sausainisLTU

Ką šiuo metu žaidžiate

Rekomenduojami pranešimai

Prieš 7 minutes, Eiviokas parašė:

Days gone gal reikes meginti

Man tiko ir patiko. ilgas jis, bet nedirbtinai, story geras, personažai taip pat. Be to jis labiau realistiškas, ne toks fantezinis kaip Horizen (kas man nepatiko) ir žaisi jau 60fps (aš tai su 30 perėjau). imho kritikų duota 6/10 buvo labai neobjektyvų ir visiškai neatitiko realybės. Tvirtas 8/10. Returnal pabandyk kada, gali įtraukti.

P.S. Pas mane su horizen, kuri platinai perėjai, tokia į storija - 2 kartus rimtai bandžiau ir abu kartus dėjau į stalčių, na neveža nors tu ka

Ai, dar viena atsiminiau - Ghost of Tsushima ?

Redagavo Javelin

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 2 valandas, Javelin parašė:

Man tiko ir patiko. ilgas jis, bet nedirbtinai, story geras, personažai taip pat. Be to jis labiau realistiškas, ne toks fantezinis kaip Horizen (kas man nepatiko) ir žaisi jau 60fps (aš tai su 30 perėjau). imho kritikų duota 6/10 buvo labai neobjektyvų ir visiškai neatitiko realybės. Tvirtas 8/10. Returnal pabandyk kada, gali įtraukti.

P.S. Pas mane su horizen, kuri platinai perėjai, tokia į storija - 2 kartus rimtai bandžiau ir abu kartus dėjau į stalčių, na neveža nors tu ka

Draugas turi Returnal, sakė sunkiausias žaistas game, nors jis dark soulsus kapoja be vargo :D  tai kai zaidimas tampa darbu man nebepatinka jau taip... reikia nusiteikimo tam. :)

Mane labiausiai atbaido days gone monotoniskumas ir tie patys per ta pati valymai kaip kokiam farcry ar ac..
Aisku cia as tik skaiciau is zmoniu reviews.

Apie horizon tai istorija dar pakankamai pakenciama bet side questai tai visiskai Dumb..

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 3 valandas, Eiviokas parašė:

Draugas turi Returnal, sakė sunkiausias žaistas game

Dalis tiesos yra. Supranti Returnal labai įdomi sudėtingumo kreivė. Pradžioje, kažkur iki pusės tikrai yra labai sunku, kartais keikdavausi ir norėjau mest žaidimą. Bet po to kai surenki pilna pastovių įtemų ekipiruotę ir iki galo perpranti žaidimo sistemą jis pasidaro lengvesnis. Nepatikėsi, bet paskutinis bosas buvo ir pats lengviausias, nors su DS lygiai atvirkščiai. Dar jis turi tą savybę, kad nors ir yra daliniai (ne visai tikri) shortcutai, bet norint pasiruošti  naujai kovai  po pralaimėtos praktiškai vėl lygį turi iš naujo pereit kad gautum ko reikia, nes visi paildomi daiktai, ginklas dingsta. Bet man užvežė, net gailą buvo kai baigiau. Galvojau "ką aš dabar žaisiu?"? 

Nenorėjau kurt atskiros temos, tai rašau čia: vakar (09 22) suėjo 10 metų legendinei Dark Souls serijai. Pirmoji Dark Souls dalis pasirodė Japonijoje ant prekystaliu 2011. 09.22. Kaip visi puikiai žinote savo pasirodymu jis pradėjo kultine Dark Souls serija, kuri išsivystė į žaidybinį "Souls like" fenomeną ir serijos populiarumas paskatino kitas kompanijas gaminti panašaus tipo žaidimus. Aišku pirmas realiai buvo Demon's Souls, bet būtent  Dark Souls padarė serija tikrai populiaria.  

00.jpg

01.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bandžiau days gone. Prazaidziau Apie 5-6 val. Nekabina nors tu ką... Jaučiu mesiu į šoną.

O va atsisiunciau pabandymui Star wars Jedi fallen order prikabino nuo pirmų minučių. ir kur aš buvau prieš tai ? toks palengvintas souls tipo combat su uncharted/tomb raider prieskoniu. po valandos žaidimo kolkas atsiliepimai geri ?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Eiviokas Days gone aš irgi pralošiau gan daug gal 10val, nu ne man jis, gal kai nebus ką lošt ir prisėsiu dar suteikdamas antra proga.
O Jedi Fallen labai geras turbūt iš dabartinių Star Wars žaidimų yra geriausias, palošk ant pačio sunkiausio lygio, tai pasijaus souls-like :D  

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va, eilinį kartą pasitvirtina kad kiekvienam savo.   Man Day's Gone kaip tik užėjo į valias. Tikrai patiko jis, toks su panašumo netgi į tlou elementais. O vat kas patinka kiek supratau daugeliui ir nepatinka man, tai tie visi marvel superherojų žaidimai, netgi pasakyčiau taip nei filmai apie jos nei žaidimai nepatinka. Dabar per darbo krūvius išvis realiai neturiu jėgų darbo dienom kada prie tu žaidimų prisėst. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Baigiau Detroit: Become Human. Nenuvylė. Daugiau tokių žaidimų, visai norėčiau kad tokio tipo panašios kokybės žaidimus leistu bent jau po porą vienos kartos laikotarpiui. Rekomenduoju visiems kas dar nebandė. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

BF4. Dar vis gyvas, dar vis spardosi. Zaideju, servu per akis.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vakar įsijungiau TLOU2 su 60fps, gal užkabins antram perėjimui. Po laiko nustebino kad grafika nepasirodė tokia jau fantastiška kaip pirmą kartą, visgi matosi kad buvo kurtas kad ir bazinė PS4 išvežtu.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2021-09-30 00:47, Eiviokas parašė:

Bandžiau days gone. Prazaidziau Apie 5-6 val. Nekabina nors tu ką... Jaučiu mesiu į šoną.

O va atsisiunciau pabandymui Star wars Jedi fallen order prikabino nuo pirmų minučių. ir kur aš buvau prieš tai ? toks palengvintas souls tipo combat su uncharted/tomb raider prieskoniu. po valandos žaidimo kolkas atsiliepimai geri ?

Katik pasiimiau platina Star wars Jedi fallen order, maloniai nustebino žaidimas, lauksiu antros dalies :)

Dabar vėl dilema ką žaisti :D 

 

Nusipirkau šiandien Ratchet and Clank Rift Apart bandysiu pasižiūrėti kaip PS5 išnaudoja savo excliusivą :D 

Kažkur skaičiau, kad šiai dienai tai geriausiai atrodantis PS5 game :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Perėjau GTA 3, GTA Vice City, GTA San Andreas, GTA IV ir GTA V. Ir perėjus sužinojau, jog bus definitive edition išleistas...na bet ką padarysi.

Tai perėjus visas dalis iš eilės galiu pasakyti, jog didžiausią įspūdį ir žaidimo įdomumą, kokybės, istorijos, detalių ir šiaip jausmo prasme paliko GTA IV. Jis tiesiog nepralenkiamas ant istorijos, atmosferos, realistiškumo ir detalių, GTA V palyginus yra kažkokia nesamonė, nesakau, kad blogas žaidimas, bet jis toks nukvailintas kažkiek, pradedant nuo fizikos, baigiant istorija.

Po GTA IV drąsiai sekantis būtų GTA San Andreas, nes jo istorija apart kelių visiškai kvailų ir nelogiškų misijų buvo labai įdomi, įtraukianti ir puikiai atkurta atmosfera. Sekantis ko gero eitų Vice City dėl atmosferos ir istorijos ir tik po jo dėčiau GTA V.

O GTA III vietomis tiesiog too much buvo istorijos prasme, tas Claude kaip robotas kartais visiškai nemastantis ir neturintis nuomonės ir tai man nepatiko. PVZ Niko iš GTA IV buvo blogas, tačiau jis turėjo savo moralines ribas, kurių dėl nieko nebūtų peržengęs ir apskritai mastė apie žmogaus gyvenimo prasmę, gėrį blogį ir norėjo viską galiausiai baigti su tuo pasauliu, kai Claude tiesiog robotas. Dėl to GTA III yra geras žaidimas ir revoliucingas savo laiku, tačiau dabar šiek tiek silpnosios vietos per daug lenda man asmeniškai. Dėl to man visada labiau patiko Liberty City Stories tik gaila, kad jo nėra ant PC ir jo neišleis su definitive edition.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Zaidziu Far Cry 6, kol platina bus. tada pratesiu NioH 2 iki 100% nes liko nebedaug trofeju paskutiniam DLC ir tada jau turetu pasirodyt Guardians of the Galaxy :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Darau antra TLOU 2 perėjimą ant survival. Grounded visgi nerizikavau, nepasitikiu tiek savo sugebėjimais. Tai va, užkabino kaip senais gerais laikais. Atrodo nieko naujo - mechanikos tos pačios, story jau žinau, bet vistiek išgyvenimas, kovos, personažų bendravimas kabina vėl ir vėl. Patinka man tokie žaidimai. Labai tikios kad Naugty visgi išleis III (ir tikios paskutinę) šios nuostabios istorijos dalį?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@gedunex Aš  pre-order padaręs jau laukiu, kažkaip turiu nuojauta, kad bus tikrai geras ir jau bus kūrėjai pasimokę su Avengers + orientuotas į story only jokio MP, tas yra didelis pliusas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos