sausainisLTU

Ką šiuo metu žaidžiate

Rekomenduojami pranešimai

Pakartotinai grįžau prie Dark Souls 2. Pirmą kartą kai žaidžiau nelabai patiko, kad kai kurie dalykai buvo pakeisti, bet dabar prisėdau ir taip smagiai lošiasi. Dabar esu The Gutter lokacijoj, tai eina sau kaip užknisa :D Panašiai kaip pirmoj daly Blighttown - visur poison, tamsu, platformos, nuo kurių nukristi net nereikia stengtis. Ugh, kartais kantrybės nėra, ypač su tomis statulomis spjaudančiomis nuodus. O dar kai aš full melee, no magic, tai sunkoka :/

I feel you. Kas svarbiausia, tas poison antroj daly žymiai efektyvesnis nei pirmoj, greit be HP gali likt. O kurią būtent klasę rinkaisi? Ir iš visų bosų, prieš kuriuos jau kovojai, kurį bosą laikytum sunkiausiu?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na sunkiausi iš tų, kuriuos nugalėjau tai buvo Ruin Sentinels, būtent dėl to, kad jie tryse vienu metu. Aplamai sunkiausios vietos Dark Souls 2 yra ten, kur žaidimas meta iškart keletą priešų vienu metu. Lost Bastille dėl to buvo sunkoka pereit, o dar pabaigoj tie Sentinels  :rage: Klasę pasirinkau Knight berods. Pakuoju bendrai į STR END. Vis dar lakstau su Club, negaliu išsirinkti pakaitalo. Lyg su halberd neblogai einasi, bet šiuo metu neturiu kuo jų patobulint, tai lieku su Club. Galvoju gal kokį kardą geresnį nedidelį pasiimt. Nežinau, nežinau... Šią dalį žaidžiu be jokių gidų ir patarimų, todėl sunku kažką padoraus planuoti. Na ir su ugnim kartais pažaidžiu :) Nuo pirmosios dalies įprotis liko :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Child of light ir manau tai geriausias ubisoft žaidimas šiemet (valiant hearts the great war dar nebandžiau)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@tymbarkFM, Aš kaip ir tu, nežiūrėjau nei gidų nei kviečiausi kitus žmones, kad man padėtų prieš bosus. Pirmą kartą norėjau viską pats padaryt. Sentinels vieni iš sunkesnių ir man buvo, bet juos perpratus - nėr kas veikt, ypač su magu žaidžiant. Nenoriu nieko spoilint, bet čia dar tik Sentinels, dar bus bus ką veikt :D Sėkmės!

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Space+Engineers+Full+-+GAMEOPC.COM.JPG

 

superinis sand boxas , o jau veikt kiek visko yra tai net ir offline...islikti kosmose gyvam tai siaip sau ...

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Siuo metu "kapoju" Blur, senai uzsilikes zaidimas kuri norejau senai isbandyti, bet neuztekdavo jegu pradeti. :)

Kitas zaidimas - Prince of Persia, Pirma dalis ant PS3. Po pirmu 3 PoP daliu, prie sito reikejo nemazai laiko priprasti prie naujo valdymo. Neveltui siame zaidime mirti negalima.

P.S. Nuo siol senu klaidu nedarau ir kazkaip nelosiu dvieju panasiu zanru zaidimu. Bandau kokias lenktynes, mustynes ir viena kokia saudykle. Kad nesikirstu valdymai ir panasiai.

 

 

 

Redagavo Magnitas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vis dar lakstau su Club, negaliu išsirinkti pakaitalo. Lyg su halberd neblogai einasi, bet šiuo metu neturiu kuo jų patobulint, tai lieku su Club.

Mace geresnis uz Club ir gabaritai tokie patys. Su halbertu reikia labai ziuret, kad butu tinkamas atstumas musant (kad pataikytum asmenimis, o ne kotu), cia ta taip vadinama direct hit sistema berods. su sentineliais irgi buvo bedu pirma kart zaidziant, bet istobulinus ginkla iki galo (berods kazkuria lieva katana turejau nutveres.. berods jos visos sitam geime lievos, plastmasines kazkokios, kaip ir visi dex ginklai ir ju movesetai) nukaliau be vargo po viena. viens po kito uzsokdavo pas mane ten i virsu ir mirdavo  :). bet nebezaidziu DS2. bendrai paemus popsovas grajus kazkoks gavosi. neblogas, bet iki pirmos dalies laaaaaaaaaaaaaabai toli.   

dabar Risen 3 zaidziu. nuo x360 prie pc versijos perejau. tai kaip diena ir naktis skiriasi. xboxo versija grafiskai tai labai nekokia svelniai tariant. pats geimas toks net nzn. didelis, bet monotoniskas. kovos sistema kaip ir antroj daly medine, bet atsirado rollai. skillu yra nemazai ir pagaliau turesim kazka panasaus i normalia magija. tas tai awesome. nes risen 2 tai vien tik del magijos nelosiau, jos ten galima sakyt kaip ir nebuvo. zaisiu toliau, bus matyt kas ir kaip.

 

P.S. garso takelis irgi kazkaip nezavi, toks neisimintinas, nykus. o pirma zaidimo dalis ji turejo tikrai ispudinga. jau nekalbu apie gothic zaidimu muzika, ten tai isvis.. vien tik muzikos paklausai ir zaist uzsimanai.

Redagavo WhiteNoise

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš taip pat žaidžiu Risen 3 Xbox 360 versija. Nors nesu grafikos mylėtojas, bet reikėjo vienos dienos kad adaptuotis prie tragiškos grafikos, nesuvokiu kaip kūrėjai sugebėjo šitaip downgrad'inti grafikos varikliuką, matymo distancija tragiška, viskas kas toliau išplaukę su kvadratais, priešai ir npc spawninansi pikseliais, pirmą kart taip matau, Suprasčiau jei čia būtų pirmas jų Xbox 360 žaidimas ir ale nežinojo kaip jį pritaikyt konsolei, bet jie turėjo Risen, Risen 2 kurie atrodė daug geriau. Na, bet jei nevertinant grafikos tai žaidimas puikus, manau jis gali būti arba puikus arba visai tragiškas. Tie kas mėgo Gothic seriją, tokio tipo RPG tai tiem ir patiks, o tie kurie pradėjo nuo Dragon Age ar Witcher'io šio žaidimo turbūt nežais.
Toks pat bugintas, tragiškas bet nuostabus open world RPG. Norėčiau kad tas pats būtų su Resident Evil serija, paimtu ir štampuotu 15 metų grafiškai ir gameplay praktiškai nesikeičiantį žaidimą :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dota 2 ant pc ir real racing and telefono

Real racing gan neblogas, pamenu kapodavau ji ilgai, bet kaskaip pabodo, pats ilgai zaidi ji? Ten kiek pamenu daug tu leveliu budavo

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@Zaliasvergas Nesenai pradejau vel ;D Ziema kazkaip buvau uzsikabliaves,bet nustojau...Dabar darbe kai atsiranda laisvo laiko tai daznai isijungiu pralekt ;D

Redagavo Altec128

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Apie žaidimą: „BLACKFROST: The Long Dark 2“ yra populiaraus išlikimo žaidimo THE LONG DARK tęsinys, pasirodęs ankstyvojoje prieigoje ir tobulintas daugiau nei 10 metų. Tai išgyvenimo smėlio dėžės evoliucija, kurioje patobulintas kiekvienas originalo aspektas ir į formulę įtrauktas bendradarbiavimas. Jį sugalvojo ir sukūrė „Hinterland“, ta pati kūrybinė komanda, kuri sukūrė originalųjį žaidimą. Drąsus naujas pasaulis   Patirkite tyliąją apokalipsę kaip išgyvenusieji šiauriniame pramoniniame Harmonto mieste ir didžiulėse jo apylinkėse. Praėjo metai nuo tada, kai danguje pirmą kartą pasirodė Aurora, dėl kurios visos technologijos tapo neveiksmingos, o išgyvenusieji tik pradeda kilti ir susidurti su nauja realybe po jos. Didingos, atšiaurios dykumos apsuptyje susidurkite su izoliuotos visuomenės likučiais, kurie vis dar bando susitaikyti su tuo, kad pasaulis ką tik visiems laikams pasikeitė. Kaip nuspręsite išgyventi? Gyvenkite kartu. Mirkite vieni   Išgyvenkite kaip vienišas klajoklis šioje užšalusioje miesto, miestelio, miško ir fermos dykvietėje arba susiburkite į išgyvenusiųjų būrį, kad ir kokią pastogę sau pasistatytumėte. Kaip solo žaidėjai, nuspręskite, kiek mokėsite gyventi kartu su NPC išgyvenusiųjų bendruomenėmis, kurios stengiasi rasti savo kelią šiame atšiauriame pasaulyje. Kaip kooperatyviniai žaidėjai, remkitės vieni kitais ir bendromis jėgomis bei įgūdžiais bandykite išgyventi dar vieną dieną priešiškoje aplinkoje. Vieni ar kartu pasirinkite savo išlikimo kelią. Naujos kartos išgyvenimo RPG Sukurtas ant THE LONG DARK per daugiau nei 10 metų kurto ir tobulinto išlikimo žaidimo pagrindo, BLACKFROST plėtoja kiekvieną išlikimo žaidimo formulės aspektą iki 2.0 iteracijos, sukurdamas naujos kartos išlikimo žaidimų pagrindą. Sukurkite savo išgyvenusįjį, pritaikykite savybes ir įgūdžius, rinkite randus ir istorijas ir patirkite išgyvenusiojo gyvenimą šiame gražiame, bet pavojingame pasaulyje. Daugelis žaidimų bandė pritaikyti išlikimo mechaniką atviro pasaulio RPG žaidimuose, tačiau BLACKFROST yra pirmasis išlikimo žaidimas, sukurtas kaip išlikimo RPG. Išgyvenimas mieste   Patirkite fantaziją apie išgyvenimą laukinėje gamtoje XIX a. technologijų lygiu dėl auroros poveikio pasauliui ir jo gyventojams ir mėgaukitės tuo pačiu giliu išgyvenimo gamtoje modeliavimu iš „THE LONG DARK“, tačiau su nauju posūkiu. Miestai ir miesteliai suteikia naujų galimybių ir naujų pavojų jūsų išgyvenimui, įvesdami naują požiūrį į nusistovėjusią išgyvenimo formulę. Laukinė gamta yra pavojinga, tačiau kartais tikrosios grėsmės slypi mieste. Noras gyventi Išgyvenimas priklauso ne tik nuo to, kas yra jūsų galvoje, bet ir nuo to, kas yra jūsų kuprinėje. Su BLACKFROST jūsų sėkmė nebepriklauso tik nuo jūsų fizinės būklės. Naujoji BLACKFROST „Will to Live“ sistema į žaidimą įtraukia psichologinio išgyvenimo elementų, o į nusistovėjusią mechaniką įtraukia atsparumą ir jo substatus. Jei norite išgyventi, valdykite savo abejones ir baimes, ieškokite paguodos smulkmenose. Nauji pavojai   Rizika miestuose. Intensyvios šiaurinės žiemos gilus įšalas. Ekstremalūs orų reiškiniai. Auroros audros. Ir horizonte tvyrantis bauginantis radioaktyvusis juodasis šaltis, kurį skleidžia reaktorių kompleksas. Sluoksniuojamas su laukinių gyvūnų ir kitų pakeliui sutiktų išgyvenusiųjų keliamais pavojais, BLACKFROST į išgyvenimo smėlio dėžę įveda daugybę naujų pavojų. Amžinas gyvenimas Naujoviška „Permalife“ sistema kiekvieną mirtį paverčia nauju nuotykiu. Keliaudami per pasaulį ir pasiduodami įvairiems pavojams, kaupkite naujus pavojus ir baimes savo išgyvenusiajam. Susidurkite su savo baimėmis, įveikite jų minusus ir sustiprinkite savo išgyvenusiojo istoriją pasaulyje. Palikite savo pėdsaką. (Klasikinė Permadeath vis dar yra galimybė!) Ankstyvoji prieiga BLACKFROST kuriamas naudojant ankstyvąją prieigą, kad kuo labiau padidėtų žaidėjų grįžtamojo ryšio ciklas ir komandos gebėjimas nuolat tobulėti. Tai remiasi ilgamete „Hinterland“, kaip ankstyvosios prieigos modelio pradininkės, reputacija, nes THE LONG DARK buvo pirmasis žaidimas, vienu metu egzistavęs keliose ankstyvosios prieigos platformose, taip pat asmeniniame kompiuteryje ir konsolėje (Xbox Game Preview startinis žaidimas 2015 m.). Panašiai ir BLACKFROST bus kuriamas po gabalėlį, o startuos dar neturėdamas viso suplanuoto žaidimo pasaulio ar funkcijų rinkinio. Manome, kad tai yra idealus požiūris, leidžiantis siekti stiprybės bendruomenės informuotoje iteracijoje ir kūrime, tačiau jis tinka ne visiems, todėl prieš įsitraukdami į žaidimą įsitikinkite, kad jums toks požiūris yra patogus! Daugiau informacijos apie tai, kaip komanda planuoja tvarkyti veiksmų planus, terminus ir žaidėjų atsiliepimus, bus paskelbta arčiau 2026 m. starto.        
    • Apie žaidimą: Iš „Solasta“ kūrėjų: Išleido dar vieną intriguojantį taktinį RPG žaidimą, ištikimą populiariausio pasaulyje TTRPG taisyklių rinkiniui.   Sukurkite ir vadovaukite 4 nuotykių ieškotojų partijai, kuri keliauja į tolimąjį Neokos žemyną ir vykdo šeimos palikimo nulemtą užduotį. Kokius sprendimus priimsite senovės ir paslaptingojo Šadvino grėsmės akivaizdoje, kad sustabdytumėte artėjančią korupcijos bangą? „Solasta II“ yra didingas ‚Solasta‘ tęsinys: Tai buvo labai mėgstamas taktinis RPG, garsėjantis ištikimybe stalo žaidimo patirčiai. Praėjus dešimtmečiams po to, kai buvo nugalėta Sorakų grėsmė, nauja flegdlingų didvyrių partija keliauja į tolimus kraštus ieškoti atpirkimo.   „Solasta II“ išlieka ištikimas savo pažadui pristatyti populiariausiu pasaulyje TTRPG paremtą žaidimą. Paruoškite burtus, surenkite slaptą ataką, užmuškite šią pabaisą - maudykitės pažįstamoje „Tabletop“ patirtyje. Tačiau tai dar ne viskas, ką pasiūlys „Solasta II“. Šis naujasis opusas taip pat leis jums laisvai klajoti po Neokos žemes, tyrinėti ir atskleisti žemėlapį taip, kaip jums patinka. Nesvarbu, ar laikysitės gerai pažįstamų kelių, ar leisitės į dykumą... Pasirinkimas priklauso nuo jūsų. Tik būkite atsargūs, nes, kaip visada sakydavome... Jūs renkatės, kauliukai lemia jūsų likimą.      
    • Apie žaidimą: Warren Spector (studijos direktorius - „Deus Ex®“ ir „Thief®: Deadly Shadows“), Paul Neurath (vykdomasis prodiuseris - „Thief®: The Dark Project“ ir „Thief®: The Metal Age“), Greg Lopiccolo (žaidimų dizaineris - „Thief®: Deadly Shadows“) Thick As Thieves, tai kiekvienas vagis už save!   Blizgančiame, niūriame 1910-ųjų metropolyje, kuriame susipina pramonė, magija ir intrigos, tapkite vagies meistru. Jūsų pasirinkimai atveria unikalius žaidimo stilius ir strategijas, kurios formuoja jūsų vagies charakterį. Papasakokite savo istoriją, naudodami iškylančio daugelio žaidėjų žaidimo ir dinamiško pasakojimo sintezę. Pasinerkite į gyvą pasaulį, kuriame nėra dviejų vienodų naktų, o tai užtikrina nesibaigiančius iššūkius ir atradimus. Keliaukite po karalystę, kurioje kiekvienas šešėlis ir kampas gali slėpti naują iššūkį - nuo budrių sargybinių, klastingų varžovų iki nuolat kintančio ir klastingo miesto. Apsiginkluokite aštria nuovoka ir gudriais įgūdžiais, kad klestėtumėte šiame nenuspėjamame pasaulyje. BŪK VAGIS, KOKIU NORI BŪTI Kiekviena misija - tai galimybė, o į kiekvieną galimybę galima pažvelgti kūrybiškai. Stebėjimas, sumanus planavimas ir kruopštus vykdymas yra būtini, tačiau su kitais vagimis aplink niekada nebus taip paprasta. Improvizacija ir išradingumas bus svarbiausi, jei norite išgyventi ir klestėti. MIESTAS IR JO BEGALINĖS PASLAPTYS Pasinerkite į miestą - pasaulį, kuriame gausu personažų, istorijų ir paslapčių. Sužinokite apie galinguosius, nusikaltėlius ir niekšus, kai įsilaužsite į jų tvirtoves ir pavogsite jų auksą bei paslaptis. Tyrinėkite savo asmeninį siužetą, misija po misijos formuodami savo likimą ir kelionę nuo niekieno iki nusikaltėlių legendos. VAGIŲ ĮRANKIŲ RINKINYS Jūsų kilimas karjeros laiptais atvers duris - tiesiogine prasme. Išlaužkite spynas, užgrobkite signalizaciją, apgaukite sargybinius, nutildykite civilius, nuslėpkite savo buvimą ir pabėgkite su pilnu maišu grobio. Nesvarbu, ar norite žaisti lėtai ir tyliai, ar greitai ir garsiai, visi įrankiai yra jūsų dispozicijoje. Jų įvaldymas taps jūsų iššūkiu, nes teks kovoti su įvairiais pavojais ir priešininkais. GYVOJO PASAULIO ALTERNATYVIOSIOS ISTORIJOS APLINKA Patekite į gyvybingą alternatyvios istorijos metropolį XX a. pradžioje, kur kelią nušviečia dujinių lempų, neono ir magijos spindesys. Stebėti jo gyventojus ir jų kasdienius įpročius jums gali padėti....galbūt namų tarnaitė kalbėjosi su vyru, kuris po kelių gėrimų kalbėjosi su barmene.... Suprasti pasaulį ir jo paslaptis yra gyvybiškai svarbu. Išmintingas vagis yra pranašesnis vagis.        
    • Oi laukiu W4, datos nėra, bet gan daug parodė, tai matomai daug pasistūmėjo ir tikiuosi 2026 išleidimo Įdomu ką greičiau gausime, ar W4 ar W1 Remake?
    • Apie žaidimą: „Shadow Labyrinth“ - tai 2D veiksmo platforminis žaidimas ir žanro požiūriu alternatyvus kultinio Pac-Man žaidimo variantas. Būdamas kalavijuočiu Nr. 8, kurį paslaptingoje planetoje, kurioje išlikę praeities karų reliktai, pažadino plūduriuojantis geltonas rutulys PUCK'u, tu esi išrinktas tapti jo valios įrankiu. Kad išgyventum, turėsi atrasti daugybę paslapčių, pradėti medžioti savo priešus ir tapti aukščiausio lygio plėšrūnu, nes aprėpsi savo tikrąją paskirtį. Atraskite paslapčių pasaulį Ieškokite seno tarpgalaktinio konflikto, prasidėjusio gerokai prieš jums atvykstant, liekanų ir atraskite naujų galių bei gebėjimų. Naudokitės jomis keliaudami po svetimą pasaulį ir kovodami su pavojingomis būtybėmis bei išsivysčiusiomis pabaisomis. Tapkite Apex plėšrūnu Įvaldykite sklandžią kovą ir derinkite galingus įgūdžius, kad sukurtumėte savo žaidimo stilių. Naudokitės skirtingais žaidimo stiliais, kad paverstumėte priešus savo maistu, kai juos suvalgysite iš aukos tapsite plėšrūnu. Priimkite savo tikrąją paskirtį Suburkite komandą su PUCK'u ir pasinerkite į paslaptingo ateivių pasaulio labirintą. Sužinokite tiesą apie savo buvimą šiame pasaulyje, ko nori PUCK'as ir kodėl pasirinko būtent jus.      
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos