sausainisLTU

Ką šiuo metu žaidžiate

Rekomenduojami pranešimai

call of duty ghost viena ir ta pacia online extinction misija...  :D  jei papuola geri online zaidejai atkale strategijas tai tikras malonumas zaist... 

Redagavo Soujiro

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ac origins vel , tik dabar ta pharaono dlc meginu. Nu labai grazu, geros vietoves. Stealthint ir kilint venas malonumas man. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kažkaip pastaruoju metu patraukė ant to, ką labai mėgau daryti vaikystėje - šaudyti nacius. klasiokai savo laiku labai gyrė pirmojo COD papildymą United Offensive, o aš tuo metu nemokėjau pirmos misijos pereit. na, dabar peržaidžiau visą, tai tikrai puikus geimas ir nėra lengvas, tad nieko keisto, kad strigau vaikystėje. tuo pačiu prisiminiau esminį faktorių, kuo senų žaidimų expansionai skyrėsi nuo šių dienų dlc. tada nebuvo (arba buvo labai lėtas) interneto, o žaidimų perėjimai būdavo nebent žurnaluose, tad žmonės kur kas rečiau pilnai pereidavo žaidimus, o papildymai būdavo skirti tiems, kas perėjo ir nori daugiau iššūkio. toks ir UE - tikrai ne vieną kartą reikėjo taktiškai mąstyt, nebuvo aklo ir kvailo šaudymo, kaip šiuolaikiniuose COD. dabar noriu pereiti abu savo mėgstmiausios WWII šaudyklės MOH: Allied Assault papildymus. nu šitie truputį jau too old, bet dar įmanoma žaist. kartais tik tenka sukąsti dantis. 

bet šiaip nostalgijos reikalas čia. kadangi užaugau su tokiais geimais, tai primena vaikystę, bet jei šiandien būtų 2003 metai, tai neabejoju, jau seniai už3,14sę tie naciai būtų :D. 

pastaruoju metu dažnai pagaudavau save mąstat apie tai, ar yra toks žaidimų žanras, kurio dar kaip reikiant nepažinau, tačiau norėčiau artimiau pažįst. taip, tai cRPG žanras, kuris šiais laikais išgyvena savo renesansą (Divinity: Original Sin žaidimai ir ne už ilgo pasirodysiantis Baldur's Gate III). vienas iš kultiškiausių šito žanro žaidimų yra ARCANUM: Of Steamworks and Magick Obscura, kurį labai norėjau išbandyti, tačiau pasidomėjus giliau, paaiškėjo, kad žaidimas toks pat skylėtas, kaip ir kitas tų pačių kūrėjų (studio "Troika") šedevras VAMPIRE: The Masquerade Bloodlines. labai žavus, atmosferiškas, bet kiauras, kaip rėtis. tad savo pažintį su žanru nusprendžiau pradėti ne nuo lūžusio žaidimo, o nuo dar vienos klasikos - PLANESCAPE: Torment. yra HD editionas, tad, nors originaliai išleistas gūdžiais 1999-ais, su enhansed versija atrodo gražiai net ir šiandien. tekstūros lygios, modeliai gražūs ir meniški. labai geras soundtrackas. atmosfera aukščiausio lygio. vienas dalykas, kuris senuose cRPG žanro žaidimuose būdavo atliekamas prasčiausiai - kova. apsidžiaugiau sužinojęs, kad P:T kovų beveik visada galima išvengti ir niekas nedraudžia, kaip ir kiekvienam tikram RPG žaidime, tiesiog išsikalbėt savo kelią pergalės link. taip, šiame žaidime labai daug dialogų, daug skaitymo, bet prieš miegą vietoj knygos nėra nieko geriau. ir nėra toks ilgas, kaip koks Baldur's Gate II. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galvoju, gal visai variantas ir gera proga peržaist pirmą The Last of Us. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisizejus next gen traileriu teko griebti esamus tesinius - The Frozen Wilds 

Nenuvyle ?

 

 

 

PS_Messages_20200617_232146.jpg

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reik bandyt neužmigt ir po 6 valandų pasinersim į The Last of Us: Part II - žaidimas, kurio laukiau visą konsolių kartą. Tikiuos bus ašarų ir bus epic journey. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Beat Saber. Visai smagu paprakaituoti. Kokius 2 metus nebuvau įjungęs VR.

Užsibrėžiau tikslą šią dainelę įveikti 100% greičiu, kolkas tik ant 80% įveikiu ?

 

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

infamous ps3 ?

kaip tik priminei cheburator, anksciau i  sitos merginos video uzmesdavau aki

 

Redagavo Soujiro

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš mėnesį ar kada buvo steam vasaros išpardavimas.  Tai nusipirkau The Walking Dead paskutinį ir ketvirtą sezoną. Dėl laikino išskirtinumo jis metais ankščiau atsidūrė Epic Store platformoje. Tai perėjau, nu taip, nežinau, vidutiniškai. Patiko iš tos pusės, kad itin priminė (turbūt tokia ir intencija), kad valdai Clementine ir kuri santykius su AJ. Tai iš esmės kaip pirmam sezone, kaip Lee su Clementine. Tik šiuo atveju Clementine (tavo) padaryti veiksmą įtakoja AJ. Tai tas geriausias aspektas. Pagaliau jau galima valdyti žaidimą trečio asmens kamera bet ji taip arti pridėta, kad reikėjo laiko įprasti. Nėra nusistatymų dėl FOV. Deja sezonas patenka į tos pačios Telltale formulės pinkles. Tavo sprendimai neturi itin pasėkmių. Naratyvas irgi jau pasenęs ir atsibodęs (tas pats galioja ir serialui). Dvi grupės nesutaria, vyksta konfliktas.
tai duočiau gal 6 ar 7. Nesu da apsisprendęs.

Po to pamačiau kad itin pigiai buvo parduodamas trečias sezonas, kurio dar irgi neteko žaisti ir  nelošiau dėl blogų atsiliepimų. Na ir iš dalies blogi įvertinimai pasiteisino. Tai turbūt prasčiausias sezonas. Clementine personažas taip šūdinai įrašytas (nes žaidi už kitą personažą) ir konfliktas toks absurdiškas. Viskas prasidėjo nuo prakeikto pudingo....

Tada sumąsčiau peržaisti pirmą ir antrą sezonus. Tai pirmas tikrai stipriausias ir tikrai vertas dėmesio. Antras dar toks toks. bet pastebėjau, kad keista tvarka žaidžiau 4, 3, 1, 2 sezonai :D .

 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šiaip jau nežinau kiek laiko bandau pereiti Dragon's Dogma. tai su PC jį kalu.

su PS2 norėsiu peržaisti Chaos Legion. PS3 įrašytas Drakengard 3, kuris man gana estetiškai patraukliai atrodo, nors fanų vertinamas prastai. 

o iš pereitų žaidimų, tai nusprendžiau Devil May Cry 4 peržaisti. patiko jis man savo laiku, gerai atrodo ir žaidžiasi net ir šiandien. kad ir kaip bebūtų, bet man DMC4 > DMC5. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaip tikras retro gamer'is visai neseniai pirma syki perejau Final DooM, t.y klasikinis doom, kuris ir po beveik 30 metu neprarado savo skonio. Yra kas sako, kad Plutonia Experiment yra vienas is geriausiu IWAD'u kada nors sukurtu, bet man labiau patiko TnT: Evilution. Siuo metu zaidziu half-life `1 modus, Multi Theft Auto San Andreas, sven-coop, carmageddon 1, fallout new vegas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@vaultdweller. Ai jo,priminei,kad perėjau ir Final Doom ir jo išplėtimus. Super shotgun tikrai nesveikas ginklas. NEsveikai geras balansas, perfekcija :) Plutonia man patiko, bet Evilution tai silpnesnis, įkyresnis.

  • Patinka 1
  • Ačiū 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos