sausainisLTU

Ką šiuo metu žaidžiate

Rekomenduojami pranešimai

Na kaip sakiau taip ir nesulaukiau Murdered Soul Suspect žaidimo minusų, nesuprantu kodėl jis gan prastai įvertintas. Istorija tobula, pabaigos nesusiško. Žaidimas peržaidžiamumo kaip ir neturi, bet aš jį dar kartą pereisiu ant naujos kartos konsolių. Vienas iš nedaugelio žaidimų kuriame surinkau visus collectables, kadangie jie atskleidžia labai įdomias istorijas.

Mažų techninių nesklandumų žaidime pasitaikė, kaip pvz, retkarčiais sunku užtargetinti daiktą kurį gali aktyvuoti. Bet tai tik smulkmenos.

Gaila, kad žaidimas baigėsi, bet judam prie ko nors kito, turbūt Thief :) arba Risen 3 jei įdės šiandien ar rytoi į torrentus.

 

Redagavo Dowydas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pradžiai sužaidžiau MP iki 20 lygio. Tereikėjo pusseptintos valandos. Taškai lengvai renkasi ir greitai, pakankamai. Be proto greita taškalynė. :D Pasišaudžiau, o vėliau žiūrėsiu, kaip čia likusius trofėjus sugaudyti.

 

Sekantis etapas mėgautis SP. :thumbup: Daug naujovių palyginus su antra dalimi. Istorija įdomiai tęsiasi.

 

Crysis-3.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabaigiau , visai neblogas toks, tik ant galo sunkokas pasidaro, bet praeinamas (Taip žaidimas lietuvių kalba)

5vc4s3.jpg

Redagavo Mason13

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabaigiau vakar Killzone 2, tai kaip single player šaudyklė žaidimas labai silpnas. Visiškai paprasti ir neįdomūs ginklai, monotoniškas gameplay, neįdomus siužetas. Kas gero tai tik grafika ir kartais personažai kokį neblogą one liner'į numetą. Turbūt žaidimo pagrindas atsiskleidžia online, bet kai aš nežaidžiu jo tai daugiau nežaisiu ir Killzone serijos. Resistance serija daug geriau eina kažkaip. :)

 

Užtai ką vakar pradėjau, va ką b**t

 

1372132853-00.jpg

 

Dar palyginus nedaug perėjau, bet boy oh boy koks kietas žaidimas. Gameplay, istorija, personažų dialogai, aplinkos, grafika, garsas, muzika viskas taip gerai padaryta, kad dvasiniai geimeriški orgazmai aplanko su kiekvienu personažo žingsniu. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiuo metu žaidžiu du žaidimus tai Magic 2014 atsipūtimui ir Resident Evil 6. Su Magic 2014 viskas tvarkoje, nelabai yra ką komentuoti.
Na o apie Resident Evil 6, tai keista, kad žaidžiu jį tik dabar, nes esu šios serijos fanas, pirkau Wii ir DS vien dėl Resident Evil žaidimų, bet problema, kad tiesiog vemiu nuo Resident Evil 6. Jam pasirodžius išbandžiau jį su draugu ir numečiau, negalėjau žaisti tokio tragiško serijos nusivažiavimo. Bet prisiruošiau ir, kaip serijos fanas turiu jį pereiti.

Tokios fantastikos ir tokių kliedesių sunku dar kur nors rast kaip RE6. Perėjau Leon kampaniją ir dabar pradėjau Chriso. Nu kas per nesamonės, tie action cutseen'ai tokie buki, su sraigtasparniu skrendi kiaurai namus i traukinius atsitrenki, viskas pofik, n kartų į tave pataiko iš granatsvaidžio, viskas normalu, įprasta, logiška.
Priešai išvis kažkokios tragedijos, žmonės vorai, žmonės musės.
Tokio buko ir tragiško žaidimo dar reiktu paieškot.
Grafika ir gameplay, kaip ir neblogi, jei žaidimas būtų kažkoks naujas IP tai gal ir nieko būtų, o dabar kaip RE tai 0/10. Praktiškai jokio tyrinėjimo, jokių dokumentų radimo.

Dar Capcom stebisi, kaip čia RE6 prasti pardavimai, tai kai toki išsityčiojimą iš serijos išleidžia, kaip nebus prasti pardavimai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

The last of us pabaigiau dabar jaučiu pradėsiu watch dogs arba killzone shadow fall bandysiu įveikti ;)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Dowydas pritariu dėl re6, ypač cut scene tiek daug privaryta ne vietoj ir ne laiku... O šiaip re 4,5,  RE revelations labai patiko su x'u visus perėjau :)

Redagavo tomashex

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabaigiau vakar Killzone 2, tai kaip single player šaudyklė žaidimas labai silpnas. Visiškai paprasti ir neįdomūs ginklai, monotoniškas gameplay, neįdomus siužetas. Kas gero tai tik grafika ir kartais personažai kokį neblogą one liner'į numetą. Turbūt žaidimo pagrindas atsiskleidžia online, bet kai aš nežaidžiu jo tai daugiau nežaisiu ir Killzone serijos

Killzone 2 man asmeniškai MP geras buvo ir daug valandų prasėdėjau prie jo, grafika tuo metu buvo tikrai gera ir turbūt geriausia iš visu žaidimu 

 

O dabar laukiu kol parsisiųsiu Tomb Raider ant ps3 savo, plius pasiskolinau iš draugo ps3 su tomb raider žaidimu tai MP pagridinsiu :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakartotinai grįžau prie Dark Souls 2. Pirmą kartą kai žaidžiau nelabai patiko, kad kai kurie dalykai buvo pakeisti, bet dabar prisėdau ir taip smagiai lošiasi. Dabar esu The Gutter lokacijoj, tai eina sau kaip užknisa :D Panašiai kaip pirmoj daly Blighttown - visur poison, tamsu, platformos, nuo kurių nukristi net nereikia stengtis. Ugh, kartais kantrybės nėra, ypač su tomis statulomis spjaudančiomis nuodus. O dar kai aš full melee, no magic, tai sunkoka :/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pakartotinai grįžau prie Dark Souls 2. Pirmą kartą kai žaidžiau nelabai patiko, kad kai kurie dalykai buvo pakeisti, bet dabar prisėdau ir taip smagiai lošiasi. Dabar esu The Gutter lokacijoj, tai eina sau kaip užknisa :D Panašiai kaip pirmoj daly Blighttown - visur poison, tamsu, platformos, nuo kurių nukristi net nereikia stengtis. Ugh, kartais kantrybės nėra, ypač su tomis statulomis spjaudančiomis nuodus. O dar kai aš full melee, no magic, tai sunkoka :/

Aš iš viso kokias 3h prazaides esu,esu majuloi :D nebezaidziu nes nervai nelaiko,gal kada grysiu prie jo:D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daylight 

daylight_201408170050xtclc.jpg

 

Pirmas zaidimas su UE4, bet Outlast, kuris naudoja UE3 atrodo zymiai geriau. Butent po gerulio Outlast zaidimo susigundziau nusipirkti Daylight, bet o zmogau kaip likau nusivyles. 10 euru ismesti i bala. Grafika prasta (UE4?), optimizacija tragiska (slideshow fiesta uzkluma daznai, net ir ant galingu PC) o scenarijus apgailetinas. Kalbant apie pastaraji, uz kokius nuopelnus Jessica Chobot gavo sias, labai svarbias pareigas? Jau uzteko man jos pasirodymo ME3 ... 

 

6691292539_38c97bbd10_z.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos