wader

Devil May Cry

Rekomenduojami pranešimai

Aisku, jeigu nemoki losti tai tau button smasheris, pradziui ismok zaisti tada komentuok, ir neskleisk cia melo. Man idomu kiek kartu esi perejas visas dmc dalis? leisk spet vos kokius 1-2 kartus ane? Ziauru tokiu klausytis kurie nezino ir bando irodyti, kad jie teisus...

 

Žiūrėk į savo tą "tiesa" kaip tu nori :) DMC taktika(taisyklingai) suspaudyti klavišus(COMBO), bet tiek to neketinu aš su tavimi kovoti :thumbsup4: Nes beprasmiška su tavimi apie ką nors ginčytis :) Peace Out.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

nesu toks žmogus ,kad dėčiau minusą,kad dėl to kad ant manęs uždėjai minusą.lol :thumbsup4: be to dar negaliu dėt normaliai pliusų.Jokio pykčio :)

 

į temą ,nesu toks hardcore fanas,kad iškalčiau visas kombinacijas ir t.t.Suprantu tavo nerimą,Dante,bet kai kurie fanai tiesiog perdeda baisiai.

Redagavo cookeris

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne į temą

nesu toks žmogus ,kad dėčiau minusą,kad dėl to kad ant manęs uždėjai minusą.lol :thumbsup4: be to dar negaliu dėt normaliai pliusų.Jokio pykčio :)

 

į temą ,nesu toks hardcore fanas,kad iškalčiau visas kombinacijas ir t.t.Suprantu tavo nerimą,Dante,bet kai kurie fanai tiesiog perdeda baisiai.

 

Nezinau ar as perdedu, bet tikrai ten ne buttons smash zaidimas. Aisku jeigu nemoki zaisti tai gal ir taip.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kitu pavadinimu butu isvadine klonu ir tikrai kazint ar jau butu tikrai prieme visi

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Žaidimas išties atrodo puikiai, grafika, gameplay, manau bus geras žaidimas, bet ... bet... tai nebus DMC, vien dėl to, kad šis žaidimas bus tamsesnis ir gilesnis, Dante visiškai pakeistas, išvaizda ir charakteris nebetokie, dabar jis kažkoks jaunas emo, o be jo prikolų ir apskritai jo charakterio sunkiai įsivaizduoju DMC žaidimą. Nero irgi buvo panašus į šį Dantę, bet bent jau 4dalyje senasis Dantė buvo ir su juo puse žaidimo reikėjo sužaisti...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu man tai gerulis atrodo šitas DmC, tik aišku kad nebūtų visi lygiai kaip kadrai kuriuos jau rodė, šita inception stiliaus lygių deformacija tikrai atrodo puikiai, bet tik kad ne overusintų to... :santa:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tetrūksta kad būtų blondinas ir dėvėtų akinius,būtų grynas Duke nes toks grynas seksistiškas paveiksliukas :) o šiaip toks badass viršelis :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Capcom and developer Ninja Theory have outlined the difference between the upcoming Devil May Cry reboot and Bayonetta - but admitted in some areas the games are "squarely competing".

 

Devil May Cry, Ninja Theory creative director Tameem Antoniades told Inside Xbox, features new mechanics outside of the combat that set it apart from the critically-acclaimed Platinum-made action game.

 

And Capcom USA's producer on DmC, Alex Jones, said his game will offer a different experience in terms of tone and storytelling - areas Ninja Theory, which made Heavenly Sword and Enslaved - specialises in.

 

"You always want to go out there and beat your competitor to some degree," Jones said. "There are places where we're squarely competing with Bayonetta, and that's at the: how does the game feel when it's in your hand? We absolutely want the same fluidity of control that's a standard setting at that level for them.

 

"The other areas, tone, storytelling, we're offering a different experience from Bayonetta and we feel really good about that experience. Some areas we're competing with them. Some areas we're offering something different."

 

"We're adding elements to this game that haven't existed in the DMC series before," Antoniades added, "like the concept of the world being alive, trying to crush you and kill you, and Dante being able to rip apart the world and manipulate it. So there are areas outside of combat we're adding.

 

"So I don't think they are like for like."

 

Platinum's Bayonetta was directed by Hideki Kamiya, the creator of Devil May Cry. Ninja Theory's DmC - the first in the franchise developed outside of Japan - is a reboot, with a very different Dante than series fans are used to.

 

As a result, some are concerned that DmC will stray too far from the series' roots. But Jones said Capcom Japan was working closely with Ninja Theory to ensure the combat is up to scratch.

 

"It's an intensely collaborative relationship, particularly in the character department," Jones said. "I can't tell you how painstaking and intensive it is. We are there three to five days out of the month with core creative from previous DMCs, most notably Itsuno-san (Hideaki Itsuno), who was the lead creative on DMC 2, 3 and 4.

 

"He has done a huge knowledge transfer over the past two years working with these guys to make sure that part of the game was up to the standard Capcom believes a Devil May Cry game should achieve."

 

"We went into this with a certain amount of humility," Antoniades explained, "understanding Capcom are master of their art when it comes to combat and mechanics and the role of enemies within that. We've been all ears and we've been working very closely.

 

"The feedback has not just been an advisement, it's been precision. It's down to single frames make a difference. We've been working very closely and we're really pleased with that."

 

But, Jones said, Ninja Theory will stamp its own authority on the DmC experience. "At the same time we know what these guys do well," he said.

 

"We give them a lot of latitude with atmospherics and storytelling and mood and some of the areas of gameplay outside of combat, because that's what they bring to the table that's unique to them. It's been a very good partnership to this point."

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kadangi esu fanas,tai visos dalys yra man nesveikai geros,mano pirmaisis zaistas zaidimas is hack and slash butent dmc,nesvarbu kas per veikejai,svarbu istorija vistiek gera padaro.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

siek tiek naujos zaidimo info

Nuotrauka

like nauji picai

...

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Dar keletas gandų - naujienų apie PS6. Nors tie gandai tokie sąlyginiai darosi, nes Sony visgi oficialiai patvirtino kad jau kurį laiką dirbama ties naują konsolių kartą ir kad jie toliau tiki konsolių ciklais ir fizinėmis konsolėmis, o ne tik Cloud gamingu ir XBox anywhere (skaityk "nowhere"). Tik aišku oficialiai to neįvardino kaip Playstation 6. Tai va gali būti kad PS6 sulauksim dar negreitai ir PS5 gali būti viena iš ilgiausiai gyvuojančių konsolų kartų. PS6 paleidimas gali būti tik 2028 pabaigoje.
    • Labai įtikinamai atrodo. Manau preorder, ypač kai dabar turiu PS5 Pro☺️
    • Pasakojimas apie tai kaip Sony visgi pardavė man savo brangiausia konsolę. Tai va, apie PS5 Pro pirkimą galvojau praktiškai nuo pat jos anonsavimo pradžios, tačiau vis save bandžiau atkalbinėti kad man jos nereikia, kad sudėjus visus priedus kaina siekia vos ne 1K eurų ir kad tikrai išsiversiu su Fat PS5 iki pat 6 Serijos atėjimo. Bet neparėjo😄 Kas mane privertė apsigalvoti - ogi tas kad po tam tikrų pranešimų supratau kad Sony toliau aktyviai vystis tik Pro konsoles versija. Taip, vanilinė PS5 bus puikiai palaikoma, jai išeis visi updaitai, tiks visi išleisti žaidimai iki pat gyvavimo ciklo pabaigos, bet sena versija ne bus vystoma, nieko naujo, tik palaikymas. O Pro vystys ir gerins toliau. Project "Amethyst" - kitais metais Pro išeis didelis updaitas. kuris pakeis dabartine PSSR į dar progresyvesnę ir geresnė upskailo technologija, taigi su Pro žaidimai atrodys dar geriau, negu dabar, palaikymas tik didės ir vis didesniame žaidimu skaičiuje, tas kokybės skirtumas atrodys dar ryškesnis ir apčiuopiamas. Geras pavyzdys galėtu būti naujas Death Stranding - skirtumas tarp Pro ir paprastos versijos yra akivaizdus - taip su sena PS5 tu gausi puikia vaizdo kokybe, kaip ir Pro, bet...tik 30 fps. Kai su Pro 60 ir baigtas kriukis. Arba gali žaist ir 60, bet vaizdo kokybė tikrai suprastėja. Taigi apsisprendžiau. Ką galiu pasakyti apie pačią konsolę -kol kas įspūdžiai tik teigiami. Per tos praėjusius beveik 5 metus nuo originalios versijos išleidimo Sony daug ko išmoko ir padarė išvadų. Pirmas dalykas - konsole atrodo labai gražiai ir medžiagų kokybė tikrai gera, nėra prie ko prisikabinti. Keista, nors skirtumas dydyje nėra labai ryškus, bet Fat versija po Pro pradeda atrodyti tikrai pernelyg didelė ir griozdiška, nors ankščiau taip visiškai neatrodė. Džiugu kad konsole labai tyli, jeigu su sena aš turėjau minimalu neerzinanti coil wine, tai šitos nesigirdi, išvis, (na girdisi aušintuvo "šlamesys" esant apkrovai, bet idle mirtina tyla. Pats atnaujinimas ir failų profilių perkėlimas pavyko sklandžiai - aišku kaip visada iš antro karto😄, nes kažkaip tai sugebėjo išsinarinti ethernet laidas, bet iš antro viską sklandžiai perkėlė. Su Fat turėjau 1Tb M2 diską, tai sukeliau į jį max ką galėjau žaidimų ir per laidą kėliau tik profilį, saivus bei galerijos failus. Kaip ir sakau viskas sklandžiai persikėlė, taigi finale gavosi kad padarej senai konsolei vaizdo plokštės upgraida. Viskas vietoje ir taip pat lyg nieko nebuvai keitęs. Sunkiausias darbas eilinį kartą buvo nuimti Fato nugarėlės plokšte, nes ją vistiek reikia "lupti". Skirtingai Pro plokštės nusiima stebėtinai lengvai. Taigi dabar ramiai galėsiu laukti PS6 atėjimo, žinant kad visada gausiu Max grafikos kokybė. Visiems geros dienos ir geros vasaros. Chill!🎮😎
    • XBOX Series X|S Rugpjūtį  
    • Tą aš ir supratau, kad nieko nesutiksi, bet kitų žaidėjų ženklus kad jie čia buvo matai viso žaidimo metu, kad  nesi tu čia vienas mes ir gi čia nešiojam  
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos