sausainisLTU

Ką šiuo metu žaidžiate

Rekomenduojami pranešimai

Pasibaigiau NFS Heat platina (geriausias NFS zaidimas, geresnis uz U2 / MW, btw) ir perejau prie Animal Crossing grind'o. :D Pirmas AC zaidimas, bet dabar suprantu, kodel tiek hype'o del jo yra.

41n20ND.jpg

86UTN8w.jpg

BzXE4Ma.jpg

M4Gpoco.jpg

pBF5iAL.jpg

 

Redagavo Tii
Link'u fix'as.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Resident evil 3, po kol kas ant easy žaidžiu, o paskui bandisiu ant hard, nebuvo noro ko tais žaisti ant hardo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

vakar perėjau DEAD SPACE 2. toks pat geras, kaip ir pirma dalis, tik paprastesnis. tuo ir patiko. kiek girdėjau, trečia dalis š****, bet vistiek reikės peržaisti, nes pirmos dvi labai patiko. kartu su The Evil Within man geriausios šiuolaikinių survival-horror žaidimų serijos. 

xxx

prie visų vakar paminėtų žaidimų, kuriuos pastaruoju metu (bandau) žaisti pridedu The Witcher 2: Assassins of Kings. nežinau kiek dešimčių kartų aš jį pradėjau ir numečiau. tą prologą turbūt mintinai jau moku, bet vis kažkur ar tai užstringdavau, nesupratęs žaidimo mechanikų, ar tiesiog šiaip numesdavau. pirma dalis tikrai paprastesnė, dėl to ir perėjau, kiek leido bugai. norisi dabar tikrai pereit visą Witcher 2 ir įsigyti trečią dalį konsolei. man tai po DARK SOULS įdomiausiai atrodanti fantasy serija. 

ką gi, dar vienas žaidimas į peržaidžiamų sąrašą... eilinį kartą varvinau seilę žiūrėdamas į Cyberpunk 2077 pirmąjį paviešintą gameplay'ų. seniai supratau, kad tai yra mano svajonių žaidimas. esu tikras, kad tai bus žaidimas, sukūręs naujas RPG žaidimų taisykles ir mechanikas (kaip kažkada buvo Baldur's Gate). tai bus savo žanro etalonas ir siekiamybė. natūralu, jog žiūrėdamas gameplay užsinorėjau patirti kažką panašaus ir kuičiausi savo žaidimuose bei sąrašuose ieškodamas kažko panašaus. prisiminiau keletą kartų žaistą ir seniai pereitą DEUS EX: HUMAN REVOLUTION. irgi cyberpunkas, panašios temos, nors jis labai sukaustytas, tačiau tikrai įdomus. tad nusprendžiau artimu metu dar kartą jį peržaisti, galbūt renkantis kitokius dialogus ir pan. bandysiu viską žaisti stealth. 

tiesa, beveik neteko bandyti MANKIND DIVIDED dalies. gal kas nors bandėt ir galit parašyti atsiliepimą apie jį? ar geresnis už HR? 

na, taip pat kaip ir laikas užbaigti Mass Effect trilogiją. girdėjau daug kalbų, kad trečia dalis pasibaigia apgailėtinai, bet įdomu bus pačiam pamatyt, kaip ten viskas vyks. 

Redagavo Suveln

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

MANKIND DIVIDED man jis tikrai geras tiek pat kaip ir pirma dalis, aišku aš jau senai nežaidžiau jau įspūdžiai išblėse. Tai tau kaip ir pavydžiu jei nežaidai.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Uncharted 4.

Nerealus vaizdai, istorija. Toks geris gerai sueis.

 

Taip pat kitu laiku Warframe. Isejo naujas event tai grindinam smagiai. :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo likę 10 svarų PSN tai nusipirkau Far Cry: Primal, pradžioj galvojau, kad visai nepataikiau, bet pora valandų pažaidus darosi vis įdomiau 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aviteloi nupirkau assasinus sakyciau gan pigiai:D

Ir Wd2 is ranku.

 

Pradejau nuo Origins, tai jau kokie 10h suzaista, istorija toki ne wau, bet sueis. Egiptas pats grazus, tai labiau viska tyrineju.

20200407_194418.jpg

Redagavo Furigan

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Prieš 52 minutes, Furigan parašė:

Aviteloi nupirkau assasinus sakyciau gan pigiai:D

Ir Wd2 is ranku.

Pradejau nuo Origins, tai jau kokie 10h suzaista, istorija toki ne wau, bet sueis. Egiptas pats grazus, tai labiau viska tyrineju.

20200407_194418.jpg

po kiek aviteloj? 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

mintyse žaidžiu SOUL SACRIFICE ir laukiu algos, kurią gavęs nusipirksiu PSP ir 7 geimus 3DS ir PS Vita konsolėms. kažkaip pastaruoju metu ant handheldų patraukė...

Redagavo Suveln

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
prieš 9 valandas, Diavs parašė:

po kiek aviteloj? 

15e uz origins deluxe edition ir 22e uz odysei. Kai fb origins 10e paprastas ir nuo 15-20e odysei tai sakyciau pigiai kaip uz naujus ir dar lietuvoj:D

Dar jie turi uz 4eur Deux ex, irgi galvoju paimt uz tokia kaina

  • Patinka 1
  • Ačiū 1

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

resident evil code veronika pradejau zaist,dar taip nebuvo kad arbaleto nebuciau rades,per toli nuvariau vel nuo pradziu teks lost :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi SONY tokie faini ir padavė originalią Uncharted trilogiją nemokamai, tai perėjau pirmą dalį UNCHARTED: Drake's Fortune. Smagus visai, nors nothing special. Manau, kad vėlesnės dalys įdomesnės bus. 4: Thief's End tai visai patiko man. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
2020-04-14 18:10, paseles parašė:

resident evil code veronika pradejau zaist,dar taip nebuvo kad arbaleto nebuciau rades,per toli nuvariau vel nuo pradziu teks lost :D

problemos kai per daug zinai apie zaidimus. 

2020-04-13 23:25, Suveln parašė:

mintyse žaidžiu SOUL SACRIFICE ir laukiu algos, kurią gavęs nusipirksiu PSP ir 7 geimus 3DS ir PS Vita konsolėms. kažkaip pastaruoju metu ant handheldų patraukė...

cia geras dalykas mintyse zaist zaidimus. b* kiek mes prigalvodavom istoriju po MGS1 zaidimo ant PS1 anais laikais, aptarinedavom po to n valandu zaidima prigalvodavom visokiu nesamoniu. buvo laikai. 

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nusilaužiau PS Vita, tai dabar galiu žaisti ir nepirkęs. jei labai patiks tas SOUL SACRIFICE, tai nusipirksiu. tik reikia padorios memory kortos, kurią pirksiu vos gavęs artimiausią algą. 

šiandien pabandžiau UNCHARTED 2. kaip ir kitos dalys - fun, bet nieko ypatingo. vistiek reikės pereiti, jei Sony nemokamai davė, nors vieninteliai movie-like žaidimai, kurie man patinka yra MGS. šiaip nemėgstu story-driven geimų in general, todėl net ir The Last Of Us nesu perėjęs ir artimiausiuose planuose neturiu.

įsijungiau GRIM DAWN. su DIABLO nelyginsiu, bet atrodo tikrai efektingiau nei mano ne mažiau mėgstamas PATH OF EXILE. paprasčiausiai smagu lakstyt po žemėlapius, atrasti naujas teritorijas, naujas pabaisas ir jas žudyt tiesiog spragsint pelyte. 

dar perėjau gal tris WARCRAFT III misijas. superinis žaidimas, manau, kad perėjęs žaisiu vėl ir vėl. estetiškai už Starcraft tikrai geriau ir įdomiau. o kiek dėmesio visokiom mažom, vos pastebimom, detalėm. aišku, aš RTS profanas, tai sudėtingos misijos, kur reikia per duotą laiką išgyvent, o tavo bazę vis puola priešai ir kuo toliau, tuo sunkiau išgyventi.

o dienos hitas neabejotinai buvo GOD OF WAR 1 ant PS Vitos. žaidimas toks pat, kaip ir PS2 versijoje (2005)! man kažkaip tie senieji klasikiniai GOW kur kas labiau patinka nei tas naujas (nors ten irgi amazing, tik kitaip). jei žiauresni ir tiesmukiškesni. viskas taip, kaip anksčiau, nelabai net ir frame drops kažkokių pastebėjau. sukasi kaip vijurkas. 

Redagavo Suveln

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos