area. You dispose of the body serving as your shield and plunge back underwater to move to safety.

 

Moments later it's pouring and you're sneaking into an enemy facility with AI teammates that move silently onto a platform and knife guards from behind. You're looking for a general, and your squad whispers hoarsely and hand out semtex as a plan of action is hatched. You follow one squadmate and dive underwater into brown water and plant C4 near a dock. Then it's back to the surface to slink along the side of a building while enemies whisper inside, unaware of your presence. You pop through a window and past a sleeping enemy in a hammock. Not one to take changes, you plunge a knife through the sleeping guard's neck as a squadmate does the same to another. The man in the next room over is killed as he sits as you sneak up behind and surprise him with a knife to his chest.

 

Further into the jungle there's music in the distance. It's coming from a town just below a row of trees and as you approach your squadmates reappear through the foliage. To initiate the attack a charge is detonated in one of the village's buildings, and shortly thereafter the scene is thick with bullets amidst the chaos of gunshots and falling bodies. Enemies stream from doorways and launch rockets at your position as grenade shrapnel rips from explosions and smoke clouds the air. Moving out to a clearing you spot a dock in the distance, a heavily fortified area protecting an anti-air gun. There's a four barreled rocket launcher on the ground and you snatch it up and launch explosive, crippling the gun and collapsing the hut nearby as foes at the target area go flying in all directions, helpless against the blast.

 

With the skies safe a group of helicopters soar in and drop off reinforcements as the assault on the town continues. You fire through more houses and blast apart machine guns nests on your way to a trap door in the ground. A grenade is dropped to clear the way before you head down, and in the darkness you click on a flashlight and align your pistol with the beam of illumination. Enemies are crawling through the claustrophobic warrens here, and stab a squadmate right before your eyes. Another friendly soldier is alongside and kills another in a fistfight in knee deep puddle before turning around to you with a tired look and requesting you go on ahead to face whatever dangers may come next.

 

From what's been shown off of this year's Call of Duty, it seems like a pretty wild ride.

Ign.com

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Treyarch Pulls Call Of Duty: Black Ops’ Helicopter Off Rails

Nuotrauka

I saw extended live gameplay here at Gamescom of Call of Duty: Black Ops’ helicopter sequence first shown at E3. Normally in a Call of Duty game this would be an on-rails turret sequence, but Treyarch has given players accessible controls to actually steer this flying mechanical menace while unleashing a storm of bullets and rockets. The developer’s community manager Josh Olin explains in a recent chat with Game Informer how the team came up with a unique solution to sometimes complicated flight controls:

 

“Traditionally, it has been on rails. And that’s been the number one philosophy with Black Ops, to provide unconventional stuff. Stuff people haven’t seen. … There have been other aircraft before, but it’s always been on a rail and you’re just gunning. So we’re like, ‘You know what? No more. We’re going to take that off the rails. You’re going to be able to fly this chopper.’

 

“We went to the designers and said, ‘Look, it has to be a Call of Duty helicopter. We’re not making a flight sim. There are other games for that. What we want to do is have you start on the ground fighting on a normal Call of Duty level and then you hop in a chopper. You go above the canopy. And you discover a whole expansive world in front of you. And then the player shouldn’t have to think about the controller in their hand. That would take them out of the immersion.

 

“Part of what makes Call of Duty so great is the tight controls. People just, they get it. It’s kind of like walking. You don’t think about every step you’re taking. You just do it. When you’re playing Call of Duty, you don’t think about every button you’re pressing. You just do it. You learn it and it becomes second nature. If you were to jump in our chopper and had to go ‘Wait, what buttons do I press?’ We’ve un-immersed you and now you’re thinking ‘Oh yeah, I’m not in this world. I’m actually in front of my TV.’

 

“We don’t want to do that, so when you get into our chopper you’re just going to get it. If you’re a Call of Duty player you’re going to be able to fly this helicopter. And that’s done by way of controlling the elevation for you. So your left thumbstick, just like when you’re on the ground, will move you forward and back and strafe you left and right in the chopper, and the right thumb stick will look around just like on the ground. The AI will fly the elevation of the helicopter for you and you don’t have to worry about that.”

 

Those who have seen this chopper sequence in the trailer know it's chock full of explosive action, and the rep playing the demo never seemed at risk of crashing into canyon walls even when pursued by two enemy choppers. Of course, the true test will be if an average player can fly it without problems. I can't wait to get my hands on it to know for sure.

Gameinformer.com Redagavo IGNOLTA

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man tai juokingiausiai atrodė su radijo bangomis valdoma mašinyte važinėtis.:lol:

man irgi modern warfare sugeba pasiulyt rimta ir idomu zaidima,bet rc masinos cia jau nebeidomu,laukiu nesulaukiu modern warfare 3 tikuosi nebusnevykes kurinys :lol:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man irgi modern warfare sugeba pasiulyt rimta ir idomu zaidima,bet rc masinos cia jau nebeidomu,laukiu nesulaukiu modern warfare 3 tikuosi nebusnevykes kurinys :D

Klausimas ar išvis bus Modern warfare 3.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Klausimas ar išvis bus Modern warfare 3.

na zinant kad is infinity ward liko tik pavadinimas

tai mazai tiketina kad MW3 bus.

lauksim is respawn (exIW komandos) kazko panasaus i MW

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Multiplayeris tai man bent jau grynas MW2 su naujais ginklais ir mapais, bet juokingiausiai atrodo tai tas crossbow, kažkaip pirmą kart matau moderniam kariniam žaidime crossbow :).

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos