scalman

Shadows of the DAMNED

Rekomenduojami pranešimai

 

At their press conference in Tokyo today, Electronic Arts finally revealed Shadows of the DAMNED, a psychological action-thriller game about battling demons, as part of their EA Partners program. Or as Suda51 calls it, Shadows of the DAMNED (damned…damned…damned…).

 

Yes, with the echo. And the uppercase DAMNED. Although, you might just want to use one “damned.” Also, when you abbreviate it, please don’t use “SotD.” Instead, use “DMD.”

 

That’s straight from Goichi Suda, who’s serving as executive director on Shadows of the DAMNED. While the game is incredibly dark in tone, you can expect to see some of Suda’s unique brand of light-hearted humour scattered throughout. Meanwhile, Shinji Mikami is in charge of the game’s design as its creative producer.

 

Wait, aren’t those roles backwards…? Then again, it is a Grasshopper game. Here’s the blurb on the game’s story from the official website:

 

“When evil demonic creatures kidnap Garcia’s girlfriend, it’s up to him to travel to the City of the Damned to get her back. Aided by a former demon with the ability to transform into an array of vicious weapons, Garcia will once again take on the mantel of “demon hunter” and rip apart the horrifying forces of the underworld to protect what he loves most.

 

Players must harness the power of the light to fight the army of the dark in unique light versus darkness gameplay that will forever change the way gamers perceive puzzles, combat, and terror.”

 

On composition duty is Akira Yamaoka of Silent Hill fame, who now works at Grasshopper Manufacture. You can thank him for the crazy soundtrack in the debut trailer above. Shadows of the Damned is currently scheduled for a Summer 2011 release.

 

Suda revealed that he and Mikami had been wanting to work together for a long time, and working with EA gave them the opportunity to do so. Electronic Arts were chosen as a partner due to their ability to bring the game to a larger audience worldwide.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jo muzika yamaokos matosi :D tik biski heavier ir darker than ever.

veikejas nesha i travisa is nmh ;D sudos darbelis ;D primeta fuckin god. patinka tas man. is veido tai edward carnby is aitd

siaubas nzn nzn, dantes inferno kazkoks man cia dead space stilium, labiau ta shinji mikami nauja geima primena nu nzn kai vadinas tas kur kosminis irgi ;DDD

 

bet turetu but neblogas game after all.

Redagavo red-cat_eX

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

kaip visada screenai viena sako,video kita,o gameplay kai pats pamegini dar kitaip buna. kol kas is video maciau non stop action shooter, su nekokia grafika kazkaip, na nzn pagr charo veidas toks...na..

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ash Suda51 pasitikiu vis dar, nepavede.. grafika gera, stilius keistas, bet keistai malonus, Shinji Mikami irgi maladiec ir dar Akira muzika kuria..jauciu geresnio derinio net nesugalvociau :) manau kad bus geras geimas :) beje Vanquish mikamio darbas zhiauriai geras irgi - patariu, kaip ir No more heroes Sudo's ...patariu palosht irgi :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nu ash Suda51 pasitikiu vis dar, nepavede.. grafika gera, stilius keistas, bet keistai malonus, Shinji Mikami irgi maladiec ir dar Akira muzika kuria..jauciu geresnio derinio net nesugalvociau ^_^ manau kad bus geras geimas ^_^ beje Vanquish mikamio darbas zhiauriai geras irgi - patariu, kaip ir No more heroes Sudo's ...patariu palosht irgi :)

Na man vanquish tai isvis kaskokia tragedija o ne zaidimas nesuprantu ka ten tokio pamatei gero man ten tik paprasta mesmale uz kuria yra daug geresniu

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jis turejo viska ko reikia tikram vyrui: moca, koza , ir karsta merga is pragaro.. :) juk kiekvienas noretu ja atgauti..bet kokia kaina.. hell can go to hell..

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pagr charo veidas toks...na..

Na, scalman, nežinau ar vis dar taip galvoji, bet aš jau geriau pasirinksiu tokį vyruką nei kokį plikį kaip inFamous, Red Faction Armageddon ar kiti populiarūs žaidimai kurie tingi pasistengti ant charakterio dizaino.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=J7Wwx2OxtzM&feature=player_embedded

tas kur ima interviu lenkas tai gerai atrodo tarp tu dvieju tenai..toks apzeles visas. o jei rimtai tai laukia nerealus garso takelis...wou..bei gale video naujas gameplay irgi kietai atrodo.

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=wnDK3GZfFQE&feature=mfu_in_order&list=UL

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Nuotrauka

Redagavo scalman

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuotrauka

 

We recently had a chance to sit with MASSIMO GUARINI the Director at Grasshopper Manufacture to talk about the upcoming action game: Shadows of the Damned. During the interview Mr. Guarini touches on a few gameplay elements in the game. All details are below:

 

Many gamers around were to confusion as to what genre does Shadows of the Damned actually belong to. To be honest we were too, as it it really is looking like a mix of several genres. Fortunately Mr. Guarini clears the confusion:

 

“SOTD is an Action / Shooter game, better described as a “psychological action thriller. “I have to admit there has been confusion at early stages of production as everyone was expecting a fully fledged survival horror, especially considering MIkami-san’s involvement. However SOTD is now solidly defined as an Action game. The good news is that, in spite of this, you’ll still be questioning yourself when playing the game. There are so many different influences, nuances and events in the game that the player will literally feel like experiencing a real road trip through hell.”

 

Also expect a lot of crazy ideas in the game, improved shooting mechanics, combos and melee moves:

 

“SOTD features definitely crazy new ideas, while relying at the same time on proven shooting mechanics. From a shooting mechanics point of view SOTD improves basically the excellent mechanics as found in Resident Evil 4, allowing now the player to move while aiming and shooting. Also the introduction of melee moves, faster disengagement actions and hilarious combos and special kills, adds a unique layer to the game loop.”‘

 

Apparently the weapons are going to be pretty insane and infact they have the ability to talk to you as well:

 

“You can expect your gun talking to you, helping you out or just throwing dirty jokes, you can expect a machine gun with 20 barrels shooting teeth, you can expect playing bowling with a giant skull-shaped grenade launcher, you can expect having a “Big Boner” all of a sudden in your hands, shooting bones.”

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Naujausios temos

  • Naujausi pranešimai

    • Kaip tik šiai diskusijai ^^    
    • Kad šiek tiek pagyvinti forumą, norėčiau padiskutuoti su forumečiais ką manote apie XBox apskritai kaip gaming platformos ir pačių konsolių kaip tokių ateitį. Asmeniškai manau kad tą ateitis yra gan niūri ir kad ji tokia būtu nenuilstamai visos šios konsolių kartos laiką padirbėjo XBox vadovybė. Kodėl taip galvoju. Jeigu dar net XBox One (PS4) laiku, Boxas labai didėliai daliai žmonių (XBox nuo 360 laiku tikrai turėjo visą stiprią fan auditoriją) buvo geidžiama konsole, ne ką mažiau negu Playstation, tai dabar laikai pasikeitė kardinaliai. Xbox praktiškai neleidžia exclusive žaidimų, nemaža dalis žaidimų atsiduria GamePase Day1, GamePass yra tiek stumiamas per visus galus ir nori būti visur, kad žmonės realai neperka Microsoft žaidimu išvis - jų nereikia. Kam pvz. pirkti STALKER 2 , jeigu gali atrasti pati pigiausią GamePass  1 mėn.  (ar net gauti nemokamai) pereiti ir pamiršt. Žmonės visiškai nėra prisirišę prie XBox ekosistemos, nes ji sugriauta pačios XBox vadovybės dėka. Jie neturi nupirktų žaidimų bibliotekos, neturi nieko...ir sėkmingai bėga į Sony stovyklą. Aišku jus argumentuosit kad panašiau daro ir Sony. Taip, bet ne visai. Sony pradėjo leisti tam tikrus savo žaidimus Windows platformoje, bet ne XBox, nes iki šiol nori ir norės, kad žmonės būtu jų fanai, pirktų jų konsoles, jų geležį, įskaitant ir PS5 Pro už ~ 1000e ir liktu su Sony. Bet ne Microsoft. Manau net jeigu Microsoft ir išleis kitą konsolių kartą, jų niekam nereikės. Pats GamePass kažkaip tai gyvos, bet jau dabar kaip servisas yra pasikęs piką ir nesiplės. O reziumė būtu paprastas. Manau kad Microsoft tikrąją tą žodžio prasmę išdavė ir metė savo žaidėjus.           
  • 32 Dizainas

    1. 1. Ar patinka naujasis PlayManija.lt dizainas?


      • Taip
      • Ne
    2. 2. Kurį dizainą nuo šiol naudosite?


      • PlayManija.lt 4.0
      • PlayManija.lt 3.5 Reboot
      • RetroManija
      • Laukiu PlayManija.lt 4.0 „dark mode“

  • Naujausios viktorinos