sausainisLTU

Ką šiuo metu žaidžiate

Rekomenduojami pranešimai

Ką gi vakar gavau Platinum trofėją "Assassins Creed Odyssey", dabar pradėsiu DLC. Tai žaidimas, kurio pasaulio niekaip nesinori palikti. Ta proga labai susidomėjau pabandyti "Assassins Creed Unity" nes labai žavi Prancūzijos istorinė tematika ir ten labai gerai kūrėjai susuko žmonių sambūrius ir pan., dar per Switch suku click-n-point žaidimą "Earthworms" - seniai bežaidžiau tokio stiliaus žaidimą, labai paprastas ir ganėtinai nesunkus (bent po kol kas), tai 15-20 minučių laisvam laikui pats tas.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Badboyy man "AC: Unity", atrodo vienas iš pažengusu grafikos prasme ir judėjime, bei kovos sistema.

Apex Legends: Gerai, kad suteikiau antrą šansą ir ką užkabino.:)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prigrėbiau Thief papigiai iš PS Store. Labai nustebino žaidimas. Pradžia, dar PS3 laikais, bandyta - nesužavėjo, bet kuo toliau, tuo žaidimas labiau įtraukdavo. Nuo vieno chapterio iš vis jaučiausi lyg žaisčiau Amnesia ir Outlast mišinį. Smagus stealth žaidimas, turi daug pasirinkimų kokiu taku pereisi levelį. O už tokią kainą nuodemė buvo nesuteikti dar vieno šanso žaidimui.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiuo metu aktyviau žaidžiami 3 grajokai, 2 su bičiuliu ir likusį vienas virinu.

 

Borderlands 2 - lošiu su bičiuliu, jei ne co op mesčiau išvis, labai jaučiasi amželis žaidimui, ne iš grafinės pusės, bet iš misijų dizaino, visos tokios monotiniškos, aplinkos didelės ir tuščios, labai jaučiasi, kad senos dizaino mokyklos žaidimas. Ir kas turėtų būti žaidimo pliusas, ty ginklų įvairovė, to visiškai nesijaučia, jau gal 5h lakstom su vienodais ginklais, nes tiesiog neišmeta nieko geresnio.

 

Terraria - Irgi lošiam su tuo pačiu bičiuliu, šiaip vienu metu stengiamės lošti po vieną žaidimą, bet Borderlands buvo taip nuobodu, kad neatsilaikėm. O žaidimas super, tokios galimybės, kad viską riboja tik tavo fantazija. Kas labai patinka, kad tai nėra tuščias sandbox žaidimas, ty, kad nėra jokių tikslų, jie yra, tik kaip juos pasieksi jau nuo tavęs priklauso. Šiuo metu pražaidėm gal 20h ir dar iki hard mode oi kaip toli.

 

Horizon: Zero Dawn - Prieš jį lošiau Persona 5 (nepatiko, P4 dievinau, šitas per ilgas, personažai per daug nuobodūs ir šiaip visas žaidimas per daug panašus į praeitas dalis, ty paimti tie patys personažų tipai, tie patys istorijos beat'ai ir pan. Realiai jei žaidei P4, jau aišku kas P5 bus blogietis ir kaip baigsis žaidimas, nėra jokios intrigos, tik ciklai ir monotonija) tai Horizon, kad ir nebūdamas trumpas žaidmas atrodo labai trumpas, palošiau rimčiau 3 vakarus ir jau rodo 30% pereita :) Bet žaidimas super, labai stiprus pats gameplay, pasaulis, istorija. Kiek silpnesnis nei tikėjausi rpg elementas, bet visumoje žaidimas pateisino visus lūkesčius. Sėdžiu darbe ir laukiu kada galėsiu vėl pažaisti, kai su P5 laukiau kada pagaliau pabaigsiu. :)

Redagavo Thetruth

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ka, Far Cry New Dawn damustas. visai patiko, butu dar labiau patike jei butu FC5 DLC nes cia tai ir buvo.

 

dabar dilema, ar Yakuza 0 toliau losti ar su Metro Exodus uzsiimt :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ka, Far Cry New Dawn damustas. visai patiko, butu dar labiau patike jei butu FC5 DLC nes cia tai ir buvo.

 

dabar dilema, ar Yakuza 0 toliau losti ar su Metro Exodus uzsiimt :)

 

Pavydziu del yakuzos0,bet neperku dar, nes like mazai lostu kruva : Soma, gow3, wolfenstein. Perejau bulletstorm tai nustebino lenku zaidimas su nebloga story ir smagiu gameplay :o

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yakuza ilgas, ypac jei nori platinos, ka as ir bandysiu paimti. apie 120-140h minimaliai. daug susidaro nes daug zaidimu visokiu. 

o siaip tai 7 chapteri esu, Majima buvo supazindintas su klubu. valdymas siek tiek medinis, bet nedaug, greit pripranti prie visu apribojimu ir kaip viskas juda ir tada gali megautis viskuo dar labiau.

 

Metro norisi pradet. bet vis ziuriu trofejus, kad nepraleist missable trofejus ir susidarau plana :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Yakuza ilgas, ypac jei nori platinos, ka as ir bandysiu paimti. apie 120-140h minimaliai. daug susidaro nes daug zaidimu visokiu. 

o siaip tai 7 chapteri esu, Majima buvo supazindintas su klubu. valdymas siek tiek medinis, bet nedaug, greit pripranti prie visu apribojimu ir kaip viskas juda ir tada gali megautis viskuo dar labiau.

 

Metro norisi pradet. bet vis ziuriu trofejus, kad nepraleist missable trofejus ir susidarau plana :)

Yakuza 0 ir pats ištestuosiu kai ateis noras, bandžiau kažkada Yakuza 3, tada neužkabino. Po Angry Joe review galvojau duosiu antrą šansą, bet palošus Persona 5 nesu toks tikras. Ne mano skoniui kaip Japonai daro design sprendimus dabar, tai daug vilčių, kad ir Yakuza patiks nebededu. :)

Redagavo Thetruth

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

as irgi nemaniau kad patiks. man gameplay daug reiskia zaidime. bet pripratau, o visa kita tai aukstam lygi. nu gal zaidimo pasaulis mazas, bet is dalies, susipazysti su juo, tada zinai kas kur ant kokio kampo stovi o ne tik koks pastatas tik del vaizdo. abu miestus jau pazystu. ne taip kaip AC Odyssey, aplankai dauguma vietu tik viena karta. o del japonisku zaidimu, tai turi turet ta gyslele ju zaidimams. as bandau buti atviras visokiems zanrams, nes buna tokiu deimantu kad sunku patiket kad galejai praleist, kaip kad Yakuza pokolkas, rocking roll pokolkas bent man.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

netiketai zaidziu cars 3 :D

o viskas buvo taip nusprendziau pagaliau pereiti GTA4 ant ps3 idejau diska o jis sako "instaling...", nu tai negi lauksi dabar isijungiau ps4 ir isidejau cars 3 pora ratu prasukti ir uzkabino, aisku ta diena dar palosiau biski gta4 bet kita diena ir dabar vien cars varau, ne toks jis ir paprastas kaip atrodo is pradziu, hall of fame pildant tenka ir pavargti, senai jau buvo tas jausmas kai rankos pavargsta nuo spaudinejimo mygtuku (pries tai taip buvo tik kai crash zaidziau) :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ka, damusiau Yakuza, beliko ant Legend pereit kad gaut platina. zaidimas buvo amazing. Personos 5 nesu losias is 2017 metu didziausiu zaidimu. po Yakuzos is vis negaliu suprast, kaip toks zaidimas kaip Zelda is vis ten goty tiek laimejo. dabar galvoju ka pradet zaisti iki Sekiro iseis, nes is Sekiro preview tai atrodo kad okupuos mano demesi 100% sitas zaidimas :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pradejau Yakuza Kiwami. pokolkas istorija superine. combat toks pats kaip ir Yakuza 0. pakankinsiu Yakuza iki Sekiro :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Na xbox po truputi tampa ne konsoline, servisu. o kaip zinia kompanijos pinigus uzdirba butent is parduodamo softo bei zaidimu, o ne is gelezies. microsoftas susipirko developerius ir dabar tampa vienu is stambiausiu leideju. xbox tampa prieinamas visur: telefone, tv, amazon fire stick. bet kas kas turi prieiga prie interneto tampa xbox. zaidimu biblioteka? kokia jei beveik visi zaidimai skaitmeniniai. diskai tampa tik kaip raktas, kad galetum atsisiust zaidima. diske dabar tik dalis zaidimo arba tokia jo versija kurios be patcho nepazaisi. baigsis zaidimo licenzija, jis dings is online parduotuviu ir tas diskas taps bevertis. Kitas dalykas del gamepass. cia gi tas pats netflix tik skirtas zaidima. tai stabilios pinigines iplaukos microsoftui. vien kaip padidejo prenumeratoriu skaicius isejus naujam COD. plius MS nepamirso ir konsoliu, nors tai jau nera prioritetas. MS dirba ties kazkokiu nintendo switch "konkurentu". kas del series s. taip visi supranta, kad tai sioks toks stabdis, bet vistiek zaidimai ganetinai gerai sukas ant jo. didziausia problema, kad si konsoliu karta lyginant su praejusia yra labai labai silpna. tiek hardwaro patobulejimu tiek exlusivu atzvilgiu. tas pats ps5 kiek jau jis gavo tu exlusivu? tikru, o ne ps4 remasteriu? sony beveik nebeturi jokiu pranasumu tik savo varda ir zaideju prisirisima. tas pats sony zingsnis i PC rinka. tai labiau desperacija norint uzdirbti. playstationui 30 metu ir jie niekad neleido zaidimu ant pc. o dabar kaip viskas pasikeite. atsirado gamepass analogas, zaidimai ant pc. beveik nera exlusivu. o dar prisiminkim kaip visais budais sony stengesi pamaisyti MS isigyti Activision. kiek teismu, apeliaciju.... o paziurim i zaidimu kieki kuris iseis is MS.. ir jie iseis ant visu konsoliu. MS jau ruosias kastuveliu pinigeliam srebti.. ir kaip patys ms sneka, tai dar ne pabaiga su developeriu pirkimais... p.s. sorry, bet nenaudoju as lietuvisku raidziu
    • ne nu aisku paziurejus traileri iskart gi galima pasakyt ar zaidimas bus hitas ar failas
    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos